Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Lastik ebatları

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    Aklıma bayadır takılıyor arkadaşlar daha öncede bi başlık altında okumustum . Barkın abimizede bi mesaj atmıstım cevap gelmişti . Sormak istediğim şey . Standrat lastik ebatının dışına cıkmak doğru bişey değil . Fakat eksi yönlerinin çok olduğu gibi lastiğin ebatının standartın dışında büyümesinde hiç artı yönü yokmudur ? Örneğin kendi alacagım motordan örnek vereyım nınja250. Arka teker 130 du yanlıs hatırlamıyorsam . ona 150 taktıgımızda ön ve arka teker birbirini milimetrik şekilde takip etmıcek buda virajlarda kıvraklığı kaybetmemıze neden olucak vs . Fakat bunların yanı sıra Artı yonu yokmudur bunun kafama takıldı dogrusu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Gtr250. Aldigimda sifir shinko geliyo, bu kadar korkutucu bi teker olamazdi. 150 idi.

    Ne yaptim, gittim 180lik cikma pist lastigi taktim 150tl ye. Bu kadar rahat olamazdi, virajlar, yatislar, frenleme, goruntu hepsi mukemmel. Motor 9,000 km oldu o lastiklerle, hala yaptigim en dogru sey lastigi buyutmekdi diyorum, eskisi oyuncak gibiydi ve cayir cayir kayiyodu
    Nomad_41 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Nomad_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklıma bayadır takılıyor arkadaşlar daha öncede bi başlık altında okumustum . Barkın abimizede bi mesaj atmıstım cevap gelmişti . Sormak istediğim şey . Standrat lastik ebatının dışına cıkmak doğru bişey değil . Fakat eksi yönlerinin çok olduğu gibi lastiğin ebatının standartın dışında büyümesinde hiç artı yönü yokmudur ? Örneğin kendi alacagım motordan örnek vereyım nınja250. Arka teker 130 du yanlıs hatırlamıyorsam . ona 150 taktıgımızda ön ve arka teker birbirini milimetrik şekilde takip etmıcek buda virajlarda kıvraklığı kaybetmemıze neden olucak vs . Fakat bunların yanı sıra Artı yonu yokmudur bunun kafama takıldı dogrusu
    kardeş takdır bi bak cok az fark ediyo olay jantta bitiyo on arka simetrisi okadar onemli değil 150 arka yapmışsan ona gore 120de ön yaparsın ama gel gorki jantan dolayı 160 gibi gözükmüyor benim motorunda orjinali 130 aynı motordan bi arkadaşda var 160 pirelli taktırmış arada çok fark gozukmuyo ki 30 luk bi fark var normalde iki katı gozukmesi gerek jantı değiştirirsen ama yol tutuşu felan fark eder gel görki kalkışın düşer daha fazla yakarsın..
    Nomad_41 bunu beğendi.

  4. #4
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Evet yukardaki arkadasin dedigi dogru, 180lik teker 165 gibi falan duruyo jant yuzunden.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:07 ----------

    http://s18.postimg.org/lrwnp94k9/image.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:13 ----------

    http://s7.postimg.org/5v6ivdccr/image.jpg
    Nomad_41 bunu beğendi.

  5. #5
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gtr250. Aldigimda sifir shinko geliyo, bu kadar korkutucu bi teker olamazdi. 150 idi.

    Ne yaptim, gittim 180lik cikma pist lastigi taktim 150tl ye. Bu kadar rahat olamazdi, virajlar, yatislar, frenleme, goruntu hepsi mukemmel. Motor 9,000 km oldu o lastiklerle, hala yaptigim en dogru sey lastigi buyutmekdi diyorum, eskisi oyuncak gibiydi ve cayir cayir kayiyodu

    Tamda ben böyle düşünürken bu işi üstadına sorayım dedım oda ebat büyütme konusunda bunu soylemıstı bana

    "
    Altın Elbiseli Adam
    Kalın lastik yol tutuşu bozar, hantallık getirir. "Şekil" uğruna yol tutuşu/kıvraklığı yitirmeyin. Pirelli'de de güzel lastikler var. 2 hamurlu tercih edin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş takdır bi bak cok az fark ediyo olay jantta bitiyo on arka simetrisi okadar onemli değil 150 arka yapmışsan ona gore 120de ön yaparsın ama gel gorki jantan dolayı 160 gibi gözükmüyor benim motorunda orjinali 130 aynı motordan bi arkadaşda var 160 pirelli taktırmış arada çok fark gozukmuyo ki 30 luk bi fark var normalde iki katı gozukmesi gerek jantı değiştirirsen ama yol tutuşu felan fark eder gel görki kalkışın düşer daha fazla yakarsın..

    Jantlarıda değiştirdiğinizde 160 lığa göre . o zaman dediğiniz büyüklük gözükür ve yol tutuşunda ki olumsuz etkıler kalkar mı ortadan ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)