Lifan KP150 2014'te geliyor
Reklamlar
-
11 Aralık 2013, 18:47
#141
Reklamlar
-
11 Aralık 2013, 18:59
#142
zevkler ve kullanım amaçları, insanların aldığı şeylerin tercih sebebini etkilerken cebindeki parada kalite farkını etkiliyor, bazı ince detayların neler fark ettirdiğini biliyoruz ama ilk önce yazdığım cümle var ya anlatıyo anlamak isteyene kardeşim
-
11 Aralık 2013, 19:00
#143
celikat adlı üyeden alıntı
bu motora ait resmi olduğunu düşündüğüm reklamı buldum.
motorlar kapışırken racing motor sesleri montajlanmış.
ben böyle rezalet görmedim. firmanın ciddiyetini buradan anlayın diyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=b8SacPST8Ow
Bu videoyu vermiştim önceki sayfalarda. Aynı yorumlar gelmişti
Uzak doğulunun hayali F1 sesi sanırım. Hyo dan tut tvs ye kadar tanıtım videolarında F1 sesi vardır. Olmasa bile 4 silindir sesi sıkıştırırlar araya
Hyo
http://www.youtube.com/watch?v=XBQHjSjQEoA
Tvs
http://www.youtube.com/watch?v=wBq7AfP8iHk
Bajaj
http://www.youtube.com/watch?v=ZuNXyWU4NAs
Benzer örnekler çoğaltılabilir.
-
11 Aralık 2013, 19:03
#144
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Motor dediğin zaten keyif işi.
Gelsin canlı canlı görelim.
4 silindir istemiyorum. 2005 te 4 ay kadar 600 f kullandım. Hem yakıt fazla hem de yarış motoru bana göre değil onu anladım. Cbr 250 oturuş pozisyonu olarak 350 km de sıkıntı yapmadı ama rahat motor istiyorum.
cb500X, cb500f, pulsar200, Lifan150. Tercihimi sıralı olarak yazdım. Fiyat problem değil
ama her malın bir ederi var.
Cb500X e 15-16; 500f ye 14-15; Pulsar a 6-6,5; kp150 ye de 4-4,5 bin veririm.
Buradan defalarca seslendiğim ve müşteri hizmetlerini aradığım firmalara tekrar sesleniyorum: İşinize gelirse
.
yazdığın fiyatlar mantıklı ama bakalım ne olacak ?
-
11 Aralık 2013, 20:25
#145
rebel_punto adlı üyeden alıntı
yahu bu resmen REZALET, resmen KEPAZELİK. bu kafada reklam yapan bu kafada da motor üretir benim anlayışıma göre. bu şekilde gelecekse bu motor, HİÇ GELMESİN.
-
11 Aralık 2013, 21:26
#146
celikat adlı üyeden alıntı
yahu bu resmen REZALET, resmen KEPAZELİK. bu kafada reklam yapan bu kafada da motor üretir benim anlayışıma göre. bu şekilde gelecekse bu motor, HİÇ GELMESİN.
Oldu o zaman. Tvs ve hyo ya diyelim Türkiyeden çekilsin. Lifan kp150 yi getirmesin. Bajaj da Türkiyeden uzak dursun.
-
12 Aralık 2013, 03:14
#147
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Oldu o zaman. Tvs ve hyo ya diyelim Türkiyeden çekilsin. Lifan kp150 yi getirmesin. Bajaj da Türkiyeden uzak dursun.
üretici tüketiciyi kertme derdinde ise EVET GELMESİN.
-
12 Aralık 2013, 10:14
#148
celikat adlı üyeden alıntı
üretici tüketiciyi kertme derdinde ise EVET GELMESİN.
Motosiklet alıp da kazıklanmadığını düşünen var mı? Eğer varsa kendini kandırıyor.
Dışarıda 4200 dolar (8450 TL) ye satılan Cbr 250 11000 lira, çinlilerde durum daha vahim. 500 tl maliyet 2000 -2500 tl Türkiye satışı.
Keşke satıcı dürüst olsa. Alıcı kazıklanmasa.
Sadece Motosiklet Sektöründe değil her sektörde yalan üç kağıt var. Reklamlarda bizim ürünümüz 2 numara diyen var mı hiç. Nedense tüm ürünler 1 numara. Satışta ve kalitede lider. Reklamlara daha dikkatli bakalım diş macunu reklamında gerçek hekim kullanan veya hakikaten para için değil de halkı bilinçlendirmek için reklam yapan var mı.
Şimdi kimse bana şu marka gerçekten 10 numara ve parasının hakkını veriyor, üstelik yurt dışı fiyatıyla aynı demesin.
Ya da desin ve celikat ı ikna etsin.
-
12 Aralık 2013, 10:19
#149
Reklam filminden firma ve modelin kalitesiyle ilgili yorum çıkartabilmeniz büyük başarı gerçekten. Reklam filmi saçma, abartılı ancak içerisinde motorun kendi sesini de duyabildiğiniz sahneler var. Reklam filminde kullanılan sesler bu motorun güzelliğini gizleyemiyor. Şu memlekette reklam filminin tüketici için ne kadar önemli olduğunu da anlamış olduk böylece...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Motor dediğin zaten keyif işi.
Gelsin canlı canlı görelim.
4 silindir istemiyorum. 2005 te 4 ay kadar 600 f kullandım. Hem yakıt fazla hem de yarış motoru bana göre değil onu anladım. Cbr 250 oturuş pozisyonu olarak 350 km de sıkıntı yapmadı ama rahat motor istiyorum.
cb500X, cb500f, pulsar200, Lifan150. Tercihimi sıralı olarak yazdım. Fiyat problem değil
ama her malın bir ederi var.
Cb500X e 15-16; 500f ye 14-15; Pulsar a 6-6,5; kp150 ye de 4-4,5 bin veririm.
Buradan defalarca seslendiğim ve müşteri hizmetlerini aradığım firmalara tekrar sesleniyorum: İşinize gelirse
.
Benim fuar sonrası, maddi durumuma bağlı olacak sıralamam şöyle : Suzuki Inazuma --> Hero Karizma ZMR --> Bajaj NS200 --> Lifan KP150
Hiçbirini alamazsam veya beğenmeyip almazsam belki CBF 150 yapar geçerim.
-
12 Aralık 2013, 10:26
#150
Benim fuar sonrası, maddi durumuma bağlı olacak sıralamam şöyle : Suzuki Inazuma --> Hero Karizma ZMR --> Bajaj NS200 --> Lifan KP150
Hiçbirini alamazsam veya beğenmeyip almazsam belki CBF 150 yapar geçerim.[/
Hero ile pulsar ı yer değiştir tam olsun.
-
12 Aralık 2013, 10:39
#151
Ben kasten öyle yaptım çünkü tırtlayarak çalışan motorlarda titreşim olacağına dair bir teorim var . Bajaj NS200'ün rahatsız etmede de biraz titreşimi olacağını düşünüyorum, o yüzden kullanıcı yorumlarını bekleyeceğim veya test sürüşü imkanı olursa test edeceğim. Karizma ZMR yorumlara göre çok daha konforlu bir makina. Bir de Karizma'nın yeni modelinin tasarımını çok beğendim. Son olarak da Discovery'de yağmurdan çok çektim, o yüzden birazçık da olsa giydirlmiş bir motor almak istiyorum ama tabi öncelik bu değil, motor iyi olduktan sonra farketmez. Bu da yeni Karizma videosu :
https://www.youtube.com/watch?v=t6bneq2LVRo
-
12 Aralık 2013, 22:00
#152
Seko adlı üyeden alıntı
Ben kasten öyle yaptım çünkü tırtlayarak çalışan motorlarda titreşim olacağına dair bir teorim var
. Bajaj NS200'ün rahatsız etmede de biraz titreşimi olacağını düşünüyorum, o yüzden kullanıcı yorumlarını bekleyeceğim veya test sürüşü imkanı olursa test edeceğim. Karizma ZMR yorumlara göre çok daha konforlu bir makina. Bir de Karizma'nın yeni modelinin tasarımını çok beğendim. Son olarak da Discovery'de yağmurdan çok çektim, o yüzden birazçık da olsa giydirlmiş bir motor almak istiyorum ama tabi öncelik bu değil, motor iyi olduktan sonra farketmez. Bu da yeni Karizma videosu :
https://www.youtube.com/watch?v=t6bneq2LVRo
serkan abi bencede pulsarı bir tık öne alın pek çirkin bu arada hero karizma hangi tarz motor? sanki cbf1000fa tarzı yada yavrusu gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------
tabi herkesin zevki ve kullanım amacı farklıdır ama yedek parça temini kolay ve ucuz buluna bilen, satarken çabuk ve değerini kaybetmeyen motorları tercih etmek daha mantıklı olmazmı abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------
Debriyaji yumusatmanin bir yolu varmidir? Aldigim gunden bugune hep sert diger motorlara gore, mesela emisol un debriyaji gibi olmasina gerek yok ama boyle soguk havalarda iyice zorlasiyor, parmaklarda usuyunce dahada kotu iskence resmen
-
12 Aralık 2013, 23:04
#153
Debriyaji yumusatmanin bir yolu varmidir? Aldigim gunden bugune hep sert diger motorlara gore, mesela emisol un debriyaji gibi olmasina gerek yok ama boyle soguk havalarda iyice zorlasiyor, parmaklarda usuyunce dahada kotu iskence resmen
Eğer fabrika çıkışı sertse yapacak bir şey kalmıyor. Vstrom un debriyajı bilek geliştiren aletler gibi.
Enjektöre gres yağı ile dişli yağını karıştırıp koyun. İğnenin ucunu debriyaj ve ön firen hortumuna sokun. Her birine 10mg ( 2 enjektör dolusu) yağı manetlere yavaş yavaş bas bırak yaparak enjekte edin. 1000 - 1500 km de bir yapmanız yumuşak kalmasına fayda sağlar.
Bunu Honda titan ve Ybr me her bakımda (bakımını kendim yapardım) uygulardım.
O değil de aklıma geldi yine cbr250 ne sorunsuz motormuş öyle. 4000 km de bujisi bile kirlenmemişti.
Tekrardan Cbr 250 mi alsam ne yapsam. Bide gidon yükseltici. Bakalım olmadı öyle yapayım. Aklıma yattı bak. Özellikle Altın Elbiseli Adam'ın Motoplus Turing Ekipmanları videosunu izledikten sonra acaba dedim. Tekrardan cbr alıp gidon yükseltici mi denesem.
Videonun linkini vermedik bak. Barkın Bey e ayıp olmasın :
http://www.youtube.com/watch?v=SgRjr...YllBZ955fCfa9A
-
12 Aralık 2013, 23:47
#154
Arkadaşım teşekkürler güzel bir yöntem mutlaka deniyorum malzemeler mevcut çok şükür gresi dişli yağında eritebilirmiyizyada gresi ayrı bir yerde mazot ile biraz yumuşatmanın faydası olurmu? Yada mazOta hiç bulaştırmayımmı? Bekar olsaydım cbr a kesin binmiştim imkanın varsa hiç durma
-
13 Aralık 2013, 04:22
#155
rebel_punto adlı üyeden alıntı
arkadaşım her 3 videoda da 4 silindirli motor sesi yok nasıl bağdaştırdın bunları lifan reklamıyla bu neyin kafası
-
13 Aralık 2013, 10:16
#156
Arslan26 kardeşim,
Hero Karizma bir nevi CBF 150'nin gün görmüşü denilebilir. Yeni kasası da Avrupa'da satılan enjeksiyonlu CBF 125 kasası gibi olmuş. Canlısını görünce daha kolay karar vereceğiz.
-
13 Aralık 2013, 11:47
#157
arslan26 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım teşekkürler güzel bir yöntem mutlaka deniyorum malzemeler mevcut çok şükür gresi dişli yağında eritebilirmiyizyada gresi ayrı bir yerde mazot ile biraz yumuşatmanın faydası olurmu? Yada mazOta hiç bulaştırmayımmı? Bekar olsaydım cbr a kesin binmiştim imkanın varsa hiç durma
Mazota hiç bulaşma, yağın özelliğini bozar.
Internete genelde telefondan giriyorum. Oyuzden sesleri tam ayırt edememişim sanirim. Aklımda hyo nun Türkiye ye ilk girdiğinde ki tanıtım reklamları kalmış olabilir.
Kötü alışkanlığım yok kafanı yorma.
Şimdiye kadar çin mali motorum da olmadi. Ama küçük motor alacağım ve seçeneklerin en sonunda tahmini 6. sırada kp150 var. Gelsin görelim diyorum sürekli. Kimseye hadi sipariş verin vs diyen olmadı. Motor hayatıma 87 model pejo ile başlamış biri olarak sürekli cc yukselteyim demedim. Hoşuma giden motoru aldım. Kp150 nin piyasadaki herhangi çinli den daha kötü olduğunu düsunmuyorum. Resimlerden ve yurt dışı kullanıcı yorumlarindan çinlilerin kendini aştığını düşünüyorum. Ne kadar para o kadar köfte. Cbr 250 nin parçalarının çinde üretildiğini ve çoğu japon un fabrikasının çinde oldugunu hatırlatıyorum.
-
14 Aralık 2013, 11:45
#158
Arkadaşlar başlık açmaya gerek duymadım bir dün başıma gelen olay daha önce forumda okuyupta gülüp geçtiğim bir olayın aynısı benimde başıma geldi, rebel_punto arkadaşımın önerisini debriyaj sistemine uygularken hazır yağa grese bulaşmışken motor yağınıda değiştirdim aslında değiştirmeye kalmadı yağı boşalttım süzülsün diye bıraktım, şimdi olaya bakkk kardeşim gelip motorun altındaki süzülsün diye bıraktığım yağ kovasını alıp kenara çekmiş basmış marşa hürrraaa Allah ne verdiyse... Eve geldim motor bıraktığımdan daha farklı bir yerde duruyor motora elledim ılık ılık belliki biri çalıştırmış :( yağı değitirmeden motorun km sini not defterine kayıt etmiştim adetimdir yağını bakımı tarihi ile not ederim!! Tam 36 km yol yapmış durumu öğrendik ne kim almış ne yapmış :( Kardeşim, abi hava soğuktu ya hızlı gitmedim ama düşük vites ama devirli kullandım demezmi oh oh şimdi yağı ekledim benim motor rolantide çalışmıyor illaki 3000 deviri buldurcalsın beyaz duman çıkıyor ama normalde yani soğuk havada da çıkıyordu beyaz duman ama motor ısınınca kesiyordu şimdi hep duman çok değil ama kesmiyor çekişte pek problem yok rolantide sanki boğulup stop ediyor... Şimdi tam satarız derken başımıza işmi çıkardık yatak sarsaydı hiç çalışmazdı?? Şimdi ne oldu? Düşüncem segmanlarda ve silindir bloğunda bir zarami oluştu? Koyde oldugum için serviz 80 km uzakta ne yapıcaz bilmiyorum valla
-
14 Aralık 2013, 11:55
#159
arslan26 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar başlık açmaya gerek duymadım bir dün başıma gelen olay daha önce forumda okuyupta gülüp geçtiğim bir olayın aynısı benimde başıma geldi, rebel_punto arkadaşımın önerisini debriyaj sistemine uygularken hazır yağa grese bulaşmışken motor yağınıda değiştirdim aslında değiştirmeye kalmadı yağı boşalttım süzülsün diye bıraktım, şimdi olaya bakkk kardeşim gelip motorun altındaki süzülsün diye bıraktığım yağ kovasını alıp kenara çekmiş basmış marşa hürrraaa Allah ne verdiyse... Eve geldim motor bıraktığımdan daha farklı bir yerde duruyor motora elledim ılık ılık belliki biri çalıştırmış :( yağı değitirmeden motorun km sini not defterine kayıt etmiştim adetimdir yağını bakımı tarihi ile not ederim!! Tam 36 km yol yapmış durumu öğrendik ne kim almış ne yapmış :( Kardeşim, abi hava soğuktu ya hızlı gitmedim ama düşük vites ama devirli kullandım demezmi oh oh
şimdi yağı ekledim benim motor rolantide çalışmıyor illaki 3000 deviri buldurcalsın beyaz duman çıkıyor ama normalde yani soğuk havada da çıkıyordu beyaz duman ama motor ısınınca kesiyordu şimdi hep duman çok değil ama kesmiyor çekişte pek problem yok rolantide sanki boğulup stop ediyor... Şimdi tam satarız derken başımıza işmi çıkardık yatak sarsaydı hiç çalışmazdı?? Şimdi ne oldu? Düşüncem segmanlarda ve silindir bloğunda bir zarami oluştu? Koyde oldugum için serviz 80 km uzakta ne yapıcaz bilmiyorum valla
Silindir piston yağsızlıktan sürtünmeden çizilmiştir sanırım, ufaktan yağ yakmaya başlamış. 36 km o halde yol yaptıysa dua edin kitlememiş motor.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
14 Aralık 2013, 12:34
#160
arslan26 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar başlık açmaya gerek duymadım bir dün başıma gelen olay daha önce forumda okuyupta gülüp geçtiğim bir olayın aynısı benimde başıma geldi, rebel_punto arkadaşımın önerisini debriyaj sistemine uygularken hazır yağa grese bulaşmışken motor yağınıda değiştirdim aslında değiştirmeye kalmadı yağı boşalttım süzülsün diye bıraktım, şimdi olaya bakkk kardeşim gelip motorun altındaki süzülsün diye bıraktığım yağ kovasını alıp kenara çekmiş basmış marşa hürrraaa Allah ne verdiyse... Eve geldim motor bıraktığımdan daha farklı bir yerde duruyor motora elledim ılık ılık belliki biri çalıştırmış :( yağı değitirmeden motorun km sini not defterine kayıt etmiştim adetimdir yağını bakımı tarihi ile not ederim!! Tam 36 km yol yapmış durumu öğrendik ne kim almış ne yapmış :( Kardeşim, abi hava soğuktu ya hızlı gitmedim ama düşük vites ama devirli kullandım demezmi oh oh
şimdi yağı ekledim benim motor rolantide çalışmıyor illaki 3000 deviri buldurcalsın beyaz duman çıkıyor ama normalde yani soğuk havada da çıkıyordu beyaz duman ama motor ısınınca kesiyordu şimdi hep duman çok değil ama kesmiyor çekişte pek problem yok rolantide sanki boğulup stop ediyor... Şimdi tam satarız derken başımıza işmi çıkardık yatak sarsaydı hiç çalışmazdı?? Şimdi ne oldu? Düşüncem segmanlarda ve silindir bloğunda bir zarami oluştu? Koyde oldugum için serviz 80 km uzakta ne yapıcaz bilmiyorum valla
Birinci sebep bu olabilir:
Motor silindirin içine hava benzin karışımını almak istiyor fakat subap sapında bulunan keceler yıpranmışsa emişin etkisiyle yağ sübapların dibinden silindire yanma odasına sızıp beyaz dumana sebep oluyor
İkinci sebep :
Yeni yağ değişiminde açık mavi duman çıkması normaldir. 5 - 10 km kadar geçer.
Veee olmasını istemeyeceğimiz durum:
piston - gömlek hasar görüp çizildiğinden yağ yakmaya başlamıştır. motorun fazla vakti kalmadı anlamına gelir.
Motoru zorlamadan bi 10 km yol yap, eğer hala kesmezse 1. veya 3. şık olmuş olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)