Duke 200 5.000km bakımı - 375 lira
Reklamlar
-
phradrel adlı üyeden alıntı
la olm öğrenin artık şu motorların bakımını yapmayı. ha bu arada castrol power1 10w40 1l 20 lira
ben kendi zincirimi de ebayden almıştım did hd 80 liraya falan gelmişti sanırım. zincir sökme takma aletini de 65 liraya alıp kullandıktan sonra 75 e satmıştım. bakımdan kar bile ettim
Daha önceki motorda ben yapıyordum ama garanti olayı işi bozuyor .
Bizim buradaki kazıkcı biliyorumda ama Anadolu yakasına git gel yapsam aynı paraya gelir .
Zinciri ben 185 tl aldım Dıd Ümraniye'den ,ebaydada 68 Euro du kargo hariç aynı fiyata gelir geçerdi bile .
Reklamlar
-
xawa adlı üyeden alıntı
25 tl ye zincirmi var ?[COLOR="Silver"]
castrol yağ dün aldım 10-40 25 tl.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
mecbur değilsin servisi değiştirirsin olur biter.
varmı bildiğin işten anlayan uygun bir servis
-
sizin dukelerde de direksiyonu sağa sola cevirdiğinizde tık tık ses geliyor mu ?
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
sizin dukelerde de direksiyonu sağa sola cevirdiğinizde tık tık ses geliyor mu ?
Geliyor bende.
-
F54 adlı üyeden alıntı
arkadaş o zaman gidip mondial al onun işçiliği yağ değişiminde 10 tl...
o motora 15bin verirken sıkıntı yok ama bakıma gelince mi sıkıntı ben onu anlamadım
insanları sömürme konusunda da haksız sın ücret fazla geliyorsa gitme silah mı dayadılar kafana değil mi?
Yanlis düşünüyorsun sonucta o bir motor araba degil bu fiyat kabul edilemez
-
Benim motor şu an 4200 km'de ama servise daha 2000 küsür km var diye gösteriyor. 5.000'de bakıma girmemiz gerekmiyor mu?
-
Ankarada işçilik 70~80 TL demişlerdi. Orada 128 TL almışlar. 50 TL daha pahalı.
Ben diyorum da millet bana ters ters bakıyor. KTM alsam 0 km, tüm bakımlarımı kendim yaparım. Zaten göz açıp kapayıncaya kadar 2 yıl doluyor.
Her bakımda bu adamlara göz göre göre kazıklanmanın piskolojisini yaşamaktansa şansımı denerim daha iyi.
-
maşallah, maşallah motor değil, 16 dizel araç muamelesi
-
dün ön süspansiyonların keçe yağ değişimini artı rulman değişimini yaptırdım, işçilik 100 lira tuttu. ktm nin parça fiyatları pahalı olabilir de işçilik de pahalı arkadaş. bu yaptırdığım işleme 200-300 den aşağı para almazlardı demek ki.
-
Konuyu hortlattık ama benim sorum kaynamasın arad
*Benim motor şu an 4200 km'de ama servise daha 2000 küsür km var diye gösteriyor. 5.000'de bakıma girmemiz gerekmiyor mu?
-
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Konuyu hortlattık ama benim sorum kaynamasın arad
*Benim motor şu an 4200 km'de ama servise daha 2000 küsür km var diye gösteriyor. 5.000'de bakıma girmemiz gerekmiyor mu?
bakıma 5binde gidersen de sakın buji ve hava filtresini değiştirtme. gerçi hava filtresinin yapısını bilmiyorum ancak fazer da 40 bin yazıyor, hadi insafa gelip 15 binde değiştirelim. sonuçta asfaltta sürüyoruz, filtre öyle ha diyince kirlenmez. hele ktm gibi off-road motorları üreten firmalar eminim hava filtresini hafife almazlar.
-
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Konuyu hortlattık ama benim sorum kaynamasın arad
*Benim motor şu an 4200 km'de ama servise daha 2000 küsür km var diye gösteriyor. 5.000'de bakıma girmemiz gerekmiyor mu?
servis en iyisini bilir bazı araçlarında ülkemizdeki servis periyotlarına uymadığını görmüştüm, avrupa şarttlarında 10000 ise bizde 5000 olabiliyordu, buda ona göre ayarlıdır heralde.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
bakıma 5binde gidersen de sakın buji ve hava filtresini değiştirtme. gerçi hava filtresinin yapısını bilmiyorum ancak fazer da 40 bin yazıyor, hadi insafa gelip 15 binde değiştirelim. sonuçta asfaltta sürüyoruz, filtre öyle ha diyince kirlenmez. hele ktm gibi off-road motorları üreten firmalar eminim hava filtresini hafife almazlar.
El kitabında değiştirmemiz gerektiğini söylüyor ama ben ustaya soracağım yine de.
-
ayhan.s adlı üyeden alıntı
El kitabında değiştirmemiz gerektiğini söylüyor ama ben ustaya soracağım yine de.
ustaya sorun fakat sakın hava tutturmayın. sadece vurarak içindeki tozları sağlıklı bir şekilde dışarı çıkartabilirsiniz, hava tutulan filtre ÇÖPtür.
yukardaki yorumlarda birileri açık yağ kullanıp filtreye de hava tutturduğundan falan bahsetmiş sonra da motora biniyorum diyorlar kasaplık bu resmen.
-
Al kn filtre. Bak keyfine. 20bin bakımı 100 Tl tuttu
-
5.bin de bir hava filtresi ve özellikle buji değişmesi tamamen üretici firmanın servislerine daha fazla para kazandırma amacıdır. Başka bişey değil. Bujiyi sökün bakın durumuna, çok gerekirse temizleyin(buji nasıl temizlenir videolar vs, vs, var). Hava filtresini daha dün söktük arkadaşın, ~5.000 km sini doldumak üzere. Ve tertemiz !
Zaten asfaltta sürüyoruz, tamamen kapalı bir hava kutusu var (benim hava kutusu tamamen kapalı değil, görseniz anlarsınız). O hava filtresinin değişecek kadar kirlenmesi bu şartlarda mümkün değil!
-
5000 bakım diye bir kalem var ayrıca 5000 bakımda neler yaptıklarınıda yazmışlar... o son satır olmiyaydı iyiydi...
geçmiş olsuun..
-
ayhan.s adlı üyeden alıntı
Benim motor şu an 4200 km'de ama servise daha 2000 küsür km var diye gösteriyor. 5.000'de bakıma girmemiz gerekmiyor mu?
olay şudur ayhan bey;
ilk bakım 1000 km, sonrakiler her 5000 de bir. yani 1000, 6000, 11000 gibi. yol bilgisayarının dediği doğrudur
-
-
inşaallah maşaallah hocam...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)