Bajaj Motor Türkiye'ye Kuralkan A.Ş ile birilikte geliyor, yakında satışa sunulacak
Reklamlar
-
yakut36 adlı üyeden alıntı
Yinemi sen? atıp tutuyordun? bu ifadenle ne kadar saygısız olduğun belli oluyor.. 2007-2008 fikirlerimi paylaştım. atıp tutma değil aksine yazdıklarımızın hepsi çıktı. Ama sen ve senin gibiler düz mantık ve saygıdan yoksun olduğu için bu gün bu şekilde yazabiliryorsunuz. Klavyenizin dili bu bağlayamayız. hafızan kuvvetliyse ve yazdıklarımız hatırlamıyorsan kayıp olmuş değil sitede var bak bakalım kim atıp tutmuş. Gerçi bunu anlayacağınıda sanmıyorum. Şimdi ne dedik bir hatırlatayım sana.
1. Dedik ki önceki firma etik davranmıyor kendine ait olmayan markayı tescilliyor.. Ne oldu; Nisan ayı başında mahkeme bitti ve yargıtay onadı ve firma haksız bulundu. ( hiçte sesiniz duymadık )
2. Yedek parça ve motor satışları devam edecek dedik. Satış adetleri bende var artış oranları da ama sen bu bilgiye layık değilsin.
3. Önceki firma kullanıcılarına haksızlık etti dedik. Sen ve senin gibiler sanki firmanın askeri gibi olmaz yapmazlar dediniz. Nerde o eski distribütör firma? 2008 önce alınan hyosung kim yedek parça veriyor? 10 yıl yasal süre varken yedek parça ve hizmeti için hanginiz hakkınızı aradı? Şu an ben tüm hyosung lara yedek parça veriyorum motorlar sağlıklı hale geliyorsa bumu atıp tutmak?.. Tüm Türkiye de beni arayan herkese yedek parça yolluyorum bunun neresi kotu..
4 Dedikki; Araçlarınızın garantisi aldığınız firma sorumluluğundadır,bu garantilerden sonraki firma sorumlu olamaz. Ama sen ve senin gibiler bekledi ki garantileri de yeni firma karşılasın. Oh ne ala parayı kazancı başkası alsın yükü yeni firma çeksin. Sen kendi iş alanında böylemi yapıyorsun. O garantili araçlar için ne yapıldı? Eski firmadan sebep hak aradınızmı? Oysaki şimdi hazır firmada herkes şikayetçi olduğu konuda hakkını yasal olarak arayacağı bir muhatap bulabilmekte.
Bu ve benzeri bir çok cevaplar var, yazdıklarımızda kayıtlı site üyeleri bakar kim atıp tutmuş anlar. Uzun zamandır siteye sen ve senin gibiler yüzünden bakmıyordum zaten. ( kayıtlı diğer üyeleri tenzih ederim ) Sen ve senin gibiler ancak ekranda atıp tutar. Parca pahallı yok şu bu.. Ne yapalım sana beleş parçamı verelim , beleş motorda verelim istersen.. Profiline baktım kullandığın motoru gordum. Sen önce onların bir yedek parça fiyatlarına bak. ( bahse konu olan markayı kötülemek değil amaç aksine üst segment bir markadır. ) Yada kullandığın araç bir bak bakalım nerde üretiliyor? Sonra başka firmalara kaşının üstünde gözün var dersin. Sen kendi mesleğinde para kazanmadan mı çalışıyorsun. Tıpkı senin gibi herkes para kazanmak için çalışıyor. Ama bazıları senin gibi para için her yol mubahı tercih ediyor. Para kazanırken insanlık ve ahlaki değerleri de kaybetmemek gerek. Bu değerlerle sen bir urunu sevmeyebilir,almayabilir ve hatta eleştiride bile bulunabilirsin. En sonundan işinize gelmediği için almazsınızda.
Bak bakalım hyosung kim distribütörken kullanıcıların elinde patlamış. Biraz adil olmak lazım. Sevmeyebilirsin almaya da bilirsin ama adil olmak gerek. Bizler satıcıyız ticari bakabiliriz bu gün bunu satarız eksik yönleri varsa eleştirileri anlarız ama sen ve senin gibiler eleştirmiyorsunuz ileri geri konuşuyorsunuz. Bu yüzdendir sen ve senin gibi birkaç kişi yüzünden ana firmalar,markalar,bayiiler ve servisler bu yazdıklarınızı dikkate almıyor. Bende 2008 seni dikkate almakla hata yapmışım. Onun içindir ki sana bu kadar cevap yeter. Senin eleştiri veya görüşlerinde dikkate alınmayacak. Ama konu içindeki güzel eleştirileri de zevkle okuyorum. Bazı üyeler teknik ve fiyat hakkında olumlu olumsuz güzel konulara değiniyor. Sana tavsiyen bunları bir bir oku belki bir şeyler öğrenirsin.
