Bajaj Motor Türkiye'ye Kuralkan A.Ş ile birilikte geliyor, yakında satışa sunulacak
Reklamlar
-
22 Aralık 2013, 15:04
#381
Burayı fazla bulandırmak doğru değil ama Daelim'in işçiliği falan öyle yerin dibine sokulacak gibi değil. Fiyatı kadar işçiliği var. En azından geçen sene fuarda iyice incelediğim ve hiç beğenmediğim Hyosung GT250'den iyi. Ayrıca su soğutması var. Dış kaynaklı testlerde motorun virajada olsun, konforda olsun ne kadar iyi olduğunu okuyup, videolarını izledikten sonra 250 cc karşılaştırmasındaki arkadaşların ön yargılı olarak yorum yaptıkları fikrine vardım. En önemli dayanağım da buradaki kullanıcıları tam tersini söylemesine rağmen oradaki arkadaşların SYM Wolf 250 için titreşimli demeleri. İvmelenmesine gelince, Youtube videolarında gördüğüm ivmelenme bana yeter de artar bile. Alternatifi olarak da naked olduğu için GT250 olmaz, fiyatından dolayı CBR 250 de olmaz. Ayrıca motor yumuşak süspansiyonlarından dolayı bu ikisinden daha rahat. Sonuçta %90 şehir içinde gezen ve limitleri zorlamayan biriyim... Bu motorun tek sıkıntısı satarken olabilir, onu da o zaman düşünürüz. Son birşey daha var, bu motorun Fransa satış fiyatı 4000€. Yani orada buradaki gibi ucuz ve kalitesiz motor olarak görülmüyor.
---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:01 ----------
Shrieker adlı üyeden alıntı
Hero ZMR'nin Hindistan satış fiyatı ~102.000 rupi, 3450 TL falan ediyor. Getirip de 6000 liraya satmaya kalkacaklarsa naçiz tavsiyem hiç zahmet etmemeleri yönünde olur. O motorlar ellerinde patlar. Şu başlığa bakın, fiyat açıklandıktan sonra 7000 TL'ye NS 200 alırım diyen siz dahil 3-4 kişi (4 belki) var.
7000 TL demeleri mümkün değil çünkü kağıt üzerinde hem güç olarak, hem su soğutmadan dolayı, hem de 6 vites farkından NS200'ün gerisinde bir motor. Genel kullanımda NS200'den iyi olduğuna inanıyorum ama sokaktaki adam böyle düşünmüyor. Satış yapabileceği maksimim fiyat 6000 TL'dir.
Reklamlar
-
22 Aralık 2013, 15:18
#382
Seko kardeşim..
asla daelime çamur atmak istemem..
lakin dediklerimde bana hak vereceksin..
daelimi bi test et ve gör..
ivmelenmesine kötü demiyorum ama bi hyosung değil...
virajlarına kötü diyorum çünki süspansiyonları çok yumuşak..
frenlerini ve rahatlığını övüyorum..
İnternetten araştırarak motosiklet almanı çok tavsiye etmem..
çünki yorumlar kişiden kişiye değişir..
daelimi almadan önce mutlaka en az 100 km kadar sür...
Ve virajlarda motosikletin ne tepkiler verdiğini iyi tanıla..
Ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaksın..
Zaten daelimin sadece virajını beğenmedim..
İvmelenmesine rahatlığına frenlerine bi lafım yok , daelim hevesini kırmak istemem yanlış anlama..
---------- Post added at 13:18 ---------- Previous post was at 13:12 ----------
Shrieker kardeşim...
rtr150 nin fiyatı hindistanda 2 bin küsür iken burada 5 bine satılıyor..
yani 2 katından daha fazla..
bak pulsarda 7 bin lira fiyatı ile hindistana göre 2 katı civarında fyatı ile geldi..
zmr de öyle olacak en az 6500 diyorum..
6000'e gelmesini bekleyen insanlar bence şimdiden başka model bakmaya başlasınlar...
-
22 Aralık 2013, 15:22
#383
Bakalım deneyeceğim inşallah. Süspansiyonların yumuşaklığı zaten üzerine oturunca çökmesinden belli oluyor. Yabancı yorumlarda süspansiyonları yumuşak olduğundan ardarda virajlarda biraz dağldığını söylüyor ama sanırım sen biraz limitlerde kullanmayı seviyorsun. Bence fiyatına göre çok iyi bir motor. Son kararı fuarda tüm modelleri gördükten sonra vereceğim. Burada adam birkaç defa viraja giriyor, böyle girsin yeter : http://www.youtube.com/watch?v=IUt6h...pI&app=desktop
-
22 Aralık 2013, 15:34
#384
Seko kardeşim..
Herşey gönlüne göre olsun..
İnşallah beğenirsin..
Normal kullanımda pek üzeceğini sanmıyorum..
dediğim gibi daelimin sadece virajını beğenmedim..
ama sen virajlarda çok zorlamazsan normal girersen daelimden memnun kalırsın..
hayırlısı olsun..
-
22 Aralık 2013, 19:07
#385
Daelim roadwin 250 R pişman olmayacağınız doğru bir seçim.
-
22 Aralık 2013, 19:27
#386
arkadaşlar konuyu dağıtmayalım lütfen
-
22 Aralık 2013, 19:45
#387
İkili sohbetler forum kurallarınca yasaktır arkadaşlar.
-
22 Aralık 2013, 20:35
#388
Sonuçta bizim kızdığımız nokta bu fiyatları bize dayatıp bizimde almama hakkımız varken,hem alıp hemde altı üstü 150-200 cc motorları yere göğe sığdıramadığımız için kendimize tebrik koyuyorum.Yahu açık açık örneğini gördük işte 200 ns deki fiyat saçmalığını.Daha neyin savunmasını yapıyolar!!!Yıllarca ülkedeki vergi saçmalığını bahane edip durdular biz de yedik ve yemeye de devam ediyoruz.Ama kimse içindeki vergiler harçlar zartlar zurtların üstüne konulan kâr + kâr + kârdan kârları görmüyor.Zihniyet uuu tipe bak beybiii,bizim Türklere bunu 7000 e çakarız zihniyeti.Diğer üç model tipten kaybettiği için az bi fiyat farkıyla satılabiliyor da,bunların üçününde vergisi harcı kılı tüyü 200ns ye ekleniptemi satılıyor.Bunun cevabını bekliyoruz biz.7000 yaparmış çin mallarıda okadarmış.Kullanıcı kabul ettiği için okadar.Alma bakalım satabiliyormu o paraya.
-
22 Aralık 2013, 20:52
#389
Forumda ithalattan anlayan bir arkadaş yok mu bize bu motor Hindistan alışı 2000 TL olsa buraya gelişi kaç olur diye bir hesaplasın ? Gerçekten merak ettim.
-
22 Aralık 2013, 21:36
#390
kuralkan kanuni değil mi ya? bedava verseler şüphe ile yaklaşırım.
-
22 Aralık 2013, 21:48
#391
inşallah servislerde motorlarla aynı kalitede olur
-
22 Aralık 2013, 21:55
#392
Seko adlı üyeden alıntı
Forumda ithalattan anlayan bir arkadaş yok mu bize bu motor Hindistan alışı 2000 TL olsa buraya gelişi kaç olur diye bir hesaplasın ? Gerçekten merak ettim.
Ithal araçlarda fatura bedelinin %30 kadarı vergi alınır Buda 600tl yapar ve bunların toplam bedelinin %18 KDV si tekrar alınır Buda 450 tl yapar toplayın bunları= 3050tl eder ve motor başına gemi nakliyesi ortalama 65 tl eder. Ortalama 3200 tl ye istanbul gümrüğüne 2000 tl değerindeki Çin malı Tayvan malı hindistan malı her neyse fark etmez gelmiş olur. Ana firma buna % 30 yani 1070 tl kar koyar ve toplam da 4270 tl motorun fiyatı satışa çıkar. Buda 2 katın dan fazlaya gelir.
Tüm motor sevenlere sevgilerle..
-
22 Aralık 2013, 22:06
#393
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
Ithal araçlarda fatura bedelinin %30 kadarı vergi alınır Buda 600tl yapar ve bunların toplam bedelinin %18 KDV si tekrar alınır Buda 450 tl yapar toplayın bunları= 3050tl eder ve motor başına gemi nakliyesi ortalama 65 tl eder. Ortalama 3200 tl ye istanbul gümrüğüne 2000 tl değerindeki Çin malı Tayvan malı hindistan malı her neyse fark etmez gelmiş olur. Ana firma buna % 30 yani 1070 tl kar koyar ve toplam da 4270 tl motorun fiyatı satışa çıkar. Buda 2 katın dan fazlaya gelir.
Biz bunun hesabını yaparken gayet insafsızca davrandık ve üstüne firmaların açgözlülüğünüde katıp 5500 diye tahmin yaptık.Meğerse onlar daha fazla kâr peşindeymiş.Ya da 200 ns uzay gemisi ile gelecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Motobil adlı üyeden alıntı
inşallah servislerde motorlarla aynı kalitede olur
Sıfırdan servis kurmazlar ki.Gene çinli motosiklet servislerine yetki verirler.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
22 Aralık 2013, 22:14
#394
200ns nin hindistandaki fiyatının 2000 tl olduğunu sanmıyorum. Dünya üzerinde imalat sanayi fiyatları yükseliyor. Çin en büyük hammadde ithalatçısı ve aynı zamanda ihraçatçısı da. Şimdi siE küçük bir hesap yapayım
Motosikletin ağırlığı 150 kg olsun. Dünya üzerinde Çelik hammadde fiyatı 1000kg 1100usd. Imalat sanayinde otomobiller ve makinelerde dahil ürün kiloso X 10 X 1100usd = sizin 200ns nin hindistandaki fiyatı 1650usd eder. Yani tl olarak 3200tl. Eğer motor 150 kg dan düşülse fiyatı da o oranda düşüktür. 7000 tl nin hakkı olan satış fiyatı en al seviyede 5800 olur. Zaten 2014 Ağustos'un da da bu diyatlara bu motor alınabilecektir.
-
22 Aralık 2013, 22:43
#395
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
200ns nin hindistandaki fiyatının 2000 tl olduğunu sanmıyorum. Dünya üzerinde imalat sanayi fiyatları yükseliyor. Çin en büyük hammadde ithalatçısı ve aynı zamanda ihraçatçısı da. Şimdi siE küçük bir hesap yapayım
Motosikletin ağırlığı 150 kg olsun. Dünya üzerinde Çelik hammadde fiyatı 1000kg 1100usd. Imalat sanayinde otomobiller ve makinelerde dahil ürün kiloso X 10 X 1100usd = sizin 200ns nin hindistandaki fiyatı 1650usd eder. Yani tl olarak 3200tl. Eğer motor 150 kg dan düşülse fiyatı da o oranda düşüktür. 7000 tl nin hakkı olan satış fiyatı en al seviyede 5800 olur. Zaten 2014 Ağustos'un da da bu diyatlara bu motor alınabilecektir.
Daha önce kendi sitesinde verilen fiyatı ile araştırma yapmıştım. En pahalı sattığı yerde vergiler dahil 1500 dolar a denk geliyor. Türkiyede de taş çatlasa 4500 tl ye satması lazım. Yukarda arkadaşın da dediği gibi kendimizi pahalı (kazık) geleceğini hesap ederek 6000 eder dedik.
-
22 Aralık 2013, 22:53
#396
Ithalat adedi ne bakarak söylemek gerekli ama 300 adet getirseler fiyatı 5800tl ye kurtarır gibi. Ancak, bayiler liste fiyatı 7000tl açıklanan bu motoru pazarlık ederseniz 6500 e verebilirler . 1000tl de bayi kazancı vardır en az. Arkadaşlar en az 3 kar zinciri ve devlet vergisiyle fiyatlar maalesef aşağı çekilmiyor.
-
22 Aralık 2013, 23:11
#397
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
Ithalat adedi ne bakarak söylemek gerekli ama 300 adet getirseler fiyatı 5800tl ye kurtarır gibi. Ancak, bayiler liste fiyatı 7000tl açıklanan bu motoru pazarlık ederseniz 6500 e verebilirler . 1000tl de bayi kazancı vardır en az. Arkadaşlar en az 3 kar zinciri ve devlet vergisiyle fiyatlar
maalesef aşağı çekilmiyor.
6500 e verir se alırım. 1 kuruş fazla işlemez. Bu arada cb500 serisi ne alemde. Dur aklıma gelmisken oraya da bir bakayım.
-
22 Aralık 2013, 23:49
#398
Herkesin gözünden kaçan bir gerçek var. Bu motorun servisi olmayacak. Olurmu bir sürü servisi olacak diyebilirsiniz. Ben olsam Kanuni nin servislerine motor emanet etmezdim. Işte bu nedenle 200 NS nin. Fiyatı yanlış. Benim gözümde fiyatı 6000TL yi bir kuruş geçmez. Ayrıca 220F modeli getirilmiş olsaydı basit yapısı nedeniyle bakımı da daha kolay olurdu.
-
23 Aralık 2013, 00:06
#399
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
Daelim roadwin 250 R pişman olmayacağınız doğru bir seçim.
evet daelim alın en iyi motor daelim
-
23 Aralık 2013, 01:28
#400
Kimse en iyi motor demiyor. İnternette bulabileceğin tüm yazıları ve videoları araştır, bizimkilerin yaptığı inceleme dışında bir tane olumsuz yorum bulmazsın. O yüzden bizdeki testi kaale almıyorum. Bence sen bu motora alıcı gözle bakmamışsın. Fiyatına göre güzel motor.
---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:18 ----------
Bajaj'ın Hindistan satış fiyatının 3000 TL olmasından, fabrika çıkışının da yüksek adetli alımlarda 2000 TL olabileceğini varsayarak öyle yazdım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler