Bajaj Motor Türkiye'ye Kuralkan A.Ş ile birilikte geliyor, yakında satışa sunulacak
-
09 Kasım 2013, 11:00
#201
Bu Bajaj'ın bayiliğini almak için kiminle görüşmek lazım, bilen var mı ?
Reklamlar
-
09 Kasım 2013, 18:09
#202
Seko adlı üyeden alıntı
Boxer'ın muhtemelen strok değeri silindir çapından baya bir büyük olmalı ki o kadar düşük devirde maksimum torkunu vermiş.
kuralkana başvurmanız gerekmekte .....
-
10 Kasım 2013, 19:30
#203
-
10 Kasım 2013, 19:44
#204
Gerçekten çok güzel. Tasarlayan adam şu anda BMW tasarımının başındaymış.
-
10 Kasım 2013, 20:26
#205
Fiyat olarak kaçtan vericekler acaba ?
-
10 Kasım 2013, 20:35
#206
turkish39 adlı üyeden alıntı
Bajaj makul fiyata üretiyorda sorun bizde.Türkiyede bir malı en insaflı esnaf bile iki katına satmazsa rahat uyuyamaz.Bizim tek korkumuz o.1993 te bajaj chetak almıştık.Satan adam ister al ister alma diyordu.Ne indirim,ne güleryüz...Yüzümüze bile bakmadı.Senep sepet kefil aman Allahım.Motorda sıkıntı yok.Sıkıntı satıcıda.Şu anda da veliahtı var aynı kafada.Millet hala gidip ondan alıyor.Deveye diken misali anlayacağın.
Valla artık esnaflardan vida bile almıyorum hepsi dediğin şekil.. Sattıkları ürünün arkasında bile durmuyorlar. Yapı marketleri veya kurumsal firmalardan almayı tercih ediyorum çoğu şeyi.
-
10 Kasım 2013, 20:36
#207
8 binden aşa olmaz gibime geliyor benim bajaj 200ns. Hero karizma zmr de 6.500-7.500 arası olur tahminim
-
18 Aralık 2013, 12:13
#208
-
18 Aralık 2013, 12:27
#209
Fiyatlar ne zaman belli olur.
-
18 Aralık 2013, 12:38
#210
yahu yamahadan fiyat koparabildi bu forum ama kuralkandan mı bi fiyat alamıyoruz. yok mu hiç bayi tanıdığı olan?
-
18 Aralık 2013, 12:52
#211
fiyatlar hakkında şuan bilgim yok olursa yazarım...
-
18 Aralık 2013, 13:02
#212
Bajaj Pulsar 200 NS modelini hevesle takip edenlere kötü haberim var.
Aşağıdaki linkte son derece olumsuz yorumlar var. İngilizce olduğu için Google çeviriden bakarak özet yapmaya çalıştım.
http://www.motorbeam.com/bikes/bajaj...ship-problems/
Görülen sorunlar;
1) Radyatörden su taşması.
2) 100 km/h den sonra dengeli ve istikrarlı bir çizgide gidememesi.
3) Selesinin çok sert olması.(Popo morartacak kadar diye yazmışlar. Yarım saatte bir mola verdirir demişler. )
4) Çok Titreşimli olması.
5) Otoban sürüşlerinde rüzgardan çok etkilenmesi nedeniyle güvenli sürüş yapılamaması.
6) Bajaj pulsar 220F ve KTM Duke 200 ile yapılan sürüşlerde bu iki motordan da ağır kaldığı yazılmış.
Tam bir hayal kırıklığı olarak yorumlanmış. Bajaj Pulsar 220F modelinde bu sorunlar yok denmiş.
Bu durumda Türkiye'de ki motosiklet severlerin Bajaj Pulsar 220F in Pulsar 200NS out demeleri gerekiyor. Yoksa kazık kapıda )
Umarım Kuralkan Bu yazılanları dikkate alır. Bajaj Pulsar 200NS modelinin yerine daha gösterişsiz fakat daha sorunsuz olduğu ifade edilen Bajaj Pulsar 220F getirir.
-
18 Aralık 2013, 13:18
#213
Hindistan'daki vidyolara bakıyorum adamlar 40 cm suda motoru çalıştırıyor gidiyor suda bekletiyor falan..İngilizler çok konuşmasın..ona bakılırsa megelli de ingiliz markası.Geçen Barkın bey tanıttı.Gördük işte motorun içler acısı durumunu..motor güzel bence.Umarım buraya geldiği zaman parçalarındaki kalite düşmez.Tek düşündüren konu bu beni
-
18 Aralık 2013, 13:21
#214
Uway adlı üyeden alıntı
Hindistan'daki vidyolara bakıyorum adamlar 40 cm suda motoru çalıştırıyor gidiyor suda bekletiyor falan..İngilizler çok konuşmasın..ona bakılırsa megelli de ingiliz markası.Geçen Barkın bey tanıttı.Gördük işte motorun içler acısı durumunu..motor güzel bence.Umarım buraya geldiği zaman parçalarındaki kalite düşmez.Tek düşündüren konu bu beni
Megelli ingiliz markası da güya tasarım ingiliz, gerisi çinde yapılıyor..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
-
18 Aralık 2013, 13:24
#215
Linwelin adlı üyeden alıntı
Megelli ingiliz markası da güya tasarım ingiliz, gerisi çinde yapılıyor..
Orada Barkın'ın yanındaki oğlan parça ve tasarımın ingiliz sadece montajın Çin olduğunu söyledi.Yani Çin malı değilmiş.
-
18 Aralık 2013, 13:29
#216
Helebi motor gelsinde bakarık ona göre karar veririk.Zorla satacaklar değil ya.
-
18 Aralık 2013, 13:32
#217
Titreşim mi dedi birisi. 2001 model Honda Titan ile 30 km lik bir yolculuktan sonra tşşklarımı hissetmez oluyordum.
Çin malı motosiklet ile titreşim testi yapanınız oldu mu. Bardak - su testi.
yapamazsınız çünkü motor çalışır çalışmaz bardağı üzerinden atıyor
http://www.youtube.com/watch?v=dlPw1VnDZvE yeterli olur sanırım.
-
18 Aralık 2013, 13:42
#218
Uway adlı üyeden alıntı
Orada Barkın'ın yanındaki oğlan parça ve tasarımın ingiliz sadece montajın Çin olduğunu söyledi.Yani Çin malı değilmiş.
He gardaş he. Her söylenilene inanın hiç kendiniz araştırmayın..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
-
18 Aralık 2013, 13:47
#219
Barkın'ın yanındaki arkadaş saçmalamış. Parçalar İngiltere'de üretilip Çin'e montaja gönderiliyormuş. Öyle olsa o motrun fiyatını 15 bin TL yapsanız da kurtarmaz.
-
18 Aralık 2013, 13:50
#220
Seko adlı üyeden alıntı
Barkın'ın yanındaki arkadaş saçmalamış. Parçalar İngiltere'de üretilip Çin'e montaja gönderiliyormuş. Öyle olsa o motrun fiyatını 15 bin TL yapsanız da kurtarmaz.
He aynen ya, mantıklı düşünen görüyo işte.. sen dünyanın en pahalı işçilerine ürettirdin madem ne diye çine yolluyon bi ton lojistik vs masrafıyla. montajı da ingilterede yaptırırsın..
Megelliyle Bajaj'ı kıyaslamayalım lütfen. Biri armutun sapı, biri elma..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler