Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Motorumla ilgili sorun. Motoru yakıcam artık, yardım !!

    REKLAM ALANI
  1. #41
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Şu emmeyi de 0.12 falan yapıp bir dene bakalım durum ne olacak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı hayat2teker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu emmeyi de 0.12 falan yapıp bir dene bakalım durum ne olacak
    deneyeceğim yarın.. sesi kesilir mi acaba...
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  3. #43
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deneyeceğim yarın.. sesi kesilir mi acaba...
    Problem çözülsün de boşver sesi, incedeeen şıkırtı olsun zaten, sen motorun kalkışına, gidişine, kompresyonuna bak, takıntı yapma, yapınca motordan gelen sürtünme sesini bile dert edersin benim gibi Oklavayı steteskop gibi kullanıp dinlerdim motoru

  4. #44
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deneyeceğim yarın.. sesi kesilir mi acaba...
    birde dikkat etmen gereken sey aslında piston üst olu noktaya iki defa gelir,

    birincide sıkıstırma, ikincide egzos.

    subab ayarını sıkıstırma anında yapmalısın birde bu konuya dikkat et
    hayat2teker bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #45
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde dikkat etmen gereken sey aslında piston üst olu noktaya iki defa gelir,

    birincide sıkıstırma, ikincide egzos.

    subab ayarını sıkıstırma anında yapmalısın birde bu konuya dikkat et
    Güzel bir ayrıntı, tebrik ediyorum

    Egzantrik dişlisinin olduğu kapağı söküp işaretlerin karşılıklı durmasını sağla (çizgi yukarı bakacak)



    foto, serkanAHD13'ün ybr motor yarma konusundan....
    cenkito bunu beğendi.

  6. #46
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı hayat2teker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir ayrıntı, tebrik ediyorum

    Egzantrik dişlisinin olduğu kapağı söküp işaretlerin karşılıklı durmasını sağla (çizgi yukarı bakacak)

    http://img219.imageshack.us/img219/6...052011002w.jpg

    foto, serkanAHD13'ün ybr motor yarma konusundan....
    tamamdır anlaşıldı..

    bu arada.. serkan abi demişken.. kendisiyle birkaç gün önce konuşmuştum şimdi hatırladım..

    abi sübablar sesli çalışıyor dediğimde ayarları ne yaptın dedi.. emme 0.10 eksoz 0.12 gibi abi dedim kardeşim çok açık demişti.

    senın motorun sıfır değil yani sıfır ayarları yapmaman gerek çünkü zamanla aşınan parçalar bir miktar boşluk bırakacaktır senin yapman gereken emmeyi 0.08 eksozu da 0.10 değerleridir dedi.
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  7. #47
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Serkan ustanın dediğini yabana atma, sübap sesinin soğukken değil de ısındıktan sonra gelmesinin sebebini de merak ettim

  8. #48
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı hayat2teker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan ustanın dediğini yabana atma, sübap sesinin soğukken değil de ısındıktan sonra gelmesinin sebebini de merak ettim
    ya birşey diyeyim mi.. serkan abinin dediğini uygulayınca bütün sorunlar düzelecek gibi duruyor.. yarın ilk önce sıkı yapayım tavsiye ettiği gibi. sonra ısıtırım baktım düzelmiyor, açar bide öyle denerim soğuduktan sonra, işyerinde iş yok nasılsa )))

    bu arada hocam bakımlar için listeyi lütfen unutma, onu bekliyor olacağım
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  9. #49
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Dostum Bayramın Kutu Olsun,
    Pek sorun varmış gibi gelmiyor Fakat,,,

    Karburatorun Hava ayarını kurcaladıysan ondan olma ıhtımalı var,
    Karbüratör manifoltunu aralık unutmuş olabilirsin,

  10. #50
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Suçluyu bulduk )))

    1- sübablar biraz FAZLA açık.
    2- karbüratör pilot jette ufak bir tıkanıklık

    ve en önemlisi

    3- monifoltun girişindeki oring 1.5 cm kadar erimiş

    topluyorum yavaş yavaş motoru.

  11. #51
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    hadi gecmiş olsun

  12. #52
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam vakumlu bu karbüratör, mekanik değil yani.. yay içerde vakumun üstünde..

    ---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:04 ----------

    sorunun sübabların fazla açık olması da düşündürüyor. yaptığım ayar çok doğru değil herhalde çünkü bariz sübab sesi var içinde 20 40 yağ olmasına rağmen onun da videosunu çektim..

    http://www.youtube.com/watch?v=El6B6...ature=youtu.be
    sübap sesi değil bu. kranktan geliyor sanki.
    # motosikletle.blogspot

  13. #53

    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Motosikleti
    Yamaha
    Hocam eski bir ESD ci olarak söylüyorum, karbüratörün ayar vidalarını bir gösterin siz

  14. #54
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı Fabre. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam eski bir ESD ci olarak söylüyorum, karbüratörün ayar vidalarını bir gösterin siz
    hangi ayar vidası hocam, hava ayarı vidasını mı ???
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  15. #55
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Bu sorunu rolanti ayar vidasının fazla açılması (yani sıkılması) yapar. Yazdıklarına bakılırsa da senin pilot jet tıkanınca rolantin düşmüş sen de rölanti ayar vidasıyla onu telefi etmeye çalışınca bu sorun baş göstermiş.

  16. #56
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sorunu rolanti ayar vidasının fazla açılması (yani sıkılması) yapar. Yazdıklarına bakılırsa da senin pilot jet tıkanınca rolantin düşmüş sen de rölanti ayar vidasıyla onu telefi etmeye çalışınca bu sorun baş göstermiş.
    sanırım sorun yırtık oringdeydi. boyutunu anlayabilin diye mavi bi kablo parçası koydum oraya. sanırım bu rölantiyi düşüyor yada hava almasına sebeb oluyor. şimdilik böyle taktım cuma günü sanayide hallettireceğim malum heryer kapalı.

    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  17. #57
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı hayat2teker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan ustanın dediğini yabana atma, sübap sesinin soğukken değil de ısındıktan sonra gelmesinin sebebini de merak ettim
    Uzamış eksantrik zinciri yada görevini yapmayan gergiden dolayıdır genelde sonradan ses gelmesi.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  18. #58
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzamış eksantrik zinciri yada görevini yapmayan gergiden dolayıdır genelde sonradan ses gelmesi.
    istanbula gidince serkan abiye uğrayıp göstereceğim, gergideyse sorun yok gayet ucuz hemde dışardan değişiyor
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)