Gelelim konumuza bu kesin bir bilgiydi bende sadece bu sitenin elit kullanıcıları erkenden öğrensin istedim. Yoksa hiçte umurumda olmaz. Zaten uzun zamandır siteye de bakmıyorum.Bu haber vesilesi ile yazılanları okuyorum. ( yukarıda bahse konu olan kişi hariç ) Bu bilgi sektör için önemli bilinsin istedim. Kötü bir şey yaptımsa sileriz konuyu özürümüze de isteriz olur biter.
Ha bu markayı başka firmada alabilirdi. Çünkü son 3 ayda bir çok firmayla görüştüler. Onu da yazardım, bilgi bu paylaşmakla güzelleşir. Mesela şu an bir firma HERO ( yani Honda tedarikçisi ) anlaşma sağladılar. Bu bilgide bende kesin ama ilgili firma yetkilisi dostum şu an yayınlamayalım diye istekte bulunmuşsa söylemekte doğru değildir. Yukarıda hitap şekli gayet saygısız olan kişiler yüzünden sektör içindeki bir çok kişi bu formlara katılmıyor. Demek ki bizde katılmamalıyız. Olan biten gelişmeleri söylemenin anlamı yok. Ne uğraşacağım bir dünya işin arasında yazmakla. Misafir statüsünde izlerim bakarım benim için büyük bir kayıp değil. Nasıl olsa herkesten önce öğrenme şansım var. Oturur keyfime bakarım. Konu üyelere rahatsızlık veriyorsa silinmesi site yetkililerinin tasarrufundadır.
Son olarak bizler bayii olarak bu durumlarda bilgimize başvuruluyor ana firmaya tecrübe ve bilgimizle isteklerimiz oluyor. Bu hem firma için ,hem bizim için, hem de nihai son kullanıcılara fayda olacak şekilde önerilerimizi anlatıyoruz.
BAJAJ içinde uygun model,uygun fiyat ,uygun yedek parça ve servis olması durumunda bir çok markadan daha çok başarılı olacağını düşünüyorum. Hindistan'ın en büyük üretici firması HERO ve sonrasında BAJAJ ülkemize geliyorsa ana firmalar hesaplarını çok iyi yapmak zorundadır. Pazarda kazanmak için bu yarışta tüm kozlarını kullanmaları gerek. Bu durumda da bu işten en faydalı olacak kişilerde son kullanıcılar olacaktır.
Bu kadar da abartmayın kanuni iyi bir distbiritör değil . Phantomun göstergesini Bayramdan beri bekliyoruz . Sürekli bir yedek parça problemi bayi si motoru garantiden çıkarıyor muhattap yok .hyo konusunda servisler eğitimsiz yedek parça stoğu yok . Bilişim sektöründe çalışıyorum . Bir markanın ürününün arkasında nasıl durduğunu iyi bilirim kendi sektörümden örnek vermek gerekirse dell mesela ürününe doğru düzgün destek verir . Kuralkan holding i sentim ve dkare firmalarından iyi tanırım sentim de bulunan ciddiyetin yarısı kanuni de yok . Herseyden ama herşeyden önce o servislerini düzeltmesi gerek . İkincisi sadece yasal zorunluluktan öte müşteri memnuniyetini de biraz önemsemeli . Bajaj gelecekse bu motorların servislerine doğru düzgün eğitimi verilmeli .
Reklamlar
-
Oldjack adlı üyeden alıntı
Bu kadar da abartmayın kanuni iyi bir distbiritör değil . Phantomun göstergesini Bayramdan beri bekliyoruz . Sürekli bir yedek parça problemi bayi si motoru garantiden çıkarıyor muhattap yok .hyo konusunda servisler eğitimsiz yedek parça stoğu yok . Bilişim sektöründe çalışıyorum . Bir markanın ürününün arkasında nasıl durduğunu iyi bilirim kendi sektörümden örnek vermek gerekirse dell mesela ürününe doğru düzgün destek verir . Kuralkan holding i sentim ve dkare firmalarından iyi tanırım sentim de bulunan ciddiyetin yarısı kanuni de yok . Herseyden ama herşeyden önce o servislerini düzeltmesi gerek . İkincisi sadece yasal zorunluluktan öte müşteri memnuniyetini de biraz önemsemeli . Bajaj gelecekse bu motorların servislerine doğru düzgün eğitimi verilmeli .
