takarsın bı egzoz sıkıntı yok ıyı yapmıssın yanlız bılmedıgın motorla alır almaz 200ustune cıkman olmamıs
takarsın bı egzoz sıkıntı yok ıyı yapmıssın yanlız bılmedıgın motorla alır almaz 200ustune cıkman olmamıs
www.erkakurye.com
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/125784-125-250-600-1000-a.html .. Bu arkadaşı kendıme idol aldım. Yürüdüğüm yol da bu arkadaşla aynı tek bi farkla ben 250 den basladım o 125 den baslamıs .. Bence böyle olmalısın sende
Abi sayfanın üstüne bakarsam aldım makinayı
İlk aldığımda hızlanayım diye gaz açıyodum motor patinaja geçiyodu, lastikler bayağı sertleşmişti. Bi kaç kere patinajda motor altımdan kayıyo hissi olmadı değil.
200le gidiyorum nede olsa diye yine biraz fazla açtım gazı yine patinaja geçti hemen alet. Şimdi dedigim gibi 4000km civarı oluyo lastikler yumuşadı ne hikmetse, artık ön kaldırıyo patinaj yerine.
Ama gerçekten dedikleri kadar var, tecrübesiz olsam yada gt250 gibi ağır ve racing kasa bi motor kullanmamış olsam çoktan peynir olmuştum. Bi cbr250nin aynı tecrübeyi vereceğini hiç sanmıyorum.
Eğer motoru hissedebilecek kadar tecrüben varsa gaza gelmiyosun, tamam hızlı gidiyosun ama beyin risk var bu yolda yada motor bu hızda manevra yapamaz diye uyarıyo zaten.
Herkese öneriyorum, asıl motorun keyfi buradaymış. Ama ben bile acele edenlerden biriyim, siz siz olun ağır ve racing kasa motor tecrübeniz olmadan, trafiği tam anlamıyla okuyamadan böyle bi işe girişmeyin. Şaka değil yapacağınız yanlış hesaplamanın bedeli ağır olur.
Bide belirtmek isterim benim gt250 10lt yakıyodu sürekli dip-gaz gitmekten, bu alet 9lt yaktı o kadar abanmama rağmen. Buna sükür diyorum...
250gtr i istersen ucurumdan asagi at yinede 10lt yakamazsin. karburator ayarin bozuktur subablar ayarsizdir hava filtren kirlidir lastik ebatlarida vs vs yinede 10litre yakamaz.direk cig aticak egsoz dan benzini oda benim basima geldi sente ayarini tutturamadik yinede 10lt yakmadi abartmayalim
Motorun hakkinda hayirlisi olsun fakat 200km ile gitmek icin erken sahsen ben canimi eski kasa bir ss e emanet etmezdim beklemedigin bi virajda higd side olursun. Amortisor kecelerine ve sertlik ayarlarina baktir lastik basinclarin dogru psde olsun. Lastikler isinana kadar zorlama òlmeden bu seruveni basarirsan gerçekten büyük basari ve taktir edilecek olursu. Gtrdan 954rr .. kaliteli bir kaska gec sadece koruması icin degil yuksek suratlerde sürüş konforu ve konsantrasyonu nu bozmamasi icin
motorda cc yükseltme olayının tamamen sürücü psikolojisine göre yorumlanması taraftarıyım. oturmuş, doymuş ve bazı şeyleri aşmış adam 10.000 km tecrübe ile 1000cc ye geçebilir ama elindeki makine her ne olursa olsun son nefesine kadar sıkıştıran biri için büyük motor tehlikedir diyorum. sonuçta arkadaş almış, red kit'teki cenaze levazımatçısı tiplemesini unutmasın. her an ölçüyü almak için elinde mezura ile bekliyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)