Bajaj Motor İnşallah Kaliteli Motordur
Reklamlar
-
07 Kasım 2013, 01:03
#121
Dandik falan değiller arkadaşlar. Hindistan'daki motosiklet sürücülerinin çoğu apaçi. Bu motorlar onlara dayanıyorsa burada hiçbir şey olmaz.
Reklamlar
-
07 Kasım 2013, 01:15
#122
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Ingiltereye satılan Dazzler, Fazer gibi düşük cc motosikletler, Hero (Honda olmayan) ve Bajajın üretildiği ve pazarlandığı ülkelere satılsa Hero ve Bajaj günde kaç tane görürüz acaba,
duruma böyle bakınca dandik kalıyor, CBF' e göre tabi ki güzel
Yahu arkadaşım bi kerede sallama yav. Şu dandirik cb yi de öve öve bitirememiştin. sonunda sattında kurtulduk.dandik mandik hemen salla gisin
-
07 Kasım 2013, 01:18
#123
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Ingiltereye satılan Dazzler, Fazer gibi düşük cc motosikletler, Hero (Honda olmayan) ve Bajajın üretildiği ve pazarlandığı ülkelere satılsa Hero ve Bajaj günde kaç tane görürüz acaba,
duruma böyle bakınca dandik kalıyor, CBF' e göre tabi ki güzel
okudugundan anladıgın bu mudur?
yada küçümsediğin hintliyle bmw neden küçük cc motosiklet yapmak için ortak olsunlar?
hani hintliler filan sana göre dandik ya
-
07 Kasım 2013, 01:52
#124
galatalhusam adlı üyeden alıntı
Bajaj global bir şirket arkadaşlar. dünya pazarında 52 ülkede üretim ve satış yapıyor.
Honda yakasından hero yu düşürdükten sonra alt yapısını okadarda kaliteli olarak koruyacağını düşünmüyorum. Zaten sadece Hindistan pazarında doğru lider ama bajaj dünya da satış yapıor geçen yıl 1.5 milyon ihracat payına sahip ve Birinci, lokal düşünmek yerine global düşünmek lazım. Bajaj son teknolojiyi kendi argesinde kendi patentiyle üretiyor, Büyük bir finansal güce sahip buda ürünlerini kaliteli yapıor. Japon ürünleri neyse Bajaj da o . Kawasaki yi üretmesi (Kawasaki Ninja) KTM nin % 47 hisseni sahip(yakındaki hisse sahipliğini % 51 e çıkaracaklarını söylüyorlar). Kaliteli, teknolojik, Yüksek performans ve inşallah uygun fiyat daha ne olsun. Umarım en kısa zamnda Türkiyede olur. Basın bültenlerinden anlaşılacağa üzere ocak gibi gelecek. Geldikten sonra bence Fiyat, kalite , teknoloji, performans yönünden Türkiye motosiklete doyacak.
Bu kalitesini koruyamayacağı konusunu biraz açarmısınız lütfen? Hangi verilere göre bu kanıya vardınız?
Hayır merak ediyorum her iki mesajınızdan biri Hero ?
Hero fabrikasınımı gördünüz? Hindistandamı bulundunuz? Tecrübeniz ne?
Hiç motor üretim hattında bulundunuz mu?
kaan898 adlı üyeden alıntı
bajaja ben de güveniyorum.dayanaklılık yönünden de çok iyi olduğu söyleniyor.inşallah beklediğimiz gibi çıkar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
pulsar 200 ns eğer dandikse o zaman japon isimli çin malları hepten dandiktir ahanda yazıyorum şuraya...
Hindistanda her yerde Hero var ama yoğunluk bayi ağına göre değişiklik gösterebiliyor. Yani bir bölgede bayisi daha güçlü veya organize olan marka daha baskın olabiliyor.
Delhide her 5 motordan 3 tanesi Hero 6 da 4 te denebilir. Ama Mumbai de bu oranlar değişebiliyor, bazı bölgelerde Bajaj bazılarında TVS önde olabiliyor.
Ama Hindistan genelinde Hero önde.
Türkiyede ne olur ? Distribütörlere bağlı.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
07 Kasım 2013, 02:43
#125
kendi memleketimden örnek vereyim.
niğde nin bor ilçesi (geçti borun pazarı..)
40bin nüfuslu bir ilçedir. köklüdür.
motosiklet kullanımı yaygındır, diğer anadolu il ve ilçelerindeki gibi kasksız ve bildiğiniz zoptirik gibi.. tek kask takan adam var o da benim babam (şaka gibi)
son gittiğimde bişey dikkatimi çekti.
asya ve benzeri çinli markalar ilçeyi almış götürmüş durumda. birde bu 125cc commuterlerini düşük maliyetle 200-250cc felan yaptırıyorlar. hatta geçen nisan ayında birtanesini gözümün önünde yaptılar. 170tl gibi bir para tuttu işçilik dahil.
kısacası garip garip çinli markaları dolmuş taşmış durumda. birde üzerinde ramzey asya ahmet mehmet yazınca bizim zavallı milliyetçi memleketim insanı türk malı sanırıyor.
beğenmediğimiz honda cbf150 hiç yok! inanın hiç görmedim. adam 1500-2000tl motor alıyor. cbf150 lüks motor bizim oralarda. tabi bu işin içinde honda servis ve bayi eksikliği büyük. fakat bizim oradaki adama laf anlatamazsın gibi 5000tl ye cbf150 alıp yağ eksilttiğini görürse o bayii de serviside başına yıkar orasıda başka.. olmaması daha iyi. çinli titriyor mitriyor ama adam heybeyi koyup devam ediyor işte..
ama honda dedinmi bizim memlekette OOOO çekerler neden? honda super cub c90 lar vardır hala canavar gibi çalışır 2007 de birtanede ben alıp getirmiştim. memleketten
bajaj buraya (anadoluya) gelir bayi servislik verir. çinliye yakın fiyattan satarsa. bizr zamanların modenası gibi satar..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
07 Kasım 2013, 03:30
#126
megelli gibi olmazsın diyorum hep..
-
07 Kasım 2013, 10:13
#127
kaan898 adlı üyeden alıntı
hocam gelecek pulsarlar kesin olarak enjeksiyonlu sen merak etme
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Bu bilgi kesin mi acaba ? Mesela Bajaj NS200 enjeksiyonlu mu olacak ?
Hindistan, mühendisliği bizden veya Çin'den kat be kat daha güçlü bir ülke. Orada onlarla işbirliği yapan Japon firmaları, sadece ucuz işçilikten dolayı değil, aynı zamanda o firmaların mühendislik seviyelerinden, işi bilmelerinden dolayı bu yolu seçiyorlar. Honda'dan ayrılmış olsa bile Hero yoluna kaldığı yerden devam edecektir.
Yamaha'nın veya diğer firmaların ucuz modelleri Hindistan'da satılsa da birşey değişmezdi. Adam %100 kendi ülkesinin insanı tarafından tasarlanıp geliştirilmiş bir model duruken niye gidip Japon marka alsın ? O ancak bizde olur. Adamların motosiklet inceleme videolarına bir bakın nasıl bir hevesle motorlarını anlatıyorlar. 150 cc motor incelemesi yapılıyor, sanırsınız dünyanın en iyi motoru... Ayrıca oralarda Yamaha'nın 150 cc bazı modelleri ile KTM Duke 200'de satılıyor. Rakipsiz değiller yani...
-
07 Kasım 2013, 17:56
#128
satoyama adlı üyeden alıntı
kendi memleketimden örnek vereyim.
niğde nin bor ilçesi (geçti borun pazarı..)
40bin nüfuslu bir ilçedir. köklüdür.
motosiklet kullanımı yaygındır, diğer anadolu il ve ilçelerindeki gibi kasksız ve bildiğiniz zoptirik gibi.. tek kask takan adam var o da benim babam (şaka gibi)
son gittiğimde bişey dikkatimi çekti.
asya ve benzeri çinli markalar ilçeyi almış götürmüş durumda. birde bu 125cc commuterlerini düşük maliyetle 200-250cc felan yaptırıyorlar. hatta geçen nisan ayında birtanesini gözümün önünde yaptılar. 170tl gibi bir para tuttu işçilik dahil.
kısacası garip garip çinli markaları dolmuş taşmış durumda. birde üzerinde ramzey asya ahmet mehmet yazınca bizim zavallı milliyetçi memleketim insanı türk malı sanırıyor.
beğenmediğimiz honda cbf150 hiç yok! inanın hiç görmedim. adam 1500-2000tl motor alıyor. cbf150 lüks motor bizim oralarda. tabi bu işin içinde honda servis ve bayi eksikliği büyük. fakat bizim oradaki adama laf anlatamazsın gibi 5000tl ye cbf150 alıp yağ eksilttiğini görürse o bayii de serviside başına yıkar orasıda başka.. olmaması daha iyi. çinli titriyor mitriyor ama adam heybeyi koyup devam ediyor işte..
ama honda dedinmi bizim memlekette OOOO çekerler neden? honda super cub c90 lar vardır hala canavar gibi çalışır 2007 de birtanede ben alıp getirmiştim. memleketten
bajaj buraya (anadoluya) gelir bayi servislik verir. çinliye yakın fiyattan satarsa. bizr zamanların modenası gibi satar..
Ah ilk motosikletim.C90 Super cup bile değildi.Direk C90'dı Beton gibidir vallahi.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
07 Kasım 2013, 20:40
#129
flame adlı üyeden alıntı
Ah ilk motosikletim.C90
Super cup bile değildi.Direk C90'dı
Beton gibidir vallahi.
super cub o serinin genel adıdır.
buda 2008 50. yıl modeli.
bu da benim ki (2008 de sattım)
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
07 Kasım 2013, 22:07
#130
Seko adlı üyeden alıntı
Bu bilgi kesin mi acaba ? Mesela Bajaj NS200 enjeksiyonlu mu olacak ?
Hindistan, mühendisliği bizden veya Çin'den kat be kat daha güçlü bir ülke. Orada onlarla işbirliği yapan Japon firmaları, sadece ucuz işçilikten dolayı değil, aynı zamanda o firmaların mühendislik seviyelerinden, işi bilmelerinden dolayı bu yolu seçiyorlar. Honda'dan ayrılmış olsa bile Hero yoluna kaldığı yerden devam edecektir.
Yamaha'nın veya diğer firmaların ucuz modelleri Hindistan'da satılsa da birşey değişmezdi. Adam %100 kendi ülkesinin insanı tarafından tasarlanıp geliştirilmiş bir model duruken niye gidip Japon marka alsın ? O ancak bizde olur. Adamların motosiklet inceleme videolarına bir bakın nasıl bir hevesle motorlarını anlatıyorlar. 150 cc motor incelemesi yapılıyor, sanırsınız dünyanın en iyi motoru... Ayrıca oralarda Yamaha'nın 150 cc bazı modelleri ile KTM Duke 200'de satılıyor. Rakipsiz değiller yani...
videolarda görülen pulsarlar karbüratörlü fakat gelecek olan pulsar 200ns kesinlikle enjeksiyonlu arkadaşım...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
-
08 Kasım 2013, 00:50
#131
Çok güzel bir haber bu... O zaman tereddütsüz alınır. Bir de güzel çanta demiri olursa harika olur.
-
08 Kasım 2013, 11:52
#132
-
08 Kasım 2013, 12:04
#133
bu cbf 150 beğenmeme mevzusu nedir ya? taş gibi motor hem de o klasmandaki en rahat motosiklet. en güzel 2-3 başlangıç motorundan birisi.
bajaj, hero vs gelsin görelim ama daha görmeden kıyas yapmamak gerek.
-
08 Kasım 2013, 20:07
#134
satoyama adlı üyeden alıntı
Bir ara,sanırım 98 yılında filandı,yan kapakta econo power yazan yerinde Super Cup 90 yazıyordu.Benim ki eski kasaydı.6volt olanı tek C 90 yazıyordu.O kasalar 12volttu
Ne teker yapardım bu garibanla :D Aynı Efecan gibi 3de(4. vitesi yok)90 görmeye çalışırdım :D ahahaha çok kahrımı çekti çok.Eli yüzü düzgün bulsam alacağım bir tane daha.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
09 Kasım 2013, 03:05
#135
flame adlı üyeden alıntı
Bir ara,sanırım 98 yılında filandı,yan kapakta econo power yazan yerinde Super Cup 90 yazıyordu.Benim ki eski kasaydı.6volt olanı tek C 90 yazıyordu.O kasalar 12volttu
Ne teker yapardım bu garibanla :D Aynı Efecan gibi 3de(4. vitesi yok)90 görmeye çalışırdım :D ahahaha çok kahrımı çekti çok.Eli yüzü düzgün bulsam alacağım bir tane daha.
düz yolda 90nı rahat yapar hatta altına bile iner.
yine benim çektiğim bir foto
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
09 Kasım 2013, 03:46
#136
GERİ VİTESİ VAR DAHA NE OLSUN 6+1
fiyat olarak 9 bin tl nin altında olamaz
-
11 Kasım 2013, 17:55
#137
ne zaman geliyor bu namıssız Bajaj
-
11 Kasım 2013, 18:25
#138
Bunlar damdan düşer gibi, fuarı falan beklemeden gelirlerse hiç şaşırmam.
-
11 Kasım 2013, 19:08
#139
Umarım öyle olur da daha fazla bekleme eziyeti çekmeyiz.
-
12 Kasım 2013, 12:43
#140
Bajaj icinde motorlar bajaj olarak cikacak ama yonetim kanuni yonetiminden farkli olacak. tum uygulamalar bajaj onayi ile yapilacak.
Bajaj ve Hero her alanda hintlilerin uygulamalari ile yonlenecek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler