Hyosung gt250r alacağım(ilk motorum).
Reklamlar
-
greatman adlı üyeden alıntı
Adım koray. Mekanım antalya. Krank kırma muhabbetini az çok biliyorum.Yüksek hızlarda sürekli seyr ettiğinizde zorlanan bi zamazingo.Çok fazla bilgim yok kusura bakmayın motorlar konusunda.Hayatımda toplam motor üstünde geçirdiğim zaman 7-8 saati geçmez.2008 sonrasında krank kırma durumu daha az rastlanıyormuş.Ben 2008 model bir hyosung buldum.Kısmetse onu alacağım.İnşallah yavaş yavaş motorlar konusunda bilgim olacaktır.
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Yakın arkadaşlarım arasında motora sürekli 3 kişi binenler bile var.O yüzden ya tek binerim yada 2 kişi.3 kişi söz konusu dahi olamaz.İnsanın arkadaş çevresi farklı olunca,gülüşmelere yol açabiliyor yazdıklarım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
Boy yetmezse demişsin.Boyum 176-177 yeterli olur sanırım
)
En başta motosiklet üstünde 7-8 saat tecrüben varsa açıkçası bu tarz bir motosiklet pek önermiyorum.250 cc dir 600 cc gibi güçlü değildir buralar tamam ama az motosiklet tecrübesi olan birisi için oturma pozisyonu gerçekten rahatsız.Debriyaj-vitese mi konsantre olacaksın,trafiğe mi konsantre olacaksın yoksa oturma pozisyonuna mı konsantre olacaksın?Bir de 250 cc olduğuna bakma 8000 dd den sonra alet çıldırıyor kişiliği değişiyor resmen.. Tamam 600 lük 1000 lik abileri gibi gitmesede yine yeni başlayan birini zorlayacak şekilde gidiyor yine durması frenleri kötü değil ama acemi birisini zorlayabilir.Kısa süreli sürüşlerde pek rahatsız etmiyor ama 40 dakika sürdükten sonra sağın solun ağırmaya başlıyor.Bunun yanında boyunun sorun olacağını pek sanmıyorum ben 178 boy ile çok rahat kullanadım.
Burada defalarca soruldu forumdaki arkadaşlar bıkmadan usanmadan defalarca cevapladı yine daha önce onlarca kez yaptığım tavsiyeyi yapacağım madem yeni başladın motosiklete en başta ehliyetin yoksa ehliyet al,sonra en azından gerçekten koruma özelliği olsa bir kask al,bir motosiklet montu al.Bunların yanında bütçen varsa dizlik ve eldiveni ihmal etme.Hiç birini alamam diyorsan en kötü ihtimal bir adet kask al.Sonra ya YBR 125 yada CBF 150 ikisinden birini seç al.Belli düşeceksin yada motosikleti düşüreceksin bu iki motosiklet bu işkencelere dayanır,en azından parçası da ucuzdur.Bunları 1-2 sene en az 10.000km civarı bir kullan,vitesli motosiklet kullanımına iyice alış,motosikletin trafikte ki yerini iyice öğren ondan sonra bu tarz bir motosiklet alacaksan al.250cc ile başlanmaz mı başlanır ama hiç deneyim yoksa hem bir dünya para sayıp alacağın güzelim 250 cc motosikleti telef etmenin bir anlamı yok hem kendini boş yere zorlamanın bir anlamı yok.Yine de karar sana kalmış.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Reklamlar
-
Neden bu kadar sert çıktın anlamadım.Günlerdir okuyorum zaten ama kafamın aldığı bu kadar.Yavaş yavaş değil mi?Yeni gelen bir insana bu tarzla cevap vermen hoş değil açıkçası.
-
tr_select adlı üyeden alıntı
Emo kardeş, bunca insan malmıda konu açmak yerine koca koca sayfaları günlerini ayırarak okuyorlar ?
üzgünüm dostum ben o zihniyete karşıyım .
isteyen istediği başlığı açabilmeli.
fi tarihinde bir başlıkta benzer konu geçmiş kim öle kim kala .
kaldı ki ozaman ben yazmamışım veya ondan sonra üye olmuş insanlar var o başlıkta yazmamışlar .
Hyosung GT 250 R kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı nda bu bilgilerin alası kesin var tabiiki .
2005 te açılmış başlık ve 1464 sayfa olmuş bugün itibariyle .
e şimdi o sayfalarda bilgi aramak mı ? yoksa burda başlık açıp hedefi 12 den güncel bir şekilde vurmak mı daha iyi ?
-
Aynen,sağolasın arkadaşım.Yaşını bilmiyorum kusura bakma büyüğümsen abimsin,yaşıtsak kardeşimsin.Güzel söylemişsin,onca bilgi arasında hepsine bakmaya kalksam motoru aldığımda hala o bilgileri arıyor olurum.
-
Fatih adlı üyeden alıntı
Dibi başı 250 cc bu kadar büyültmeyin. Gaza gelmedikce elinizin ayarını bildikce 600 lükle başlasanız farketmez.
Şahsi fikrim Cbr 250 gibi bir motor varken gtr hurdasına bulaşmamanız.
Sensin hurda. Gelip gidip 5k kilometrede egzantrik sesi başlayan ve servislerin çözemediği, kronik olarak damla damla radyatör suyu kaçıran tek silindirli pata pata motorlu hondaları üç beş kişide çatlayan buji piposu dışında sorunu olmayan hyosungla karşılaştırıp yere göğe sığdıramamalar falan... Hadi bunları geçtim servis parça iyidir diyeceğim hani dünya markası falan... E o da yok. Forumda konusu var adam cbr250 ile patlamış. Türkiyenin hiçbir yerinde ön çamurluk bulamıyor 1 aydan önce gelmiyor. Ben ön çamurluğumu kırdım, koreden sipariş edilen çamurluğun kapıma gelmesi 1 hafta sürdü. Kardeşim honda ne veriyor size? Tüküreyim hondasına.
