Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

çok acil cevap arkadaşlarr

    REKLAM ALANI
  1. #1
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Merhabalar arkadaşlar mondial 100 ugk motosikletim var. ne rampa çekişi nede düzde ki son gidişinden memnun değilim. ben ön dişliyi bir büyültüp, arka dişliyi bir numara küçültürsem. motoru çok mu zorlamış olurum sizce


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    1 diş çok sıkıntı yapmaz,

    fakat senın motorunda debrıyaj sorunu olabılr,
    kaç model kaç km ???

  3. #3

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    gidişinden memnun değilim dedinizde motor devirmi almıyor yada devir alıpta hızımı yavaş geliyor bide rampa çekişi demişiniz önü büyütüp arkayı küçültürseniz rampada dahada zayıflar motor
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  4. #4
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 diş çok sıkıntı yapmaz,

    fakat senın motorunda debrıyaj sorunu olabılr,
    kaç model kaç km ???
    motorum debriyajlı 2013 model 900 kmrede

  5. #5

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    motor mu 900 km de debriyajmı 900 km oldu değişeli motor 900 se daha rodajı bitmemiş
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  6. #6
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidişinden memnun değilim dedinizde motor devirmi almıyor yada devir alıpta hızımı yavaş geliyor bide rampa çekişi demişiniz önü büyütüp arkayı küçültürseniz rampada dahada zayıflar motor
    düzde en son devirde 80 görüyor. rampada ise çekişi güzel fakat 2 kişi binildiğinde 1. vitesle gidiyor fakat çok bağırıyor 2 ye atıyorum çekmiyor. 1 le çıkmak zorunda kalıyorum o da aşırı ısınmaya sebeb oluyor.

  7. #7
    skygo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    skygo-125-9
    bence dişlilere karışma orjinali kalsın beynini kontrol et arkadaşnda öledi bütün ustalar karbürator söklüp bakalım dediler ama meger beyine giren kaplo ucları oksitlenmişti temizledik kalktı sorun bujin doğru atesleme yapyormu onuda kontrol et

  8. #8
    gorkemuls - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hysong GV 250
    Motorun orjinaliyle oynamanızı tavsiye etmem. Eğer dediğiniz olayı yaparsanız, motorun son hızını etkilersiniz. Fakat bu seferde çekişten düşecektir. Yani kalkışlarda ve hızlanma evresinde motoru yorarsınız.

  9. #9
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı skygo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence dişlilere karışma orjinali kalsın beynini kontrol et arkadaşnda öledi bütün ustalar karbürator söklüp bakalım dediler ama meger beyine giren kaplo ucları oksitlenmişti temizledik kalktı sorun bujin doğru atesleme yapyormu onuda kontrol et
    ilginiz için teşekkür ederim. üzerinde zaten fabrikanın taktığı uyduruk bir buji var şuan. ateşlemenin sağlıklı olduğunu nasıl anlayabilirim. bunun için bir yöntem varmı

  10. #10

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı gorkemuls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun orjinaliyle oynamanızı tavsiye etmem. Eğer dediğiniz olayı yaparsanız, motorun son hızını etkilersiniz. Fakat bu seferde çekişten düşecektir. Yani kalkışlarda ve hızlanma evresinde motoru yorarsınız.
    bende bunu demek istedim keşanda bir bayır var %8 eğim 3 km bnmde motor mh drfit ben 70 kg yim babam arkada 94 kg bide eşya filan bayıra 5 le vuruyorum yavaş yavaş 4 sonra aslıda 3 ü istemiyor ama 3 e atıyorum 9 bin devirde bitiriyorum o motor 1 e düşmemesi lazım
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  11. #11
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı gorkemuls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun orjinaliyle oynamanızı tavsiye etmem. Eğer dediğiniz olayı yaparsanız, motorun son hızını etkilersiniz. Fakat bu seferde çekişten düşecektir. Yani kalkışlarda ve hızlanma evresinde motoru yorarsınız.
    anladım orjinal haliyle kalsın o zaman zaten motosiklet tek kişi için üretilmiş gibi koltuğu çok küçük. arkadaş gruplarında da herkez bir arkadaşını alırken ben tek gidicem diyemiyorsunuz mecburen 2 kişi gitmek gerekiyor. rampalarda çok zorlama olur

  12. #12

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    kardeş ama sen dişlilerle oynarsan bayırda 1 e düşüyormuşuln bu sefer hiç bayırda gitmez sen bi karburatöre baktır pislik filan olabilir yada hava ayarın normalmi bu jinde pislik olabilir
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  13. #13
    skygo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    skygo-125-9
    Alıntı metin_006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilginiz için teşekkür ederim. üzerinde zaten fabrikanın taktığı uyduruk bir buji var şuan. ateşlemenin sağlıklı olduğunu nasıl anlayabilirim. bunun için bir yöntem varmı
    motorun sogukken bujiyi sökmen lazım sıcakken asla sökme diş sıyırır birde ben bosh marka buji kullanıyorum sanada öneririm enfazla 5 tl dir
    su kutu icine aldıgım yer sıyah olmicak eger dogru ateşlemiyosa resimdeki bigi kapkara olur


    Uploaded with ImageShack.us

  14. #14

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    aynen bosch marka buji bnde drifte 7 liraya almıştım 8 km dir halen ateşlemeye devam ediyor ama kutumda gene bosch marka buji var kesme felan yaparsa kalmayalım yolda :D
    skygo23 bunu beğendi.

