Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Çinli motoru aldığım güne lanet olsun.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Bugün motorun egzoz saplamaları gevşemiş biraz çok kötü bi ses veriyordu sıkayım dedim anahtarı vidaya takmamla vidanın düşmesi bir oldu baktım saplama kırılmış içinde kaldı götürdüm günahı nedir diye 100tl civarı masraf çıkarttı onu ordan çıkartıp yeni vida yuvası cart curt işte neyse dedim eve geliyorum flaşör patlak sağ sinyalin adamın tekiyle kafa kafaya giriyorduk sinyal yanmadığı için suçluyum tabi ağzımı açamadım eve geldim arka ayak basma yeri yok yolda düşmüş garaja koyuyorum motoru ön ayak basma yerinin lastiği yok ayaklığa indirdim yan ayaklık çatırt dedi gitti dieksiyon sağa doğru çekiyor abi yemin ederim motordan soğudum motosiklet hayatımı bırakıcam ya ehliyetide çerçevelettirip duvara asıcam ya daha 6-7binde bukadarmıydı satıcağınız motor ya hadi tamam direksiyon ben ilk zaman düştüğüm için hafif yamuk ama arka ayaklık nerde ya ön ayak basma yerinin lastiği nerde abi flaşörün allah belasını versin zaten egzoz saplaması senin ne işin var abi içerde çıksana vidanın yarısını çıkartıp yarısını bırakıon naptım ben sana sıkmaya kalkışmaktamı suç kardeşim yapma etme ya hele yan ayaklık abi seni yapan ellere ben ne diyim ya git banyo yap fabrikaya öyle gel ayaklık yap ya motoru yan ayaklığadamı koyamıcaz biz neye güvencez nası bişeysin nası bi montajsın sen :(( şu an motorun egzozunun üstüne çıkıp kırıp attım motoru garaja kitledim çıktım hurdacıya falan satıp geçicem en az 5milyar biriktirip bi japon almadanda motor hayatım şu saat burda bitmiştir dostlar.
    TATLIHIZ ve polo34 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Şöyleki; Bir çok çin motorun kronik sorunudur bu... VİDA GEVŞEMESİ... Hatta bazı japon diye tabir ettiğimiz, kalite dediğimiz motorlarda'da vardır bu sorun...

    Ben suçu sizde bulurum. Neden? Siz bile bile çin aldınız. Düşmesin, kırılmasın vs vs istiyorsanız vidaları sıkacaksınız veya düşenleri yenileyeceksiniz

    Ben kanuni ronny kullandığımda... Her sürüş sonrası gerekli yerlerin kontrollerini yapardım + 10 kadar yedek vidam vardı

    Not: Üst kapak değişecek dedilerse... Bla bla bla onaylık tawian malı üst kapaklar 40-50 lira zaten. 45 liraya toptancıdan alıp kendim değiştirdim. Saplamalar gevşedi bir şeyler oldu, yalama oldu... Üst kapağım mortinşıtrayzengen olmuştu benimde

    Sorduğum servisler 100-125-150 fiyatları çektiler
    Burakesk, viper17 ve aloavera bunu beğendiler.

  3. #3
    dogrusukru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul, yozgat, Isparta
    Motosikleti
    Sym Wolf 250cc +toyota yaris
    Çin malı denilince iki kere değil beş kere düşünmek gerekiyor, sanirim. Babamda da vardi kuba motor demeye şahit ister. Lego gibi hergün bir yerini yapman gerekiyor. Şimdi Apache aldik şaşırdı rahat duramıyor alışmış motora para harcamaya. Benim bu motora para harcamam lazim diyor :D üstad sat motoru git al ybr keyfine bak.
    Burakesk bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Motosikleti
    Mondial 150mr Vulture.
    Çinli motor varsa, ustası da kullananı olacak. Aksi halde para yetişmez.
    Burakesk ve İmportant bunu beğendiler.

  5. #5
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
    rambomert bunu beğendi.

  6. #6
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı Burakesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
    Çinin güzel yanı... Bir yerine bir şey olduğunda 3-5 liraya motoru yeniliyorsun komple. Onun haricinde yaramaz, çöp...
    Burakesk bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  7. #7
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Japona bin o zaman

    Gevşeyebilecek vidaları belli aralıklarla kontrol edip sıkıyorum sorun olmuyor zoruma gitmiyor aksine motorumun sağını solunu oynamak hoşuma gidiyor
    Burakesk ve ferhatkars bunu beğendiler.

  8. #8
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Time_shift42 inan bana bundan sonra öyle yapıcam ya japona binicem yada hiç binmicem çinliye binmektense dolmuşa binerim daha iyi :| Motosikletten soğuttu beni.

  9. #9
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    japon olsun ama japonlarda da servis yüzü görmeyen motor çok bizim millet neye dayanarak söylüyorsa motor servise mi gider bugün gittim bakım yaptırdım 60 lira para verdim dışarıda yaptırsam en fazla 50 lirayı bulur bir de 3 milyarlır cincik cbrler dökülüyor kusura bakma abinin biri bugün alternatör arıyordu
    Alıntı Burakesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.

