motor gücü kısma ve sele yüksekliğini kesmek hakkında
Reklamlar
-
öncelikle lütfen konuları başka yerlere saptırmayalım evet eskiden biraz mantıksız konuşmuşum şimdi bakıyorumda sizin dedikleriniz gerçekten doğru
sorum şöyle sadece merak gerçekle alakası yok sadece merak ve heves yaşadığım yer turizm merkezi burada şehir içinde 600 cc 1000 cc hatta hayabusa bile kullanan gördüm çok güçlü motorlar şehir içi için pek uygun değil bir r1 sürücüsüyle konuşma fırsatı buldum motorun gücünü düşürmüşler çok garibime gitti r1 gücü nasıl düşürüyolar ama ses aynı çözemedim merak ediyorum r1 in gücü nasıl düşürebiliyor
gelelim ikinci soruma honda cbr 1000 rr sele yüksekliği yanılmıyorsam 86 cm olması lazım yada şöyle diyim cross hevesim var ama yamaha wr125r 93 cm sele yüksekliği boyum 1.63 yani netice boyum her türlü motor için sıkıntı oluyo şuan cbr 125 2005 model sele yüksekliği 79 cm yakınlarda bir aile dostumuzun suzuki gsxr 600 2010 model sürdüm ilk 600 cc deneyimmi di c mode diye birşey var gerçekten hırçın bir motoru uysal bir motora getiriyor ama ışıklarda boyumdan dolayı baya sorum çektim hem cross hemde super sport için soruyorum sele yüksekliği nasıl azaltılabilir ?? birisi kazılatabilirsin demişti biriside amortisör kesebilirsin demişsin ??
yardımcı olursanız sevinirim iyi günler motorcu abilerim
Reklamlar
-
Marka model vermeden sorularını cevaplamaya çalışıyım bildiğim noktalarıyla.Marka model olmaksızın motorun beynine müdahele eden gelişmiş ülkelerde yeni ehliyet alanlar veya ehliyet sınıfları için hp düşürme çipleri mevcut ancak Türkiyede bunu satanı bulamazsın gibime geliyor satanda baya bir güzel öper seni fiyat konusunda yurtdışından bulmak lazım.Sele konusuna gelirsek kitleri var bunların genelde kendi markalarının veya çalıştıkları aksesuar firmalarıyla alakalı ancak süpersport bir motorda bu mümkün olurmu bilemem Ducati gibi markalarda daha alçak,daha yüksek,daha şişik ve daha ince gibi sele seçenekleri mevcut.Amortisör ve süspansiyonları kesip kısaltmakta elbet yapılır ancak sağlıklı ve uzun ömürlülük konusunda inan hiç bir fikrim yok ama pek doğru bulmuyorum nedense.
-
Amortisörleri kesip kısaltamazsınız.Çin malı cg'ler gibi basit sistemleri yok(aşağılamıyorum çinleri) İzin verdiği derece ayarlayarak indirebilirsiniz sadece.O da çok büyük bir fark yaratmaz...Supersport için konuşuyorum, sele boyutuyla malesef oynayamıyorsunuz.Japonların kitleri mevcut fakat oda 3 4cm fark ediyor...Hp kısma işine gelinince.Kimi marka-modellerde sürüş modu mevcut.Onun harici yazılım ile ateşleme ve yakıtı düşürüp gücü azaltabiliyormuşuz.Burada sıkça soruluyor diye 1 2 gavur forumuna bakmıştım ama nasıl yapılıyor Türkiye de kim yapar hiç bir fikrim yok...
Seçtiğiniz 2 tarzda temel özellik yükseklik zaten...Cross,enduro,off road haliyle yerden yüksekliği sayesinde giriyor araziye.Supersport'lar ise yüksek seleleri sayesinde viraj kabiliyetini arttırıyor...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)