Millet hala 2006 senesindeki Çin motorlarında kalmış.
Millet hala 2006 senesindeki Çin motorlarında kalmış.
Motor dandik olmasa REKLAM videoları hızlandırılmış çekim olmaz, SS sesi koymazlar Ayrıca boktan gibi argo kelimeler ile ortamı boşuna germeyin. Buraya başlık açıyorsanız gelecek yorumlara da katlanmak zorundasınız.
Son olarak, çinli çinlidir. Sorun yapmayan çinli yoktur, sorun yapacak çinli vardır.
O reklamlar uzak doğunun standartı. Bakın Hyosung, Bajaj reklamlarına, hepsi birbirinden kötü, hiçbirinin inandırıcılığı yok. Bu konuyu benim veya başkasının açmış olması bir şeyi değiştirmez, ben ön yargılı ve markacı adamı sevmem. Yazılanları da üzerime alınmıyorum, benim babamın firması değil bu firmalar. Başkalarının açtığı başka markaların başlıkları altında da benzer yorumlarımı okuyabilirsiniz. Sorun yapmayan Çinli olmadığını nereden biliyorsunuz ? Çin motoru arıza yapıyorsa benim kullandığım iki Çinli motor ve bir Kymco neden hiç arıza yapmadılar acaba ?
Bu motorlar bazıları gerçekten fiyatlarına göre çok iyi ve sorunsuz motorlar, bazılarıyla resmen çöp. Ben sapla samanı ayırmaya çalışanlardanım. Desteksiz karalamak ve alay etmek en kolayı, kimseye de bir faydası yok.
Sevmek zorunda olduğunuzu kimse söylemedi. Bana göre hepsi çöp. Beş para etmez makineler. Kymco çin değil. Aynı kategoriye sokmayınız. Ayrıca sıfır alıp 3-5 bin km içinde satmak kullanmak sayılmaz bana göre. Yıllara meydan okuyan sağlam çinli var mı? Sarf malzemelerden bahsetmiyorum. Çinli makineye did zincir de takılır. Ama o zincir üzerindeki dandik dişlilerin de anasını beller.
Ön yargı diyorsunuz da daha gelmeden kullanmadan bu kadar iyi olduğuna nasıl kanaat getirdiniz ? Yapmayın lütfen,1000lerce liralık japon veya avrupa markaları dahi yeni motosiklet çıkarınca bile kimse sağlam kusursuz demiyor.Yeni model daimi olarak kullandıkça yorumlanır.Bu tip üstün körü incelemeye (kullanmadan nasıl inceleniyorsa) böyle latifeli yorumlar olur.Ciddiye alınmak için ciddi olmak gereklidir.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
çocuk evlenmiş ertesi gün babasının yanına koşmuş ve heyecanla bağırmış; BABA ON KERE diye
Baba da cevap vermiş; oğlum bi kere olsun sağlam olsun devamı olsun...
Yani ana fikir şu; piyasada 1 000 çeşit alt siklette motosiklet var. bunların yerine her firma sağlam bir motosiklet getirse hem onların yüzü güler hem de bizim. böylece her teneke parçasına konu açılmamış olur, kafamız da rahat olur vs.vs.
Ben motoru kullanmadım ama Lifan'ın genel kalitesini biliyorum. Kendi motorumdan çok memnunum, ondan sonra çıkan EM150L, ondan çok daha iyi bir motor. Lifan motorları öyle yerli firmaların üzerine etiket bastırp sattıkları modellerden değiller. Titreşimli de değiller. Kısacası fiyatlarına göre çok iyi, sahibini üzmeyen motorlar. Tekrar söylüyorum, bütün Çin motorları çöp falan değildir. Ben motorumu alırken CB125'e tercih ederek aldım, oturuş pozisyonu dışında da asla pişman olmadım.
Ayrıca motoru yıllarca kullanmak gibi bir niyetim yok. Sıkılınca satar KP150 alırım, ondan sıkılınca da Hero alırım, öyle gider. 3000 bin TL'lik motorlar sonuçta.
Selamlar 2008 yılında çok ucuz bir fiyata 0 km bisan-lifan 250 aldım 3 yıl 18.000 km sürdüm 2 sefer yan yatırdım 2 seferde araçla çarpıştım sadece sinyal kapakları ve debriyaj kolu kırıldı motora hiçbişey olmadı 2300 km güney gezisine çıktım son gün ihtiyaç molası hariç durmadan 850 km yol yaptım toroslara çıkarken düz yolda gidiyormuş gibi performansı vardı son 200 km si sağnak yağmur alında sürdüm banamısın demedi sürmesi çok zevkli ve problemsiz bir makineydi zaten forumda konusu var kullanıclarının hepsi memnnun bu arada dikkatinizi çekerim 7 yaşında çinli motordan bahsediyorum şimdi ben geleceği söylenen motoru görmedim sürmedim bilmemde amaaa lifan markasını iyi bilirim çok sağlam makinedir ufak tefek problemler tabiki çıkarır problemsiz motor varsa siz söyleyinde bende bileyim
Motorun tanıtım videosunu eleştirenleri fazla kaale almıyorm zira ordaki en can alıcı noktayı görmemişler videonun 2.06 saniyesinde motor 100 km süratle giderken hararet ışığı yakmış tabi daha önceden sıkıştırıldığı için olduğunu tahmin ediyorum rus ve thailand forumlarında hararet probleminden bahsedilmemiş
Seko ben lifanın kendi sitesine baktım senin verdiğin teknin verilerle ufak farklar var iyi yönde ama linkini veriyorum
http://www.lifan.com/English/Industry/content.html?6501dde3-8ef9-447d-be06-df8947468997
O yanan ışık hararet ışığı değil ki normal süs olsun diye konmuş bir kısım ve aydınlatmadan öyle görünüyor. Benim motor 7 bin devirde 80 km yapıyor, 100 km bana fazla fazla yeter. Motorun ne kadar düzgün bir motor olduğu her yerinden belli... Benim motoru aldığım bayi aynı zamanda Asya Motor'un da bayisi ve Hero da satacak, artık fuar sonrası ya bunu ya da Hero Karizma ya da Bajaj NS200 alacağım. Hem Ebay'de bunun çanta demiri de satılıyor. Ayrıca Lifan'dan 250 cc bir naked gelme ihtimali de varmış.
kaç yıldır çin malı motosiklet kullandım daha tek bir arızasını görmedim,lifanda güzel bir motor yapmış,bana kalırsa artık önyargıları yıkmanın zamanı geldi
Seko kardeşim söylediğin gibi o ışık süs olsa tüm videolarda yanar aşşağıda bir video gönderiyorum 0.47 saniyeden sonra dikkat edersen kontak açıldıktan sonra sistem kendini check ederken hararet ışığı yanıyor daha sonrada sönüyor yani o ışık işlevsel su soğutmalı motorlarda hararet göstergesi olmadığı zaman böyle bir uyarı ışığı oluyor örnek olarak bajaj 200 ns de aynı zaten ben lifanda süs olsun diye yapılmış birşeye raslamadım
Lifan 250 naked hava soğutmalı olması lazım galiba 20 hp idi
Benimde aklımda bajaj 200ns var fiyatlarının açıklanmasını bekliyorum aralarında uçurum olursa direk kp 150 ye yönelebilirim
http://www.youtube.com/watch?v=PUJ7L40IzIg
Ben yamaha honda suzukı,kısacası japonların hepsinden nefret ederim..
Bana göre en kralı kanuni,mondialde fena değil,he bide lifanla asyanında hakkını vermek lazım..
Bütçem yeterli ama çinlilerin daha iyi olduğunu düşünüyorum,o yüzden zamazingo x 150 ye biniyorum...
Herkes böyle düşündüğü içinmi çinlilere biniyor? İnsanlar kalitesi bi tık daha artıp gelen çinliler için yukarıdaki gibi düşündükleri için sevinmiyorlar değilmi?
Şunu anlamayacak kadar olanların motorculuk zihniyetinie ben.. çinliye muhtaç olacak duruma gelin inşallah..
Her yeni model haberinde aynı muhabbet,yok onu alacağına bin lira koy şunu al,yok 2008 honda zart al,yok 2005 yamaha zurt al..
Zamanında tvs'ye kymco'ya sym'ye bok atanlar şimdi tepesinden inmiyorlar,''onlar çin değil hint bikeree'' ama bok atmaya son hız devam..
zaten forumda konusu var kullanıclarının hepsi memnnun bu arada dikkatinizi çekerim 7 yaşında çinli motordan bahsediyorum
Bu cümlede ben kendimdenmi bahsediyorum lifan kullanıcılarındanmı iyi okuyun bu motorlar 2006 yılında geldi hesaplarsanız kaç yıl olduğunu görürsünüz
Ben az km yaptım ama çok km yapan örnekleri oldukca fazla
Şahsen ben 19 yaşında motor almaktansa 0 lifanı tercih ederim ha zamanında 1972 model benelli 250 c 2 zamalı 30 hp toplamıştım 25 yaşındaydı makine ama klasik özelliği vardı ulaşım değil zevk için kullanmıştım
gelsede olur gelmesede.bajaj gelsinde
2008 yılında alınan çinli 2013 yılında 7 yaşında nasıl oluyor? Halen yazdığınızı anlamakta güçlük çekerken bence daha fazla sıvamayınız. Allah 1000-2000 daha fazla para nasip etsin hepinize de çinli belasından kurtulun. Ben 19 yaşındaki makineyle aynı yerden zıpladığında / atladığında kırılmayacak çinli sandalye dahi üretsinler onu alayım.
Neyse inşallah birgün doğru yolu görürsünüz. Yaşasın sanayi dostu çinlileeeerr!
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)