Zoruna gitti galiba.
Zoruna gitti galiba.
Yaa kimse zaten şunu diyemez "Bu çinlilerin cupları çok uzun ömürlü taş gibi 20binlere 30binlerede gelse bişey olmaz" bunu kimse diyemez bu motorların en kralının istediğin kadar temiz kullan yağını süzgeçten ele öyle koy diş fırçasıyla temizle 50yi geçme 20bine dayandımı kendiliğinden dökülmeye başlar. Bunu kimse diyemez burda bunlar gerçekler ama daha 6-7bindeyken dökülmesi morelimi bozuyor 1500de bir yağ değişimi buji zincir değişimi ama her tarafınıda değiştiremem ya ama dökülüyor işte malesef ki kaderleri bu... Normal bi çinlinin normal şartlardaki ömrü en fazla taş çatır çatır çatlasın 25bindir dahası yoktur bence.... normal bi japonun bu daha rodajıdır )) Ben dersimi aldım ağzım yandı çinliden en kralını getirip önüme koysalar yok arkadaş 2.ci el yada en ucuz japon...
Valla bunlar hep titreşimden kaynaklanıyor ne kadar az titreşim o kadar az sorun işin özü bu.
Efecan kardeşim bak ya şu ergen ergen konuşmalarından çık öyle gel benim açtığım konuya yada çık git. Çok iyi kullandığını iddaa ediyorsan face adresini ver ekliyim videomu atayım saçma sapan konuşma burda babana kredi kartıyla motor aldırıp burda çalışan emekle almış gibi konuşma git şurdan
Beni bu forumda tanıyan çok kişi vardır. Eğer bir şey biliyorsam yorum yaparım... Bilmiyorsam susarım. Hiç bir konuda boş keseden sallamam, yazmak için yazmam...
Tanımadığınız içinde hakkımda yorum yapmayın.. Cıbıf konusunda girip araştırma yapınız. Aynı dine mensup değiliz ziyaa.
Burakesk Dostum cıbır 125r ile pek haşır neşir olamadım. Ama 2006- model bir motorun 25bin civarlarında olması soru işaretidir...
Bildiğim kadarıyla büyük bir kronik sorunu yok. Her motorda olabilecek direksiyon boşluğu, ampül patladı, müşür bozuldu vs vs vs...
3.500TL civarlarında düzgün motorlar bulabilirsin. Malum kış geldi artık.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
25bin civarlarındaysa soru işareti derken neyi kastettin abi anlamadım
çinlilerde yag deyişimi en gec 1000 fazla gecirmemekde fayda var köydeki kayınconun 2006 modeli kapı halen masrafsız gidiyor hersene ben köye gittigimde bakımını yapıyorum gecen komple indirdim karburatörü benzin kacırıyorduhava filitresini ve ön arka balatasını deyiştim motorun saplamaları gevşemiştisıktım arka sepetin vidaları yani bakımını düzenli biri yapmalı .cbr var bende 8000 bakımına gittim yag hava filitresi 100 lira buyur 12000 bakımında ne olur düşün
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
aslında saçma geliyor ama nette çoğu bu model cbrlerde bu kilometrelerde ortalama en fazlası35bin civarında çoğu 20bin küsürlerde :/
Eski kasa cbr istiyorsan eski kasa cbr al km si farketmez diyorsan sn memnun olduktan sonra sıkıntı olmaz
Kardeş yanlış anlama baba parası olsaydı kullandgm motor şimdiye elimde ölürdü ayrıyeten lifana degil daha iyisine binerdim....
çin malı altından olsa binmeyeceksin bu kadar basit. motorun modeli neydi bu arada ? olsunda 2.el japon olsun diye bas bas bağırmıyolar )
yıl oldu 2014...
Cin mali birazda sans isi,cok iyi bakarsin ama bu sekilde sorunlar yasayabilirsin. Mekanikten anlamak lazim cinliyle hayat yasamak icin. Benim 2 tane safkan cinlim oldu cok sukur yolda birakmadilar ama surekli bebekle ilgilenie gibi ilgilendim.
Birde bu cinliler ariza yapinca ariza yapan yerin garantiye girmedigini soyluyorlar. E peki neresi garantiye giriyor deyince cevap veremeyen servisler gordum
Ben japon motosikletlerime de bebek gibi bakiyorum.bu zamaninda cinli sahibi olmamin bir getirisi.
sorun ne cinli motorda nede ona binende.
sorun cinli motora binip japon kalitesi bekleyende.
cinli motora para vermek bana ziyan gibi gelsede, bu motoru satanlar yoldan tutup seni cevirip silahi basina dayayip satmiyorlarya.
evet çinli minli 5 ayda 12500 km devirdim 500 km yolu hiç stop etmeden gittim bir tek egzosun o parlak kısmındaki civata gevşeme yapıyordu onuda ilaçladım sıktım bi servis bakımına gittim arkadaş 4-5 metre sürüklendi bnm motorla hiç bi krenaj kırılmadı çizikler oldu tabi bi keresinde yarım metre kadar çukura düştüm künt mü ne döşemek için açmışlar ama kapamamışlar çimlenmiş bnde farketmedim daldım içine 12500 km de daha 1 kez buji değiştirdim yedek buji yanımda ama :D daha zincir dişli filan değiştirmedim kendi orjinal tekerlekleri çoğu zaman son gaz giderim asi kullanırım motoru evet çinli ;)
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Çinli motordan japon kalitesi bekleyen almasın bu cinlileri ver fiyat farkını japona bin ..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)