Sanırım yanlıs anladınız.. yukardaki cevap sadece gecmısle alakalı kısıye ozel cevaptı.. Fırmanın ekıslerı vardır yok demedım. Yazdıgınız konularada ayrıca katıldıgımı belırtmek ısterım. Bu ve benzeri sorunlarda ilgili firma orneklerle kendını gelıstırmelı ve yasal kosulların harıcınde tamamen musterı odaklı calısmaladır. Bu goruslerınıze katılıyorum ve haklısınızda..
-
yakut36 adlı üyeden alıntı
Yinemi sen? atıp tutuyordun? bu ifadenle ne kadar saygısız olduğun belli oluyor..
Seni kaale almaya değer bulmadığım için mesajın tamamını okumadım. Global motordan bahis bile açmadım ama anlaşılan kuyruk acınız var ki kafa hemen oraya gitmiş. Bana ne globalden, babamın oğlu mu, kaldık ki ben hyosung tercih etmedim.
Stickerları bile dökülen s&t kanuni ye nasıl sahip çıktığınızı (!) bu forumda bizzat gördüm. Hikaye anlatma. İşi bilen adamların bu haberi nasıl karşıladığı da belli. Kanuni motor işinde en rezil sicile sahip Türkiye'de, dandik çin mallarıyla insanları kazıkladılar hep. O dandik motorları adam edecem diye aylarca uğraşan üyeler var bu forumda. Son 1-2 senedir yeni model Hyosung daha çok görüyorum demek ki kalitede biraz düzelme olmuş, akıllanmışsınız azıcık. Gerçi bu motorları hiçbir zaman kanuni kendisi yapmadı o yüzden akıllanmışsınız da diyemeyiz, olsa olsa s&t akıllanmıştır. Ama Hyosung =/= Kanuni. Ayrıca servisler dandik olduktan sonra motor iyi olsa ne yazar. Kanuni kazıklamasa milleti servisler kazıklıyor. Adam olsaydınız 4-5 sene önce gelen o ilk parti s&t kanuni'lerde çıkan sorunlarda müşterilerinizi kendi başlarına bırakmazdınız.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Almaz hacı abi, "
bunun 3 tane bujisi varmış aborivvv bakımı pehalı olur laaa" der yine almaz
Pardon alıp 2 gün sonra satar
o adam çinliye alışmış
hindistan malını almaz.
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Almaz hacı abi, "
bunun 3 tane bujisi varmış aborivvv bakımı pehalı olur laaa" der yine almaz
Pardon alıp 2 gün sonra satar
yan bujilerin kafasını söker öyle kullanır
-
uygun bir fiyat ile satılırsa büyük bir satış yapabilirler ama yüksek fiyatdan satarlarsa herkesin alacagına zannetmiyorum...
-
Oldjack adlı üyeden alıntı
Bu kadar da abartmayın kanuni iyi bir distbiritör değil . Phantomun göstergesini Bayramdan beri bekliyoruz . Sürekli bir yedek parça problemi bayi si motoru garantiden çıkarıyor muhattap yok .hyo konusunda servisler eğitimsiz yedek parça stoğu yok . Bilişim sektöründe çalışıyorum . Bir markanın ürününün arkasında nasıl durduğunu iyi bilirim kendi sektörümden örnek vermek gerekirse dell mesela ürününe doğru düzgün destek verir . Kuralkan holding i sentim ve dkare firmalarından iyi tanırım sentim de bulunan ciddiyetin yarısı kanuni de yok . Herseyden ama herşeyden önce o servislerini düzeltmesi gerek . İkincisi sadece yasal zorunluluktan öte müşteri memnuniyetini de biraz önemsemeli . Bajaj gelecekse bu motorların servislerine doğru düzgün eğitimi verilmeli .
Bana Türkiye'de Honda ve Suzuki hariç servis elemanlarını eğiten 3. bir firma göstersenize ? Dediğinizde öyle haklısınız ki...Adam V-Twin motor takmış dandik çin malı tamiri eden ustalara emanet etmiş.Onlarda herşeyi bilir ya zaten...
