Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Gt250r den 1000rr a geçmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    takarsın bı egzoz sıkıntı yok ıyı yapmıssın yanlız bılmedıgın motorla alır almaz 200ustune cıkman olmamıs
    www.erkakurye.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/125784-125-250-600-1000-a.html .. Bu arkadaşı kendıme idol aldım. Yürüdüğüm yol da bu arkadaşla aynı tek bi farkla ben 250 den basladım o 125 den baslamıs .. Bence böyle olmalısın sende

  3. #63
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Alıntı ectuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alırsan buraya tecrubelerini aktar lütfen. konuyu kapatma. Bizler de anlayalım öğrenelim. Neler hissettin. Zorlandın mı? Kolay mı geldi? Gaza geldin mi hiç? Paylaşırsan sevinirim. Bizler de faydalanalım.
    Kazasız belasız kullanırsın inşallah. Alırsan da almazsan da.
    Abi sayfanın üstüne bakarsam aldım makinayı

    İlk aldığımda hızlanayım diye gaz açıyodum motor patinaja geçiyodu, lastikler bayağı sertleşmişti. Bi kaç kere patinajda motor altımdan kayıyo hissi olmadı değil.

    200le gidiyorum nede olsa diye yine biraz fazla açtım gazı yine patinaja geçti hemen alet. Şimdi dedigim gibi 4000km civarı oluyo lastikler yumuşadı ne hikmetse, artık ön kaldırıyo patinaj yerine.

    Ama gerçekten dedikleri kadar var, tecrübesiz olsam yada gt250 gibi ağır ve racing kasa bi motor kullanmamış olsam çoktan peynir olmuştum. Bi cbr250nin aynı tecrübeyi vereceğini hiç sanmıyorum.

    Eğer motoru hissedebilecek kadar tecrüben varsa gaza gelmiyosun, tamam hızlı gidiyosun ama beyin risk var bu yolda yada motor bu hızda manevra yapamaz diye uyarıyo zaten.

    Herkese öneriyorum, asıl motorun keyfi buradaymış. Ama ben bile acele edenlerden biriyim, siz siz olun ağır ve racing kasa motor tecrübeniz olmadan, trafiği tam anlamıyla okuyamadan böyle bi işe girişmeyin. Şaka değil yapacağınız yanlış hesaplamanın bedeli ağır olur.

    Bide belirtmek isterim benim gt250 10lt yakıyodu sürekli dip-gaz gitmekten, bu alet 9lt yaktı o kadar abanmama rağmen. Buna sükür diyorum...
    initial-D ve ectuna bunu beğendiler.

  4. #64
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    250gtr i istersen ucurumdan asagi at yinede 10lt yakamazsin. karburator ayarin bozuktur subablar ayarsizdir hava filtren kirlidir lastik ebatlarida vs vs yinede 10litre yakamaz.direk cig aticak egsoz dan benzini oda benim basima geldi sente ayarini tutturamadik yinede 10lt yakmadi abartmayalim

    Motorun hakkinda hayirlisi olsun fakat 200km ile gitmek icin erken sahsen ben canimi eski kasa bir ss e emanet etmezdim beklemedigin bi virajda higd side olursun. Amortisor kecelerine ve sertlik ayarlarina baktir lastik basinclarin dogru psde olsun. Lastikler isinana kadar zorlama òlmeden bu seruveni basarirsan gerçekten büyük basari ve taktir edilecek olursu. Gtrdan 954rr .. kaliteli bir kaska gec sadece koruması icin degil yuksek suratlerde sürüş konforu ve konsantrasyonu nu bozmamasi icin
    onuroz bunu beğendi.

  5. #65
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(Tuzla)
    Motosikleti
    2023 CF 650MT- 2023 Peugeot Django
    motorda cc yükseltme olayının tamamen sürücü psikolojisine göre yorumlanması taraftarıyım. oturmuş, doymuş ve bazı şeyleri aşmış adam 10.000 km tecrübe ile 1000cc ye geçebilir ama elindeki makine her ne olursa olsun son nefesine kadar sıkıştıran biri için büyük motor tehlikedir diyorum. sonuçta arkadaş almış, red kit'teki cenaze levazımatçısı tiplemesini unutmasın. her an ölçüyü almak için elinde mezura ile bekliyor.

  6. #66
    ectuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy, Aacıbadem
    Motosikleti
    Versys 650 (İnazuma-YBR125-Honda Ps150i-H.Kinetix)
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi sayfanın üstüne bakarsam aldım makinayı

    İlk aldığımda hızlanayım diye gaz açıyodum motor patinaja geçiyodu, lastikler bayağı sertleşmişti. Bi kaç kere patinajda motor altımdan kayıyo hissi olmadı değil.

    200le gidiyorum nede olsa diye yine biraz fazla açtım gazı yine patinaja geçti hemen alet. Şimdi dedigim gibi 4000km civarı oluyo lastikler yumuşadı ne hikmetse, artık ön kaldırıyo patinaj yerine.

    Ama gerçekten dedikleri kadar var, tecrübesiz olsam yada gt250 gibi ağır ve racing kasa bi motor kullanmamış olsam çoktan peynir olmuştum. Bi cbr250nin aynı tecrübeyi vereceğini hiç sanmıyorum.

    Eğer motoru hissedebilecek kadar tecrüben varsa gaza gelmiyosun, tamam hızlı gidiyosun ama beyin risk var bu yolda yada motor bu hızda manevra yapamaz diye uyarıyo zaten.

    Herkese öneriyorum, asıl motorun keyfi buradaymış. Ama ben bile acele edenlerden biriyim, siz siz olun ağır ve racing kasa motor tecrübeniz olmadan, trafiği tam anlamıyla okuyamadan böyle bi işe girişmeyin. Şaka değil yapacağınız yanlış hesaplamanın bedeli ağır olur.

    Bide belirtmek isterim benim gt250 10lt yakıyodu sürekli dip-gaz gitmekten, bu alet 9lt yaktı o kadar abanmama rağmen. Buna sükür diyorum...
    Vakit ayırıp yazmışsın. Teşekkür ederim.
    Henüz benim için çooook erken. Öğrenmeye ve tecrübe kazanmaya devam ediyorum. Senin ifadelerinden hissetmek de güzeldi.
    Kazasız belasız kullan inşallah.
    === Eğitim Şart ===


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)