Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
İnşaAllah neden küçük cc ile başlamanız gerektiğini zor yoldan öğrenmezssiniz.
Hızlı bir şekilde ders tavsiye ediyorum.
Yolun başındayken motoru hemen satın ve cbf 150, yetmiyorsa inazuma 250 tarzı birşeyle başlayın.Oturuş pozisyonları sebebıylede belin boynun ağrımaz.20,000 km sür sonra istersen sattığın motoru al ama bence onuda alma v-strom!a geçmen daha iyi vücut ölçülerin sebebiyle.
Hayırlı olsun, ölene kadar kullanırsınız artık.
2006 dan beri ehliyetim var
2002 den beri de motosiklet kullanıyorum.
tecrübe olayında ise 60 70 bin km motosiklet kullanmışımdır.
ama bana şuan deselerki 100 hp motosiklet verelim bin deseler binmem
usta seninki biraz deli cesareti olmuş.
geçen yıl bir abimiz 600rr aldı senin gibi yaz boyunca bindi. yaz sonunda kamyona yapıştırdı. 1 hafta komada kaldı 1 ay yürüyemedi
kurtuldu sonuçta
ama motora yemin etti
bu örnekler böyle devam eder
GT250R a sinek diyen birini daha duymadım ben hocam altında sinek gibi durduğunu ima ediyorsanız 250 cc liklerin . hyosung GT250R . bence gayet 600 lük gibi . Yatarak sürülüyo. Ama almışssın artık dikkatli ol gittiği gibi durmaz o aletler . A.R.T oto dan eğitim almanızı onerırım . Telefon açıp irtibata geçin şakası olmaz. Sinek gibi durduğu motor. Sinek gibi yere yapıştırır adamı
Ya o boya o kiloya racingler zaten altında küçük kalır gibi geliyor bana.Bari enduro falan baksaydın.
Ayrıca sen şimdi harareti tepede gezersin.İleride satarsan bu motoru alan adam için kötü olur.
Motorun sizin altınızda sinek gibi kalmasıyla, sizin motorunuzla birlikte bir tırın, otomobilin veya lamba direği, bariyer, duvar gibi bir nesneye sinek gibi yapışmanız arasındaki farkı öğrenmek nasip olmaz umarım.
Geçtim 600'ü, dün 125'lik 'sinek' kadar motorumla bir arabanın arkasına sinek gibi yapışıyordum. Durmak için o kadar çok kısa mesafe ve zamanım vardı ki, frenlemeyle birlikte hem arka hem ön lastik kitlendi. Neyse ki sağ salim durabildim ve yoluma devam ettim. Üstelik bunlar şehir içi trafiğinde sadece 30-40km/h hızlarda oldu. Size 600'lük motor ile başarılar dilerim.
Türkiye'de bir virajı dönerken aniden kırmızı ışıkta bekleyen arabaların önünüzde barikat kurduğunu görmek, aynı şekilde viraj dönerken hemen sağdaki otobüs durağında kuyruk olmuş belediye otobüslerini son anda farketmek gibi başınıza gelebilecek onlarca vakada umarım motoru durdurabilirsiniz. Tabi İstanbul'da E-5'te 100km/h ile giderken birden bire anlamsız bir şekilde trafiğin ani olarak tıkanması da gerçekleşebiliyor.
Keşke bütün bunları 125-250cc bir motorla tecrübe etseydiniz. Trafik tecrübeniz olabilir ama bütün bunlara bir otomobil sürücüsü olarak karşılaşmak, motosiklet sürücüsü olarak karşılaşmaktan çooook farklı. Hatta birbirinden alakasız şeyler.
Beyler öncelikle mantıklı eleştirilere her zaman açığımdır ve saygıyla karşılarım. Şimdi şöyle söyleyeyim.
Ben motoru alır almaz 35 KM uzaklıktaki piste motoru ÇEKTİRDİM, kullanmadım bile. Paraya kıydım çektirdim.