İzmir merkezde benim tahminim(bildiğim) 100den fazla motosiklet tamircisi var.Lafta BÜYÜK MOTOR ustası bunlar.Büyük motor neyse.Adam ömrü boyunca saysanız 10 kere 4 silindir açmış,erkekliğede toz kondurmuyor.Yaparım diyip bir el atıyor hadi bakalım yaka paça dağılmış halde mızık mızık başka usta ara.Zaten yemişsin adamdan fiyat olarak kazığı.Para ister parçalarını rehin tutar.Ama kapısına baksan sıralamıştır 4 büyük japonun logolarını-isimlerini.İçeri bir girersin heryer çin malı.Yada yeni 60000de SS almış bir gariban...
Ah ah öyle doluyum ve doluyuzki motosikletçiler olarak bu konulara...Ne yazık ki kazık yemeden tecrübe etmeden öğrenemiyoruz...Beni öldürseler 3 ustadan başkasına adımımı atmam.7 senedir değişmedi bundan sonra yaşadığım müddetçe değişmez.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
Sanki Türkiye'de şöyle bi satış politikası var.Görüntü güzelse marka önemli değil fiyatta uç uçabildiğin kadar,görüntü güzel değil Japonsa gene geçir geçirebildiğin kadar fanatik çok.Nasıl olsa satılıyorBajaj chetak motosikletimi 10 yıl kullandım.Hemde 16-17 yaşlarımda başladım.Yani en deli çağlarımda.Düştüm kalktım sonuna kadar her viteste redline ne ararsan....Parçası yok bilmemne kullanmadan bi sürü ıvır zıvır anlatanları hiç dinlemedim.Fren balatası ve lastik değiştirdim sadece.Motorcu yüzü görmedi.Bütün bakımlarını babam,ben ve arkadaşımla yaptık.Bi amcada halen var 93 modeli tıkır tıkır.2006 da vites dişlisinde sorun vardı (benim yüzümden) motor tamircisi arkadaş 600 TL istemişti.Durumum ozaman müsait değildi ve en önemlisi 600 tl veripte tamircinin doğru düzgün iş çıkaracağına inanmıyordum.500 tl üstüne koyup 12 taksitle bi cup aldım sinirden.Motorumu hurdaya çıkarttım boşuna vergi vermeyim diye.
-
Kanuni ve diğer firmalarında getirmiş olduğu vede tarifinde "çinli" diye bahsettiğimiz motorları piyasa talebi belirliyor.2000 lerden önce mobilet,pejo ,puch gibi mopetlere fazla para verdiğini anlayan halkımız başedilmesi zor Çin endüstrisi ürünlerini nimet saydı.Gerçekten nimettide. Köylerde insanlar akşam tarladan sığırını getirmeye bile bunlarla gitmekte-abartı değildir-. Devir değişmeseydi 2500-3000 TL ye mobiletlere hala biniyorduk.Bugün 100-150 cc arası notorlar bu yeri doldurdu. Daha temiz,az yakan,daha ekonomik motorlardı bunlar.Lakin kalite her zaman kalite olarak kaldı.Fertler olarak ne kadar sızlansakta 2000 TL lik motorla motorcu olmayı değil sadece işimizi görüvermeyi pek seviyoruz.İşin ticaretini yapanlarda bunu iyi değerlendirecektir tabiki.Eskiye nazaran motosiklet anlayışının daha geliştiğini varsaydığımızda bile 5000 TL nin üzerine motor alındığında hala birileri "o kadar para verilirmi" halleri takınıyorsa piyasanın ucuz Çinli ile dolması normaldir.Benim gözlemim bu.Anlayışımda "insanlara karışma" dır. Bajaj da gelsin,başkasıda gelsin terazi muhakkak dengeye girer.Kalite her daim kazanır.
Servisler olayına katılıyorum.Usta denen şahısların çoğunluğu eline anahtarı alıp fırlamış,para canlısı kişiler. Yine buradada kaliteli az sayıdaki ustayı ayırıyorum
-
MZ781 adlı üyeden alıntı
Kanuni ve diğer firmalarında getirmiş olduğu vede tarifinde "çinli" diye bahsettiğimiz motorları piyasa talebi belirliyor.2000 lerden önce mobilet,pejo ,puch gibi mopetlere fazla para verdiğini anlayan halkımız başedilmesi zor Çin endüstrisi ürünlerini nimet saydı.Gerçekten nimettide. Köylerde insanlar akşam tarladan sığırını getirmeye bile bunlarla gitmekte-abartı değildir-. Devir değişmeseydi 2500-3000 TL ye mobiletlere hala biniyorduk.Bugün 100-150 cc arası notorlar bu yeri doldurdu. Daha temiz,az yakan,daha ekonomik motorlardı bunlar.Lakin kalite her zaman kalite olarak kaldı.Fertler olarak ne kadar sızlansakta 2000 TL lik motorla motorcu olmayı değil sadece işimizi görüvermeyi pek seviyoruz.İşin ticaretini yapanlarda bunu iyi değerlendirecektir tabiki.Eskiye nazaran motosiklet anlayışının daha geliştiğini varsaydığımızda bile 5000 TL nin üzerine motor alındığında hala birileri "o kadar para verilirmi" halleri takınıyorsa piyasanın ucuz Çinli ile dolması normaldir.Benim gözlemim bu.Anlayışımda "insanlara karışma" dır. Bajaj da gelsin,başkasıda gelsin terazi muhakkak dengeye girer.Kalite her daim kazanır.
