Şu emmeyi de 0.12 falan yapıp bir dene bakalım durum ne olacak
Şu emmeyi de 0.12 falan yapıp bir dene bakalım durum ne olacak
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
tamamdır anlaşıldı..
bu arada.. serkan abi demişken.. kendisiyle birkaç gün önce konuşmuştum şimdi hatırladım..
abi sübablar sesli çalışıyor dediğimde ayarları ne yaptın dedi.. emme 0.10 eksoz 0.12 gibi abi dedim kardeşim çok açık demişti.
senın motorun sıfır değil yani sıfır ayarları yapmaman gerek çünkü zamanla aşınan parçalar bir miktar boşluk bırakacaktır senin yapman gereken emmeyi 0.08 eksozu da 0.10 değerleridir dedi.
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Serkan ustanın dediğini yabana atma, sübap sesinin soğukken değil de ısındıktan sonra gelmesinin sebebini de merak ettim
ya birşey diyeyim mi.. serkan abinin dediğini uygulayınca bütün sorunlar düzelecek gibi duruyor.. yarın ilk önce sıkı yapayım tavsiye ettiği gibi. sonra ısıtırım baktım düzelmiyor, açar bide öyle denerim soğuduktan sonra, işyerinde iş yok nasılsa )))
bu arada hocam bakımlar için listeyi lütfen unutma, onu bekliyor olacağım
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Dostum Bayramın Kutu Olsun,
Pek sorun varmış gibi gelmiyor Fakat,,,
Karburatorun Hava ayarını kurcaladıysan ondan olma ıhtımalı var,
Karbüratör manifoltunu aralık unutmuş olabilirsin,
Suçluyu bulduk )))
1- sübablar biraz FAZLA açık.
2- karbüratör pilot jette ufak bir tıkanıklık
ve en önemlisi
3- monifoltun girişindeki oring 1.5 cm kadar erimiş
topluyorum yavaş yavaş motoru.
hadi gecmiş olsun
Hocam eski bir ESD ci olarak söylüyorum, karbüratörün ayar vidalarını bir gösterin siz
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Bu sorunu rolanti ayar vidasının fazla açılması (yani sıkılması) yapar. Yazdıklarına bakılırsa da senin pilot jet tıkanınca rolantin düşmüş sen de rölanti ayar vidasıyla onu telefi etmeye çalışınca bu sorun baş göstermiş.
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)