çok acil cevap arkadaşlarr
Reklamlar
-
Merhabalar arkadaşlar mondial 100 ugk motosikletim var. ne rampa çekişi nede düzde ki son gidişinden memnun değilim. ben ön dişliyi bir büyültüp, arka dişliyi bir numara küçültürsem. motoru çok mu zorlamış olurum sizce
Reklamlar
-
1 diş çok sıkıntı yapmaz,
fakat senın motorunda debrıyaj sorunu olabılr,
kaç model kaç km ???
-
gidişinden memnun değilim dedinizde motor devirmi almıyor yada devir alıpta hızımı yavaş geliyor bide rampa çekişi demişiniz önü büyütüp arkayı küçültürseniz rampada dahada zayıflar motor
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
1 diş çok sıkıntı yapmaz,
fakat senın motorunda debrıyaj sorunu olabılr,
kaç model kaç km ???
motorum debriyajlı 2013 model 900 kmrede
-
motor mu 900 km de debriyajmı 900 km oldu değişeli motor 900 se daha rodajı bitmemiş
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
gidişinden memnun değilim dedinizde motor devirmi almıyor yada devir alıpta hızımı yavaş geliyor bide rampa çekişi demişiniz önü büyütüp arkayı küçültürseniz rampada dahada zayıflar motor
düzde en son devirde 80 görüyor. rampada ise çekişi güzel fakat 2 kişi binildiğinde 1. vitesle gidiyor fakat çok bağırıyor 2 ye atıyorum çekmiyor. 1 le çıkmak zorunda kalıyorum o da aşırı ısınmaya sebeb oluyor.
-
bence dişlilere karışma orjinali kalsın beynini kontrol et arkadaşnda öledi bütün ustalar karbürator söklüp bakalım dediler ama meger beyine giren kaplo ucları oksitlenmişti temizledik kalktı sorun bujin doğru atesleme yapyormu onuda kontrol et
-
Motorun orjinaliyle oynamanızı tavsiye etmem. Eğer dediğiniz olayı yaparsanız, motorun son hızını etkilersiniz. Fakat bu seferde çekişten düşecektir. Yani kalkışlarda ve hızlanma evresinde motoru yorarsınız.
-
skygo23 adlı üyeden alıntı
bence dişlilere karışma orjinali kalsın beynini kontrol et arkadaşnda öledi bütün ustalar karbürator söklüp bakalım dediler ama meger beyine giren kaplo ucları oksitlenmişti temizledik kalktı sorun bujin doğru atesleme yapyormu onuda kontrol et
ilginiz için teşekkür ederim. üzerinde zaten fabrikanın taktığı uyduruk bir buji var şuan. ateşlemenin sağlıklı olduğunu nasıl anlayabilirim. bunun için bir yöntem varmı
-
gorkemuls adlı üyeden alıntı
Motorun orjinaliyle oynamanızı tavsiye etmem. Eğer dediğiniz olayı yaparsanız, motorun son hızını etkilersiniz. Fakat bu seferde çekişten düşecektir. Yani kalkışlarda ve hızlanma evresinde motoru yorarsınız.
bende bunu demek istedim keşanda bir bayır var %8 eğim 3 km bnmde motor mh drfit ben 70 kg yim babam arkada 94 kg bide eşya filan bayıra 5 le vuruyorum yavaş yavaş 4 sonra aslıda 3 ü istemiyor ama 3 e atıyorum 9 bin devirde bitiriyorum o motor 1 e düşmemesi lazım
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
gorkemuls adlı üyeden alıntı
Motorun orjinaliyle oynamanızı tavsiye etmem. Eğer dediğiniz olayı yaparsanız, motorun son hızını etkilersiniz. Fakat bu seferde çekişten düşecektir. Yani kalkışlarda ve hızlanma evresinde motoru yorarsınız.
