Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Çıtı Pıtı Ufak Tefek Çinli Motorum Sakallı Amerikan Aygırı Abi Oldu Yakıt Yetişmiyor

    REKLAM ALANI
  1. #21
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Bunun cinli ile alakasi yokki. Bende de 125 mg delux var 40 lira benzin aldım 292 de yedeğe geçti. Benzin almadan da yedek depoda 10 km felan gittim belki de fazla. Ayrıca karbüratör temizledim içinden epey benzin çıktı. Sen yakıt ayarını nasıl yaptın? İki tur felan açacaksın tam kapattıktan sonra. Rolanti 1500 civari olacak motor hafif saydiracak böyle arada stop edecek gibi ses gelip ama etmeyecek. Anlatabildim mi bilmiyorum ama en kısık ayarda olacak ve calismasina engel olmayacak. Çok sikarsan habire stop eder. Ama senin anlatmana göre karburatorun kirlenmiş temizlenmesi lazım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    yazılanlardan bir çelişki var arkadaş hava ayarı ellenmedi serviste sonrada hava ayarı çok kurcaladım,tahliyeden benzin akma konusu ise muhtemelen merak edip söktün karbüratörü takarken de şamandıra ayarıyla oynayıp benzini taşırıyor olabilirsin(meraktan)

  3. #23
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    geçen bende de oldu ani yakıt artışı oldu 20 liralık benzinle 110 km anca gittim sonra tekrar aldım normal yakıta döndü anlamadım ama böyle bir problemle karşılaşmak tuhafıma gitti

  4. #24
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı merak ederim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu öğrendiğim iyi oldu peki tahliye hangi durumlarda kullanılır. bu motora ne oldu da bu kadar yakmaya başladı subaplarda en ufak şıkırtı yok gidişi iyi hava ayarı 3 tur açık ama alet rolantide duruyor yolda boşa alayım debriyajı çekeyim rolanti 2000 bile olsa stop ediyor dururken 1100 devire kadar stop etmiyor.

    benim motor balansörsüz 1 litre yağ alıyor çubuktan kontrol ediyodu camı öğrendiğim iyi oldu şimdilik eksiltme yok sağdan soldan kaçakta yok 1 damla bile yağ aksa motor beyaz mermerin üstünde durduğu için gözüme batar
    hava ayarın fazla acık. motor dururken ve giderken ki hava alma kabiliyeti farklıdır. hareket halinde cok daha fazla hava
    emiyor olabilir, sen hava ayarını rolantiyi bozmayacak sekilde az kıs.
    bide karburatör ile hava filtre kutusu arasını kontrol et plastikte kırılma acılma varmı diye
    resim temsilidir. o plastik borunun kutuya baglantı yerlerine bak



    tahliye: depo muslugu kapatılıp karburatör içinde eger varsa pis benzin yada su yu tahliye etmek için kullanılır
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #25

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Alıntı COMTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazılanlardan bir çelişki var arkadaş hava ayarı ellenmedi serviste sonrada hava ayarı çok kurcaladım,tahliyeden benzin akma konusu ise muhtemelen merak edip söktün karbüratörü takarken de şamandıra ayarıyla oynayıp benzini taşırıyor olabilirsin(meraktan)
    Yok çelişki yok aslında hava yarını servis ellemedi 1 tur falan açıktı motor devirlenmiyordu 5000 den sonra sapıtıyordu bende 3 tur açtım kapattım kafama göre meraktan Yok karbüratörü sökmedim dokunmuyorum ona

    ---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava ayarın fazla acık. motor dururken ve giderken ki hava alma kabiliyeti farklıdır. hareket halinde cok daha fazla hava
    emiyor olabilir, sen hava ayarını rolantiyi bozmayacak sekilde az kıs.
    bide karburatör ile hava filtre kutusu arasını kontrol et plastikte kırılma acılma varmı diye
    resim temsilidir. o plastik borunun kutuya baglantı yerlerine bak

    http://r1311.hizliresim.com/1h/9/uc78y.jpg

    tahliye: depo muslugu kapatılıp karburatör içinde eger varsa pis benzin yada su yu tahliye etmek için kullanılır
    Abi tamirciye gittim önce hava ayarı yaptı usta yaptı sonra bujiyi değiştirdik bosch buji takıldı sonra benzin hortumundan hava bastı karbüratörü açtı temizledi o hortuma falan baktı bujiyi sökerken buji yuvasına farklı bir alet soktu basınç ölçer kompresyonu ölçtü yağ değiştirdi sağına soluna baktı vidalarını sıktı bakım 2000 de ama genel bir bakım yaptı 25 lira yağ parası ve buji parası aldı yolladı 500 ml benzin ile 26 km yol yaptım.

  6. #26

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Allah kolaylık versin, zor bu çinlilerle hayat

  7. #27

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Alıntı papazkemal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kolaylık versin, zor bu çinlilerle hayat

    Karbüratör takınmış hava ayarını bozmuşum .

    Karbüratör khein japon malı çinli olmasından kaynaklı bir sorun değil

    Bu arada boşaltılan yağı ölçtük yağ eksilmemiş cbf de has japon sayılmaz doğruya doğru şimdi

  8. #28
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    karbüratör kac km de bir temizlenmeli
    böyle bir km var mi ?

  9. #29

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratör kac km de bir temizlenmeli
    böyle bir km var mi ?
    Çinli de olsa bence 10-15 bin kmden aşağı temizlemeye gerek yoktur benim prince 7000 km civarı sattim hiç hava ayarı veya temizleme yaptırmadim subap ayarı bile yaptırmadim 2.2 lt civarı yakıyordu karışıkta ve 60-70 kullanım hızıyla
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)