Hyosung Gt250R Diz Verme Denemesi
Reklamlar
-
Daha önce cbr125 ve er5 ile denemiştim fakat neden bilemiyorum, peg sürtmekten öteye geçememiştim.
Artık hyo nun oturuşundan mıdır bilinmez aynı yerde istem dışı olarak fz8s ile diz değdirip ''milli'' olduktan sonra aynısını gtr ile denedim. Ve sonuç bu oldu.
Motoru ilk aldığımda freninden ve virajından şüphem vardı fakat şu anda lastik dışında bir problem yok gibi görünüyor. Ve hatta freni kuru zeminde cbr125 ve ebc balata-michelin lastikli er5 ten çok daha iyi. Rodajdan sonra bir de üst devirlerdeki ivmelenmesini merak ediyorum açıkçası.
Reklamlar
-
Halı,klim,paspas ve yolluk kenarlarına diz değdirilir.5 dakikada yapılır hemen teslim edilir.Bahçe tozu alınır yaprak temizlenir.Hani hyosung yatmıyordu ? önü yatmak istermiş gibi arkası havada kalmak istermiş gibi.(kesinlikle bir hyosung sahibi değilim olaya objektif bakmaktayım).
-
Freni gerçekten iyi, fakat öyle bir hissi anlayacak kadar tecrübem olmayabilir. Şimdilik bir sorun yok
-
İzmir İl Temsilcisi
Çalıştıgınız yer izmirin neresinde çalışmak için çok müsait bir yere benziyor.
Birde tanıdıgım bir batuhan var acaba o sizmisiniz emin olamadım. Onunda er5i vardı.
Bornova motor serkan abinin yanında tanışmıştık ? eger degilseniz karıştırıyorum.
-
Dönüşler için müsait bir alan, Inciraltinda. Zemin fena değil, çevresi boş, düşünce motor bir yere çarpmiyor
O günü hatırlayamadım ama büyük ihtimalle o benim
-
Rodajın bitince motorun tadını daha çok alırsın kardeş. Kazasız belasız kullan. Virajlı yollarda gitmek daha zevkli olacaktır mutlaka
-
İç viraj tekniği cool
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
İzmir İl Temsilcisi
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Dönüşler için müsait bir alan, Inciraltinda. Zemin fena değil, çevresi boş, düşünce motor bir yere çarpmiyor
O günü hatırlayamadım ama büyük ihtimalle o benim
Hatta yanlış hatılamıyorsam sabuncu belini er-5 ile işe giderken ne kadar keyif aldıgını anlatıyodun
Daha evelden 250 naked hyosungun vardı sanırım.
Bende ozaman kırmızı gtr 250 vardı. motoru çalıştırdıgımızda şık şık şık gelen ses için sen diyordun egsoz katalizöründen geliyor.
Tekrardan 250 gtr almana sevindim hayırlısı olsun
-
-
İzmir İl Temsilcisi
Felon adlı üyeden alıntı
Felon çalışırken hiç hyo'yu yatırmışmıydın ?
R6 ile bu kadar yatabiliyormusun ?
Bu fotoları çok evelden koymuştun foruma hatırlıyorum baya zaman oldu.
Şimdiye teknigini çok daha iyi bir şekilde geliştirmissindir.
-
Sen yinede efendi efendi kullan gereksiz hareketler sağlam ekipmanla ( lastik , süspansiyonla ) hayat kurtarır ama bu ekipmanla basına bela alırsın... limitleri zorlamayın derim.
-
Er5'in denge dağılımı biraz tuhaf.Bende sevmem virajlarını.Hatta Er5 ile iyi viraja girenler biraz daha spor modellerde bayağı bir zorlanır...
Hyo ile hiç bu kadar haşır neşir olmadım ama Felon'un dediği doğru.Bel kıvrık kalça seleden ayrı diz açısı doğru fakat omuzların bu kadar önde olmaması gerekli.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
CEM. adlı üyeden alıntı
Hatta yanlış hatılamıyorsam sabuncu belini er-5 ile işe giderken ne kadar keyif aldıgını anlatıyodun
Daha evelden 250 naked hyosungun vardı sanırım.
Bende ozaman kırmızı gtr 250 vardı. motoru çalıştırdıgımızda şık şık şık gelen ses için sen diyordun egsoz katalizöründen geliyor.
