Dl 650 Vstrom & Kawasaki Versys
Reklamlar
-
versys versys gogogo!
Viraj kabiliyeti açısından tabi. stabilize yola girebilir ama yolda da şımarmaya izin verir
vstrom neden bu kadar ünlü bilemiyorum. İlla vardır bir olayı ama herkes frenlerinden şikayetçi, öyle olunca ben direk siliyorum o modeli
Reklamlar
-
Versys benim de cok hosuma gidiyor. Vstrom cok hantal gozukuyor versysin yaninda sanki.
Ama versysin 2. eli cok canli degil gibi sanki. Sahibindende aylardir satilmaya bekleyen versysler var 19-22 bin TL arasi aksesuarli yeni kasa versysler var. Sanki vstromun 2. eli daha iyi gidiyor.
-
iguven adlı üyeden alıntı
Versys benim de cok hosuma gidiyor. Vstrom cok hantal gozukuyor versysin yaninda sanki.
Ama versysin 2. eli cok canli degil gibi sanki. Sahibindende aylardir satilmaya bekleyen versysler var 19-22 bin TL arasi aksesuarli yeni kasa versysler var. Sanki vstromun 2. eli daha iyi gidiyor.
DL 650'nin ikinci eli bayağı hareketli.Türkiye'de bu motoru tanıyan çok yok keşke daha çok tanınsa yada tanınmasın farkımız olsun.
Şaka bir yana Türkiye'de çok tutulmama sebebi galiba Z moto.
-
tavsiyem, abs siz bir v-strom alıp çelik fren hortumu ile frenleri güçlendirmendir. versys e titreşim ve ömür bakımından pek bakmam ben olsam. (eski kasada titreşim varmış. er6n ve f sürdüm, aynı titreşim onda da varsa bu durum kişiye göre değişmekle beraber bence rahatsız edici.)
-
duyduguma gore versys un 2010 ve uzeri modellerinde bu titresim sorunu giderilmis bilmem ne kadar dogru bilmiyorum ama versys fiyat olarak vstroma gore biraz yuksek cunku sifiri zaten 27-28 bin tl civari yani mantikli bakilirsa temiz bir vstrom almak 14-15 bine daha mantikli gibi ama versys u denemeden asla almam herhalde yoksa icimde ukde olarak kalcak
-
2 motor da alındığı vakit mutlu edecektir bence.Burada kişisel beklentiler devreye giriyor tercih ederken.Ağırlıkla şehir içi kullanacağımdan lastik ve jant uyumu yola daha uygun olduğundan böyle bir tercih yaptım mesela.Trafikte daha seri olması mesela başka bir etkendi.Bir de tasarımı daha güzel geldi.Nasıl olsa yüksek motor yeri gelince asfalttan çıkmak sorun değil.Bununla ilgili bir kaç videom youtube'da mevcut."funtay34" kullanıcı adım ile aratabilirsiniz.Bence her yolun motoru versys.Ama yine söylüyorum kişisel ihtiyaç ve beklentiler belirler her zaman bence en iyi motorun hangisi olduğunu.
-
Titreşim filan motorda çok dert edilecek bir konu değil. Çinli, çok ucuz yolda bırakacak gibi çalışan motosikletler değil orta segmentte Japon motosikletlerden bahsediliyorsa bu titreşim hadisesi hiç bir zaman dert edilecek boyutlarda olmuyor. Yani titreşimli diye forumlarda dünyalar yıkılan motosikletler o abartıldığı kadar titreşimli filan değil aslında. Genellikle bu titreşimi dert edenler de hayatlarında bu motorlarla uzun süre zaman geçirmemiş, bir ihtimal sadece motoru rölantide bir kere izlemiş insanlar oluyor.
Asla şu motoru almam diyeceğim motor ise ABS'siz motordur. Bunu mutlaka göz önüne almayı şiddetle tavsiye ederim. Bir arkadaşım henüz geçtiğimiz cumartesi kapalı alan eğitiminde fren çalışması esnasında motoru devirip sol baş parmağını kırdı. ABS'siz bir Transalp kullanıyordu. 14-15 bin TL civarında V-Strom denince ABS'siz olduklarını düşündüm. Sadece V-Strom için değil, her motosiklet için geçerli: ABS şart.
"Usta sürücüyüm, ABS'den çok daha kısa sürede durdururum." diye düşünenler yalnızca orda burda dergilerin usta sürücülerin kapalı alanlarda belirlenmiş zamanlarda yaptıkları frenlemeleri göz önüne alarak, ABS'li motorları da maneti çat siye sıkıp ABS'yi hemen devreye alarak kıyaslıyorlar. Ama gerçek hayat öyle işlemiyor. Sürüşünüzün yeterince iyi olmadığı, bir anlık boş bulunduğunuz bir zamanda önünüzdeki Doblo duruvermiş oluyor. İşte o anda freni limon sıkar gibi sıkmak filan kimsenin aklına bile gelmiyor. Salgılanan adrenalinle birlikte kollar kasılıyor, bakışlar saçmalıyor, kasılan kollar parmakları hassas kontrol edemiyor ve maneti gereğinden hızla gereğinden güçlü sıkıyoruz. Bu da düşüp kaza yapmaya sebep oluyor.
Son olarak, V-Strom çeyrek altın gibidir, Versys'in piyasası ise hareketsizdir.
-
zaferce adlı üyeden alıntı
Titreşim filan motorda çok dert edilecek bir konu değil. Çinli, çok ucuz yolda bırakacak gibi çalışan motosikletler değil orta segmentte Japon motosikletlerden bahsediliyorsa bu titreşim hadisesi hiç bir zaman dert edilecek boyutlarda olmuyor. Yani titreşimli diye forumlarda dünyalar yıkılan motosikletler o abartıldığı kadar titreşimli filan değil aslında. Genellikle bu titreşimi dert edenler de hayatlarında bu motorlarla uzun süre zaman geçirmemiş, bir ihtimal sadece motoru rölantide bir kere izlemiş insanlar oluyor.
titreşimi haklı olarak dert edenler 4 silindir motor kullanmış kullanıcılar...versys benim daha önceden sürmüş olduğum er6 motorunu kullanıyor ve performans açısından şu an kullanmakta olduğum fazera yakın (en azından benim sürüş tarzıma göre) ama 4 silindir faktörü buda devreye giriyor...konforu kat be kat üstün olduğu için şu an iki silindir kullansam ilk dert edeceğim şey titreşim...
ki bu karşılaştırma da benim oyum versys den yana...hatta bi ara niyetlenmiştim almak için...
-
Hem çok az yağ haznesi olup hem de kronik yağ eksiltme sorunu olan bir motor bloğundan ise daha oturaklı yıllardır kendini ispatlamış kronik bir sorunu olmayan bir motor bloğunu tercih etmek bence daha mantıklı. Bu sebeple zaten Vstromlar biraz hantal da olsalar sürekli değerliler.
-
erro adlı üyeden alıntı
titreşimi haklı olarak dert edenler 4 silindir motor kullanmış kullanıcılar.
Evet, 4 silindir hadisesi benim gözümden kaçmış. Çok doğru.
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hem çok az yağ haznesi olup hem de kronik yağ eksiltme sorunu olan bir motor bloğundan ise daha oturaklı yıllardır kendini ispatlamış kronik bir sorunu olmayan bir motor bloğunu tercih etmek bence daha mantıklı. Bu sebeple zaten Vstromlar biraz hantal da olsalar sürekli değerliler.
V-Strom'lar da yağ eksiltir. Ama CBF 150'nin yağ eksiltme sorunu gibi dağları aşan sayfalarca bu konu tartışılmadığı için pek yaygınca bilinmez, önemsenmez. Kullanıcılar yağını kontrol eder, ilgili aralık arasında kaldığı müddetçe de dert etmezler.
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hem çok az yağ haznesi olup hem de kronik yağ eksiltme sorunu olan bir motor bloğundan ise daha oturaklı yıllardır kendini ispatlamış kronik bir sorunu olmayan bir motor bloğunu tercih etmek bence daha mantıklı. Bu sebeple zaten Vstromlar biraz hantal da olsalar sürekli değerliler.
Versys'ler değersiz mi sayın hocam
Demek yağ eksiltiyor bu kawa'lar... Hımmm
-
zaferce adlı üyeden alıntı
Evet, 4 silindir hadisesi benim gözümden kaçmış. Çok doğru.
V-Strom'lar da yağ eksiltir. Ama CBF 150'nin yağ eksiltme sorunu gibi dağları aşan sayfalarca bu konu tartışılmadığı için pek yaygınca bilinmez, önemsenmez. Kullanıcılar yağını kontrol eder, ilgili aralık arasında kaldığı müddetçe de dert etmezler.
V motorların tamamı yapısı gereği yağ eksiltir. Mesele bunun artan bir eğride olmaması ve yağ değiştirirken bile bunun zor fark edilecek kadar az olması.
Aman yağ eksilmiş minimum değere inmiş mi yağın yarısı bitmiş mi diye bakmak gerekmez.
Bu sebeple zaten hem yağ haznesi küçük hem de kronik yağ eksiltme sorunu olan diye dedim.
Yanlışım/eksiğim varsa daha iyi bilen arkadaşlarım düzeltsin
Syanur adlı üyeden alıntı
Versys'ler değersiz mi sayın hocam
Demek yağ eksiltiyor bu kawa'lar... Hımmm
Tabi ki değerli. Hatta benim şuan kullandığım motordan da değerli
Kıyaslama durumundaki değerden bahsediyordum
ver gazı... ver çoşkuyu
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hem çok az yağ haznesi olup hem de kronik yağ eksiltme sorunu olan bir motor bloğundan ise daha oturaklı yıllardır kendini ispatlamış kronik bir sorunu olmayan bir motor bloğunu tercih etmek bence daha mantıklı. Bu sebeple zaten Vstromlar biraz hantal da olsalar sürekli değerliler.
İlk defa duydum yağ eksilttiğini.Şuana kadar hiçbiryerde yağ problemi ile ilgili yazı çıkmadı karışma.
Üstündeki motor zaten er6 serisinin motoru.Kendini ispatlamış motor.
-
Wiking adlı üyeden alıntı
İlk defa duydum yağ eksilttiğini.Şuana kadar hiçbiryerde yağ problemi ile ilgili yazı çıkmadı karışma.
Üstündeki motor zaten er6 serisinin motoru.Kendini ispatlamış motor.
Abi Er6 motoru zaten yıllardır yağ eksilten blok
Motorunuzun sevdiğiniz sevmediğiniz özellikleri bölümünde ER6 sahiplerinin yazdıkları mesajlara bir bakın.
Çekirdekten motosiklet ustası bir arkadaşım vardı. Yolda giderken mola yerinde herhangi bir ER6 yı dik konuma getirin 1 tanesinin yağı tam çıksın parmağımı keserim gibi iddealı(e birazda abartılı :p) bir laf etmişti
ver gazı... ver çoşkuyu
-
Gonlum %60 vstromda %40 versys da bugun madera/funchal a yanastik gemiyle ne goreyim merkezde versys turuncu siyah duruyor far kismi gercekten hos duruyor kafam allak bullak oldu suan internetten yurtdisinda motor kiralamaya bakiyorm eger bulabilirsem versys bir gunlugune kiralayip test etmek istiyrm
-
vstrom biraz sakin mizaçlı ağır abi motoru gibi geliyor bana
sanki 40 yaşlarında konforuna artık dikkat eden kendine ahbap arayanların motosikleti :-)
-
Er6 larda yag eksiltme var ama bu oyle eksildi bitti yag seklinde degil, bir de genel de hep ust devir bantlarinda gezindiginizde oluyor, tabii yeni kasalarda bu durum daha az. Gecenlerde Barkin cbr 1000 testinde yagin 300 ml. eksildigini bununda normal sinirlarda oldugunu soylemisti, bizimki de eksilse eksilse en fazla 500 eksilir, o da 5-6bin km genelde hep yuksek devir kullanirsaniz diye dusunuyorum. Normal kullanimda abartilacak bir yag yakma durumu yok, en azindan benim yok
-
Arkadaşlar bakıyorumda hayatında bu motorlara binmemiş hatta görmemiş arkadaşlar atıp tutuyorlar
Neyse üstünde çok durmuyor gülüyorum.Versys'e piyasası yok diyenlere ithafen motorumu 19/11/2013 tarihinde akşam 18:00'de ilana koydum 20/11/2013 tarihinde saat 11 de noter satışı gerçekleşti.
Lütfen bu kadar bilmeden yazmayalım
-
HELLAS adlı üyeden alıntı
Bir kere ne Storm Ne versy .. ENDURO değil.
Ama versy her zaman yolda storm a 10 çeker ....
VERSY çok güzel makina ama tr de salak ca hantal storm hastası millet
Benim favorim versys ....
Yurt disında tutulur da
Benim favorimde v-strom ama başka bir modeli beğenen kimselere salak demiyorum.
Bir kere Motosiklet işi önce gönül sonra da kese işidir.
Kesesi yeten en iyisine biner yetmeyende sahip olabileceğinin en iyisini almak ister.
Verys sahipleri ile görüşün anket yapın bakalım, kaç tanesi motorundan şikayet edecek? Neredeyse hiç.
Ama bilinirlik ve satış sonrası yedek parça konusunda yapın aynı anketi ağlarlar.
Düzgün hitaplarla anlatalım meramlarımızı lütfen.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
-
HELLAS adlı üyeden alıntı
Bir kere ne Storm Ne versy .. ENDURO değil.
Ama versy her zaman yolda storm a 10 çeker ....
VERSY çok güzel makina ama tr de salak ca hantal storm hastası millet
Benim favorim versys ....
Yurt disında tutulur da
Sizin birkaç mesajınız gözüme çarptı.
Geçen biri V-strom almıştı ve açtığı başlık '' Nihayet Enduro'' idi.
Ve siz bu mutluluğun üstüne yok efendim v-strom enduro değildir gibi cümleler sarf etmiştiniz. V-strom enduro değilse nedir ? SS mi? Ufak ayrıntılar yüzünden koca motoru Enduro katogorisinden çıkarıyorsunuz farkındamısınız ?
Ayrıca yeni motor almış birine anca hayırlı olsun demek düşer, giripte yok efendim öyle böyle diyerek insanın hevesi kursağında bırakılmaz.
Bu konudada aynı şey, yok hantalmış bilmem ne ...
Ya kaç kere bindin şu V-strom a?
Ben bindim , artçı oldum sahibi azıcık gaz açınca resmen korktum. Bumudur hantal alet ?
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)