yaw ser_dar_r1
hocam sen cok saglam bi alet almıssın
ne diyelim hayırlı olsun kazasız günlerde kullanman dileğiyle
bide daha onceden tecrubem var demıssın acaba hangi motorlarda kac sene tecrube yaptın bi yazarmısın ?
yaw ser_dar_r1
hocam sen cok saglam bi alet almıssın
ne diyelim hayırlı olsun kazasız günlerde kullanman dileğiyle
bide daha onceden tecrubem var demıssın acaba hangi motorlarda kac sene tecrube yaptın bi yazarmısın ?
[B]RR gençliği[/B]
kaç gibi binersin ? helvacıları arıyorum ben 10 kilo sipariş vereyim yarına.
Başlangıç motoru gereksiz diyenler için bile büyük o makine...Kolay gelsin.Gaza gelip kursa gerek yok ben bakarım başımın çaresine diyorsanız-aman diyim .Asıl tehlike o zaten.Şimdi iki üç alıştırma turu attıktan sonra o kadar da zor değilmiş diyecek,yavaş yavaş iş-ev veya iş cadde artık nerde oturuyorsanız yol yapmaya başlayacaksınız.Ama öyle bir durum ki bu,acil bir frende ne yapılır,kusursuz viraj dengesi nasıl sağlanır bilmiyor olacaksınız.Bir kursun önemi de burda ortaya çıkıyor işte.Gitmezseniz,kendi güvenliğiniz için en azından dur-kalk,fren ve farklı devirlerde sürüş için boş bir alan bulun ve bunları periyodik olarak tekrar edin.Sıkılmayın,boşvermeyin.Tabut yolcusu olmaktan daha iyidir.Sevgilerle...
serdar benım hayalımdekı makınayı almıssın inşallah güle güle kazasız belasız kullanırsın motorunu ama eger sağlığını duşunuyorsan hondanın duzenledıgı kurslar var bence onlara katılmalısın ve herzaman full dıkkat ve full koruma olmalısın
moralini bozma insanın isteyipte başaramadığı pek bişey yoktur.
hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin
motoru almışın bize de kazasız sürüşler demek düşer
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Benim aklımda bu tarz aşırı güçlü motorlar için geçici olarak beygir gücü azaltmak olası mıdır sorusu vardı, konu da açmıştım, istersen fabrikayla bu tarz bir işlemin yapılıp yapılamayacağını görüş.
abi o tarz bi düşünce mantıklı fakat adam motora acır ya beygiri kısıcağıma irademi kısarım düşük devirlerde giderim,bu işi kaptıktan sonrada gerisi gelir gibi
Oo hala hayattasın serdar. Demekki motoru kullanmaya daha başlamamışsın
Şaka biryana. Dikkat daikkat çok dikkat.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
serd-R 1 öncelikle hayırlı olsun makinan.r1 çok çabuk ateşlene bi alettir gaza debriyaja iyi davran bu ikisine hakim olursan gerisini öğrenirsin birde virajlara frenle girme önceden yavaşla yavaşlayamadıysan gaz keserek gir ama sakin viraj içinde fren yapma ön frenede alışma ıslak havalarda kayar gidersin. www.spaces.msn.com/turkaahmet adresinde bi miktar motorsiklet kullanıcıalrına yazılar var okursan faydalı olur saygılar
serd-R 1 öncelikle hayırlı olsun makinan.r1 çok çabuk ateşlene bi alettir gaza debriyaja iyi davran bu ikisine hakim olursan gerisini öğrenirsin birde virajlara frenle girme önceden yavaşla yavaşlayamadıysan gaz keserek gir ama sakin viraj içinde fren yapma ön frenede alışma ıslak havalarda kayar gidersin. www.spaces.msn.com/turkaahmet adresinde bi miktar motorsiklet kullanıcıalrına yazılar var okursan faydalı olur saygılar
bana biraz atıyo gibi geldi.
bende yeni bi motor almak istiyodum..uzun zamandır netten araştırıyordum.sonunda r1 de karar kılmıştım..ama tek sorun deneyimimin az olmasıydı. şimdi anladımki bana göre diilmiş.şimdide r6 diye kafamdan geçiriyorum. oda bana fazla gelirmi acaba.. Büyük motorda tecrübem hiç yok bunuda söliim.ama accccaayip bi tutku war içimde
Tecrüben yoksa R6 bile tehlikeli olur sana...collapsed adlı üyeden alıntı
Kafandan geçen makina 600 cc bir race motor. Eğer ki ileride bu tür motorlar kullanmak istiyorsan Hyo Gtr 250 iyi bir tercih olur. veya büyük cc li race olmayan bir alet alabilirsin Er 6 , Cbr 250 - 500 gibi....
KEndine güvenin var ise 600 F olabilir mesela... R6 ya göre daha sakindir.
Bu motorlar ile kendini geliştirip R6 ya öyle geç
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
yazım tarzından sanki R1 için biraz erken gibi geliyor..Özellikle de ilk mesajındaki kelimelerden.R6 da çok sağlam gider,ben 3-4 kez kullandım ve temkinli birisi olarak bana biraz fazla geldi.Gerçi bilemiyorum 2 tekerde toplam km. 'n ne kadar.600 F i şiddetle tavsiye ederim en azından çok sert olmayan ve söz dinleyen bir makine.
Gene de dikkat et,altında şakaya gelmeyen hata kabul etmeyen bir motor var.Kimse kızmasın bana,böyle bir ülkede 150 cc de çok tehlike var 1000 cc. dede.
Herkes hakettiğini yaşar.
selam serdar
hayırlı olsun, hayalimdeki motoru almışsın. ben senin yerinde olsam nete falan girmezdim, motora biniyo olurdum. öğrenilmicek bişey değil, onu da öğrenirsin. ama baya dikkatli olman lazım. r1 hiç kullanmadım ama nasıl bişey olduğunu hissedebiliyorum. 600'lüğe kadar çıktım da 1000'lik bi motor olmadı. allah kaza bela vermesin :D
abi sen onu bana ver ben sana benım motoru veeyım hyo250gtr cok az yakıyor :D
selam:
Tüm binme diyenlere katılyorum ama sonuçta almış ve binecek yani.. değil mi AKİRA kardeşim bence yol göstermek ii olur bak anlatmışsın az bişe. ben de ekleyim biraz bari ölmesin
Dostum bak 600 yaa da 1300 fark yapmaz sen önce debriyajı tam anlamaya çalış ve AKİRANIN dedii gibi gaz hassasiyetine bak. çok az açacaksın ev 125 mış gibi davran. sonuçta sanki 600 lük olsa 100 bg deilmi bu makine bu da biraz fazla. nasıl mı?
bak bu ss lerde tork düşüktür her zaman yani senin göreceiin mak devir 3500 olursa problem yok. zaten 6000 den sora yıkmaya başlar ss ler.
sen o kadar korkma korkarsan hatalı başlarsız hıı bu demek deil ki aptal cesareti olsun. senin yapacaıın sadece 3500 deviri geçmemek.
sora alıştıkça gaza ve motora devir artırırsın. AMA SAKIN 6000 DEVİRDEN SORA GAZ AÇMA. olay bu ve dikkat et konsantrini bozup gazı az açacaanı unutma.
çok korkutmuşsunuz garbi ya. sanki ss 600 cc de başlasa çok mu tehlikesiz olacaktı.
SONUÇTA TORK DEDİMİ UNUTMA 3500 DD YI GEÇME GAZ HASSASİYETİNİ BOŞTA KONTROL ET MUTLAKA
kolay gele
Return of the Shadow
06 CBR 600 F
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)