Öncelikle herkese merhaba..
forumu yaklaşık 2 senedir takip ediyorum fakat üye olmak yeni nasip oldu..
Aşırı derecede motosiklet sevdalısıyım..
bajaj markasının pulsar modelini 2009 yılından beri takip ediyorum ve markanın türkiyeye gelmesini hep hayal ediyordum sonunda hayalim gerçek oldu belkide bajajın türkiyeye gelmesine en çok ben sevindim..
Bajaj yetkilisi yada satıcısı falan değilim değerli forumdaşlar beni yanlış anlamasın .. lakin pulsar 200 ns modeline herkes pahalı yorumunu yapmış..
Açıkçası bana uygun geldi gerek teknolojisi gerek diğer özellikleri ve albenisi ile bence çok uygun ..
fiyatlar açıklanmadan önce motorcu arkadaşlarıma şu yorumu yapmıştım en az 7 binden gelir diye ve motorun 7 bin fiyatı olduğunu öğrenince çok sevindim..
Örnek vermek gerekirse asyanın x6 250cc lik modelinin 6 bin küsür fiyatı varken pulsarın 7 bin liralık fiyatı gerçekten ama gerçekten çok uygun..
Ben bu fiyata inanamadım ve halada zor inanıyorum 7 bin lira olacağına..
Çünkü türkiye olarak biz üretici değiliz ve sağlam geçiren kendi halkını kazıklayan distribütörlere sahibiz..
Ben pulsarı piyasadaki diğer motosikletlerle kıyasladım ..
200 Lük yada 250 lilik bir çinli en az 5000 liradan başlarken su soğutmalı hint malı bir naked neden 7000 lira olmasın ??
10000 e satmazlar satamazlarda zaten her malın her fiyattan bir alıcısı vardır..
Herkesin kendi fikri kendi düşüncesidir saygı duyarım..
Ama şu motora 7000 lira gerçekten çok iyi fiyat..
Bukadar insan pahalı diyor yani yanıliyorlarmı.emsal gösterilen motorlarada biz ucuz demiyoruz ki zaten,bu fiyatları haketmiyorlar diyoruz.Artık bu milletii düdüklemeyin diyoruz.Parayı onlar gibi kolay kazanmıyoruz malesef.bu topiği bastan okursan nasıl saçma fiyat belirleniyormuş anlarsın.diğer getirdiği modelleri hindistandaki fiyatından az bi farkla satacakken 200 nsyi ikibuçuk katı fazlasına satmasının mantığinı biz hala çözemedik.o yüzden bu tarz davranışta bulunan firmalara tüm motosiklet kullanıcılarının dur deme vakti hala gelmedimi.ben bu fiyat politikasını protesto ediyorumve almıyorum.alt tarafı 150-200cc motorlara bu fiyati veren arkadaslarıda anlayamıyorum.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Bu topiği ve daha bi çok topiği baştan sona okudum..
Türkiyede sadece motosiklet değil herşey çok pahalı..
Ve ben karşılaştırma yaparken muadillerini ve çinlileri ile karşılaştırdım..
Ve pulsar her yönü ile gayet iyi fiyat..
Benzer 250 cc naked çinliler 6000 küsür iken pulsara 7000 çok rahat verilir..
Sizin mantığınızla hareket edersek türkiyede hiç bi motosikleti almayalım..
Çünkü 250-500 dolarlık çinliler 3-4 milyara , 600 dolarlık ace 125 3 milyara satılıyor , pulsara 7000 çok mu ?
Yanlış anlamayın şimdi forumdaşlar demesin bana pulsar alacak ondan övüyo savunuyo falan diye..
Pulsar almayacağım..
ben cross meraklısıyım heronun impulse modelini bekliyorum..
Lakin pulsara yapılan haksızlığa gönlüm el vermiyo..
Ülkemize ilk defa bu kadar teknolojik ve albenisi yüksek bi naked neredeyse çinli fiyatına geliyo , ve , sizler bu fiyata yüksek diyorsunuz..
Evet söylediğiniz kısmen doğru olabilir..
Kısmen diyorum çünkü insanlarımız çinli motor almaktansa üzerine 1000 lira gibi bir rakam verip pulsarı alabilirler..
Yani her ne kadar bu forumda pulsar almayacak insan olsada pulsar her türlü satacaktır..
Benim şahsi görüşüm bu yönde..
Motor fiyat performans olarak 7000 bin TL'yi hak edebilir ama marka imajı olarak henüz o fiyata satılabilecek motor değil. Hindistan'daki 3 bin TL'lik satış fiyatı da ayrı bir nokta tabi... Siz bunu 6 bin civarına vereceksiniz ki motor satılsın, reklamı olsun. Millet satın alıp işyerlerindeki ön yargılı arkadaşlarına gösterebilsin. Dün bayide gidip Daelim RoadWin'i inceledim ve çok beğendim. Fiyatı da 8800 TL. Şimdi aradaki 1800 TL için NS200'e dönmem ben. Olur da Karizma ZMR 6000'e falan gelirse NS200'ün hiç şansı olmaz.
6000-7000tl niye versin tuketici hic bilmedigi bi markaya. Fiyatlar cok sacma, o piyasayi arastiran hintli kardesleri kutlatim. Turkiye İstatistik Kurumu kadar çalisiyolar heralde. Dilimizde tuy bitti ucuz olsun diye, 7k fiyat bicmisler, yuh..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
kardeşim bence daelim olayına hiç girme ...
600 km kadar 2012 daelim kullandım ..
süspansiyonları çok yumuşak..
Motor viraja giremiyor..
Parça kalitesi olarak bumoto calibre bana daha iyi gibi geldi..
İşçiliğini beğenmedim..
İvmelenmesi güzel ama bi hyosung değil..
