Çinli motoru aldığım güne lanet olsun.
Reklamlar
-
Bugün motorun egzoz saplamaları gevşemiş biraz çok kötü bi ses veriyordu sıkayım dedim anahtarı vidaya takmamla vidanın düşmesi bir oldu baktım saplama kırılmış içinde kaldı götürdüm günahı nedir diye 100tl civarı masraf çıkarttı onu ordan çıkartıp yeni vida yuvası cart curt işte neyse dedim eve geliyorum flaşör patlak sağ sinyalin adamın tekiyle kafa kafaya giriyorduk sinyal yanmadığı için suçluyum tabi ağzımı açamadım eve geldim arka ayak basma yeri yok yolda düşmüş garaja koyuyorum motoru ön ayak basma yerinin lastiği yok ayaklığa indirdim yan ayaklık çatırt dedi gitti dieksiyon sağa doğru çekiyor abi yemin ederim motordan soğudum motosiklet hayatımı bırakıcam ya ehliyetide çerçevelettirip duvara asıcam ya daha 6-7binde bukadarmıydı satıcağınız motor ya hadi tamam direksiyon ben ilk zaman düştüğüm için hafif yamuk ama arka ayaklık nerde ya ön ayak basma yerinin lastiği nerde abi flaşörün allah belasını versin zaten egzoz saplaması senin ne işin var abi içerde çıksana vidanın yarısını çıkartıp yarısını bırakıon naptım ben sana sıkmaya kalkışmaktamı suç kardeşim yapma etme ya hele yan ayaklık abi seni yapan ellere ben ne diyim ya git banyo yap fabrikaya öyle gel ayaklık yap ya motoru yan ayaklığadamı koyamıcaz biz neye güvencez nası bişeysin nası bi montajsın sen :(( şu an motorun egzozunun üstüne çıkıp kırıp attım motoru garaja kitledim çıktım hurdacıya falan satıp geçicem en az 5milyar biriktirip bi japon almadanda motor hayatım şu saat burda bitmiştir dostlar.
Reklamlar
-
-
Çin malı denilince iki kere değil beş kere düşünmek gerekiyor, sanirim. Babamda da vardi kuba motor demeye şahit ister. Lego gibi hergün bir yerini yapman gerekiyor. Şimdi Apache aldik şaşırdı rahat duramıyor alışmış motora para harcamaya. Benim bu motora para harcamam lazim diyor :D üstad sat motoru git al ybr keyfine bak.
-
Çinli motor varsa, ustası da kullananı olacak. Aksi halde para yetişmez.
-
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
-
Burakesk adlı üyeden alıntı
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki
Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
Çinin güzel yanı... Bir yerine bir şey olduğunda 3-5 liraya motoru yeniliyorsun komple. Onun haricinde yaramaz, çöp...
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
Japona bin o zaman
Gevşeyebilecek vidaları belli aralıklarla kontrol edip sıkıyorum sorun olmuyor zoruma gitmiyor aksine motorumun sağını solunu oynamak hoşuma gidiyor
-
Time_shift42 inan bana bundan sonra öyle yapıcam ya japona binicem yada hiç binmicem çinliye binmektense dolmuşa binerim daha iyi :| Motosikletten soğuttu beni.
-
japon olsun ama japonlarda da servis yüzü görmeyen motor çok bizim millet neye dayanarak söylüyorsa motor servise mi gider bugün gittim bakım yaptırdım 60 lira para verdim dışarıda yaptırsam en fazla 50 lirayı bulur bir de 3 milyarlır cincik cbrler dökülüyor kusura bakma abinin biri bugün alternatör arıyordu
Burakesk adlı üyeden alıntı
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki
Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
-
Burakesk adlı üyeden alıntı
Aslında haklısın çinli olduğunu bile bile aldım 3-4ay daha bekleyip biraz daha para biriktirseydim en azından 2.ci el bi japon alabilirdim. Bir müsübet (doğrumu yazdım bilmiyorum) bin nasihattan iyiymiş demekki
Bundan sonra çinlimi aman abi en kral çinli uzak dursun delirdim bugün resmen. 3milyara cincik gibi cbr 125ler var varsın 2006 olsun varsın 30.000km olsun ama japon olsun.
3 liraya cıncık gibi cbr görmedim şahsen özellikle eski kasaları görünce yakından bakarım yılların getirdiği yorgunluk bakımsızlık kim bilir kaç kişi üzerinden geçti
-
motor sıcakken egzoz civatasını sıktıysan kırılıyor soğukken sıkmak gerek. ayrıca civata çok içeriden kırıldığını zannetmiyorum sanayiye git kaynakla uzatsınlar sonra başına vida kaynatıp çıkartıyorlar 15-20 lira alırlar en fazla. ayaklık için bir şey diyemeyeceğim şans işi. civata gevşemesi titreşimden oluyor onuda kullana kullana anlarsın motorunu tanırsın mesela benim çok yüksek devirde gidersem arka mafsalın civatası gevşiyordu gittim sanayiye civatacıdan bir samun daha aldım kontra samunu yaptım(somun da olabilir ) motorun sağa çekmesine bir şey diyemeyeceğim ustaya göster ama senin ustan da bi civata çıkarmaya 100 lira istemiş bırak gösterme
-
benim motorum 17.000km de daha 1 tane vidası gevşemedi. herzaman da yüklü ve enzor şartlarda kullanıyorum. hatta 1 kez hiçdurmadan tamgaz 350km gittim. sorun yaşamadım.
ama ayda bir manifolt , zincir, lambalar ve buji sini kontrol ederim. sadece 1 kez manifolt civatalarını çok sıktığımdan uzadı. değiştirdim. 25 kuruş zaten 2 civata..
çinli diye genellemek yanlış bence..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
tr_select adlı üyeden alıntı
Şöyleki; Bir çok çin motorun kronik sorunudur bu... VİDA GEVŞEMESİ... Hatta bazı japon diye tabir ettiğimiz, kalite dediğimiz motorlarda'da vardır bu sorun...
Ben suçu sizde bulurum. Neden? Siz bile bile çin aldınız. Düşmesin, kırılmasın vs vs istiyorsanız vidaları sıkacaksınız veya düşenleri yenileyeceksiniz
Ben kanuni ronny kullandığımda... Her sürüş sonrası gerekli yerlerin kontrollerini yapardım + 10 kadar yedek vidam vardı
Not: Üst kapak değişecek dedilerse... Bla bla bla onaylık tawian malı üst kapaklar 40-50 lira zaten. 45 liraya toptancıdan alıp kendim değiştirdim. Saplamalar gevşedi bir şeyler oldu, yalama oldu... Üst kapağım mortinşıtrayzengen olmuştu benimde
Sorduğum servisler 100-125-150 fiyatları çektiler
Emin misin hocam Dragstarın bazı parçalarını krom aksesuarla değiştirmek için sökmek istedik (üçgen, fork koruyucuları, kontroller) Mereti nasıl sıkmışlarsa -ne kullanmışlarsa açılmadı, üçgeni ve sağ kontrol kapağını taş motoru ile kesmek zorunda kaldık
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
draggy adlı üyeden alıntı
Emin misin hocam
Dragstarın bazı parçalarını krom aksesuarla değiştirmek için sökmek istedik (üçgen, fork koruyucuları, kontroller) Mereti nasıl sıkmışlarsa -ne kullanmışlarsa açılmadı, üçgeni ve sağ kontrol kapağını taş motoru ile kesmek zorunda kaldık
Bazı modeller diye ayırdım ama Mesela japon hondanın çin malı cibif 150sinde vidalar kaybolabiliyor...
Mesela 2005-10 cıbır 125te bazı serilerinde grenaj vidaları uçabiliyor...
Vb vb daha sayabilirim
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
arkadaşlar bence yaptığınız çok ayıp birşey ( yapanlara söylüyorum) ne kadar ekmek o kadar köfte diye birşey var. benim ilk motorum asya as150t idi 2007 model 2012 ye kadar 28 bin km yaptım sadece rutin bakımlarını yaptım. yeri geldi çamurlu yola girdim yeri geldi karda kullandım. ama bakımını hiçbir zaman eksik etmedim. geçen yıl sattım şuan mondial 100 ugk motosikletim var bunuda sıfır aldım 950 km oldu hiç bi sıkıntısı yok tabi çekiş biraz düşük doğal olarak 100cc. bence mala mal gibi bakarsan o da sana bakar. kullanışla alakalı birşey.
-
tr_select adlı üyeden alıntı
Bazı modeller diye ayırdım ama
Mesela japon hondanın çin malı cibif 150sinde vidalar kaybolabiliyor...
Mesela 2005-10 cıbır 125te bazı serilerinde grenaj vidaları uçabiliyor...
Vb vb daha sayabilirim
abi kısa ve öz bi soru sorucam sana 3000-3500 arasına biliyorsundur birsürü cbr 125 var mesela 2007 model yada 2006 model bi cbr 125 kmsi en fazla 25bin kabataslak yağ sızıntısı sağa sola çekme büyük bi kazası bulunmayan bi cbr 125 tavsiye edermisin ? bu serilerde bilinen sorun varmı bilgin varmı temizini bulursam almalımıyım yoksa pişmanmı olurum 2.ci el 3500tl civarına ybrlerde var ama gönlüm cbrde
-
Atma Oğuz!din kardeşiyiz...
-
Ya biz bilmiyoruz yada sen çok iyi anlıyon motordan o çinli diye aşağılagn motora 7 aydır biniyorum kendi hatalarım harici bir kuruş para harcamadım.
Sen motordan anlamayıp sürmesini bilmiyorsan motor napsın
-
Efecan lütfen gidermisin burdan rica ediyorum...
-
bende çinli kullandım hatta mondialin kapını ve kanuni ninde kapını kullandım cross çinlilerle hoplayıp zıpladım hor kullandım masraf açtım fakat kaplarda sorun yaşamadım tekerde yaptım senin şansızlıgın olmuş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)