Tekrardan 250 gtr almana sevindim hayırlısı olsun
Cem doğru kişiden bahsediyorsun o er5 var ya o er5 sesini birde bana sorun
-
cem hafızan kuvvetliymiş, sadece sabuncubeline keyfi gidiyordum
felon ve flame; bu tamamen plansiz gelişen keyfi bir şeydi fakat, omuzlar nasıl olmalı? Omuz pozisyonu neleri değiştirir?
-
CEM. adlı üyeden alıntı
Felon çalışırken hiç hyo'yu yatırmışmıydın ?
R6 ile bu kadar yatabiliyormusun ?
Bu fotoları çok evelden koymuştun foruma hatırlıyorum baya zaman oldu.
Şimdiye teknigini çok daha iyi bir şekilde geliştirmissindir.
r6 ilede yatıyorumda fotoğraf yok şöyle bişey var biraz apaçi style
Bu bir önceki R6m
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Hoca bişey sormak ıstıyorum sana . bu Dizi yasladığımızda asfalta. hani Tulumlarda ki dizlikden mı olması gerek kayması için. Yoksa dizimiize koruma ekıpmanı olarak taktıgımız dizlikde bizi döndürür mü ? Yoksa takır tukur fırlatır mı bizi
-
4riders dizlik vardi bende, problem olmuyor. Sadece çok dayanmaz
-
İzmir İl Temsilcisi
Amerikan er-5 di sanırım .
sıfır gibiydi mavi ilanınıda görmüştüm sahibindende fakat senden sonraki satıyordu sanırım. gördügüm en temiz er-5 idi.
yanlış hatırlamıyorsam.
güzel yatmıssın vallahi ne diyeyim..
---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:16 ----------
Felon adlı üyeden alıntı
Felon yüksek süratlerde ilerlerken kastım 80 100 civarı aynı şekilde dize kadar yatırabiliyormusun ?
Başarılarınızın devamını dilerim dostlar
-
CEM. adlı üyeden alıntı
Amerikan er-5 di sanırım .
sıfır gibiydi mavi ilanınıda görmüştüm sahibindende fakat senden sonraki satıyordu sanırım. gördügüm en temiz er-5 idi.
yanlış hatırlamıyorsam.
güzel yatmıssın vallahi ne diyeyim..
---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:16 ----------
Felon yüksek süratlerde ilerlerken kastım 80 100 civarı aynı şekilde dize kadar yatırabiliyormusun ?
Başarılarınızın devamını dilerim dostlar
Bizim asfaltımızda yüksek süratlerde öyle yatamazsınız. İstanbulpark'ı açmıyorlar ki bi girip deneyelim
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
cem hafızan kuvvetliymiş, sadece sabuncubeline keyfi gidiyordum
felon ve flame; bu tamamen plansiz gelişen keyfi bir şeydi fakat, omuzlar nasıl olmalı? Omuz pozisyonu neleri değiştirir?
Tekniğinde bir yanlış yok.En azından benim öğrendiğim kadarı ile.Fakat Felon'un R6 da ki fotoğrafına dikkat edersen omzu daha geride.Bu da ani bir düzelmede gidon kontrolünü kaybetmemene yardımcı olur.Olay gidonun kontrolünü kaybetmemek yani High Slide denilen olaya tutulmamak.Her nasıl doğru tutuş olmadan yüksek süratlerde Tank Slap e tutuluyorsak aynı şey iç viraj tekniğinde High Slide içinde geçerli...O depoyla da doğrusu biraz zor sanırım ama ince mevzular bunlar.Bu tatta ki çalışmalarda dert olmaz...
http://www.youtube.com/watch?v=lM3J4YfBj24
Buda moto gpde olanlarından Yüksek süratte böyle oluyor.Kimi zaman şans ve pozisyon yardımı ile düzeliyor.Hiç başıma gelmedi şükürler olsun...Tank Slap'e tutuldum birkaç kere.Aman düşman başına...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
Hatta ekliyeyim asıl olay belin kıvrılması,kalçanın seleden ayrılmasında...Ben biraz geç anlayan bir adam olduğumdan 5 6 ay oturtmakta zorluk çekmiştim.İlkini yaptıktan sonra otomatiğe biniyor
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)