Servisler olayına katılıyorum.Usta denen şahısların çoğunluğu eline anahtarı alıp fırlamış,para canlısı kişiler. Yine buradada kaliteli az sayıdaki ustayı ayırıyorum
Katılıyorum...
-
flame adlı üyeden alıntı
Bana Türkiye'de Honda ve Suzuki hariç servis elemanlarını eğiten 3. bir firma göstersenize ? Dediğinizde öyle haklısınız ki...Adam V-Twin motor takmış dandik çin malı tamiri eden ustalara emanet etmiş.Onlarda herşeyi bilir ya zaten...
İzmir merkezde benim tahminim(bildiğim) 100den fazla motosiklet tamircisi var.Lafta BÜYÜK MOTOR ustası bunlar.Büyük motor neyse.Adam ömrü boyunca saysanız 10 kere 4 silindir açmış,erkekliğede toz kondurmuyor.Yaparım diyip bir el atıyor hadi bakalım yaka paça dağılmış halde mızık mızık başka usta ara.Zaten yemişsin adamdan fiyat olarak kazığı.Para ister parçalarını rehin tutar.Ama kapısına baksan sıralamıştır 4 büyük japonun logolarını-isimlerini.İçeri bir girersin heryer çin malı.Yada yeni 60000de SS almış bir gariban...
Ah ah öyle doluyum ve doluyuzki motosikletçiler olarak bu konulara...Ne yazık ki kazık yemeden tecrübe etmeden öğrenemiyoruz...Beni öldürseler 3 ustadan başkasına adımımı atmam.7 senedir değişmedi bundan sonra yaşadığım müddetçe değişmez.
Evet ben böyle bir saçmalık görmedim bir motoru getir sonra hakkında hiç bir bilgisi olmayan ustayı servis yap ve ben servisimin arkasında duruyorum de olacak iş mi . Bu motoru uygun getirirlerse servise ihtiyac duymadan kendi motorunu kendisi tamir eden insanlar alır .
-
Bence hepsinden önemlisi motorun sorunsuz olması. TVS'nin de çok servisi yok, yedek parçaları pahalı ama kimse inim inim inlemiyor çünkü motor sağlam, sorunsuz. İstisnaları saymıyorum, genel söylüyorum. Bu biraz servisi çok olan Arçelik marka beyaz eşya almak ile servisi az olan baba marka almak arasındaki fark gibi. Birinin servisinden çok memnun olursunuz, diğeri servis görmez üründen memnun olursunuz.
Bajaj iyidir, kaza yapmadıkça servisle işiniz olmayacaktır. Siz dua edin de o kadar güzel model varken gidip Euro3 saçmalığı yüzünden 125 cc'lik gariban modeller gelmesin.
-
https://www.facebook.com/bajajturkiye?fref=ts face sayfası acılmış ama fake mi bilemiyorum :D
-
pulsar 200 ns çok harika bi tipi var cc ye göre güzel nakede benzior
-
Türkiyeye gelse gelse 150 lik ve 180 liği getirirler bak görürsünüz. en yakışıklı 220lik model gelmez. hep böyle olmuyormu?
-
Bizde psikolojik sınır 150cc'lik için max 5000 lira
200 180 cc getirip 6000 7000 liraya satamazlar.
Bizdeki felsefe şu max 5000 liraya 125'lik veya 150'lik motor alınır 30bin 40bin kaç km ise yapılır ve 2 silindir veya 4 silindire geçilip motosiklet hayatı böylece devam eder
-
Uzun zamandır TDM850'nin yanına bir kardeş arıyordum.Bajajın gelmesi konuyu kapatmıştır gözümde.
-
ne zaman acıklancak bu ya bir bilgi baylaşmadılar:D :D
-
İyi iyi gelecek sene için yükseltme seçenekleri artıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler