Hyosung gt250r alacağım(ilk motorum).
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 kaç ay sonra 2008 model hyosung gt250r almayı düşünüyorum.Görüntüsü,kasası,fiyatı vs..Oldukça beğendim.Bazıları bu motorun oldukça kötü olduğundan söz etmiş.Krank kırar,yolda bırakır,motor çöplüğüne düşer vs..gibi laflar duydum.Öncelikle motoru hangi koşullarda kullanacağımdan bahsedeyim;her gün yaklaşık olarak 30 km yol yapacağım,hız konusunda ateşli değilimdir,90-100 km'yi geçtiğim çok nadirdir.Kimseyle yarıştırmam,paşa paşa motorumla gider gelirim.Bakımlarını aksatmam.Arkama en fazla bir kişi alırım genelde.Şu haliyle bu motor beni rahat rahat idare etmez mi?Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Reklamlar
-
greatman adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 kaç ay sonra 2008 model hyosung gt250r almayı düşünüyorum.Görüntüsü,kasası,fiyatı vs..Oldukça beğendim.Bazıları bu motorun oldukça kötü olduğundan söz etmiş.Krank kırar,yolda bırakır,motor çöplüğüne düşer vs..gibi laflar duydum.Öncelikle motoru hangi koşullarda kullanacağımdan bahsedeyim;her gün yaklaşık olarak 30 km yol yapacağım,hız konusunda ateşli değilimdir,90-100 km'yi geçtiğim çok nadirdir.Kimseyle yarıştırmam,paşa paşa motorumla gider gelirim.Bakımlarını aksatmam.Arkama en fazla bir kişi alırım genelde.Şu haliyle bu motor beni rahat rahat idare etmez mi?Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Motor tecrübeniz nedir? Başlangıç için oldukça zor bir motosiklet, görünüşüne vurulup aldıktan sonra çok pişman da olabilirsiniz çok memnun da kalabilirsiniz, denemeden almayın.
Bir de "Arkama en fazla bir kişi alırım genelde" derken neyi kastettiniz :D Motosiklet bu yahu kaç kişi alacaktınız ki?
-
Adam daha yeni üye olmuş. Bir bismillah... Kimsin, inmisin, cinmisin, ne ayaksın ? Bir kendini tanıt ilk önce... Damdan düşer gibi gt250r alıcağım demişsin...
Her şeyden önce konu kirliliğine neden oluyorsunuz. Madem alıcaksınız bu motoru, madem soru işaretleri var aklınızda... Öyle boş beleş olmaz değilmi ? Araştırma yaptınızmı demeyeceğim, yapmamışsınız. Araştırma yapan adam krank kırma muhabbetini bilir. Bak bilmem kaç yüzlük konusu var. Madem motor alıcaksınız, okuyun...
Adamlar cılkını çıkartıyor, idare ediyorda... Siz paşa paşa kullanacağım diyorsunuz, neden idare etmesin ? Akıl var mantık var bir kere
Kısa bir bilgi vermek gerekir ise;
2008 öncesi, yani karbüratörlü modellerde 190 görmeye çalıştığınızda krank kırıyordu. Bu doğru... Devir kesici olmadığı için lastiğin arasına 1000-1500 tl kadar sıkışıveriyor.
2008 sonrası enjeksiyonlu modellerde krank kırma muhabbeti hiç olmadı. Ne oldu ? 100 kişiden bir kaçında beyin yandı off oldu. Neden off oldu ? Tesisatta oynama yapıldığı için bumladı beyin...
20010 veya 11de kasa değişti. Kuyruk vs biraz oynama oldu motorda. 2013de yine makyajlandı. Aralarındaki fark ne diyeceksin, araştır... Her şey kendi konusunda yazıyor.
Pekii ne gibi kronik sorunlar ortaya çıkabilir ? Tek silindir çalışması mesela. Nedeni buji piposudur genelde. 20TL gibi bir ücrete buji başlığı alınır değiştirilir, sorun ortadan kalkar.
Başka ne olabilir ? Başka kolay kolay hiç bir şey olmaz. Yeterki bakımları eksiksiz yapılmış olsun... Motor almak, evlenmek gibidir derdi bir abim. İkinci el hyo alıcaksanız; Hyo naziktir. BAkımını, yemini, suyunu verirseniz sizi üzmez... Kışın üşür, sıcak tutmak gerek. Koynunuza alıp uyutmak gerek... Devirli kullanımda 4-4.5 arası yakarsınız. Uzun yolda 3.2 civarlarına düşüren var...
Şimdilik bu kadar
-
al. Çok yazmaya gerek yok. Tecrübe olur.
-
İlk motor olarak naked bakabilirsiniz bence .
