geçiş için hangi motordan geçtiğin mi önemlidir yoksa yaptığın km mi?
geçiş için hangi motordan geçtiğin mi önemlidir yoksa yaptığın km mi?
ben 7-8 senedir 125-150cc motorlara bindim belki 50bin 60km tecrube bi kere 600luk surme fırsatım oldu bir kerede 1000liğe artçı oldum.bunun yanında iyi bi sürücüyümdür kendi sınıfımda virajlarım tepkilerim gayet iyidir.
o aletler kolay değil arkadasım 600f e bindim ki yumusak makınadır rr lara gore 2.vitese attım sonra kenara cektım çünkü oyle hızlanıyor ki inanılmaz
1000likte ise 280-300e kadar cıktık saglam viraj yaptık zevk aldın mı dersen alamadım neden mı çünkü o an tek düşündüğüm motora tutunmaktı vites geçişleri o kadar güçlü ki sana yakından pompalı tufekle ates edilmiş gibi itiyor.
benden sana tavsiye karar vermeden once 4 silindirli motor sur demiyorum sadece artçı ol sonra kararını ver.eminimki 2 silindirli 500-600lük motor almak isteyeceksin
yasını bilmıyorum ama ne olursa olsun belki eşin var coluk cocuk var olmasa bile anne baban var bu acıyı onlara yaşatma
saygılar.
alcaksın bi cbr 600f 2011 model falan modelli olcak motor elinde kalmıcak
sonra eğer Türkiyede yapan usta varsa beygirini beyinden mi nerden oluyorsa kıstırcaksın 35-50 beygi arası bişeye sonra 4 silindirin sesini duyarak huzur bulacaksın
benim yeni yazda yapabilirsem bunu yapcam
avrupada 600luklerin falan beygirini azaltıolarmış
Vurmayın öldü.
Yoğun ısrarları üzerine 2 farklı kişiyi artçı olarak 10 km'lik mesafe taşıdım. Sonrasında ben teklif etmeme rağmen bir daha artçı olmadılar
çok uzun yazdım ama sildim.
150 cc ile başladım 5 ay önce,6000 km kullanıp 90 model 1200cc 130 hp 110nm torklu 260 kg makineye geçtim.neler oldu?
--düşük hızda manevralarda gazı kullanmak,düşük hızda manevra yaparken gazı kullanamadığım için 260 kg ağırlığı kontrol edememek.başka bir sıkıntı yaşamadım.agresif oluyorlar evet ve milim gaz hareketi motoru bir anda 1-2 boy atınca başın derde girebilir.
++konfor,fren,viraj çok çok daha iyi olduğu için en azından daha rahat oluyorsun alıştıkça.
ha ama şuda var,150likten buna geçince hissettiklerimi bundan 1000liğe geçince hissederim heralde.150cc motorumun max hızını 1. viteste görüyor şimdiki motorum.aynı şekilde senin alacağın 1000rr da birinci vitesi senin 250liğin bittiği yerde bitecek.olayın mantıksızlığı burdan belli birkere.
1000cc racinge binipte her viteste redline yapabileck adam tek tük zaten diyorlar,o yüzden cebindeki parayla 1000cc eski model yerine çok daha yeni 600lük 80hp f makineler ile sıralı 4ün tadına bakıp isteğin ve güvenin varsa 1000e göre daha yeni daha temiz 600lük racinge geçmeni öneririm.benim imkanım olsa öyle yapardım,düşündüğüm oydu hatta ama denk geldi böyle oldu.sadece hızlanma duygusu ve yüksek hıza alıştım.ve işin tehlikesinin bilincinde olunca sadece daha konforsuz gözüküyor yüksek hız ve çabukl hızlanma. o yüzden şimdi boş yolda bile 10.000 devir makinede 5000 devirde vites atıp 120-130u geçmeden kullanıyorum.içimden bile gelmiyor gazlamak.bir heyecanı kalmadı daha 3 aylıkken bile.
ben bir haftalıkken eğitim almıştım ve grup şürüşte 3000kmden fazla yol yaptım.şuan hiçte kötü kullanmıyorum.virajımda çok iyi.2 senedir motor kullanıp1000lik racing makineye sırf şekil için geçen adamlardan daha iyi virajım dengem frenim olduğunu da söyleyebilirim
öncelikle bazı şeyleri tekrar etmemek adına alıntı yaptım.
