Allah razi olsun. 500de geliomus cekersin artik seneye, ben obur seneye insalla. Korkuorum simdilik. Tekerin duz bassin kardesim..
Allah razi olsun. 500de geliomus cekersin artik seneye, ben obur seneye insalla. Korkuorum simdilik. Tekerin duz bassin kardesim..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
Arkasinda en azindan bi honda guvencesi, servis agi, destegi olur o zmn da
Bazi sitelerde hondanin bunu bazi pazarlarda 250nin yerine getirmek istedigi yazilmis ona ne diosunuz? Tr icin agir sacma olur oyle bisey, bence..
Vay be yakisir, kardesim bende 99um yalniz hissetme kendini.. Deri montu giydigimde bile benzin deposunu goremedigim oluo ahaha.. Pek farkimiz yok be Berkut kardesim, 500 alsam benim de elim ayagim durmayacak biliyorum kendimi, ondan birazda. Bakma iste
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
250 cc 10 bin tl,
300 cc 15 bin tl olabilirmi acep ?
Ara cc olduğu için alan pek olmaz 600 cc vergisine giriyor
Zamanında Vtr 250 getirdi pahalı diye kimse almadı o paralara gittiniz 2 el 600 cc aldınız
Ben biraz boydan yırtıyorum ama yinede Türk baklavam(şekerparem) epey var benim kilo dengeli dağılıyor, şanslıyım yani kilo alınca hepsi göbeğe gitmiyor
Yarın spor salonuna tekrar yazılıcam. Bir ara epey ağır çalışıyordum ağırlıklarla , bırakınca kilo almaya başlıyorum
Benzin deposu nerdeydi ?
Boy 1.83 bende yok tabi depoyu gormeyecek kadar gobek de o isin esprisi. Motora aciorum ama bazen, hadi senin kizin 250cc 26-27bg. Bizim ybr naapsin bu kiloyu neyse millet bize tekme atmadan konuya donelim.
Honda iyi motor yapio umarim hepimizin gonlunden gecen motolari seneye ulkemize sokarlar, 300r oldun 500x 500r olsun. İyi forumlar..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
Şöyle düşünelim...
Honda CBR250R almamak için, her yerde peynir ekmek gibi bolca bulunmasını gerekçe olarak gösteren insanlar var.
Honda Türkiye, bir anda CBR250R'ye son verip 300'e geçiş yaparsa o insanlar için bir anda kabul görecektir.
Ninja 300 ile rekabet şansı kazanması yanında Hysoung GT250R'den daha yüksek performans sunacak bir tek silindir seçeneğine dönüşüyor olmasıyla da; CBR250R'nin yavaş kalması nedeniyle (bence mantıklı olmasa da) tercih edilmemesi durumuna da yanıt olur.
Ayrıca; ABS seçeneğini de devreye sokarlarsa, bir çokları için üst segmente çıkmak zorunda kalma durumuna da çözüm olacaktır (Ninja 300'ü tercih etmeyenler için)...
Aslında her şekilde Honda için avantajları var gibi bu yaklaşımın.
Demek istediğim bakış açısına göre hep olumlu ya da olumsuz bir çıkarım elde edilebiliyor.
Önemli olan Honda Türkiye'nin ne düşüneceği. Onların düşüncesindeki temel bizim mutluluğumuz değil elbette
Bayilerde CBR250R için 30 kişilik listelere depozito almaları; ama, ayda 3-5 motor gelmesi de ayrı bir işaret belki de...
Motosikleti; biraz da, geri gitmeyen bir yoldaş olduğu için seviyorum. Hep ileri; ama, hep ileri gidiyor... Geçmişle hesabınız kalmamışsa, tam size göre motosiklet.
Size göre de; daha keşfedilecek, yaşanacak çok şey varsa, haydi atlayın motosikletinize...
Buralarda kawanin tutulmamasi birazda distributorden kaynakli deil mi? Yanlis miyim? Dedikleriniz cok mantikli, aklima yatti. Sonuna kadar hondatr de parasini kovalar, dediginiz gibi herkesin gonlunu hos tutmaktan ziyade piyasayi tutmak onemli olan. Amerikadaki videolarindan etkilendim ben kawa300un, bastin mi 250ye vurmayan, abs sayesinde siktin mi duran bi yapisi var motorun. Alip kullanmak nasip olmadi, 20bin ulkemiz icin hos bi rakam deil. Ama dedigim gibi tek opsiyonum buydu absli, biraz daha guclu, daha guzel cizgilere sahip. Simdi arkadaslar hakli ama bu motor 16binden girse havada kaparim. Seneye yaz icin 20bini gozden cikarmisim cunku, aman bu 16 oldu 15e gideyim 600cc alayim derdinde deilim. Ama hayat bize neler sunar gorucez hep beraber. Belli olmaz. Gelirse boyle bi makine adimi ilk yazdiranlardan olurum, onu biliyorum tesekkurler degerli fikirleriniz icin..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
Ne kadar ilginç piyasa. Fiyatların dağılışı ne kadar saçmalık düzeyinde böyle.
Ninja 300 ABS 20bin küsür fiyat istiyor.
Benim Yamaha XJ6NA (600cc 80bg abs naked) (ya da xj6 diversion f -tam grenaj) 21.2bin... Tamam kabul, tarz ve görünüş farklı. Ancak demek istediğim, paranın karşılığı = bu kadar şu, şu kadar bu mantık çerçevesinin dışında...
Suzuki V-Strom için 27bin küsür istiyorlardı öte yandan. O fiyata 4 silindir 800'lük Fazer da var (ki yine de tarz tercihi açısından, sınıf / güç düşünülünce çok mantık dışı değil Fazer, Suzuki ise abartılmış bir fiyat bence).
Tamam fiyat olarak 600cc SS'ler karşılaştırma amaçlı olarak saydığım yüksek cc'lere göre fiyat olarak çok yukarıda; yani SS daha pahalı denebilir. Ama bu düşük cc SS'ler de yüksek cc SS'lerin teknolojisine değil, sadece görüntüsüne sahip...
Honda'yla Yamaha fiyat politikasına bakınca, sanırım motorları tenekeden yapıyor
Ya da ithalatçılar, hepimizi zengin çocuğu zannediyorlar
Benim boyle bi secenegim yok iste. Fazera binmek istemeyince, ss kovalayinca keseyi acmak gerekior. Ya 250cbr alicam, sifir cbr600rr alsam 32bin, r6 kovalasam sifiri 31.. Sanirim ktm duke serisi gibi olsa herkes rahatlicak ssde. 200-400-600-800-1000-1200-1300-1400 olsa seri cok daha efendi olabilir
Ha bi de benim ybrden 600cc ss'e ziplamam intahar deilde nedir
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
Haklısın bence de (intihar kısmı dışında)...
Ancak görünüşe göre, SS düşük hacimli motor ne kadar dişe dokunur oluyorsa; fiyatı da o kadar abilerine yaklaşıyor. Hem de o fiyata değmeyeceği halde...
Düşününce, 600RR ile 250R'nin ortak bir yönünü göremiyorum, teknik anlamda.
Kullanmadım; ama, kıyaslamalardan GT250R ve Ninja 250'nin de CBR250R'den çok da ileri gitmediğini defalarca gördüğüm için; aynı şeyi onlar için de söyleyebilirim sanırım.
10bin tl, bu sınıf için gerçekten hoş, kişisel görüşüm, kabul de edilebilir bir fiyat.
Ama gidip de 20bin tl vermem için 300'üne, bunun 250'sinden bir kaç gömlek üstte olmasını beklerim.
Daha doğrusu abisi 600'lere teknik / teknoloji açısından yakın olmasını beklerim.
Bilmiyorum, 300 Ninja'da sürüş modu seçenekleri var mı, çekiş kontrol ya da benzeri teknolojiler?
Bu teknolojilerin o çapta bir motorda olmasına gerek var mı, o da tartışılır. Aslında teknik olarak 250'ye daha yakın bir makina. Lastikler ince, ön fren tek disk, v.b. özellikler bunu gösteriyor. Zaten ihtiyacı bunlar...
Bu da, "ya 250 ya 300 olsun arkadaş, bu ne saçma karmaşa" dedirten bir sonuca geliyor kafamda.
Tabii, çıkarımlarım temelsiz de olabilir, motosiklet kültürüm daha çoook başlarda...
Motosikleti; biraz da, geri gitmeyen bir yoldaş olduğu için seviyorum. Hep ileri; ama, hep ileri gidiyor... Geçmişle hesabınız kalmamışsa, tam size göre motosiklet.
Size göre de; daha keşfedilecek, yaşanacak çok şey varsa, haydi atlayın motosikletinize...
iyi iyi çıksın 250r 2. el de düşer belki bize de bi fırsat doğar ( koyun can kasap et)
Tek silindir, 29Nm tork ve 35 beygir olacakmış:
Türkçe Kaynak: http://www.motojektif.com/blog/motoj...-Honda-Cbr-300
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)