çinli motorlar zorlamaya gelirmi
Reklamlar
-
Çin kullanan var memnun kullanan var sovuyor motora ben memnun olan taraftayim iki milyara aldım sıfır bir senedir bende onbirbin km yi geçtim. Periyodik bakım harici masraf yapmadim zevkine harcamalarda bulundum yeri geldi çok zorladım yeri geldi cross motor gibi kullandım o beni üzmedi bende onu uzmedim her bin km de yağını mutlaka degistim. Son üç dört bin km dir 20-50 lpg mineral yağ koyuyorum hala gidiyor sıkıntısı yok. Ama kaliteli değil bu bir gerçek iki bin liralık maldan kalite bekleyen adamın aklından şüphe ederim zaten
Reklamlar
-
Barış Şuşut adlı üyeden alıntı
Ümmet abi bu turlar esnasında en az 4-5 kere yanıma uğramış misafirim olmuştur.. öle burdan okumakla olmuyo otur konuş bakalım bir turda o motor kaç kere elden geçiyor. ilk motoranı bir yıl içinde krank miline kadar değişti .. asıl düşük gelir grubuna yazık çinli aldıkları için.. motor sanayiden çıkmıyorki . 2000 lira verip aldığın motora 2 yılda bir 2000 de sanayide harcarsın ve sonunda 300-500 tl ye satarsın ..
şimdi gelelim realiteye .. illa sıfır alacaksın diye şartmı var al bir honda kinetik aslanlar gibi 1998 modeli bile 2013 çinliyi cebinden çıkartır.. yada al bi 2. el bws .. araştır bakalım 2. el sitelerini 2. elde ne temiz Japonlar var .. Suzuki an125 lere gidin bakın .. honda beat activa bakın 2. ellerine . inanın bana dua edersiniz..
2005 yılından beri bu formdayım inan bana 1. mesajım binlerce kullanıcı yorumu okuduktan sonra verilmiştir.. yoksa havyarımı yerken ekmek bulamıyolarsa pasta yesinler tarzı bir mesaj değil...
çinliye verilen paraya acırım .. o kadar basit
haklısınız olması gereken budur .
0 dan başka motor almak istemeyenler var. cok insan var böyle
komsum tvs skuter aldı . tozdan dolayı cok sorun cıkardı motor 10000 olmadan motor yaptı filan
cup övdüm de övdüm girdim aklına gidip aldık
köyde 10 tane kadar cup oldu, gören aldı gören aldı yani . yağ değiştirmek , somun sıkmak köyde çok kişinin elinden gelir . bakımları amatör şekilde iyi kötü yapıldı . sahipleri mutlu mesut kullanıyor
yamaha ve honda servisi Çorlu ilçesinde bizim köye Tekirdağ/ merkez üzerinden 60 km hiç kimse oraya servise gitmezdi o ' kim gidicek oraya gide ' motor almaktanda vaz geçer
hayrabolu ilçesinden servis gelip koyde bakım yapıyor .büyük tamir gerekirse alıp bi daha ki geldiğinde getiriyor
çinliler olmasaydı köyde bu kadar motosiklet olmazdı kesin ve net
Az İnsan Çok Huzur
-
bırakın alsın çinli motorunu sonrda sorunun cevabını otomatikmen bulur.
-
Barış Şuşut adlı üyeden alıntı
Ümmet abi bu turlar esnasında en az 4-5 kere yanıma uğramış misafirim olmuştur.. öle burdan okumakla olmuyo otur konuş bakalım bir turda o motor kaç kere elden geçiyor. ilk motoranı bir yıl içinde krank miline kadar değişti .. asıl düşük gelir grubuna yazık çinli aldıkları için.. motor sanayiden çıkmıyorki . 2000 lira verip aldığın motora 2 yılda bir 2000 de sanayide harcarsın ve sonunda 300-500 tl ye satarsın ..
şimdi gelelim realiteye .. illa sıfır alacaksın diye şartmı var al bir honda kinetik aslanlar gibi 1998 modeli bile 2013 çinliyi cebinden çıkartır.. yada al bi 2. el bws .. araştır bakalım 2. el sitelerini 2. elde ne temiz Japonlar var .. Suzuki an125 lere gidin bakın .. honda beat activa bakın 2. ellerine . inanın bana dua edersiniz..
2005 yılından beri bu formdayım inan bana 1. mesajım binlerce kullanıcı yorumu okuduktan sonra verilmiştir.. yoksa havyarımı yerken ekmek bulamıyolarsa pasta yesinler tarzı bir mesaj değil...
çinliye verilen paraya acırım .. o kadar basit
Dibine kadar katılıyorum.Hatta çinliler geldi japonlar ucuzladı lafına inanmıyorum.Tam tersine fiyaları anlamsızca arttı.Aradaki uçurum kalite farkı,160euroya mal edip 1000euroya kakalama taktiği sebi ile japonlar biz daha kaliteliyiz diye uçuyor.
İş güç gereği bir kaç avrupa ülkesini,ucundan usa görmüşlüğümüz var.Biz de ki kanuni breton(ki iyi bir çinli kendisi) ne ise adamlarda Bajaj o kalitede.Bajaj gelecek diye zil takıp oynamadığımız kaldı bir.Tamam kaliteli motosiklet ama değerinden yüksek paralara satılacak yine.Sebep ? Kanuni breton 2400tl(güncel fiyatıdır) Maliyeti olsun 200 euro...Bu kadar abartılı fiyat politikası olurmu ?
Bunun yanında herkesin almaya yeticek gücü var...Bu kısmına bir lafım yok...Hiç çinli sahibi olmadım 2 3 tanesine bindim uzaktan konuşuyorum o da ayrı mevzu.
Çinliler dayanırmı kısmına gelirsek.Gördükleri eziyetin biri bin para.Herifler 200 yaptırmaya çalışıyor...Ben şahitim sıradan bir cg motor ben 135 ile seyrederken beni gayet güzel geçti.Depo far yok.çamurluk yok yatmış etmiş.Al işte dayanır mı ? Kim bilir silindiri rektefiye ile kaç cc oldu...Bu şekilde bakarsak dayanır
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
şartları zorlayıp, borca girip çin liye yaklaşmamak daha mantıklı, krediye bulaşma taraftarı değilim sıkıntıya sokuyor, daha da yapılacak bir şey yoksa temiz ikinci el ,daha da ikinci el olmaz borca girmem dersen, alırsın çinli tecrübe edersin
-
rambomert adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hep merak ediyorum acaba şu çinli motorlar zorlamaya gelirlermi yoksa kesin bir sorun çıkarırlarmı zorlama derken arazide kullanmak çok dik yokuş çıkmak gibi
yaw niye 2 konuşmadan biri sidik yarıştırır gibi veya bilmiyorum ne amaçla çinli motorlar japom motorlar... arkadaşım model söyle wolf çıkarmaz titanik çıkarmaz drift çıkarmaz köylüler var model model çıkaranı var çıkarmayanı var kaç model onu yaz kafanda birşey varsa çinliler sorun çıkarırmı 2004 ybr al japonda çıkarır arkadaşım kul yapımı.. modem yaş marka söyle yorum yapalım yoksa daha kulanmamış adamlar saçma sapan espirilerle yine boğar konuyu çıkarır yerınde dururkende çıkarır çıkarır duz yoldada çıkarır vs vs..
-
güzel kardeşim üretiliyor da Türkiye'ye gelmiyor(paralel çift silindir 650 tour motoru ve sıralı 4, 600'lük naked var) isimleri şu an aklımda değil....
---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
ArdiaroS adlı üyeden alıntı
Çinlilere habire laf edenlere kısa ve öz bir cevabım var. Akıllı telefon kullananlar çevirin bi arkasına bakın bakıyım nerenin malıymış. Ayrıca o Honda, Yamaha markalarının 600cc altındaki ürünleri nerede üretiliyormuş bir araştırsınlar. Şey gibi bu olay adam facebooka girer, internette surf yapar, film izler ama ben i7 den aşşağı işlemci kullanmam der AMD işlemcilere giydirir habire.
Honda vtr 250-gerçek japon(Made in Japan), honda cb 400f four(sıralı 4 silindir) made in japan......Bu iki model güncel(hala üretiliyor)-bi araştır istersen....
-
hiç bir motosikleti zorlamaya gelmez....
misal 1000 lik motoru son viteste tapa gaz kullan desek... 280-290 km hızlarda kaç dakika dayanabilirsinki geç bunu...
yada 3. viteste tapa gaz gitsen bu sefer oluşacak sıcaklıktan dolayı ekzos(eksoz) eriyecek yada başka bir yerler... al sana pis kaka motor...
çinli motorda da zaten tapa gaz gidemiyorsunki... titreşimden dolayı insanın içi zangırdıyor...
crossları arazi de zorlasan desek...burda honda crf450 nin pistonunu delen hayvan oğlu hayvanlar var... neymiş motorun hakkını veriyormuş... gücüm yetse dövecektim herifi... "ulan ....m motorun hakkı, ırzına geçerek mi verilirmiş" dedim içimden...
benim 2005 model 2009 çıkışlı çinli de 25000 km yi geçti...motoru saat gibi tıkır tıkır çalışıyor... ama titreşimden dolayı 5000 deviri geçemiyorumki... ama geçersemde 8500 e kadar gideri var...
bazen basıyorum yani, sağır kalmasın 140-150 arası gidiyor namıssız
velhasılı kelam hiç bir motoru zorlamaya gelmez...
-
motosiklet sonuçta iki teker olduğu için,bir araba gibi ön takım veya arka takım arızaları gibi hata verecek parçalar yoktur,motosiklet gücünün yettiği her yere çıkar sorunda çıkarmaz,çinli de japon da hiç farketmez,örnek olarak aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz...
ya sizler çinli motor kullanmayı bilmiyorsunuz ya da bana denk gelenler çok sağlamdı...üç yılı aşkın süredir çin malı motosiklet kullanıyorum daha hiç bir motorumda tek sorun yaşamadım,kullandığım yerde % 20 asfalt yol,% 80 toprak yol
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ngendeyiz.html
-
2 tane çinli 100cc motosikletimiz var biri 8000de biri 2600de ikisinde de basit sorunlar dışında sorunla karşılaşmadık
-
ferad hayatında kaçkere hyosung kullandın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
çinli motorları kötüleyen arkadaşlar o devir çoktan kapandı artık yeni motosiklet alacak olan kişilere önyargı yüklemekten başka hiçbir işe yaramıyorsunuz.. Elimde azına sıvanmış 2. el 30000 küsür kilometrede kanuni windy 125 var 2007 model. fakat size şukadar söyliyim çıkamayacağı yokuş geçemeyeceği ybr yok. üzerinde çok oynanmış motor ben 2. el almıştım hiçbir masraf yapmadım 4 aydır kullanıyorum hiçbir sorunda çıkarmadı ve adeta uçan bir çin malı 125 cc motor. SIFIR alınıpta doğru düzgün bakımlarının yapıldığı sürece ve hor kullanmadığın sürece (125 cc çin malıyla 150 km/h yapmaya çalışıyosun, bunu cbf te yapsan krankı eline almayacağınımı zannediyosun?) uzun yıllar sıkıntısız sorunsuz kullanırsın. 2005 model sıfırından daha temiz çin malı motosikletler bilirim ben.
-
Barış Şuşut adlı üyeden alıntı
Ümmet abi bu turlar esnasında en az 4-5 kere yanıma uğramış misafirim olmuştur.. öle burdan okumakla olmuyo otur konuş bakalım bir turda o motor kaç kere elden geçiyor. ilk motoranı bir yıl içinde krank miline kadar değişti .. asıl düşük gelir grubuna yazık çinli aldıkları için.. motor sanayiden çıkmıyorki . 2000 lira verip aldığın motora 2 yılda bir 2000 de sanayide harcarsın ve sonunda 300-500 tl ye satarsın ..
şimdi gelelim realiteye .. illa sıfır alacaksın diye şartmı var al bir honda kinetik aslanlar gibi 1998 modeli bile 2013 çinliyi cebinden çıkartır.. yada al bi 2. el bws .. araştır bakalım 2. el sitelerini 2. elde ne temiz Japonlar var .. Suzuki an125 lere gidin bakın .. honda beat activa bakın 2. ellerine . inanın bana dua edersiniz..
2005 yılından beri bu formdayım inan bana 1. mesajım binlerce kullanıcı yorumu okuduktan sonra verilmiştir.. yoksa havyarımı yerken ekmek bulamıyolarsa pasta yesinler tarzı bir mesaj değil...
çinliye verilen paraya acırım .. o kadar basit
ümmet abi ile bende görüştüm mondial scooter vardı rektefiye ettirdiğini söyledi genel olarak memnundu
2 ay önce aldığım çinli 100 mg prince bu motoru alma sebebim donanım haber forumunda yazan NEŞELİMEŞEODUNU isimli arkadaştır kendisi aldı tavsiye etti ve bir prince gösterdi 53.000 km de 2012 model motor kullanan kişi kurye iyi bakılınca masraf açmadığını söyledi.
çin motoru masraf açsa ne açmasa ne krank kaç para ki arkadaşımın japon motorunun bakım parasına ben krank takımı üstüne 3-5 parça alabiliyorum olduğu yerde devrildi darbe aldı onun deposu 600 lira benim depoda darbeli 90 lira onun depo fiyatına ben komple alt motor alabiliyorum .Hani nerede dar gelirlinin avantajı
Ben şimdi gittim honda aldım ıspartadayım ilk bakımı 500 de 500 km oldu bastım gaza bu havada 2.5 saat git 2.5 saat gel honda servisine gittim yaptık bakımı eve geldim bir baktım motor olmuş 860 km ne anladım ben bu işten ? 5 saat yol git benzin yak sırf bakıma götürmek için soğuk havada rezilliği çek ki sabah erken git ki diğer güne kalmasın 1 gün boşa gitti.
arıza olsa düşünemiyorum yedik ayvayı kaldık serviste yok garantili motor kamyonet tutup 200 liraya götürürüm artık şu anda motorum bozulsa çalışmasa servis 5 km uzakta evim merkeze 4 km merkeze kadar zaten eğimli yol binerim üstüne sağdan sağdan bisiklet gibi 3.5-4 km giderim kalan yoluda itttire kaktıra gideriz.
98 kinetik aldım ben servis bulamıyorum parça nasıl bulayım ?
gerçek kullanıcı fikirlerini alın ki üst yazılarda bolca var adamlar söylemiş büyük masrafı yok diye 2 yılda 2 bin lira masraf nereden çıkıyor bilmiyorum
işin özü zor durumda kalınca imkanlar kısıtlı olunca çinlide çok güzel iş görüyor.
-
Çinlilerde belli bir standartı kaliteyi yakaladı çoğu modelde. Japon iyidir kalitekidir tabikide fakat çinlide çoğumuzu iki tekere alıştırdı. Ucuz diye az para verip al sırtından suyu mantığıyla kullanırsan dayanmaz. Kaçınız aynısını yeni aldığı japona yapıyor. Zorlamaya gelince amacına uygun kullanılan her motor limitlerinin üzerine çıkınca sapıtır. Japonu çinlisi farketmez.
-
normal kullansanda sorun çıkaracaktır o yüzden yüklen!
-
zorlamaktan kastın tapa gaz gidip, trafikte çukurdan kaçmadan, kaldırımlardan inip çıkmaksa arada birde dağa taşa vurmaksa, 2 senedir kullandığım çinli as 200 gy hiçbir sorun çıkartmadı. 20 bin km oldu. Her binde yağını değiştirdim. Rahatsız hissettiğim için zincir dişli değiştirdim. Tek bozulan geçen kış kar yağdığında marş motoru oldu onuda garantiden değiştirdim.
Beklenti önemli sadece, tabi ki üç dört bin verdiğin çinliden 10 bin tl lik performans beklemek yanlış, ama çinli almayı da ahmaklık olarak görmemek lazım. sonuçta ne kadder eppek o kadder göfte.
-
Ne Emmeye Ne Gömmeye Diyim Anla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)