Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Debriyaj balatası

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Lifan yani normal bi çinli cuplarda debriyaj balata değişimi kaç liraya patlar bi bilgisi olan varmı ?


    Ve debriyaj balatasını değiştirmek isteyişimde sebepler bunlar:
    -Motor yarım gaz civarında belli bi devirde her viteste öyle bir titriyor ki zangır zangır üzerinden atlayasım geliyor.
    -Son hızındada çok fark oldu artık eskisi gibi çabuk hızlanamıyor uzun yolda 3.cü viteste ibre 90-100 arasına gelirken şimdi artık gelemiyor gücü azaldı sanki basıyorum ama o çekiş o hızlanış kalmadı.
    -1-2 vitesler aynı hızlarına gene geliyor ama onlarda o eski hızına geç ulaşıyor.


    MOTORUM 11000 KMDE VE HİÇ DEBRİYAJ KUTUSUNU AÇTIRMADIM. HEM ARTIK ZAMANIMI GELDİ NE ? BU ALETLERİN DEBRİYAJ ÖMÜRLERİ NE KADAR OLUYORKİ SİZCE BAKTIRMALIMIYIM DEBRİYAJDAMI SORUN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Burakesk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ybr125,ktm250,cbr250,fazer6
    Yardımcı olucak yokmu

  3. #3
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    debriyaj tamamen kullanıma bağlıdır 3-5.000 bin dede bitebilir 30-40 bin dede motosikletin eğer yüksek devir çeviriyor(bağırıyor) fakat bunu arka tekere aktaramıyor ise balataların bitmiş olabilir...

  4. #4
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    eğer sorun balatadaysa motorun devri artar ama gitmez kalkışlarsa sarsıntı olur bu sorunlar varsa sorun büyük ihtimalle debriyaj balatandadır

  5. #5
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    cuplarda iki tane balata bulunur kalkış balatası ve vitese bastığında ayıran bir sac bir balata şeklindeki balata

    kalkış balatası


    fotoda 2 numara
    kalkış balatan merkez kaç kuvvetiyle çalışır,dönmeye başlayınca dışındaki haznenin dönmesini sağlar (gaz vermessen sadece kendi döner) o da fotodaki 1 i döndürür o da sanzumanı
    kalkışta geç yakalama hissi varsa sorumlu 2 numara .kalkışta hiç sorun yoksa sorumlu 1 dir.
    ikisi birden 50tl vardır işçilik hariç fiyatta emin değilim
    anılgan bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)