  10. #10
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Burakesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
    3 liraya cıncık gibi cbr görmedim şahsen özellikle eski kasaları görünce yakından bakarım yılların getirdiği yorgunluk bakımsızlık kim bilir kaç kişi üzerinden geçti

  11. #11
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    motor sıcakken egzoz civatasını sıktıysan kırılıyor soğukken sıkmak gerek. ayrıca civata çok içeriden kırıldığını zannetmiyorum sanayiye git kaynakla uzatsınlar sonra başına vida kaynatıp çıkartıyorlar 15-20 lira alırlar en fazla. ayaklık için bir şey diyemeyeceğim şans işi. civata gevşemesi titreşimden oluyor onuda kullana kullana anlarsın motorunu tanırsın mesela benim çok yüksek devirde gidersem arka mafsalın civatası gevşiyordu gittim sanayiye civatacıdan bir samun daha aldım kontra samunu yaptım(somun da olabilir ) motorun sağa çekmesine bir şey diyemeyeceğim ustaya göster ama senin ustan da bi civata çıkarmaya 100 lira istemiş bırak gösterme

  12. #12
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    benim motorum 17.000km de daha 1 tane vidası gevşemedi. herzaman da yüklü ve enzor şartlarda kullanıyorum. hatta 1 kez hiçdurmadan tamgaz 350km gittim. sorun yaşamadım.
    ama ayda bir manifolt , zincir, lambalar ve buji sini kontrol ederim. sadece 1 kez manifolt civatalarını çok sıktığımdan uzadı. değiştirdim. 25 kuruş zaten 2 civata..
    çinli diye genellemek yanlış bence..
    Buzzard bunu beğendi.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  13. #13
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyleki; Bir çok çin motorun kronik sorunudur bu... VİDA GEVŞEMESİ... Hatta bazı japon diye tabir ettiğimiz, kalite dediğimiz motorlarda'da vardır bu sorun...

    Ben suçu sizde bulurum. Neden? Siz bile bile çin aldınız. Düşmesin, kırılmasın vs vs istiyorsanız vidaları sıkacaksınız veya düşenleri yenileyeceksiniz

    Ben kanuni ronny kullandığımda... Her sürüş sonrası gerekli yerlerin kontrollerini yapardım + 10 kadar yedek vidam vardı

    Not: Üst kapak değişecek dedilerse... Bla bla bla onaylık tawian malı üst kapaklar 40-50 lira zaten. 45 liraya toptancıdan alıp kendim değiştirdim. Saplamalar gevşedi bir şeyler oldu, yalama oldu... Üst kapağım mortinşıtrayzengen olmuştu benimde

    Sorduğum servisler 100-125-150 fiyatları çektiler
    Emin misin hocam Dragstarın bazı parçalarını krom aksesuarla değiştirmek için sökmek istedik (üçgen, fork koruyucuları, kontroller) Mereti nasıl sıkmışlarsa -ne kullanmışlarsa açılmadı, üçgeni ve sağ kontrol kapağını taş motoru ile kesmek zorunda kaldık
    tr_select bunu beğendi.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  14. #14
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emin misin hocam Dragstarın bazı parçalarını krom aksesuarla değiştirmek için sökmek istedik (üçgen, fork koruyucuları, kontroller) Mereti nasıl sıkmışlarsa -ne kullanmışlarsa açılmadı, üçgeni ve sağ kontrol kapağını taş motoru ile kesmek zorunda kaldık
    Bazı modeller diye ayırdım ama Mesela japon hondanın çin malı cibif 150sinde vidalar kaybolabiliyor...

    Mesela 2005-10 cıbır 125te bazı serilerinde grenaj vidaları uçabiliyor...

    Vb vb daha sayabilirim
    Burakesk bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  15. #15
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    arkadaşlar bence yaptığınız çok ayıp birşey ( yapanlara söylüyorum) ne kadar ekmek o kadar köfte diye birşey var. benim ilk motorum asya as150t idi 2007 model 2012 ye kadar 28 bin km yaptım sadece rutin bakımlarını yaptım. yeri geldi çamurlu yola girdim yeri geldi karda kullandım. ama bakımını hiçbir zaman eksik etmedim. geçen yıl sattım şuan mondial 100 ugk motosikletim var bunuda sıfır aldım 950 km oldu hiç bi sıkıntısı yok tabi çekiş biraz düşük doğal olarak 100cc. bence mala mal gibi bakarsan o da sana bakar. kullanışla alakalı birşey.

  16. #16
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı modeller diye ayırdım ama Mesela japon hondanın çin malı cibif 150sinde vidalar kaybolabiliyor...

    Mesela 2005-10 cıbır 125te bazı serilerinde grenaj vidaları uçabiliyor...

    Vb vb daha sayabilirim


    abi kısa ve öz bi soru sorucam sana 3000-3500 arasına biliyorsundur birsürü cbr 125 var mesela 2007 model yada 2006 model bi cbr 125 kmsi en fazla 25bin kabataslak yağ sızıntısı sağa sola çekme büyük bi kazası bulunmayan bi cbr 125 tavsiye edermisin ? bu serilerde bilinen sorun varmı bilgin varmı temizini bulursam almalımıyım yoksa pişmanmı olurum 2.ci el 3500tl civarına ybrlerde var ama gönlüm cbrde

  17. #17

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Atma Oğuz!din kardeşiyiz...
    The Power of The Dreams.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    adım adım cbr 250..
    Ya biz bilmiyoruz yada sen çok iyi anlıyon motordan o çinli diye aşağılagn motora 7 aydır biniyorum kendi hatalarım harici bir kuruş para harcamadım.

    Sen motordan anlamayıp sürmesini bilmiyorsan motor napsın

  19. #19
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Efecan lütfen gidermisin burdan rica ediyorum...

  20. #20
    kuroscu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    r25 yamaha
    bende çinli kullandım hatta mondialin kapını ve kanuni ninde kapını kullandım cross çinlilerle hoplayıp zıpladım hor kullandım masraf açtım fakat kaplarda sorun yaşamadım tekerde yaptım senin şansızlıgın olmuş


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)