ve bajaj nihayet Türkiyeye geliyor...görmek için sabırsızlanıyorum...
Hintli ürünler piyasada tutulursa bizim çakal çinçoncu distribütörlerin yusuflamasını görmeyi nasip etsin Mevlam...
ve bajaj nihayet Türkiyeye geliyor...görmek için sabırsızlanıyorum...
Hintli ürünler piyasada tutulursa bizim çakal çinçoncu distribütörlerin yusuflamasını görmeyi nasip etsin Mevlam...
Abi bu çakal çinçoncuların başında kanuni gelmiyo muydu
Bu arada ufak bir düzeltme yapayım, Pulsar 200NS'nin Hindistan fiyatı 85000 rupi imiş, 2700 TL falan yapıyor o da. Gerçekten 4500 TL üstü bi fiyatla getirmeye kalkarlarsa milleti çok fena .....meye kalkıyolar demektir.
Hyosung'u kırmış veya kırmamış olmak insanı hangi konuda bilgi sahibi yapar onu anlayamadım ?
Kuralkan gelince %100 zamlanma konusuna birşey diyemem, haberim yok. CBR'dan üç kat pahalı ise gerçekten pahalıdır. Ancak Hyosung'daki fiyat politikası Bajaj ile devam edecek diye de birşey yok. Şunda ısrarcıyım, motosikletlerin giydirme diğer parçalarının maliyetleri senin sandığın kadar fazla değil. Ben otomobil fabrikasında çalışıyorum, araca takılan parçaların da maliyetinin ne olduğunu biliyorum. Buraya yazsam milletin dudağı uçuklar. Yedek parça ile fabrikaya geliş maliyetleri arasında en az %500 - %1000 arası fiyat farkı var. Ben zamanında kullandığım bir aracın fabrikasına gelişi 5 Euro'dan fazla olmayan kapı fitilini servisinde 100 TL'ye değiştirmiştim. Bunun bütün parçalar için aynı olduğundan emin olabilirsin. Bir de unutmamak lazım ki Hyosung'un 250 cc'si ile 650 cc'si hemen hemen aynı giydirmeleri kullanıyorlar. GT650R olarak düşünürsen CBR ile farklı olması normal ama 3 kat olması da fazla tabi.
Ganga doğru ama en azından şöyle düşünelim...bu Hint İthalat işinden para kazanırsa artık Çinden motor getirip MONTAJ yapmaz herhalde...
ama ithalata dönerse yine olan bize olur insanlar işlerini kaybeder ve cari açığı tetikleyen ithalat artar...öylede zarardayız böylede zarardayız...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şimdi tekrar NS200'e dönersek, adam konuya "İşte hayatımın en büyük hatalarımdan birinin incelemesi" diyerek girmiş. Bu motor hakkında okuduğum yorumlar düşündürücü. O yüzden diğer başlıkta da yazdığım gibi Hero Karizma ZMR'nin bundan daha iyi bir motor olduğunu düşünüyorum. NS200 sınfında görüntü olarak çok güzel bir motor ancak testlerde testi yapan kişi sonunu her zaman yuvarlak laflarla bağlıyor. İyi motor ama eksikleri var. Motordaki titreşim tırlayarak çalışmasından bile belli. İnşallah adamın anlattığı kadar çok değildir :
http://www.youtube.com/watch?v=bK3E4He0Odk
Oysa Karizma'nın sesine bir bakın. İnşallah getirirler :
http://www.youtube.com/watch?v=KHUV6Kmd258
ben artık önümüzdeki maçlara bakmak istemiyorum bi yüzümüz gülsün artık aga...şu gavat Honda ve Yamaha 250 lik naked getircek eninde sonunda eşşek gibi elleri mahkum diyelim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------
F54 nikli argedeş biraz morondur...anlamaz hemen...lafı 5 duyu organıyla anlamaz pek...
100.000 km devirmiş ben kötü diyom makinaya bana gider yapamıyo ama dingil....
