altın elbiseli adam sana otruuş pozisyonlarında yardımcı olucaktır onu izle maden aldın motoru heves ettin bizede yardım etmek düşer
altın elbiseli adam sana otruuş pozisyonlarında yardımcı olucaktır onu izle maden aldın motoru heves ettin bizede yardım etmek düşer
Forumdaki bütün kilolar itirafa geldi
racing öldürür enduro süründürür cross güldürür
alfa motor bloğunu okumanı öneririrm acilen
Hayırlı olsun. Çoğu kişiye bakma yok niye başladın yok niye 600cc aldın diye. Bende de eskiden o takıntı vardı, mantıklı düşününce ve etrafıma bakınca bir çok şey değişti. Bir çok tanıdığım makine ile başladı bu sevdaya ve bir çoğuda yaşıyor hala hayatta ve hala kullanıyor.
Herşey kafada ve beceride bitiyor. Yaşın belli bir büyüklükte umarım olgunluğunuz da o derecededir. Gaza gelip sakat işler yapmadığınız sürece, trafikteki denyolara rastlamadığınız sürece umarım bir sakatlık çıkmaz.
Tekeriniz düz bassın
Hadi naked neysede enduro ve super sport nasıl bir mantık...Neyse can sizin mal sizin para sizin.
İnsanların bu konuda fikirleri belliyken burada bunu paylaşmanızın sebebi ya aferim almak,ya tartışma çıkarıp deşarj olmak veya vay be adama bak 600rr'ı var dedirtmektir.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
keşke hyosug gt250 r alsaydınız madem racing seviyorsunuz. 600 lük motorlar gibi iri bir model. riski daha az vs. ama gördüğüm kadarı ile bilinçli bir kullanıcısınız. ilk 1000 km eğitimle ve dikkatli kullanıp motorunuzu iyi tanırsanız sorun olacağını sanmıyorum.
valla hocam senin kullanacağın hp 25-30 luk kısmı olacak geri kalan 100 hp gereksiz güç çünkü çok yenisin. o motor hakkının verilmesini ister veremezsen ömrünü yersin gezi motoru değil neticede 200 km lerin üzerinde gezmeyi sever. serin havalarda dolaşmayı sever. herkez ss diyebilir ama herkez süremez.. teknik tecrübe ve zeka gerektirir. sağlam bi fizik ister fit olmak gerekir... özel eğitim kursları başlangıç aşamasında iyi iş görür sizi eğitirler trafikte daha güvenli bir şekilde sürdüğünüzü hissedersiniz ama konu ss olunca bu zaten risk demek.yani eğitim fazla bi işe yaramıcaktır. altınızda ki makinenin gücünü sınamadan kullanmanız dileğiyle... iyi sürüşler
Dostum Yanlış Anlama ama Sen Kendi Egonu Tatmin etme amaçlı 600cc Almışsın yoksa 250cc Nin Altında sinek gibi kalacağı yok
Ninja 250 cbr 250 Gtr 250 Gayette Yeterli normalde zaten kalıpları hemen hemen aynı
Başlangıç Motorunda çok yanlış olmuş Endro,Naked,Commuter ile başlaman Daha Mantıklı olurdu
İleride motoru değiştirince AEA da Dediği gibi Şekilden Şekile girersin
öyle bir anlatmışsınız ki bilmesek 600 rr baya kalıplı bir motor sanıcaz enduro vs aldım deseniz neyse hayırlı olsun
Supersport kullanmak araba gibi kursta ogrenip iki hafta sonra trafige cikmak gibi birsey degil.. doktor olmak gibi birsey..
Nasil ki bir doktor adayi yillarca tıp okuyup anca ameliyata girebiliyorsa ayni sekilde bir SS kullanicisi da yillarca motosiklet kullanip (yada 30-40bin km)ondan sonra biriken tecrubeleri ile o makinalara hükmetmeli. Malesef en ufak hataya yer yok.. hayirli olsun deyip kenara çekiliyoruz..
Karadeniz - Giresun.
adam motor kullanmayı bilmeden gitmiş yarış motoru almış bide oram buram ağrıyor diyor fgashdadhfgshsklfsghgdfjh
kazasız belasız hayırlı olsun
işte akılın yaşta değil başta olduğunun somut örneklerinden biri karşımızda sayın sayirciler...
sen motorun üstünde sinek gibi kalacağına , motor senin altında sinek gibi kalaydı keşke.
tabi artislik peşinde olmayan insan zaten motorun üstünde nasıl göründüğüne değil aldığı zevke bakar.daha çok bu yüzden 600cc sanırım.bir çeşit kendini kanıtlama çabası..
Bu kadar tırsaca bir durum yok yahu.. Gaz elinizin altında değil mi, acemi oldugunuzu biliyorsunuz.. Basmayınca gitmiyor yahu bu motor
Ama o kiloya bu tür bir motor seçimi yanlış bence.
Kıçın başın heryerin ağıracak..
o motor altınızda olduğu sürece o gaz kolunu çevireceksiniz. burada basmazsanız gitmez diyenler de yalancı.
tavsiye istemek için açtıysanız bu başlığı size en güzel tavsiyem yarın o motoru satmanız.
kötü örneksiniz. siz bu işten zararlı çıkmasanız bile bu başlığı okuyup "gaza gelen" gençlerin başına gelebilecek kötü şeylerden siz sorumlusunuz.
Yazdıklarınızdan ve yazış biçiminizden az biraz aklı başında biri olduğunuz intibası oluştu bende. 600'le başlamak tavsiye edilmez. Medeni ülkeler yeni sürücülerin ~33 bg'den güçlü motosiklet kullanmalarını yasayla kısıtlamıştır. Çünkü çok geçerli bir sebebi vardır. Araştırmalar sonucu iki seneden az tecrübesi olan ve güçlü motor kullanan sürücülerde ölümlü veya yaralanmalı kaza yapma olasılığının kat kat fazla olduğu anlaşılmıştır. Ben de tecrübesizken imkanım olsa büyük ihtimalle 600'lük bişeyler alırdım ama büyük hata olacağı gerçeğini değiştirmezdi. Bugün de kuvvetle muhtemel bunları yazıyor olmazdım.
Şimdi ebatlarınızla ilgili bişeyler karalamak istiyorum müsade ederseniz. 600cc'lik yarış motorları vucüt ölçüleri olarak en çok 1.70-1.80 m arası sürücülere uygun. Vücut ebatlarının bu motorlarla uyumu çan eğrisi olarak ifade edilirse 1.85'den uzun ve 1.65'den kısa sürücüler bu eğrinin en uçlarında ufak kısımlarda kalırlar. Fazla kilo da bu motorlarda sürüşü zorlaştırır. Dolayısıyla ebatlarınızı göz önüne alarak yaptığınız seçim de yanlış olmuş denebilir.
Söylediklerinizdeki tek artı eğitim alıyor olmanız. Eğer motoru satıp daha ufak birşeyle tecrübe kazanmaya niyetiniz yoksa her binişinizde kendinize "acaba bu son sürüşüm mü" diye sorun. Abartıyor gibi görünebilirim ama belki kötü bir kaza yapmanıza bir miktar engel olur.
Maşallah forumdaki herkes de ızbandut gibi enine boyuna
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)