anladım orjinal haliyle kalsın o zaman zaten motosiklet tek kişi için üretilmiş gibi koltuğu çok küçük. arkadaş gruplarında da herkez bir arkadaşını alırken ben tek gidicem diyemiyorsunuz mecburen 2 kişi gitmek gerekiyor. rampalarda çok zorlama olur
-
kardeş ama sen dişlilerle oynarsan bayırda 1 e düşüyormuşuln bu sefer hiç bayırda gitmez sen bi karburatöre baktır pislik filan olabilir yada hava ayarın normalmi bu jinde pislik olabilir
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
metin_006 adlı üyeden alıntı
ilginiz için teşekkür ederim. üzerinde zaten fabrikanın taktığı uyduruk bir buji var şuan. ateşlemenin sağlıklı olduğunu nasıl anlayabilirim. bunun için bir yöntem varmı
motorun sogukken bujiyi sökmen lazım sıcakken asla sökme diş sıyırır birde ben bosh marka buji kullanıyorum sanada öneririm enfazla 5 tl dir
su kutu icine aldıgım yer sıyah olmicak eger dogru ateşlemiyosa resimdeki bigi kapkara olur
Uploaded with ImageShack.us
-
aynen bosch marka buji bnde drifte 7 liraya almıştım 8 km dir halen ateşlemeye devam ediyor ama kutumda gene bosch marka buji var kesme felan yaparsa kalmayalım yolda :D
-
Şimdi ozaman şöyle özetleyeyim, ön dişliyi büyütmek, arka dişliyi küçültülmesi durumunda ne olacağını. Bisiklet viteslerinden yola çıkalım daha anlamlı olur, (21 vites bisiklete bineceksiniz) vitesiniz 21 de iken, yani ön çark en üst, arka çark en altta olduğu zaman. Siz kalkışlarda güçlük çekeceksiniz, fakat bisikletiniz hızlandığında gayet ivmeli giderken birden karşınıza yokuş çıktı ve sizin normal yapmanız gereken vites düşürmek olucakken siz kaptırdınız yokuşa. eee noldu, yokuşun daha %15 ini çıkmadan çok zorlanmaya başladınız. İki tercih var ya vites düşüreceksiniz ya da bisikleti elinize alıp yürüyeceksiniz. Yani bu durumda demek oluyorki, eğer o dediğinizi yaparsanız motorun çekişini düşürürsünüz. Kalkışlarda problem yaşarsınız. İlla yapıcam diyosanız tabiki yapabilirsiniz. Karar sizin, biz fikirlerimizi beyan ediyoruz.
-
-
rampalarda çıkmıyorsa arka dişliyi mesela 43 ise 46 yaparsın son hızda fazla deyişmez fakat tepe çıkarken fazlasıyla gücü artacaktır
-
gorkemuls adlı üyeden alıntı
Şimdi ozaman şöyle özetleyeyim, ön dişliyi büyütmek, arka dişliyi küçültülmesi durumunda ne olacağını. Bisiklet viteslerinden yola çıkalım daha anlamlı olur, (21 vites bisiklete bineceksiniz) vitesiniz 21 de iken, yani ön çark en üst, arka çark en altta olduğu zaman. Siz kalkışlarda güçlük çekeceksiniz, fakat bisikletiniz hızlandığında gayet ivmeli giderken birden karşınıza yokuş çıktı ve sizin normal yapmanız gereken vites düşürmek olucakken siz kaptırdınız yokuşa. eee noldu, yokuşun daha %15 ini çıkmadan çok zorlanmaya başladınız. İki tercih var ya vites düşüreceksiniz ya da bisikleti elinize alıp yürüyeceksiniz. Yani bu durumda demek oluyorki, eğer o dediğinizi yaparsanız motorun çekişini düşürürsünüz. Kalkışlarda problem yaşarsınız. İlla yapıcam diyosanız tabiki yapabilirsiniz. Karar sizin, biz fikirlerimizi beyan ediyoruz.
anlatımın için çok teşekkr ederim şimdi daha iyi anlayabiliyorum. bu dişlinin önemini. orjinal haliyle bırakmaya devam etim. bujiye baktım simsiyaj değil fakat hafiften gri gibi bi tabaka oluşmuş. bosh yada ngk ile değiştiricem
-
skygo23 adlı üyeden alıntı
motorun sogukken bujiyi sökmen lazım sıcakken asla sökme diş sıyırır birde ben bosh marka buji kullanıyorum sanada öneririm enfazla 5 tl dir
su kutu icine aldıgım yer sıyah olmicak eger dogru ateşlemiyosa resimdeki bigi kapkara olur
http://img600.imageshack.us/img600/4366/ag6f.png
Uploaded with
ImageShack.us
az önce bujimi söküp baktım. kutu içerisine aldığınız yer siyah değil gri şekilde tırnak açısıda bu şekilde.
-
metin_006 adlı üyeden alıntı
az önce bujimi söküp baktım. kutu içerisine aldığınız yer siyah değil gri şekilde tırnak açısıda bu şekilde.
öyleyse dogru ateşliyor onda sorun yok karbüratörünüde kontrol et hava filinreni fln temizmi bak bide jiklen acıkmı onada bak eger kapalısa cekişten düşer direk benzinle calışıyo çünkü aklıma bnlar gelyor birde beynin uçlarına bak oksitlenmiş olabilir inş geçer
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)