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
abicim çin malıda kullandım (asya) kore malıda kullandım (hyosung) hondada kullandım (cbf150-cb125e) bu iş ihtiyaclara göre değişir..
adam vardır benim gibi erikliye diye cıkar artcıyla 720 yol alır balıkesır ayazmaya gider ayvalıga gider 45 günde 5200km yol yapar. adam vardır günlük 8-10km haftanın 5 günün işe gider gelir..
asyayla yolda kaldım.. bedava verseler almam.. hyosung tam bir canavardı.. 7 yasında motor 700-1200km lık seyahatler yaptım tık demedi.. honda cbf150 hayatımın dönüm noktasıydı..
bir motor bu kadarmı rahat bu kadarmı sorunsuz olur bu kadarmı sağlam olur yahu... yağını değiştir tek günde 1000km.. arkana bakma gidermi diye hic düşünme..
gider cünki.. defalarca gitti de.. cb125e ler titriyor evet.. devir saati de yok.. bana bi tane motor gösterin abiler 600km bi depoyla giden.. bana bi tane motor gösterin 125cc olupta 2yıl boyunca tık dese servısıne gıdıp al kardesım degıstır senın malın hatalı dedıgınde arkasında duran bı servısı olan... bana bi motor gosterın farı aydınlatması bu kadar kaliteli olan 125cc.. arz talep meselesi..
şu baja motorların 2900 oldugunu yazmıssınız.. ÖTV - KDV birde kuralkanın KAR'ını ekleyin.. görüntüye 6bin lira para verilecek.. 6-7 bin lira paran varsa git hyosunga bin.. en azından kendini kanıtlamıs bı marka...
''BU İŞ MEGELLİ GİBİ OLMASIN'' bir heves binbir zorluıkla aldığımız motorlarda ha yolda kaldım ha yolda kalıcam diye gezemedikten sonra kıymeti yok..
''CB125E kullanıyorum.. daha öncede CBF150 ile cok uzun seyahatlere cıktım.. hiç bir hafta sonu ulan acaba yolda kalırmıyım diye kontağa basmıyorum.. binip sürüyorum.. kafam rahat..''
pulsar titreşim varsa pek okumaz. ama honda hero merakla beklenıyor.
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
Katılıyorum, ancak bir yere kadar, sonuçta apache denen bi gerçek var Belki sorunları vardır başlığına bakmadım bilemiyorum, ama sonuçta hint malı motor ve taş gibi. Çok sorunlu bi makina olsa kuryeler tercih etmezdi en başta diye düşünüyorum. Mantıken Bajaj'ın da en az onun kadar dayanıklı/güvenilir olması gerektiği düşünülebilir.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
bence gereksiz aksiyon.. taş gibi cbf sahibisin.. uzun yolda da defelarca denedin aga.. suzikiye binmedin.. parcası kuralkan tarafından gelecekmi gelmiyecekmi belli olmıyan bajajlamı gezicen meto
Şimdi eğri oturalım doğru konuşalım, önceki sayfada da yazdım kimsenin kuralkandan yedek parça, garanti gibi beklentisi yok İnsanları zorla alıştırdılar buna. Bir nevi öğrenilmiş çaresizlik Millet alırsa performanslı, dayanıklı/güvenilir ve ucuz diye alır. Parça sıkıntısı internet minternet bi şekilde halledilir. Kuralkanın garantisi "abi ayıpsın, biz burdayız" kadar bile değil, o yüzden yorum yapmıyorum ona
Cbr 250 almaya kalksan 12 tlye gelecek
Gerci o parayada er6n alınır
Daha ucuza orta kalite bi motora binmek isteyenlere hitap eder insallah bu motor
en az bir sezon beklenmeli kullanıcılar izlenmeli sorunlar dinlenmeli bence..
Megelli ilk çıktığında işte bu.. dedim.. ara ara topiğini okurum.. bu aksam okudugumda ''servisten cıkamıyoruz ki yol yapalım video cekelim..'' yazan bir arkadas gördüm..
ne kadar üzücü düşünsenize bir heves aldığınız motora binememek... verdiğiniz paranın karsılıgında sorununuzun çözülmemesi.. tam anlamda servis desteği bulamamak..
Beklemeye gerek yok, internette yüzlerce kullanıcı yorumu var. Motorlar iyi, sorunsuz, sağlam ama kusursuz değiller. NS200 6000 - 6500'e alınır, tabi titreşim yoksa. Titreşim varsa on para vermem.
esas dingil sensin metoş
sana irfan a ninja törtıl ahmet e şu motoru (cbf 150) ne kadar kötüledim bir allah bir ben biliyom ama kafanız almadı
hadi ben durumu tam izah edemedim diyeyim koray da mı izah edemedi
en son beni de bezdirdiniz dilimde tüy bitti gittim bende cbf aldım
ama harbiden binilecek motor merso mu desem audi mi desem bmw mi desem bilemedim konfor hat safhada
ama gel gelelim hiçbir zaman ybr kadar sağlam olamayacak bi motor yağ da yakar ampülde keser ama honda gözünü seveyim
he şu motorda gerçekten sevdiğim birkaç nokta var onlara da değinmeden edemeyeceğim sinyaller gömme öyle arı maya gibi anten vari değil konfor denge güzel
birde rengi kırmızı
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Aslında Pulsar 220'yi de getirseler iyi olurdu.
İyide hondayı beğenmiyorsun neden honda alıyorsun?
Tvs yi beğeniyorsun neden honda alıyorsun
Otomobil olsun motosiklet olsun hiçbir aracın ampülü garantiye girmez ki?
Sahip oldugum honda pcx in hiçbir ampülü kesmedi 10 bin km deyim, orjinal olarak honda da çin malı ampül cıkmaz.
Stanley marka çıkar ve japon malıdır.
Madem TVS honda dan sağlam bir marka neden tüm kuryeciler honda kullanıyor tvs kullanmıyor?
Honda Fizzy de 125 cc
Honda PCX de 125 cc
Biri 3650 diğeri 6400 Fizzy den pcx kalitesini beklemek doğru mu?
Dünyanın beş büyük motosiklet üreticilerinden biri olan Bajaj Auto Ltd. yaklaşık iki yıldır
Türkiye pazarında sürdürdüğü görüşmeleri 17/09/2013 tarihi itibarı ile sonlandırdı.
Hemen hemen tüm üreticileri ve ithalatçıları inceleyen Bajaj Auto Ltd. birçok marka ile
de görüşmeler ve pazar araştırmaları yaptı.
Tüm bu araştırmalar sonucunda Türkiye’de stratejik işbirliği ve üretim yapacağı
firma olarak da KURALKAN’ı seçti.
Bu seçim firmamız için çok büyük bir başarıdır. Çünkü Bajaj aslında ilk defa Avrupa
pazarına gireceği firmayı da böylece seçmiş oldu.
Ciddi yatırımların yapılacağı bu işbirliğimizde 3 (üç) Motosiklet ve 1(bir) adet 4 tekerlekli
araç olmak üzere toplam 4 model piyasaya sunulacaktır. Bu ürünler Utility segmentinde
Boxer, Commuter segmentinde Discover ve Sports segmentinde Pulsar, 4 Teker
segmentinde ise RE olacaktır.
Bajaj Auto Ltd. kimdir sorusuna verilebilecek en kısa cevap ise şu şekilde verilebilir;
Bajaj Auto Ltd. Hindistan’ın en büyük 2’nci, dünyanın ise 5’inci motosiklet üretici firmasıdır.
Yıllık motosiklet satış adedi yaklaşık 4 milyon adet olan Bajaj Auto Ltd. ayrıca 52 ülkeye
de yılda 1,5 milyon adet motosiklet ihraç ediyor.
Hindistan ve İngiltere borsalarında halka açık olan Bajaj Auto’nun piyasa değeri ise
7 Milyar Euro’dur.
Bu birlikteliğin ülkemize ve sektörümüze oldukça olumlu değerler katacağına eminiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Ciddi yatırımların yapılacağı bu işbirliğimizde 3 (üç) Motosiklet ve 1(bir) adet 4 tekerlekli
araç olmak üzere toplam 4 model piyasaya sunulacaktır. Bu ürünler Utility segmentinde
Boxer, Commuter segmentinde Discover ve Sports segmentinde Pulsar, 4 Teker
segmentinde ise RE olacaktır.
BURAYI İYİ OKU........
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)