-
İlk motorunsa tecruben yoksa alma derim düşme garantili bir motor safkan RR oturuş poziyonu var U dönmek için motora çok hakim olmak gerek birde boy yetmiyorsa granaja aynaya vercegin paranın haddi hasabı yok. ila da alicam dersen Hyo nun aynasının teki 150 tl cifti 300 tl git Güvenli Sürüş eğitimi al 300-400 tl bu eğitimi almazsan inan 2*3 ayda fazlası ile cıkacak senden bu para...
https://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye/
Burayabak aksini söyleyen çıkarmı bilmem
-
Dibi başı 250 cc bu kadar büyültmeyin. Gaza gelmedikce elinizin ayarını bildikce 600 lükle başlasanız farketmez.
Şahsi fikrim Cbr 250 gibi bir motor varken gtr hurdasına bulaşmamanız.
-
Bence 11-12000tl ye alınacak en yakışıklı motor tavsiye ederim.Bir süre kullan her türlü alışırsın .
-
Valla ciddi anlamıyorum gt250 kulanan varmı önerenlerin arasında 60.000 km dir motor kullanıyorum gt250r a oturdugumda zorlanıyorum gidon acısı dar oturumu zor gt250r sahiplerine bir sorun kackere düşmüşler ne kadar masraf etmişler... birşey olmazdan kastınız ölmezsiniz se eyvallah gt250r kullanıp daha ölen tanıdıgım olmadı çok şükür ama bu işi zevk almak icin yapıyoruz degil mi? ikide bir motoru devirse dönüşü alamasa birde altımda RR var diye bassa duramasa ne olcak...
-
hız yapmıcam diyorsun gunluk 30 km yol bence gv250 al oturusu rahat
-
ss den ilk motor olmaz,
motora iki kişiden fazla binilmez
her gün 30 km git gel az yol değil basmadan duramazsın,
motor kullanmak bisiklet kullanmaya benzemez,
araba kullanmaktan çok daha komplikedir,
hava atmak üzere alının ss ile ani bir fren ya da dar alan manevrası ile madara olursun,
motosiklet keyif aracı olacaksa bu işi kuralına göre yapacaksın,
istersen s1000rr la da başlayabilirsin motora ama şu an 125 cc cg tarzı bi motordan alacağın keyfi sana vermez işkence olur,
ister dinle ister dinleme ki muhtemelen dinlemeyeceksin o zaman 1000 km sonra aile baskısı yüzünden satılık ilanı verirsin benden söylemesi...
-
bence günlük kullanacaksan, scooter tarzı motorlardan al bu motorlar zevk motorları çok yakar hızlıdır günlük kullanım için değil yani ama yinede sen bilirsin
-
İzmir İl Temsilcisi
greatman adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Ben 1 kaç ay sonra 2008 model hyosung gt250r almayı düşünüyorum.Görüntüsü,kasası,fiyatı vs..Oldukça beğendim.Bazıları bu motorun oldukça kötü olduğundan söz etmiş.Krank kırar,yolda bırakır,motor çöplüğüne düşer vs..gibi laflar duydum.Öncelikle motoru hangi koşullarda kullanacağımdan bahsedeyim;her gün yaklaşık olarak 30 km yol yapacağım,hız konusunda ateşli değilimdir,90-100 km'yi geçtiğim çok nadirdir.Kimseyle yarıştırmam,paşa paşa motorumla gider gelirim.Bakımlarını aksatmam.Arkama en fazla bir kişi alırım genelde.Şu haliyle bu motor beni rahat rahat idare etmez mi?Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Arkama en fazla 1 kişi alırım genelde dedigin zaman olay çözümlenmiştir
-
Motosiklet düşmeye yakın bir alettir. Bu illa kaza veya giderken olmaz. Olduğu yerde de düşer.
Düşmenin gt250R ile çok alakası yok. Naked motoru olupda düşen 2-3 motosiklet sıyrığı ile durumu kurtarırken grenajlı motorda insanın canını sıkan durumlar oluyor.
Oturuş pozisyonu sadece ilk zamanlar vücudunuzda ağrı yapar sonra alışırsınız. İsterseniz 60000km dir motor kullanın yine ilk defa bir racing motor üzerine oturursanız yine biryerleriniz ağrır.
Bunun km veya tecrübe ile bir alakası yok. Akşama kadar pc başında oturup en ufak sportif aktivitem yoksa tabiki biraz spor yaptığımızda her bir yanımız tutulur ;)
Benim de ilk motosikletimdi boyum 169 olduğu için zorlandım. Bir kaç defa ayna kırdım. Bir kaç defa sürüklenmeli düşürmelerim oldu. Motosiklet naked olsaydı grenaj boyası derdim olmayacaktı.
