Ben 125cc kanuni motosikletim ile 1220 km yapmıştım, hatta sitemizde raporunu da paylaşmıştım
http://www.motosiklet.net/forum/etki...i-1220-km.html
Ben 125cc kanuni motosikletim ile 1220 km yapmıştım, hatta sitemizde raporunu da paylaşmıştım
http://www.motosiklet.net/forum/etki...i-1220-km.html
ybr 125 ile 1 günde 880 km
aynı yolu tekrar geri dönüş de var
sadece 12 saat te gittim
Merhaba
İstanbul-Iğdır arası yaklaşık 1550km 22 saatte molalar dahil gittim.Dönüşte daha çok mola verdim 23 saatte geldim.Gidiş dönüş ve orada gezmelerim dahil 90 litre civarında benzin tüketti.Motorum CBF150 2008 model 86.000 km de. Motorun sadece kilometre telinin kopması dışında sorunu olmadı. Bu kadar uzun yolu 250cc veya üstü motorla gitmek en iyisi. günde 1000 km den fazla yapmak sürücü için biraz rahatsız edici.
bir günde 600km ye yakın izmir istanbul yaptım. sonraki 2 gün boyunca titreşim devam etti.
eşimle beraber cbf150 ile Tekirdağ-Ankara yaptık.
Cbf i sattım. bide üstüne karadeniz turu yaptı motor. Maşallah maşallah
birGarip..
yzf 125 ile 360 km yaptım. Bir kamyon dayak yemiş gibi oldum heryerim ağrıyordu gece yatarken
Asya 200 gy-2, 50Km'de bi dağılıyodu. Max o kadar gittim.
Honda PCX ile
Zonguldak - İstanbul 700 km <= 3 saat kaldım
Zonguldak - Ankara 600 km <= 4 saat kaldım
Zonguldak - Adapazarı 450 km <= 1 saat kaldım.
30 yaşından sonra 125 cc ile uzunyol gidilmeyeceğini anladım
En az 250 cc olmalı..
İlk scooterim Asya 125 T 21 ile ilk gün 240 km Ankara-Kastamonu, ertesi gün de yine Kastamonu-Ankara(240 km) yol yaptım.
Mola olarak da sadece sigara için bir yada iki kere durdum sanıyorum, yolda benzin almak için durduğum benzinlikteki arkadaşlar;
"Motor dağılır abla diye gülmüşlerdi.",
Beklenilenin aksine motor dağılmadı, ama ben cahillikten işte o dönemler nazi kasklarından takıyordum, bunaltıyor kapalı kask diye..
önümdeki kamyon mucur attı, gözümün şaftı kaydı, beyaz kısmına geldi, doktor gözümün beyaz kısmının pelte haline geldiğini söyledi, beyaz kısmına gelmeseydi halim nice olurdu bilmiyorum..
Bu sebeple;dönüş yolu biraz zahmetli oldu, o da gözümden çeşme çeşme akan yaşlardandı..(bu sorundan dolayı uzunca bir tedavi süresi geçirmem gerekti)
Hala aklım almıyor, gençlik insana neler yaptırıyor, gözüm o haldeyken yine de motosikletimi bırakmak istemediğim için yola devam ettim,
şimdi olsa asla yapmam..
125lik fiddle ile
160 km İzmir çiğli - Karaburun gitmiştim.
Tabi 80km gidiş 80km dönüş
Ozaman motorun ilk uzun yolu olduğu için stop ettirmeden 4-5 molayla gitmiştim.
Buradakileri okuyunca boşa acımışım motora onu anladım.
Sıradaki planım 250cc lik scooterimi alayım istanbul'dan İzmir'e inşallah !
2 gün önce 2011 cbr 125 ile
1. gün 545 km
2. ggün 570 km
3. gün 550 km
4. gün 530 km
İstanbul- izmir- yenifoça-Antalya - yenifoça- istanbul
4 günde toplam 2200km yol yaptım.
Birdaha yaparmıyım? günlük 500-600 km yolu en fazla 2 gün ard arda göze alırım.. onda da en tekrar uzun yol yapmadan en az 3 gün dinlenmeliyim
Motorla hergün uzun yol gereksiz yorgunluk ve zevkin azalması demek. Abartmamak lazım....
Bu tarz yapılacaksada 350 km maks olmalı günlük
Kastamonu iyidir :D
Dün bir arkadaşımı motosikletime artçı olarak bindirdim. Nereye gidelim gibi bir soru sordum. Bu arada kastamonu merkezdeyiz once Amasra dedi yaklaşık 208 km civarlarında Saat ortalama 16:30 Tamam deyip inebolu ya doğru motosikletimi sürmeye başladım yaklaşık 90 km :D
Küre dağlarına doğru çıkarken yoğun bir sis altında kaldık yaklaşık 30 km boyunca sisin içinde gittik bazı yerlerde görüş mesafesi 2 metre civarlarına düştü yol çizgisiyle devam ettim üstelik geceydi ( kendimi mükkemmel motorcu sanıyordum ) ömrümde ilk defa sisin içinde kırılmış cam tozu gibi buz yedim.. Havada uçuşuyolardı. İneboluya indik hemen bir otele yerleştik. Arkadaşm yorgana dolanıp ısınmaya çalışıyordu :D Islak kıyafetleri astık saç kurutma makinasıyla kuruttuk saç kurutma makinasını bozduk :D Ertesi sabah inebolu dan çıkıp abanaya geçtik ordan bozkurt. Bozkurt devrekani yolunun ilk başlarında yaklaşık 25-30 km çook dik çok fazla virajlı bi rampamız var. Bazı yerleri 2. vitesle çıkmak zorunda kaldık :D Arkadaşıma zayıflamalısın motor seni taşıyamıyor dedim en dorukta durmak zorunda kaldık neyse iyide oldu motosiklet dinlemiş oldu orda bi 15 dk trip çektikten sonra yola devam etmeye karar verdik derken silindirin üstnde yağ izleri gördüm her neyse o kadar olur dedim bujiye dokundum oynadı gibi geldi motosikletin orjinalinde verdikleri bi buji anahtarı vardı onunla kontrol ettim gerçekten gevşekmiş ( Teşekkürler diliyorum burdan servise ) Rampada 2 ye düşen bisiklet bozması devrekaniye kadar 5. vitesten hiç biyerde düşmedi :D Birde jandarmanın yol çevirmesine denk geldik evrakları istedi arkadaşım kimliğni çıkarttı tek evrak bu yanımda dedi :D Her neyse 265 KM yolu sağ salim yaptık. son durak olarak yine kastamonu merkezdi Motosikletim Arora Zorro 150 cc orjinali sonradan 180 cc yapma Çok maceralı bi yolculktu Paylaşmak istedim. Arada boyle şeyler olmalı ama en az bir 250 cc şart..
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
Mondial 150 re ile tekirdağ - istanbul motosiklet net üyeleri ile yapmıştık sanırım 500km falandı toplamda yol gidiş dönüş tek sıkıntı egzost düştü yolda :D
Ybr 125 ile antalya-fethiye-bodrum- marmaris-izmir-balıkesir-bursa-istanbul 1600 km 3 günde
geri dönüş
istanbul- antalya arası gittim..755 km civarıydı, 11 saat sürmüştü.
Başlığı yeni görüyorum.
Otuz sene kadar önce iki kişi 49cc mobylette ile gece İzmir'den Bodrum'a gidiş, Bodrum'da deniz güneş akşam üzeri yola çıkıp gece İzmir'e dönüş.
Var mı Mobylette ile uzun yol yapan?
linkini paylaşan kişilere bakıyorum küçük şirin motorlarla dev adımlar atmışlar valla tebrikler. bende cbf 150 var. hiç durmadan en fazla 50 60 km sürmüşümdür. mola vererek süreceğim uzun bir yol hiç olmadı. haftaya yıllık izine çıkabilirim. belki bu havada gözümü karartıp şehir dışına çıkabilirim. varsa planları olan dahil olabilirim
En uzun spacy ile oldu benim...
Sabah sıfır motoru aldım akşam kontağı kapattım 550 km ))...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)