Bakalım bizde güzel bişey bulursak kapıcaz
Bakalım bizde güzel bişey bulursak kapıcaz
bir belgeselde gördüm...amerika da insanlar km'si ile gurur duyuyor...adam 150000 km yaptım bu motorla diye hava atıyor...millet vauvvv çekiyor...bizde ise araba da 100000 km motorda 30000 km takıntısı var...kazası olmasın motorunu her kilometrede satarsın...tecrübeyle sabit...
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Son alıcısını beklıyor denen bi söz vardır ya . Mesela 250 cc lik bir ss tipi motorun son km si nedir ? Geçen bir başlık vardı . Birisi yorum atmıştı Ybr ile ilgili yanlış duymamış ve hatırlamıyor isem 90 bin km de satın alıcakmış . biriside ona cevap olarak son sahibi olursun demişti . Şimdi hereşyin bitiş noktası var oldugu gıbı 250 cc bir ss motorun ömrünü merak edıyorum
Böyle bişeyin tahmini zor olur.Kullanıcı azimli olursa onbini bile göremeyebilir.
30000 mevzusu şuradan patlak veriyor.
Ülkemizdeki motosiklet ve özellikle yedek parça maliyetleri yüzünden herkes psikolojik olarak sırtını garantiye yaslamayı seviyor
Bi sebepten CBR 250 nin motoru perte çıkıyor diyelim, elini cebine atmadan Honda 2 günde sıfır motor çekip teslim ediyor.
Şimdi bu durumda 2 yılı dolmuş veya 30.000 geçmiş motosiklet garantiden çıkmış oluyor.
Eli anahtar tutmayan, yolu yordamı bilmeyen veya motosikleti ile uğraşmayı, bu koşuşturmayı keyif değil eziyet olarak algılayan herkes elinden çıkartıp model yükseltmeye yöneliyor.
Yoksa bana göre motor 30.000 de tam manasıyla anca kendine geliyor gibi bişey
Bakımlarını güzel yapmış birisinden 15-20 bin km de ninja250 alınır mı sizce ama dedıgın gıbı ulkemızde 30 bin takıntısı var sımdı ben onu 10 bin kadar 12 bin kadar sürsem satışı cok zor olur gıbıme gelıyor . Ama genede aklımda soru işareti kalmasın alınır mı dıye sormak ıstıyorum .
Vala ben nasıl kullanıldığını, zamanı geldiğinde nelerin değiştiğini, gerekli bakımlarının zamanında yapıldığını bildiğim bir motosikleti 30.000 de aldım, şuan iyi ki diyorum
Elin oğlundan daha rodaj bitmedi denilen bir motosikleti alsam, pek anlamadığımdan içimde hep bişey kalırdı
Şimdi kaç km kullanırım kestiremiyorum çünkü motosiklet değiştirme krizi biraz anlık gelişiyor Ama içimde en ufak şüphe yok, aynı hassasiyette baktığım sürece ilk müşterileri çevrende pusuda bekler olur hatta
Bakımlı olduğunu biliyorsan geriye tek dikkat edeceğin şey, en ağır bakım dönemi nezaman, geçmişmi, gereken herşey değişmişmi... Genellikle 24.000 / 28.000 civarı olur
Yani herşey koşullara uygun ise mecburiyetten değil, seve seve alınır
Ya 25000 - 30000 de satacaksam niye çin malı almıyorumda Japon tercih ediyorum. Japon malı bir motorsiklet aldıysan yada alman malı motorunla bir sorunun yoksa beğenmeme, büyütme isteği, farklı tarza geçmek gibi dertlerin yoksa 80.000 100.000 kullanırsın. Bu ne tüketim toplumudur ? 30000 deki motora ne olacak yahu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)