-
emocan adlı üyeden alıntı
üzgünüm dostum ben o zihniyete karşıyım .
isteyen istediği başlığı açabilmeli.
fi tarihinde bir başlıkta benzer konu geçmiş kim öle kim kala .
kaldı ki ozaman ben yazmamışım veya ondan sonra üye olmuş insanlar var o başlıkta yazmamışlar .
Hyosung GT 250 R kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı nda bu bilgilerin alası kesin var tabiiki .
2005 te açılmış başlık ve 1464 sayfa olmuş bugün itibariyle .
e şimdi o sayfalarda bilgi aramak mı ? yoksa burda başlık açıp hedefi 12 den güncel bir şekilde vurmak mı daha iyi ?
O zaman herkes konu açsın, forum karma karışık olsun diyorsun
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
Kardeşim hyosung gt250r gerçekten çok güzel motosiklettir konforsuzdur krank dır cart dır curt dur bunlar hikaye den başka birşey değil sen al git buji yağ filtre değiştir tertemiz bin hiç birşey olmaz görünüşü de super sport U andırıyor kawa Honda gibi bisiklet gibi durmuyor en azından o kalın lastiğe o büyük cüsse ye rağmen hyo harbiden hakkını verirircesine gidiyor ben kesinlikle tavsiye ediyorum
Kawasaki ninja250r tecrübemde var Honda Cbr250r tecrübem de var hyosung gt250r tecrübemde var
-
İlk motorunuz olacaksa bence cc normalin biraz üstünde neden cbf150, ybr125 yada tvs apache almıyorsunuz bu motorlar çok rahat 80-90'ile gidebilirler ayrıca başlangıc motoru olarakta gayet iyidirler performans görünüş kalite istersen apache, rahatlık konfor yakıtta çok tasarruf istersen ybr yada cbf hangisi hoşuna giderse, illa diyorsan 250'lik alacağım ilk sırada ybr250, cbf250 olmalı hysoung kötü motor diyen yalan söylemiş olur japon mallarından sonra en kaliteli tayvan malı yani hysoung ve kymcodur bence sonra apache zaten sonrada çinliler. Sen bilirsin hysoung iyi seçim olacaktır. Ama daha ilk motorun ise bence en fazla 150cc den başla sonra satarsın geçersin büyük cc'ye diyecem ama hızımla işim olmaz demişin madem öyle al bi ybr yada apache git istediğin hızda cebinden daha az para çıksın en mantıklısı olur. İyi Forumlar
-
Narchotich adlı üyeden alıntı
İlk motorunuz olacaksa bence cc normalin biraz üstünde neden cbf150, ybr125 yada tvs apache almıyorsunuz bu motorlar çok rahat 80-90'ile gidebilirler ayrıca başlangıc motoru olarakta gayet iyidirler performans görünüş kalite istersen apache, rahatlık konfor yakıtta çok tasarruf istersen ybr yada cbf hangisi hoşuna giderse, illa diyorsan 250'lik alacağım ilk sırada ybr250, cbf250 olmalı hysoung kötü motor diyen yalan söylemiş olur japon mallarından sonra en kaliteli tayvan malı yani hysoung ve kymcodur bence sonra apache zaten sonrada çinliler. Sen bilirsin hysoung iyi seçim olacaktır. Ama daha ilk motorun ise bence en fazla 150cc den başla sonra satarsın geçersin büyük cc'ye diyecem ama hızımla işim olmaz demişin madem öyle al bi ybr yada apache git istediğin hızda cebinden daha az para çıksın en mantıklısı olur. İyi Forumlar
İlk motoru olan insana 250cc'yi çok gören zihniyeti anlamıyorum. Öyle aman aman kontrol edilemez bir güç değil. Zaten bi tehlike anında kaçılmak istense ucu ucuna yetiyor 250cc. motosiklet bu, fren son çaredir, asıl önemli olan kaçmak. Kendiniz demişsiniz zaten 80-90la gidilebilir diye. Gel istanbula e'5te orta şeritte 80le 90la git, alnından öperim seni. Şekil istiyorsan apache demişsin. Şekil isteyen adama commuter? Ayrıca hyosung tayvan? Taş gibi kore malıdır kendisi.
-
valla insanlar söylemişler... tabiki son karar senin... ben de çok beğeniyorum gt250r'yi. motosikletim çalındığı için muhtemelen sıradaki motosikletim o olacak. ama başlangıçta senin gibi düşünen biri olarak diyebilirim ki "basmadan usul usul gidemezsin. gazı açınca aldığın tepki hoşuna gidecek ve kendini son viteste redline'a yakın devirlerde bulacaksın." yani özetle kendini kandırma (:
-
kardeş forumlarda bu tür cevapları ararsan sürekli alay konusu olursun git 600 lükle başla hayabusa al gibisinden Ama sana şöyle söyleyim hyosungları ya park halinde gördüm yada tamirhanede 250 cc Motor Alıcaksan Sorun Çıkartmayanına bak Ben 250 CC BU-MOTO Calibre Aldım Töbe ettim ŞIK AMA ÇİNDEN UZAK DUR ona göre Sana en ideal makine CBR 250 R YADA Paran varsa Kawasaki 300
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler