E-5 Merterde Feci Kaza Bir Canı Daha yitirdik
Reklamlar
-
TwisTeD adlı üyeden alıntı
Bilmeden görmeden yorum yapmak/yaptığını zannetmek, motorcu arkadaşını korumak uğruna bu olayı haber yapanlara iftira atmak.
Kazayı değil ama yerde yatan kanlar içindeki cansız bedeni, polisleri, taksiyi gördüm, anlam veremedim, yoluma devam ettim.
150 değil 200-250 metre sonra yerde kırmızı bir motor görünce olayı anladım. Üzüldüm, bu aleti sürerek acaba hata mı yapıyoruz diye düşünerek evime gittim.
Bilmeyenler için: Hız limitinin 70 olduğu bir yolda yaşanmış bir kazadır. Motosiklet sürücüsünün üzerinde hiç bir koruma yoktu. Koruma olsa bile hayatta kalabileceğinden şüpheliyim. Yerde yatan cansız bedenin konumu, göğüs/karın bölgesini çok sert bir şekilde bariyerlerin yere saplı tutacaklarına çarptığını işaret ediyordu. Belki de yaşardı kim bilir...
Sezer Ay'ı tanımıyorum, kaza nasıl oldu bilmiyorum ancak başka bir araca arkadan vurması ve motorunun 200 metre sürüklenmesi gereğinden fazla hızlı ve dikkatsiz olduğunu (taksi sürücüsü sinyalsiz bir şekilde şerit değiştirmiş olsa bile) gösteriyor. Biz motosiklet sürücüleri o kadar dikkatli olmalıyız ki başka sürücülerin hatalarını bile telafi etmeliyiz, çünkü olan hep bize oluyor.
Unutmayın kazadan sonra haklı olmak çok ufak bir tesellidir...
Allah rahmet eylesin ve sevdiklerine sabır versin.
ikisindede suç olabilir. çok ihtimal var yani.
araç hızlı gidip ani fren yapabilir.
motorcu cidden hızlı gidebilir.
e koruma olmayabilir , kask kayışı takılı olmayabilir.
yol kaygan olup araç ani fren yapıp arkadan dalabilir....
en önemlisi Vaade yetmiş. Ölüm gelmiş yapcak bişi yok. Ölen ölmüş. Allah rahmet eylesin.
Konya'dan Orhan Kaplan vardı arkadaşım. Geçen sene Manavgat'ta vefat etti. oraya kadar GSXR 600 ile gitti orada yüzerken gitti , motordan ölecen derdik hep.
Vade yani...
Önlemini al sonra olacak olur.
Reklamlar
-
Hızlı bir motor bir araca arkadan çarptığında motor havaya yükselir daire çizer ve max 50 metre gitmeden yere çakılır bu durmada far kafa granajı gidon ön çamurluk ön lastik paramparça olur motorun ikiye katlanmasına sebep olur. Sürücü motordan 200 metre ileri fırlar havada takla atarak asfalta sert düşüş yapar .....
Hızlı giden bir motora yandan bir araç hafifçe sürttüğü zaman yan granaj ezilir koruma takozu eğilir elçikler yamulur, motor sürücü ilk 15 metrede bulunduğu yere kapaklanırken motor süratle ilerler ve yan yattığı yere kadar 100, 150 metre sonra yan yatar ön kısımlar genelde hasar almazlar.
Eğer motor sürücüsü düşüş esnasında başının üstüne çakıldı ise o kask darbenin etkisi ile baştan sıyrılır gelir, çene altında kayış takılı olsa bile baş üstü dik çakılırsanız kayma etkisi ile kask çıkar.
Bu kazada motoru çok iyi incelemek gerekli. Taksinin nerden darbelendiği incelenirse hemen anlaşılacaklar ancak giden genç bir can için yapılacak bir şey yokken bu kazadan çıkarılacak dersler kayıt altına alınıp A2 ehliyet derslerinde anlatılmalıdır.
KARDEŞIMIZE ALLAH RAHMET ETSIN AİLESİNEDE SABIRLAN VERSIN bizlerede ibret olsun max. 120km hızı geçmemekte fayda var.
-
burada bir sürü efendi arkadaşımız var. hemen hepsi bindiği aracın nelere gebe olduğunu biliyor ve eminim çoğuda bilinçli kullanıyor. fakat bir de yeni yetme altındaki makineden bi haber , yolda insanlara hava atmayı seven ,motor kullanmayı abilerinden yada bir büyüğünden değil de kendi gibi çoluk çocuktan öğrenmiş , değil motor kullanmak düz yolda yürümekten aciz bir sürü abuk subuk motorcu var...motosiklet hız yada hava atma aracı değildir. ulaşım ve gezi aracıdır...hız yapmak isteyenler özel pistlerde bunu denemelidir...rahmetliyi tabi ki tanımıyorum ama benim o yolda yapacağım azami hız 50 yada 60 km dir. daha fazlası refüjle temasa gebedir...
-
bu ülkenin de bir gerçeğidir unutmamak lazım.
adam nasıl olsa ölmüş, suçlunun da çoluğu çocuğu var, bari onlar perişan olmasın. bir bakarsınız ölmüş insan suçlu çıkmış...
uçak kazaları keza. hep ölen pilotun pilotaj hatasındandır nedense...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)