50.000 km. diyorsun, yeni başlayan ve daha 500 km yapmamış biri olarak ahkam kesmek bana
düşmez belki ama kesin alacağım, kararımdan dönmem diyorsan en güzeli ikisinden de kirala
bir süre kullan, üstüne buradaki tecrübeli arkadaşların yorumlarını da ekleyerek kararını kendin
ver. ama sınırları zorlamayı ve hızı seven bir yapın var gibi, o nedenle güvenlik ekipmanlarına da
en az motor kadar önem ver. naçizane düşüncelerim bunlardır. 50.000 km. saygı duyarım
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
Senin için en iyi olan 600cc bi ss tir.Sakın ha 600 ile 1000 cc yi aynı kategoriye koyma birbirinden çok çok farklı konumdalar.
600lük motoru zaptetmen çok daha kolay olacaktır.Gtr dan sonra onlar seni yormaz daha hafif daha kıvrak makinalar.
Gaza gelmediğin sürece hiç bir sorun olmaz gtr gibi değiller 200km/h üzerine çıkınca sen ister istemez o gazı kapatıcaksın çünkü 170 ile 200 arasında bile o hızlarda korkutucu oluyor.Bana sorarsan 600cc gitmiyor ama bana sorarsan tabiki.Şuanda senin için o güç çok ciddi anlamda fazla.
Ama yinede gaz kolu sende onu yönetmekte senin elinde.
Unutma motor düşmez sen düşersin sen ne istersen o onu yapar.
250 cc den direk 1000 cc ye keşke söylendigi kadar kolay olsa aşırı özgüven çok iyi bişey degildir kaç yaşındasın bilmiyorum belki benden büyüksündür o zaman bi kardeş tavsiyesi
kullandıgın makina ne olursa olsun son haddine zorlama zorlama ki hem motorun canına okuma hem sıkıştıgında veya ihtiyaç duydugunda extra bi güç devamlı elinin altında olsun
yaşım 33 onbeş yaşımdayken pederin motorunu gizli gizli alarak başladım motor aşkına 17--18 senedir motor kullanıyorum 18 yaşıma girdigimde B+A2 ehliyet aldım çogu kez kendi motorum haricinde arkadaşlarımın motorunuda onlarda ehliyet olmadıgı için
şehir dışına çıkıcakları zaman şöförlük yaptım şu kadar km kullandım diyemem ancak 50 bin km yi 3 veya 4 e katlamışımdır
şu saatte bana desen al şu 1000r ın anahtarı bin gez , para dahi teklif etseler yinede binmem 250 cc mi ? kullandım ancak 1000 lik makinemi aman diyim şimdilik benden uzak dursun ki bence sendende uzak dursun 250 lik makinayla 170 yap sonra 100 e zıpla sonrası teleffuz etmek istemedigim şeylerle dolu
arkadaşlar binlik ss si olupda bu arkadaşı artçı olarak almak isteyen birisi yokmu
670 cc 50 beygirleri unutmayalım Ali Sözde 670 cc
Kardeş gel sana NC'yi satayım. Valla çok güzel. CBF 150 den geçtim, hiç pişman olmadım. Sırada 3 silindirli var, sonra 4 inş. 4 silindirli dediğim de 160+ beygirler değil hee, 100-140 arası. Acelen ne, önümüzde inş uzun bir hayat var. Basamakları yavaş yavaş çıkalım
1000 lik makina kullananların doğuştan gelen yetenekleri yok. Alışırsın. Tecrüben yeterli. Burada benim canımız sıkan makinayı üst sınırına kadar zorlama isteğin-alışkanlığın. 250 lik neyse de 1000 liği son sınırında kullanırsan parçalarını asfalttan kazırlar. Kendini frenleyebileceğine inanıyorsan al, yoksa alma.
Herkes farklı şeyler söylemiş.
Şehsen hiçbir tecrubem olmasada arkadaşlarımı kaybettim bu aletler yuzunden, çoguda bol metalli kemiksiz takılıyorlar, az çok uzaktanda olsa bilirim
Benim mantığım ise şudur, Ş içi Ş dışı max sürat nedir 120kmh, hadi nadiren coştun, sollamaya çıktın falan diyelim 140-150, dahi kanın kaynıyor deliriyorsun yerinde duramıyorsun ölesin var 160-170 hadi 180km/h, +10da benden olsun.
Artık yasakları deldin, suç işleyen bi tipsin, suçlusun nede olsa
Bunun üzerinde bile daha dahaaaa diye bişeyler aramak bi tuhaf geliyor mantığıma. Kullanamayacağın 500-600cc boşu boşuna seninle braber heryere gelecek, çünkü o güçte bi aletin 300-400ü kadarcık gaz açmak korkuyu salacak alttan alttan
Madem kullanılmayacak veya kırk yılın başı bi sıkımlık bişey alınacak, bari araba falan al, boşa 2-3 koltuk, tekerlekler, bi ton metal felan gezdir yanında mantık aynı mantık. Sonuca bakarsan bari bi işe yarıyor dieri yaramıyorda
Adrenalin salgılamam lazım şart olmazsa olmaz diyorsan o işi zaten yolda yapmayacağını düşünerek, bilinçli kullanıcı olduğumuzdan, eeee nerede yapacaksın pistte.
Pist fiyatına o adrenalinin kralını birçok şekilde salgılayabilirsin. Ne oldu 1000 lik yine çürüdü. Nereden tutsan elde kalıo abi, çok boş iş ya
AK-47 daha iyi bir suç aleti bence kim ne derse desin, %deye vurursek daha az insan öldürmüştür
Daha ölmemiştir, az daha vurun can çekişmesin
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
Nc abov Bir de Aprillia Rs 250 var Malossi kitli 67hp :p
Sitede birlikte gezi yaptığım,sosyal olarak görüştüğüm ilk motosiklet tecrübesi Yamaha Xj6 olan sodalimon Emre abimiz mevcut.600cc kullanıyor.Sıralı 4 silindir ve yabana atılmayacak gaz tepkimeleri olan bir araç.Topspeed'i düşük belki ama gayet tadında ve sert bir motosiklet.
Dikkat edin ilk motosiklet ve gayette iyi bir sürücü.Ben şaşırdım açıkcası Yıllarca otomobil ile 1000lerce km yol yapması etkili.Yaşı ve karakteri gereği nerede ne yapacağını çok iyi bilen bir abimiz.Temkinli ve gerektiğinde gaz açıp tecrübe kazanmayada çalışıyor.
Bu da bir örnek.İş kişide biter.Sadece altınızda ki makineyi bilin.600cc 1000cc farketmez.Supersport derseniz alayı tehlikeli ve zordur.Oturuş pozisyonu ve verdiği tepkiler itibari ile...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Bence hız iyidir bu yolda devam et, 1000cc ile 300 yaparsın muhteşem .
Karşıdaki kişinin kendini nekadar bildiğini ve nekadar hazır hissettiğini bilmediğimiz için 600cc öneriyor olabilirmiyiz? Bu durumda kaybedecek birşey yok bu işler kuralına göre oynanmalı,fakat 1000cc de tehlike arz eder.
Belkide sana nasip olmadı 1000cc ile gaz açmak.
Bunlar kötü şeyler başkan karşındaki 1000likte pilot yoktu belkide.
2007 r6 nekadar sıksada gsxr 1000 ufukta nokta oluveriyor.
(Stock olarak bahsediyorum)
Hayallerim var benim,
Hala ulaşamadığım>KTM 690SMC-R..!
benim de küçük cc ile 60000 km tecrübem vardır
2 ay önce bi er5 e bindim 2 atamadan indim tecrübe bi yere kadar önemli olan kendi cc 'in
eğer kendine fazla güveniyorsa 600 ü geçme
Ben un helvası sevmiyorum. İrmik helvası yaptırın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)