Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Çinli motoru aldığım güne lanet olsun.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    adım adım cbr 250..
    Zoruna gitti galiba.
    Burakesk bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Yaa kimse zaten şunu diyemez "Bu çinlilerin cupları çok uzun ömürlü taş gibi 20binlere 30binlerede gelse bişey olmaz" bunu kimse diyemez bu motorların en kralının istediğin kadar temiz kullan yağını süzgeçten ele öyle koy diş fırçasıyla temizle 50yi geçme 20bine dayandımı kendiliğinden dökülmeye başlar. Bunu kimse diyemez burda bunlar gerçekler ama daha 6-7bindeyken dökülmesi morelimi bozuyor 1500de bir yağ değişimi buji zincir değişimi ama her tarafınıda değiştiremem ya ama dökülüyor işte malesef ki kaderleri bu... Normal bi çinlinin normal şartlardaki ömrü en fazla taş çatır çatır çatlasın 25bindir dahası yoktur bence.... normal bi japonun bu daha rodajıdır )) Ben dersimi aldım ağzım yandı çinliden en kralını getirip önüme koysalar yok arkadaş 2.ci el yada en ucuz japon...

  3. #23
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Valla bunlar hep titreşimden kaynaklanıyor ne kadar az titreşim o kadar az sorun işin özü bu.

  4. #24
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Efecan kardeşim bak ya şu ergen ergen konuşmalarından çık öyle gel benim açtığım konuya yada çık git. Çok iyi kullandığını iddaa ediyorsan face adresini ver ekliyim videomu atayım saçma sapan konuşma burda babana kredi kartıyla motor aldırıp burda çalışan emekle almış gibi konuşma git şurdan

  5. #25
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atma Oğuz!din kardeşiyiz...
    Beni bu forumda tanıyan çok kişi vardır. Eğer bir şey biliyorsam yorum yaparım... Bilmiyorsam susarım. Hiç bir konuda boş keseden sallamam, yazmak için yazmam...
    Tanımadığınız içinde hakkımda yorum yapmayın.. Cıbıf konusunda girip araştırma yapınız. Aynı dine mensup değiliz ziyaa.

    Burakesk Dostum cıbır 125r ile pek haşır neşir olamadım. Ama 2006- model bir motorun 25bin civarlarında olması soru işaretidir...
    Bildiğim kadarıyla büyük bir kronik sorunu yok. Her motorda olabilecek direksiyon boşluğu, ampül patladı, müşür bozuldu vs vs vs...

    3.500TL civarlarında düzgün motorlar bulabilirsin. Malum kış geldi artık.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  6. #26
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    25bin civarlarındaysa soru işareti derken neyi kastettin abi anlamadım

  7. #27
    kuroscu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    r25 yamaha
    Alıntı Burakesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaa kimse zaten şunu diyemez "Bu çinlilerin cupları çok uzun ömürlü taş gibi 20binlere 30binlerede gelse bişey olmaz" bunu kimse diyemez bu motorların en kralının istediğin kadar temiz kullan yağını süzgeçten ele öyle koy diş fırçasıyla temizle 50yi geçme 20bine dayandımı kendiliğinden dökülmeye başlar. Bunu kimse diyemez burda bunlar gerçekler ama daha 6-7bindeyken dökülmesi morelimi bozuyor 1500de bir yağ değişimi buji zincir değişimi ama her tarafınıda değiştiremem ya ama dökülüyor işte malesef ki kaderleri bu... Normal bi çinlinin normal şartlardaki ömrü en fazla taş çatır çatır çatlasın 25bindir dahası yoktur bence.... normal bi japonun bu daha rodajıdır )) Ben dersimi aldım ağzım yandı çinliden en kralını getirip önüme koysalar yok arkadaş 2.ci el yada en ucuz japon...
    çinlilerde yag deyişimi en gec 1000 fazla gecirmemekde fayda var köydeki kayınconun 2006 modeli kapı halen masrafsız gidiyor hersene ben köye gittigimde bakımını yapıyorum gecen komple indirdim karburatörü benzin kacırıyorduhava filitresini ve ön arka balatasını deyiştim motorun saplamaları gevşemiştisıktım arka sepetin vidaları yani bakımını düzenli biri yapmalı .cbr var bende 8000 bakımına gittim yag hava filitresi 100 lira buyur 12000 bakımında ne olur düşün

  8. #28
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı Burakesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25bin civarlarındaysa soru işareti derken neyi kastettin abi anlamadım
    2005-2006 km bir motor... Az yakan, sınıfına göre iyi giden bir motorun... Yılı baz aldığımızda 25.000 km olması ? Saçma değilmi ?

    Ben 11 model 600cc motor ile 15.000devirdim.

    12 model kanuni ronny scooter ile 11.000 yaptım. Hesap et işte.
    Burakesk bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  9. #29
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    aslında saçma geliyor ama nette çoğu bu model cbrlerde bu kilometrelerde ortalama en fazlası35bin civarında çoğu 20bin küsürlerde :/

  10. #30
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Eski kasa cbr istiyorsan eski kasa cbr al km si farketmez diyorsan sn memnun olduktan sonra sıkıntı olmaz

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    adım adım cbr 250..
    Kardeş yanlış anlama baba parası olsaydı kullandgm motor şimdiye elimde ölürdü ayrıyeten lifana degil daha iyisine binerdim....

  12. #32
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    çin malı altından olsa binmeyeceksin bu kadar basit. motorun modeli neydi bu arada ? olsunda 2.el japon olsun diye bas bas bağırmıyolar )

  13. #33
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    kısaca konuyu kapatalım o zaman almıcaktın

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    yıl oldu 2014...

  15. #35
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    çin sahipleri vidaları sıkarken biz virajların tadını çıkarıyoduk

  16. #36
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Cin mali birazda sans isi,cok iyi bakarsin ama bu sekilde sorunlar yasayabilirsin. Mekanikten anlamak lazim cinliyle hayat yasamak icin. Benim 2 tane safkan cinlim oldu cok sukur yolda birakmadilar ama surekli bebekle ilgilenie gibi ilgilendim.


    Birde bu cinliler ariza yapinca ariza yapan yerin garantiye girmedigini soyluyorlar. E peki neresi garantiye giriyor deyince cevap veremeyen servisler gordum

    Ben japon motosikletlerime de bebek gibi bakiyorum.bu zamaninda cinli sahibi olmamin bir getirisi.

  17. #37
    gt250-bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    34-35-10
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 Comet + Suzuki sv650s
    Alıntı Burakesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında saçma geliyor ama nette çoğu bu model cbrlerde bu kilometrelerde ortalama en fazlası35bin civarında çoğu 20bin küsürlerde :/
    onlar 25000 den sonra geri sayanlar
    hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
    makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...

  18. #38
    manners - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    Hongkong/Guangzhou
    sorun ne cinli motorda nede ona binende.
    sorun cinli motora binip japon kalitesi bekleyende.

    cinli motora para vermek bana ziyan gibi gelsede, bu motoru satanlar yoldan tutup seni cevirip silahi basina dayayip satmiyorlarya.
    cece89 bunu beğendi.

  19. #39

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    evet çinli minli 5 ayda 12500 km devirdim 500 km yolu hiç stop etmeden gittim bir tek egzosun o parlak kısmındaki civata gevşeme yapıyordu onuda ilaçladım sıktım bi servis bakımına gittim arkadaş 4-5 metre sürüklendi bnm motorla hiç bi krenaj kırılmadı çizikler oldu tabi bi keresinde yarım metre kadar çukura düştüm künt mü ne döşemek için açmışlar ama kapamamışlar çimlenmiş bnde farketmedim daldım içine 12500 km de daha 1 kez buji değiştirdim yedek buji yanımda ama :D daha zincir dişli filan değiştirmedim kendi orjinal tekerlekleri çoğu zaman son gaz giderim asi kullanırım motoru evet çinli ;)
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  20. #40
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Çinli motordan japon kalitesi bekleyen almasın bu cinlileri ver fiyat farkını japona bin ..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)