Zaten arabam var motoru bir ulaşım aracı olarak görmüyorum ve ilk kullanmaya başladığımda E-5 ve TEM'e bile çıkmayı düşünmüyorum. Sadece bulunduğum ilçede ve civarlarında sürmeyi düşünüyorum.
Artislik ve tatmin için bu motoru almışsın diyen arkadaşlarada o zaman gidip 1300 Hayabusa veya GSXR1000 alırdım diyorum.
Bu motoru almamın sebebi 4 silindir sesine ve şekline duruşuna, agresif yapısına aşık olmamdan dolayı.
Ayrıca baktım yapamıyorum satarım sonuçta en çok satılan ve talep gören motorlardan biri.
Üstad 600cc ile başlangıç yapmanız yanlış, eğitim almanız doğru. Zira normal bir ülkede ve normal insanların trafikte olduğu bir coğrafyada değiliz.Yollarımız çoğu yerde sorunlu,araç kullananlar arasında acemi veya kompleksli veya zırdeli bir sürü insan var. Pistte veya eğitmen yanında araç kullanmanız size bir miktar recrübe kazandırabilir,fakat asıl tecrübeyi trafikte edineceksiniz.Gaz kolunda şeytan vardır ve insanı sürekli dürter.Altınızdaki makinede zaten scooter değil,basınca gitmek ister.Bu faktörleri gözönünde bulundurarak bol şans diliyorum size.
Kardesim oncelikle hayirli olsun , insallah gule gule kullanmak nasip olur.
Her ne kadar aklibasinda bilincli birisi gibi gorunsende bu isin ciddiyetinin farkindasindir insallah.
Suanda soyle yapicam boyle tutucam kendini desen bile bu is , piyangodan para cikarsa yarisini bagislarim demreye benziyor. Para cikinca pek bagislayan olmaz.
Yani demem oki biraz ogrenmeye basladinmi cok gereksiz riskler almaya baslayacaksin. Bu kesin , bunu herkes yasiyor , ve 4 silindirin sesini duymak demek gaza basmak demek buda sadece 1. viteste kisacik bir mesafede birkac saniyede 120 ve uzeri bir hiz demek. 125 cc ile baslasanda gereksiz riskler alicaksin ama hem hatalarini gormen daha kolay olucak hem , bircok hatani gormezden gelicek hemde basina bir is geldiginde daha dusuk hiz araliklarinda olucak.
Ciddi bir egitim almayacaksan isin cok zor , birisinin senin hatani gorup uyarmasi ve dogruya zorlamasi herseyi cok degistirir , lakin belki ilk hatanda bile basina ciddi bir kaza gelebilir.
Hakkinda hayirlisi olsun . Ama emin ol bukadar adam bosuna konusmuyor. Hosuna gitsede gitmesede durum budur.
Sonucta almıssın artık. Hayırlısı olur inşallah. Gaza gelmeden sakin kullanırsın.
boy kilo orantısına göre motor seçecek olsaydık bana göre motor olmazdı şu an heralde safkan arap atına biniyor olurdum
gt250r bir çok 600 lükten daha cüsseli
sonuç: hata yaptın
çok tecrübeli bile olsanız o boy o kiloya s racing tarzı zaten hem size hem motora, hem de yakıta eziyet olacaktır.
seçiminizi chopper lar veya maxi scooterlar dan yana yapmanız kendi sağlığınız açısından daha iyi olacaktır..
600cc ss ilk motosikletiniz ile size eğitim veren eğitmenin adı nedir?
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
Ne kızıyorsunuz adama ya Eskiden herşeyi bir beden büyük almıyorlarmıydı seneyede kullanırız diyerek. Bunu da ona benzer bir durum
Şaka bir tarafa olana çare yok hayırlı uğurlu olsun. Bu saatten sonra ne dense boş. İnşallah iyi eğitimlerin yararını görürsünüz
Allah rahmet eylesin. Kalıp sivri sinek vs diye kendinizi kandırmayın, gt250r'ım 600rr'ın yanında bariz dev gibi duruyor. 600cc supersportla başlamanıza göz yuman insanları da burda eğitmen diye tanıtmayın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)