Ybr 130 yapTI İnanamıyorum !!!
Reklamlar
-
Arkadaşlar.. Aranızda tartışmaya girmek yerine bir işe yarar bilgiler vermeye calissanız daha fayadalı olur.. Kadran hatası her motorda olabiliyor. Burada absürt hızlar söyleyen herkes muhtemelen bunu yaşıyorlardır..
Benim arkadaşım ben 120 ile giderken yan yoldan giden araba benden hızlı cıkıyor demişti.. Baktık kadran yanlış.. Olur bunlar..
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
Reklamlar
-
hangi motorun ne hız yaptığı belli değil zaten herkes başka birşey söylüyor.
en iyisi ibreleri kıyaslamak. yanyana giderken baktığımızda çoğu motor yanlış gösteriyor (çinliler özellikle)
lastik farkından dolayı da farklılık oluyor heralde. arabayla ölçmek en iyisi.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
04 Haziran 2007, 18:46
#23
basar. o motosiklet 200'de basar.
arka tekerleğe bağlı olan dişliyi diş sayısına oranla yarı yarıya küçült bak nasıl basıyor.(ama çekiş azalır.ve hafif olduğu için yüksek hızda motor savrulur dengede kalamaz.ağırlık takman gerekir.)
EGER ÖLÜME HAZIRIM DİYORSAN;GAZA O ZAMAN BAS.
-
04 Haziran 2007, 19:20
#24
km saati hatalıdır
evet evet..
-
04 Haziran 2007, 19:31
#25
Forumdan Uzaklaştırıldı
Dişliyle mişliyle makina 200 lere falan çıkmaz çıkamaz hayal kurmayın...Normal dişlilerlede o makina 130 yapmaz yapamaz...Herkeste bi klavye var yazmak serbest........................................... ....................................
-
04 Haziran 2007, 20:37
#26
nıye yapamasın ya ben 125cc lık scooterla 130 yaptım ybr nıye yapamasın 100cc lık motorlar bıle 120 goruyor yapmayın arkadaslar o kadar da kucumsemeyın ybr yı 150 gorenler var
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
-
04 Haziran 2007, 22:11
#27
http://www.youtube.com/watch?v=umMiAUkTeIs
su vıdeoyu ızleyen belkı vardır ama ızlemeyenler ıcın koyayım dedım. 130 yapıyo yanı yapmaz dıye bısey yok sadece o hızda guvenlı degıl
-
05 Haziran 2007, 00:15
#28
asome_67 adlı üyeden alıntı
Demekkı yapınca olyormus
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
05 Haziran 2007, 00:48
#29
yahu bıktım bu 125'lik 150'lik motorlarla 130 yaptım 140 yaptım muhabbetlerinden...arkadaşlar hız herşey demek değildir anlayın artık...önemli olan çıktığınız hızda güvenle gidip gidemediğinizdir...böyle boş şeylerle uğraşmayın ne olur...
-
05 Haziran 2007, 00:54
#30
syrıana adlı üyeden alıntı
yahu bıktım bu 125'lik 150'lik motorlarla 130 yaptım 140 yaptım muhabbetlerinden...arkadaşlar hız herşey demek değildir anlayın artık...önemli olan çıktığınız hızda güvenle gidip gidemediğinizdir...böyle boş şeylerle uğraşmayın ne olur...
kesınlıkle katılıyorum zaten yapabıldıgını gostermek ıcın koydum vıdeoyu ama o hızda guvenlı olmadıgını bıldıgım ıcın de yazımın sonunda belırttım. gercektende o hızda cok tehlıkelı hale gelıyor 108 kg agırlıgındakı motor bu sonucta tekerlekler ıncecık falan fılan, 100 km hız da cok uzun mesafeler alabılırsınız hem guvenle hemde durmaksızın motor bunu kaldırıyor cunku 130 la en fazla gıdecegın 5 dakıka olsun fazlasını yemez motor.
-
05 Haziran 2007, 01:06
#31
arkadaşlar bir motorcu olarak ve de 3 yıllık ybr tecrübeme dayanarak söylüyorum orjinal ybr bile 130 yapar..
ama nasıl yapar? hava rüzgarsız olacak,rampa aşağı motorun üstüne yatacaksın falan filan ama sakat iş hiç de güvenli değil..
ben bayağı bi yerini kurcaladım kendi motorumun üstünden biraz parça eksilttim dişlilerle karbüratörle falan oynadım honda cbx 250 ile denediğimizde rüzgarsız havada rampa aşağı max 150 km hıza ulaştım o hızda da deviri kesti..ama şunu belirteyim ki çok mu çok tehlikeli benim yaptığım delilik..
bu motorda 110 dan fazlası zarar..
zaten hız için tasarlanmış bir makina değil hakkını fazlasıyla veriyo..
[I]Sen varken reklama gerek yok...[/I]
-
05 Haziran 2007, 01:10
#32
-
05 Haziran 2007, 01:17
#33
Forumdan Uzaklaştırıldı
Gerçek Hızın 100 dür sen kadranda 120--130 görürüsün sende zannedersinki o hızlarda gidiyorsun..130 gittiğini sanırsın ....El yapımı mobilyetler 160--170 km hızlara çıkabiliyor ama 4 zamanlı 125 lik makinalar çıkamaz. Çünkü mobilyetler 2 zamanlı ve kayışlı akaaarrrrrr gider ..YBR gitmez sadece gittiğini sanırsın ...
-
05 Haziran 2007, 01:22
#34
130 km hızda, böbrek taşı dökme makinesi olmuştur o makina Böyle devam ederse kendi böbrek taşları dökülür, söliiiim
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
05 Haziran 2007, 01:32
#35
ybr nın uretılme amacını sole ozetlersek herkes anlayacaktır herhalde. bu motoru alırsın dag bayır asfalt cımenlık her yerde surersın motor 50.000 olur artık yaslanmıs olursun oglun bınmeye baslar 100.000 km e geldıgınde bı ıhtımal motor ıstıcektır cok bı masraf yapmadan yenı motoruyla senın oglunu da yaslandırır ve torununa kadar gıder:D ybr = dayanıklılık,sorunsuzluk,ortalama performans,0 tıtresım, kullanım kolaylığı motorlarınızın kıymetını bılın
-
05 Haziran 2007, 01:59
#36
ben honda titan kullanıyordum.kazada şasisi bile doğrulmicak hale geldi sasi 954 ytl 500 ytl de sağına soluna masrafı var ama motoru zehir gibi oyuzden yapılıyor.ybr alıyodum gecenlerde yanına bi tane gerek duymadım cunku güzel diil ya.bnmki daha seri.hem tam japon.ybr çin malı.ama 2004 ybr cok hızlı iyi gidiyo. ben tunelde 125 i gördüm 130 a da yaklasıyodum titanla.
-
05 Haziran 2007, 02:00
#37
GorkeM adlı üyeden alıntı
kesinlikle katılıyorum
bu arada videodaki adam çok komik...
"bunlar ööle internetteki ybrlere benzemez , bunların özellikleri bize aittir"
yamaha ferdi otoban show otobanda müthiş ibre dayama
-
dün bastım 135 yaptım ama ybrmi 140 otutturcam videoyuda buraya koyacagım
-
ylmzzz adlı üyeden alıntı
kadran hatası çin mallarında var genelde. ben 110ft ile 100 le giden arkadaşı 80-85 le geçtim
100kh mondial 100 yapıyo ibreye bakarsak ama imkansız bişey. ibreler doğru göstermiyor. basınca hızlı gidiyosa tamamdır
arkadaşım çin malıyla alakası yok küçük hacimli motorların hepsi hatalı gösteriyor kadranları yani japonla çinle alakalı bişey değil
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
watergun adlı üyeden alıntı
Walla çok da iyi bişey değil 130 yapması. O aracın 100 ün üzerine çıkmaması lazım. Bence o motoru yapanlar 130 gitmesini isteseydi, 130 kadar gidenini yaparlardı. Yani kısa ve öz "ybr" ler sürat motoru değil. Sürata göre dizayn edilmemişler.
bencede ybr bisikletin gelişmiş versiyonu:D 130 u görünce bizimkiler kanatlanır incecik teker fln var benim arkadaşımda 125cc var 160 yapıyo ama motoruda ona göre makina yani gecen 150 lere dayanmış bi titan gördüm yani istenirse bi takım krank vs. olaylarıyla ustalar hızlarını arttırabilir.ama kalıbı şahin olan arabaya bmv motoru koymuşsun misali
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler