Sıkıntı çıkarmazda konuyu acan arkadas ybr ye binmiş arkadaşının,ybr ile kıyaslamış gibi geldi bana.
Sıkıntı çıkarmazda konuyu acan arkadas ybr ye binmiş arkadaşının,ybr ile kıyaslamış gibi geldi bana.
Hakikaten sıkıntılar büyükmüş
Ben ve benim gibi birçok kullanıcısı Honda CB başlığında motosiklet hakkında yazışıyor, bu sıkıntıların konusu bile açılmadı henüz
Şahsen 8000km kullandım :
* Lastikler ıslak zemin haricinde hiç fena değildi yinede değiştirdim, ne alırsam alayım zaten değiştirirdim.
* Sabah motoru calistirmak hiç dert olmadı, fakat kar yağışlı havalarda üztelik bikaçgün de yatmışsa tek marşta jiglesiz çalışmıyordu, 2. marşta tık diye alıyordu (buna bende sinir oluyordum )
* Devir saati yok ( şuanki motosikletimde var, hiç bakmadım )
* 2.vitese atarken debriyaj siyirmasını CB sahibi olan birinden ilk kez duyuyorum, acaip felaket çok çok istisnai bir durum herhalde ve seni bulmuş
* Yakit konusunda bencede hakkini vermek gerek, depo doldurulduğunda +600km menzili olan ender motosikletlerden biridir.
* 8000 km kullandım, deniyim dedim 120 civarı kaldı bu doğru
Sahsen motosiklet alcak olursaniz Honda CB gönül rahatlığı ile alabilirsiniz, bana ve birçok arkadaşımıza hiç masraf çıkartmadı
(zincir gergi aparatını kırdım (stop somununu tutmadığımdan), 3 lira mı neydi, tek masrafım bu )
Daha üst cc lere geçtiğimde şehir içi motosikleti olarak tekrar almayı planlıyorum
Cbyle kuryelik yapiyorm 0 alindi 240 kmde daha oncede cok kullandigim bi motor yokus asagi 120 cok zor goruyo ciglik ata ata hiz motoru kullanmiyorsunuz bu motoru alirken bunun bilincinde olmaniz lazim sonucta 9 beygir 124 cc bir motor naked ruzgar alan bir motor otobanda guvenli degil yuksek hizda. Bu motorun turkiyeye giris amaci zaten cin mali piyasasini bitirmek ve hondada bi derece basarili oldu bu iste. İste kullanmaya bire bir yakit yok yakmiyor mu motor diye supheye dustugum bile oluyo servise gidesim geliyo lastik problemine gelince honda her motorunda oldugu gibi ilk lastigi fason kullanmis kendi basinizin caresine bakin demis orjinal lastigi tubeless degil yani ic lastikli 300 lira gibi bi masrafla tubeless lastik alip o derttende kurtulmak mumkun yani. Titresim var ybrden fazla bnm onun disnda bi skntim yok zaten 80i gecmiyorum mumkun oldugunca ayriyeten 2010 kasa cbr 125im var o hiz konusunda bi nebze tatmin ediyo hic degilse cb'den hiz beklentim olmuyor onun sayesinde.
Geçen sene beni sen mi geçtin? !
Beni Lifan TAY 100'ün biri madara etti, nalet Sundiro CB125E'yi ancak 22'inci günü satabildim!
Problem çok, yaz yaz bitmez...
Zaten CB'ye iyi diyen birisi YBR'ye henüz binmemiştir!..
Ama siz yine de ''Zonda-Zundiro''dan vazgeçmeyin ne de olsa herşey Onda!
Kimbilir neler gördü o motor 9.000 km ye gelinceye kadar
seni geçen motorun kilosuyla cb aynı olabilir mi, sinek gibi motorlara binip sizi geçtiklerini sanıyorlar hepsi o.
cb aldıysan yapılacaklar içinde ilk sırada lastik değişimi var. bunlar hız motorları değil ama artçıyla beraber 105 yaptım. tek başınaysan eğimli yolda 115 yapıyor. ama her tarafı titriyor tabi. az yakan çok kaçan bir alet ve sorun çıkaracağını sanmıyorum onun dışında bir hatasını saçma sapan tepkilerini falan görmedim. akıllı uslu kullanınca seversin motoru, tabakhaneye bok yetiştirceksen de kendi bileceğin iş.
Bazı ilanlarda yazar biniciden biniciye satılıktır diye.Kusura bakma arkadaşım bazı sürücülere titanyum motor bile dayanmaz.Çevremde 10000 km olupta Honda diye bakımını yapmayan insanlar var.Kötü Çinli dediğini uzun yıllar tertemiz sorunsuz kullanan da var.Ben şahsen 6000 km kullandım hızlı değil, titrer belki ama kronik arızası yoktur.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
gerçekten hayal kırıklığı bir makina..özellikle amortisörleri evlere şenlik...son anda almaktan vazgeçtim...Allah korudu...
yok öyle birşey o broşür
ahanda japonların resmi sitesi varmı hani?
http://www.honda.co.jp/motor-lineup/category/#anchor6
hadi japonların ülkesinde satışını bana link at yolla
Mustafa Kemal Atatürk
Haklısın eleman Pakistan' dan getirtmiş te olabilir, hiç böyle düşünmemiştim
Ben Japonya' da yaşıyor olsam kesin 8. sınıf bir ülkeden getirtirdim hatta, çok daha mantıklı geldi
Honda Türkiye sitelerinde de VTR 250 satışı yok, ama sokaklarda var, onlar bile Pakistandan mı acaba
Abi herşey olabilir, kusura bakma, yok sitede bu yüzden kesin broşür
Allah Allah.Motosiklet nette hondayı kötülüyolar.Hayal mi gerçek mi anlayamadım.Makara yapmıyonuz dimi?
vtr250 harbi motordu orginal japon diye biliyorum.buraya getirdiklerinde tutunamadı ama çok güzeldi
egzos ilginçmiş
arkadaş siz motoru alırken heralde vstrom 650 niyetine falan aldıysanız yetmez. bu makinanın çapı belli yapcağı iş belli ben abime aldım ilk motoru keyifli motor,az yakıyor,sessiz trafikte durunca motor çalışıyomu belli bile olmuyo vites geçişleri çok mükemmel eksileri var ama şans işi birazda
Sadece hondada değil bütün büyük markalarda "çin tehdidi" ile yeni bir strateji başlatıldı son on yıldır...
Mesela bugün bana alman malı bosch bulun Türkiyede. Ama avrupada ve amerika ve japonyada bulursunuz. Neden? Çünkü günümüz dünyasında 2 çeşit mal üretiliyor. 1. sınıf ülkelere orjinalleri gidiyor. 2. sınıf ülkelere çinde yaptıklarını gönderiyorlar. Yani ucuz işçilik ve düşük kalite. Bu kadar basit. Şimdi bak kawasakinin 125 ss vitesli motoru 8,5 lira. Honda 3,5 lira. Yani adam diyor ki " ne kadar ekmek o kadar köfte. sen hem ucuz hem honda istiyorsan al sana çin malı honda " diyor.
Her zaman söylüyoruz bunlar honda değil düpedüz çin motoru. Direk çin alın daha iyidir...
motosikleti kültür olarak benimsiyememiş.. gaz acıyım dikkat cekiyim diye kullanan bir arkadas 9000km de motorun canını cıkarmıssa sorunu 'H'onda' Bunda aramayın.... 30 beygir makinayı 30 beygirlik makina gibi.. 9 beygir makinayı 9 beygirlik makina gibi kullanın.. yağ değişimlerini unutmayın Ha birde.. 500-600 km de bir ara sıra benzin alın yahu...
Aynen bende niyetine girmiştim TR' ye de gelmişti IXIL ama millet üstüne direk yatmış, piyasada hemen tükendi
sonra mecburen 16. sınıf Avustralyadan yada Japonyadan sipariş geçecektim ki CB ile yollarımız ayrılmak zorunda kaldı
Kısmet olursa bir sonraki CB me bakıcaz artık
Bir motosiklette keyif duyduğum detaylardan biri, dünyaca işin ehli markalar orjinal parça üretirse, uydurma birşey takmak zorunda kalmayacaksam, o motosiklet kanıma bi başka giriyorlar
bu motor hakkında geçmişte çok yorum yapmıştım. Honda ne zaman çine bulaştı, benim için zaten o zaman bitti. Şimdi çinli kullanıyorum ama hiç olmazsa deposunda honda, yamaha yazmıyor. eğer hero honda gelirse ondan alacam. Çinde üretilen yamaha, hondalar yerine hindistanda üretileni seçerim. Çinli hondalar kadar kötü değil çünkü. Nerden biliyosun diyen olursa evimin önünde hero honda duruyor bitane. 93 model, vizeli, çalışır durumda.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)