Bugün yağmura ve soğuğa rağmen 1 saat kadar turladim güzel oluyor aslında bir de gerekli ekipman olsa çok daha güzel olur kasksiz montsuz botsuz korumasız kullanıyorum
Bugün yağmura ve soğuğa rağmen 1 saat kadar turladim güzel oluyor aslında bir de gerekli ekipman olsa çok daha güzel olur kasksiz montsuz botsuz korumasız kullanıyorum
Kucuk cc ise cok rahat olur. Guzel ekipman, guzel bi yagmurluk ve kuru havadakinden 1 vites dusuk gidersen sıkınti olmaz. Ancak yagmur cok yagiyor ise diger araclar seni hic gormez. Kesinlikle arakara girme. 4 lulerini yak oyle git.
Yağmurda motor sürmenin hastasıyım, doğru ekipmanla varsa dörtlülerini yoksa sinyalini yakıp ağır ağır gideceksin, o yağmurun kaskına vurdukça çıkardığı ses yokmu of of of antalyadan mersine giderim o halde
Neden kullanılmasın ? Motosiklet sadece kuru havada kullanılan bir araç mı ?
Ben kuryeciyim yağmurlu havalarda kullanmak zorunda kalıyorum.
Günde 35-40 paket atmaktayım bölge geniş sınır yok.
Olduğumuz yerden 5-6 km uzağa kadar gittiğimiz paketler oluyor.
Yağmur kar değişmiyor yani.Kar yağıp yerler buzken bile 20den aşağı paket atmadım.
Yağmurlu hava da daha çok iş oluyor kullanmak zorunda kalıyoruz.
Bu kişiden kişiye değişir.Kimi de çok yavaş gider.Kimisi virajda düşer.Kimisi duramaz motoru yatırır.Kimisi duramaz çarpar bir yere.Kimisi de kendimden örnek vereyim yağmur çamur farketmez dört mevsim motorcu dedikleri olsa gerek farketmiyor alışıyorsun en önemli etkenler takip mesafeni kuru havaya göre biraz daha fazla açıyorsun daha uzak seyrediyorsun.Frenlere daha sakin yumuşakça basıyorsun.Virajlarda yatırmamaya gayret gösteriyorsun.Ani durumlarda heyecan panik yapmadığın taktirde sıkıntı yok.
Güzel bir yağmurluk ve kaymayan lastiklerle daha da güzel olur.
Genelde arka fren tam durma değil yavaşlama mesafesi kalacak kadar az gaz ekstra dikkat ile çok güzel oluyor.Bide Vizör de yağmur damlalari olmasa ...
Bu gün yağmur altında sürdüm daha iyi anladım lastiğin önemini kayma yok endişe yok dert yok tasa yok her an kayma ihtimalini
düşünmemek yerler ıslak ama bu lastik kaymıyor yola yapışıyor demek yüzündeki mutluluk tebessüm limitin biraz daha üstüne çıkmak aynı oranda kalp atışlarının biraz daha hızlanması
Ivır zıvıra bir sürü para harcanacağına bir kere denemeliğinede olsa iyi bi lastiğe para vermek gerekir kuru yaş farketmez iyi bi lastiğin tadını alan bidaha İrc ye Sawaya tavaya bakmaz
Fazla açılmamak gerekir yağmur altında sürdüğümüzün bilincinde olalım yok şu viraja şöyle gireyim pegleri kafayı gözü omzu yere sürteyim demeden normal ayarda gidilirse sorun olmaz önündeki alanı açmak ileriyi planlamak ani manevralar ani frenlere yapmamak gerkir
Yağmurlukda gerekli normal kıyafetlede olur pantolon eldiven felan ıslanıp vücuda yapışıyor bide rüzgar vurunca balyoz etkisi yaratabilir yazlık eldivenin ıslanıp rüzgarında karşıdan eline vuruyor olması hoş olmaz
yağmurda motor güzelde iliğine kadar çamur oluyor arkadaş motor nasıl temizliyorsunuz sonra onu
Kullanılır ama botlar falan su geçirmemesi lazım yağmurlu karlı bi günde 160 km yol yaptım bacaklarım ıslanmasa çok rahattı lastiklerin kaliteside önemli tabi burda benim ki çinli ama kaymadı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)