  15. #15
    gorkemuls - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hysong GV 250
    Şimdi ozaman şöyle özetleyeyim, ön dişliyi büyütmek, arka dişliyi küçültülmesi durumunda ne olacağını. Bisiklet viteslerinden yola çıkalım daha anlamlı olur, (21 vites bisiklete bineceksiniz) vitesiniz 21 de iken, yani ön çark en üst, arka çark en altta olduğu zaman. Siz kalkışlarda güçlük çekeceksiniz, fakat bisikletiniz hızlandığında gayet ivmeli giderken birden karşınıza yokuş çıktı ve sizin normal yapmanız gereken vites düşürmek olucakken siz kaptırdınız yokuşa. eee noldu, yokuşun daha %15 ini çıkmadan çok zorlanmaya başladınız. İki tercih var ya vites düşüreceksiniz ya da bisikleti elinize alıp yürüyeceksiniz. Yani bu durumda demek oluyorki, eğer o dediğinizi yaparsanız motorun çekişini düşürürsünüz. Kalkışlarda problem yaşarsınız. İlla yapıcam diyosanız tabiki yapabilirsiniz. Karar sizin, biz fikirlerimizi beyan ediyoruz.
    Mertcan39 bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    çok güzel özetlemişsiniz

  17. #17
    kuroscu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    r25 yamaha
    rampalarda çıkmıyorsa arka dişliyi mesela 43 ise 46 yaparsın son hızda fazla deyişmez fakat tepe çıkarken fazlasıyla gücü artacaktır

  18. #18
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı gorkemuls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi ozaman şöyle özetleyeyim, ön dişliyi büyütmek, arka dişliyi küçültülmesi durumunda ne olacağını. Bisiklet viteslerinden yola çıkalım daha anlamlı olur, (21 vites bisiklete bineceksiniz) vitesiniz 21 de iken, yani ön çark en üst, arka çark en altta olduğu zaman. Siz kalkışlarda güçlük çekeceksiniz, fakat bisikletiniz hızlandığında gayet ivmeli giderken birden karşınıza yokuş çıktı ve sizin normal yapmanız gereken vites düşürmek olucakken siz kaptırdınız yokuşa. eee noldu, yokuşun daha %15 ini çıkmadan çok zorlanmaya başladınız. İki tercih var ya vites düşüreceksiniz ya da bisikleti elinize alıp yürüyeceksiniz. Yani bu durumda demek oluyorki, eğer o dediğinizi yaparsanız motorun çekişini düşürürsünüz. Kalkışlarda problem yaşarsınız. İlla yapıcam diyosanız tabiki yapabilirsiniz. Karar sizin, biz fikirlerimizi beyan ediyoruz.
    anlatımın için çok teşekkr ederim şimdi daha iyi anlayabiliyorum. bu dişlinin önemini. orjinal haliyle bırakmaya devam etim. bujiye baktım simsiyaj değil fakat hafiften gri gibi bi tabaka oluşmuş. bosh yada ngk ile değiştiricem
    skygo23 bunu beğendi.

  19. #19
    metin_006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial 100ugk + jawa cz180
    Alıntı skygo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun sogukken bujiyi sökmen lazım sıcakken asla sökme diş sıyırır birde ben bosh marka buji kullanıyorum sanada öneririm enfazla 5 tl dir
    su kutu icine aldıgım yer sıyah olmicak eger dogru ateşlemiyosa resimdeki bigi kapkara olur
    http://img600.imageshack.us/img600/4366/ag6f.png

    Uploaded with ImageShack.us
    az önce bujimi söküp baktım. kutu içerisine aldığınız yer siyah değil gri şekilde tırnak açısıda bu şekilde.

  20. #20
    skygo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    skygo-125-9
    Alıntı metin_006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce bujimi söküp baktım. kutu içerisine aldığınız yer siyah değil gri şekilde tırnak açısıda bu şekilde.
    öyleyse dogru ateşliyor onda sorun yok karbüratörünüde kontrol et hava filinreni fln temizmi bak bide jiklen acıkmı onada bak eger kapalısa cekişten düşer direk benzinle calışıyo çünkü aklıma bnlar gelyor birde beynin uçlarına bak oksitlenmiş olabilir inş geçer


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)