Çıtı Pıtı Ufak Tefek Çinli Motorum Sakallı Amerikan Aygırı Abi Oldu Yakıt Yetişmiyor
Reklamlar
-
Bunun cinli ile alakasi yokki. Bende de 125 mg delux var 40 lira benzin aldım 292 de yedeğe geçti. Benzin almadan da yedek depoda 10 km felan gittim belki de fazla. Ayrıca karbüratör temizledim içinden epey benzin çıktı. Sen yakıt ayarını nasıl yaptın? İki tur felan açacaksın tam kapattıktan sonra. Rolanti 1500 civari olacak motor hafif saydiracak böyle arada stop edecek gibi ses gelip ama etmeyecek. Anlatabildim mi bilmiyorum ama en kısık ayarda olacak ve calismasina engel olmayacak. Çok sikarsan habire stop eder. Ama senin anlatmana göre karburatorun kirlenmiş temizlenmesi lazım.
Reklamlar
-
yazılanlardan bir çelişki var arkadaş hava ayarı ellenmedi serviste sonrada hava ayarı çok kurcaladım,tahliyeden benzin akma konusu ise muhtemelen merak edip söktün karbüratörü takarken de şamandıra ayarıyla oynayıp benzini taşırıyor olabilirsin(meraktan)
-
geçen bende de oldu ani yakıt artışı oldu 20 liralık benzinle 110 km anca gittim sonra tekrar aldım normal yakıta döndü anlamadım ama böyle bir problemle karşılaşmak tuhafıma gitti
-
merak ederim adlı üyeden alıntı
Bunu öğrendiğim iyi oldu peki tahliye hangi durumlarda kullanılır. bu motora ne oldu da bu kadar yakmaya başladı subaplarda en ufak şıkırtı yok gidişi iyi hava ayarı 3 tur açık ama alet rolantide duruyor yolda boşa alayım debriyajı çekeyim rolanti 2000 bile olsa stop ediyor dururken 1100 devire kadar stop etmiyor.
benim motor balansörsüz 1 litre yağ alıyor çubuktan kontrol ediyodu camı öğrendiğim iyi oldu şimdilik eksiltme yok sağdan soldan kaçakta yok 1 damla bile yağ aksa motor beyaz mermerin üstünde durduğu için gözüme batar
hava ayarın fazla acık. motor dururken ve giderken ki hava alma kabiliyeti farklıdır. hareket halinde cok daha fazla hava
emiyor olabilir, sen hava ayarını rolantiyi bozmayacak sekilde az kıs.
bide karburatör ile hava filtre kutusu arasını kontrol et plastikte kırılma acılma varmı diye
resim temsilidir. o plastik borunun kutuya baglantı yerlerine bak
tahliye: depo muslugu kapatılıp karburatör içinde eger varsa pis benzin yada su yu tahliye etmek için kullanılır
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
COMTAN adlı üyeden alıntı
yazılanlardan bir çelişki var arkadaş hava ayarı ellenmedi serviste sonrada hava ayarı çok kurcaladım,tahliyeden benzin akma konusu ise muhtemelen merak edip söktün karbüratörü takarken de şamandıra ayarıyla oynayıp benzini taşırıyor olabilirsin(meraktan)
Yok çelişki yok aslında hava yarını servis ellemedi 1 tur falan açıktı motor devirlenmiyordu 5000 den sonra sapıtıyordu bende 3 tur açtım kapattım kafama göre meraktan Yok karbüratörü sökmedim dokunmuyorum ona
---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
hava ayarın fazla acık. motor dururken ve giderken ki hava alma kabiliyeti farklıdır. hareket halinde cok daha fazla hava
emiyor olabilir, sen hava ayarını rolantiyi bozmayacak sekilde az kıs.
bide karburatör ile hava filtre kutusu arasını kontrol et plastikte kırılma acılma varmı diye
resim temsilidir. o plastik borunun kutuya baglantı yerlerine bak
http://r1311.hizliresim.com/1h/9/uc78y.jpg
tahliye: depo muslugu kapatılıp karburatör içinde eger varsa pis benzin yada su yu tahliye etmek için kullanılır
Abi tamirciye gittim önce hava ayarı yaptı usta yaptı sonra bujiyi değiştirdik bosch buji takıldı sonra benzin hortumundan hava bastı karbüratörü açtı temizledi o hortuma falan baktı bujiyi sökerken buji yuvasına farklı bir alet soktu basınç ölçer kompresyonu ölçtü yağ değiştirdi sağına soluna baktı vidalarını sıktı bakım 2000 de ama genel bir bakım yaptı 25 lira yağ parası ve buji parası aldı yolladı 500 ml benzin ile 26 km yol yaptım.
-
Allah kolaylık versin, zor bu çinlilerle hayat
-
papazkemal adlı üyeden alıntı
Allah kolaylık versin, zor bu çinlilerle hayat
Karbüratör takınmış hava ayarını bozmuşum .
Karbüratör khein japon malı çinli olmasından kaynaklı bir sorun değil
Bu arada boşaltılan yağı ölçtük yağ eksilmemiş cbf de has japon sayılmaz doğruya doğru şimdi
-
karbüratör kac km de bir temizlenmeli
böyle bir km var mi ?
-
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
karbüratör kac km de bir temizlenmeli
böyle bir km var mi ?
Çinli de olsa bence 10-15 bin kmden aşağı temizlemeye gerek yoktur benim prince 7000 km civarı sattim hiç hava ayarı veya temizleme yaptırmadim subap ayarı bile yaptırmadim 2.2 lt civarı yakıyordu karışıkta ve 60-70 kullanım hızıyla
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)