Frenlerini ve rahatlığını beğendim..
Ama dediğim gibi virajlardaki o güvensizliği istikrarsızlığı ve motosikletin ben bu viraja bu hızla giremem..
Ben bu virajı alamam demesi insanı roadwin den soğutuyor..
Test ettin mi bilmiyorum ama önce bi test et motoru bi güzel zorla özellikle düz yolda çok sürmemeye çalış sürekli viraj almaya çalış..
Ne demek istediğimi anlayacaksın..
Hero zmr ye gelince yüksek ihtimal 6 binden gelmez ..
pulsar fiyatına gelir..
İllaki her malın bir alıcısı vardır. pulsar 7 bin e satın alan olmaz denilemez. Ama Türkiye geneli 7 ye 100 tane satıp (atıyorum) 2 bin kar edeceklerine 6 dan 300 tane satsalar 3 bin kar ederler. Kuralkan Bakkal hesabı yaparsa karı azalır. Sürümden kazanma yolu gitse de 7 yerine 6 dan satsa karını 2 ye 3 e katlar. 6 dan satılsa yolda gördüğümüz ybr cbf apaçi sayısı kadar pulsar görürüz. 5 bin e cbf veya apaçi ye binmektense 6 bin e pulsar piyasayı siler süpürür.
Form da her koşulda kullanıcı var. Sosyo-ekonomik durumumuz bir birinden çoook farklı. Aynı ülkemizdeki koşullar gibi.
Form da bakarsanız 6 bin e bu motoru bekleyen herkes alır bu motoru. Ama 7 dediğiniz de ben dahil (sen hariç) çoğu kişi iki defa düşünür, acaba der.
Başta dediğim gibi 7 değilde 6 olsa satışı arttığı için karı düşmez.
Aynen kardeşim dediklerine sonuna kadar katılıyorum..
Lakin muadillerine göre bence mantıklı fiyatı teknolojisi ve albenisi ile..
Pulsarı muadillerine göre kıyaslamak zorundayım çünkü ülkemizde bi gerçek var..
Sadece motosiklet değil herşey çok ama çok pahalı..
Ve malesef buna bizi alıştırdılar..
200 lük makineye 7000 fiyat normal gelir oldu..
Merhaba kardeş
Ben daelim roadwin 250 R kullanıcısıyım ve yukarıda yazdıklarınız sadece saçmalık diyorum. Roadwin le biz istanbulda araçlar arasında makas atıp keskin virajlarda tam yatırıyoruz hemde üzerindeki orijinal lastikleri ile . Adamlar bu motoru üretirken rakiplerini iyi tanıyorlardı. Bu daelim Güney Kore malıdır. Çin malı değildir. Siz bu makinayı hyosung ile karşılaştırın. Frenleri hepsiden kaliteli tutuyor. Amartisörleri şehir içi utumlu rahat kullanım için yapılmış . İvmelenmesine gelince hyosung ile aynı. Insanlara yanıltmayın kullanıcılara sorun eğer kullanıcı almayın derse almayın. Bu motor üst kalite işçiliğe sahip ...
Tüm motor sevenlere sevgilerle..
foruma gırış zamanınız süper.
7000 tl az. bu motora bundan daha kötu motorlar cbr 250. wolf 250. ınazuma 250 den ucuz olması enteresan bende arkadaslara dıyodum 11.000 den asagı gelmez dıye bu fıyata cok ssevındık hatte fıyatı duyunca kahvede ayakta alkışladın sevıncten halay cekıp horon teptık fılan fılan işte
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
Merhaba kardeş..
Ben beğendiğim özelliklerini söyledim..
Frenleri rahatlığı ivmelenmesi güzel dedim..
Ama tekrar söylüyorum hyosung kadar iyi gitmiyo..
Ve muadillerine göre süspansiyonları çok yumuşak..
Ve virajlara emsalleri kadar iyi giremiyo..
Güvensizlik hissi veriyor..
Test etme amaçlı virajlarda epey bi zorladım..
Bir hyosung yada cbr250r kadar viraj denge kabiliyeti yok..
Buda motorun suçu değil , süspansiyonların suçu..
hangi gözle bakıyorsun bilmiyorum ama parca kalitesi güzel diyebiliyorsan işçiliği iyi diyebiliyorsan
ya motordan anlamıyorsundur, yada iyi göremiyorsundur.
hız olayında ise ivmelenmesi kötü
hyoyla ninjayla filan aynı filan diyorsun ya.
ben sana hyo getireyim, stock halde. hyo cbr ve ninjaya göre daha hantal olmasına ragmen her türlü kalkışda gidişte geçerim.
neden bu kadar iddaalıyım biliyormusun.
grubumuzda bir arkadaşımız cok isteyerek aldı, satamadı elinde kaldı.
daelimin tutulacak bi tarafı yok 250 cc testlerinde yerin dibine soktular.
o paraya ona verecegime gidip hyo, cbr filan alırım.
bajaj konusunun altında ne alaka onu anlamadım daelim mevzusu.
zaten dediğin gibi olsa bu motora o paraya her taraf daelim olurdu
forumda bile 2-3 kişi de var
# motosikletle.blogspot
ramizan83
gerçek mi söylediniz dalga mı geçtiniz tam anlayamadım doğrusu..
Hero ZMR'nin Hindistan satış fiyatı ~102.000 rupi, 3450 TL falan ediyor. Getirip de 6000 liraya satmaya kalkacaklarsa naçiz tavsiyem hiç zahmet etmemeleri yönünde olur. O motorlar ellerinde patlar. Şu başlığa bakın, fiyat açıklandıktan sonra 7000 TL'ye NS 200 alırım diyen siz dahil 3-4 kişi (4 belki) var.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)