Düşme sebebim hiç bir zaman racing oturuş pozisyonu değildi.
Bunları bilerek, yani motordur düşer, grenajlı ise boya derdi olur meselesini bilerek alan kişiye hayırlı olsun.
Boyunuzu aşmadan elinizin altında duran güç iyidir. Bu sebeple grenajlı veya değil. Benzin konusunda bir sıkıntı yoksa 250cc ile başlamayı tavsiye ediyorum.
250cc altı trafikte daha tehlikeli.Araba sollamak dert, sollamasan dert. Güç olmadığı durumlarda sollamaya çıktığınızda çok defa ciddi kaza tehlikesi yaşayabilirsiniz.
-
Sitenin en akıllıları toplanmış yine 250cc için SS diyenmi ararsınız, yok başlama diyenmi ararsınız teheyyy yavrum be....
-
CEM. adlı üyeden alıntı
Arkama en fazla 1 kişi alırım genelde dedigin zaman olay çözümlenmiştir
Çok iyiydi bu
-
Adım koray. Mekanım antalya. Krank kırma muhabbetini az çok biliyorum.Yüksek hızlarda sürekli seyr ettiğinizde zorlanan bi zamazingo.Çok fazla bilgim yok kusura bakmayın motorlar konusunda.Hayatımda toplam motor üstünde geçirdiğim zaman 7-8 saati geçmez.2008 sonrasında krank kırma durumu daha az rastlanıyormuş.Ben 2008 model bir hyosung buldum.Kısmetse onu alacağım.İnşallah yavaş yavaş motorlar konusunda bilgim olacaktır. )
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Yakın arkadaşlarım arasında motora sürekli 3 kişi binenler bile var.O yüzden ya tek binerim yada 2 kişi.3 kişi söz konusu dahi olamaz.İnsanın arkadaş çevresi farklı olunca,gülüşmelere yol açabiliyor yazdıklarım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
Boy yetmezse demişsin.Boyum 176-177 yeterli olur sanırım )
-
greatman adlı üyeden alıntı
Adım koray. Mekanım antalya. Krank kırma muhabbetini az çok biliyorum.Yüksek hızlarda sürekli seyr ettiğinizde zorlanan bi zamazingo.Çok fazla bilgim yok kusura bakmayın motorlar konusunda.Hayatımda toplam motor üstünde geçirdiğim zaman 7-8 saati geçmez.2008 sonrasında krank kırma durumu daha az rastlanıyormuş.Ben 2008 model bir hyosung buldum.Kısmetse onu alacağım.İnşallah yavaş yavaş motorlar konusunda bilgim olacaktır.
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Yakın arkadaşlarım arasında motora sürekli 3 kişi binenler bile var.O yüzden ya tek binerim yada 2 kişi.3 kişi söz konusu dahi olamaz.İnsanın arkadaş çevresi farklı olunca,gülüşmelere yol açabiliyor yazdıklarım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
Boy yetmezse demişsin.Boyum 176-177 yeterli olur sanırım
)
Araştır dostum araştır... LAFIMI DİNLE, OKU ! . . Hala yanlış biliyorsun.... Boşsun dostum, boş... OKU ! . . Oku ki bilgilenesin......
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
insanlar ağır ve sert yazmışlar ben sana ihtiyacın olan bilgileri vereyim .
* oturuş pozisyonu ve sürüş zevki olarak racingciysen GT250R alacaksın kaçarı yok
* Krank kırma vs apaçiler heryerde var. kaç kişi vaktinde SRAD patlattı.
* Hyosung fiyat performans olarak en verimli makinadır . emsallerine göre ucuzdur . bol yedek parçası vardır . ikinci elde kolay satılır .
* lastik kalınlığı Cbr 250 veya ninja 250 r daki gibi serçe parmağı gibi değildir .
* Hyo da ön çif disk fren dir . emsalleri bütün 250 likler tek disktir.
* hava soğutmalı 250cc v motor çift silindir TAŞ gibi motordur kolay kolay hiçbirşey olmaz (Karbüratörlülere sakın girme zaten onlar muhtemelen apaçilerin elinde çok zorlanmışlardır Motor da karbürator da bitmiştir.)
* 30 beygir tehlikeli bir güç değildir hata tolere edebilir.
* yağını bakımlarını kendin yaparsın vs motoru a dan z ye öğrenebileceğin ideal bir ilk makinadır .
AL TEPE TEPE KULLAN KARDEŞ
-
Emo kardeş, bunca insan malmıda konu açmak yerine koca koca sayfaları günlerini ayırarak okuyorlar ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler