yane yurt dısı fiyatı 627dolar afrika pazarında
yane yurt dısı fiyatı 627dolar afrika pazarında
Gelsin, süper olur ama yedek parçasını da gerekli stoklar dahilinde getirecekse Asya Motor o zaman şahane!
Artık Asya ile Kanuni, Mondial'i geçerler. Mondial'den de güzel bir hamle gelirse kazanan biz oluruz, Honda ve Yamaha da daha düzgün modeller getirirler.
Şu videodaki Hunk'ı inceledim. Motorun çap ve strok değerleri CBF 150'nin aynısı, zaten motorun silindir bölümü de aynı ancak bununki 8500 devire kadar çıkabiliyor ve 14 Bg güç üretiyor. Her yönü ile CBF'ten üstün ama muhtemelen onun gibi tireşimsiz bir makina. Teknik özellikleri şöyle :
Type : Air cooled, 4 - stroke single cylinder
Displacement : 149.2 cc
Max. Power : 10.6 kW (14.4 Ps) @ 8500rpm
Max. Torque : 12.80 N - m @ 6500 rpm
Bore x Stroke : 57.3 x 57.8 mm
Compression Ratio : 9.1 : 1
Şu güzelliğe bir bakın :
Dünyanın bir numaralı motosiklet markası Türkiye'ye geliyor.
Dünyanın en büyük global motosiklet üreticisi Hero Türkiye’ye geliyor. Hindistanlı Hero Motocorp 2014 sezonu ile birlikte Türkiye pazarında Asya Motor ile ithalat ve üretim kararı aldı. Anlaşma ile birlikte Hero mühendisleri denetiminde Türkiye'de üretilecek ürünler öncelikle iç pazara sunulacak. Yakıt ve motor teknolojileri konusunda dünyanın en büyük laboratuarlarına sahip olan Hero sadece bu konuda yüzlerce mühendis istihdam ediyor.
Şimdi motosiklet ile ilgili tüm doğru bildiklerinizi unutun.
7 milyon adedi bulan yıllık üretimi ile global olarak dünyanın en büyük üreticisi konumundaki Hindistanlı Hero 2 yıllık araştırmaları neticesinde Türkiye pazarına girme kararı aldı. Bu karar ile birlikte 2014 yılında Hero modelleri Türkiye'deki showroomlarda yerini alacak. Global olarak 50 milyon adetlik üretim ve kullanıcı adedine ulaşan tek marka olan Hero, 1947 yılında kuruldu. 1983 yılında Japon Honda ile ortak üretime başladı. 2011 yılına kadar 29 yıl boyunca Hero Honda ve Honda modellerini üretti, dünya ülkelerine sattı. 2011 yılında Japon ortağından ayrılma kararı alan Hero bu ortaklığını yakın zamanda tamamen bitirecek. 2011 yılından itibaren Hero markası ile global pazarda 5 kıtada yer alan Hero bilinenlerin aksine Avrupa ve Japon üreticilerin önünde dünyadaki en büyük motosiklet üreticisi.
Hero Motor kimdir ?
Hero fabrikalarında toplamda 11.000 kişi yıllık 7 milyon motosiklet imal ediyor, bu adedin yaklaşık 750'si mühendis ve Ar-ge teknikeri. 3 büyük üretim tesisi olan Hero'nun her bir fabrikası küçük bir kasaba büyüklüğünde. Toplamda 19 modele sahip Hero, kullanıcılarına iç pazarı olan Hindistan'da 60.000 km veya 5 yıl garanti veriyor. Hero, kendi markası ile global pazarda yer almaya başladığı 2011'den bu yana dünyadaki tüm ülkelerde pazar araştırmaları yapıyor. Avrupa pazarında ilk olarak Türkiye ile yer almaya başlayan firma, yaklaşık % 50 ile Hindistan'ın en büyük pazar payına sahip.
KAYNAK https://www.facebook.com/hero.motor....ocation=stream
Hero 2010'dan beri Honda ile olan işbirliğini bitirmiş ama 1984'te kurulduğunu düşünürsek, adamlar zaten deli gibi bir teknoloji depolaması yapmışlardır. Eğer fiyatlar uygun olursa çinli motor satanlar çok sıkıntı çekerler. Velhasıl kelam, Hintliler akıllı adamlar.
Fiyat konusunda biz Türklerin insafına kaldık artık.Biliyosunuzki kâr üstüne kâr koyup bu ikisininde üstünden kâr etmeyi çok iyi becerebilen bi milletiz.3 kuruşluk malı 15-20 kuruşa geçirebilen yeteneğe sahibiz.Allahtan bazı kriterler geldi de %300 - 400 e varan kazıklamaları pardon kârları %100 kâr oranına düşebildi.Gene insaflı yazdım
1997de hero wınner scooterım vardı ılk motorumda motoru otobuse koyup antalyaya goturmustum ıkı kısı antalyada tam 1500km yaptık gezdık dolastık hıcbır arıza vermemıstı scooter 75cc ıkı zamanlıydı cok memnun kalmıstım eger kendı motorum dısında maddı ımkanım el verırse bır hero scooter alırım cunku tanıdım bıldııgm motor tavsıye ederım arkadaslar.
bajaj ve heronun gelmesıyle fuara gıtmeye kesın karar verdım babamıda goturecegım motoru aldıgı zaman bır kere bındı cok zevklymıs dedı kendıne bır tane begenrse alır fuar ortamı cok farklı cunku
bu sene fuar fuar gibi geçecek desenize güzel güzel 250ccikler gelse ya
asya motor daelimde şakıttı, bundada şakıtır...
Adamlar motorda start stop getirmiş be!
Motor boştayken kapatıyor gaz verdiğinde çalıştırıp devam.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
fuar ne zaman bu sene hangısıne gıtmelıyım
Fiyatları abartmazlarsa Hero bence 2014 yılına damga vuracak gibi onu bajaj takip eder Honda Yamaha avucunu yalar artık.Çinliler tedavülden kalkar.
selamlar arkadaşlar eski heroların ve puchların parçalarını arıyorum yardımcı olabilir misiniz
böyle konuşuyorsunuz da gelince iyi bir fiyat bindircekler yok vergi yok o yok bu derken yine cbf ye devam diceniz
Hero yakıt teknolojisinde 1 numara.
Hindistan, Türkiye gibi gelişmekte olan ve bazı sektörlerde global olarak iddialı bir ülke. 1 milyarı aşan nüfusu ile dünyada motosikletin en çok satıldığı ülkelerden biri. Yıllık satış adedi 10 milyon adedin üzerinde. Hindistan'da petrol fiyatları dünya ortalamasının üzerinde ve gelir seviyesine göre yakıt maliyetleri Türkiye'nin daha üzerinde. Dolayısı ile yakıt sarfiyatı Hindistan üreticileri için son derece önemli. Hero yakıt sarfiyatını düşürecek teknoloji konusunda ülkenin en büyük arge'sine sahip. Bazı modelleri 1 LT ile 75 km yol gidebiliyor. Bu detay Türk motosiklet kullanıcıları için hayati önem taşıyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)