Çinli Çinli Diye Hor Görülen Motosikletler Olmasaydı Türkiyede Motosiklet Kültürü
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
-
İmportant adlı üyeden alıntı
Mesajım bulunsun.
mesajım bulunsun (benim başım kelmi )
-
Açtığın başlık çinlileri savunma amaçlı konuya girince japonları kötülüyorsun. Bence binmesin herkes motora adam 2000 bin TL motor alıyor bu adamın tutupta bir o kadar daha korumalara para verceğini mi sanıyorsun. Gidiyor en ucuz kaskı alıyor mont zaten birçoğunda yok eldiven dizlik bunları saymıyorum bile. Niye giymiyorsun soruncada işte motor kaç para o kadar param olsa araba alırdım zaten falan. Yok efendim böyle kültür olucaksa hiç olmasın 2.000-3.000 motoru alıp sağına soluna yazı yazmak otobanlarda kontrolsüzce hız yapmak bunların geneline bakıldığında birçoğu çinli motor. Niye, fiyatı ucuz herkes alabiliyor. Bunun böyle olmaması gerekirdi...
-
Motosiklet Eğitmeni
Ben yillarca Türkiye'de motosikletlerin çogalmasini savundum.
Hatta bu görüsümü de içeren, motosiklet kullaniminda devlete düsen görevler basligi da açtim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-gorevler.html
Yanilmisim!
Bu yaz rezilligi gözlerimle gördüm.
Maalesef motosikletlerin çogalmasi kültürümüze bir kurus katki saglamamis.
Aksine pespaye bir görünüm arz ediyorlar.
Keske olmasaydi ama olmus bitmis bile.
Yazik.
Bu milletin canina da parasina da yazik.
Böyle olmamaliydi.
Benim görüsüme katki saglayan sevindirici bir yani var tabi.
Motosiklet çogaldikça, fark edilme olayi da ayni oranda artiyor.
Tek tesellim de bu zaten.
-
çin işi de olsa japon işi de olsa bunların hepsi kullanıcıdan gider japon işi olunca kullanıcı da düzgün olacak diye bir şartı yok
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Sen ÇİN' e takılmaya devam et...cc büyütme olayı da 250' de son bulur çünkü ötesi yok...(var-fakat TR'de şimdilik gelmiyor).
;Üstelik büyük cc'ye geçemeyeceğin için kaza yapıp ....... riskin daha az....
Ben 250 üstü motosikleti alana kadar ohooo iphone 7s çıkmış olur
-
Bir şeyin iyisi varket elbette daha ekonomiğide olmalı...Başlangıç amaçlı veya ekonomik olarak ilk ulaşılabilecek model amaçlı filan.
Fakat hindistan endonezya gibi ülkere satılan motosikletlerle Japon malını kötülemek komediden öteye gider küçük düşürür adamı...Siz istediğiniz kadar yırtının adamlar çinde yaptırıp çin malı motosikletlerden iyisini yapıyor...Neresinden tutarsanız tutun hep iyisi...
Açıyorum başlığı,çin malı kullananlara destek olayım diye.Bir bakıyorum daha tuhaf bir konu.Ne desek boş.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
yiqit adlı üyeden alıntı
Açtığın başlık çinlileri savunma amaçlı konuya girince japonları kötülüyorsun. Bence binmesin herkes motora adam 2000 bin TL motor alıyor bu adamın tutupta bir o kadar daha korumalara para verceğini mi sanıyorsun. Gidiyor en ucuz kaskı alıyor mont zaten birçoğunda yok eldiven dizlik bunları saymıyorum bile. Niye giymiyorsun soruncada işte motor kaç para o kadar param olsa araba alırdım zaten falan. Yok efendim böyle kültür olucaksa hiç olmasın 2.000-3.000 motoru alıp sağına soluna yazı yazmak otobanlarda kontrolsüzce hız yapmak bunların geneline bakıldığında birçoğu çinli motor. Niye, fiyatı ucuz herkes alabiliyor. Bunun böyle olmaması gerekirdi...
çinlileri savunduğum yok şunu anlamıyorsunuz adam motoru üretir fiyat biçer alır kullanırsın tamamen tercih meselesi ben çinlileri savununca ultra güçlü ağır makineli uçabilen yüzübilen savaş motoru sahibi olmuyorum fanboy olmaya gerek yok ama bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak gerekiyor.
ister japon ister çin olsun parana göre motosiklet yapıyor koskoca yamaha ybr 110 çıkartmış motor bölümünün garipliğine bak tel jant ön anka kampana çünkü ucuz.
honda çıkartmış bir motor 70 cc ayak marşlı kampanalı telli janlı 4 vites dandik mi dandik ama ucuz 1300 lira.
bu kötülemek değildir yamahada olsa honda da olsa parana göre motosiklet yapıyor biz japonuz markayız en ucuz motorumuz 4 bin olmalı demiyor para bu motor bu işine gelirse bunun ismi ticarettir.
90 lı yıllarda 50 cc mobiletlere insanlar dünyanın parasını verdi çinliler olmasaydı honda ve yamahanın fiyatları çok daha yüksek olurdu.
-
Bu başlıktan çıkması gereken sonuç ne hepimiz çin malı mı kullanmalıyız?
-
Adamların kullandıgı motor fiyatında kask kullananlar var burda gariplik kimde ?
-
çinli de olsa japon da olsa kullanıcı faktörü cok önemli.
tabiki malzeme de bir o kadar önemli.
ama bakım ve kullanım tarzıda bir o kadar önemli.
altımdaki 150den dönme 200 cc olma çinli crossumla 5000 km dir cok da güzel gidiyoruz, sorun da yok problem de yok.
param olunca japon alacam
ama suan altımdaki çinli ile de gayet mutluyum çünkü işimi görüyor zevkimi törpülüyor
-
flame adlı üyeden alıntı
Bir şeyin iyisi varket elbette daha ekonomiğide olmalı...Başlangıç amaçlı veya ekonomik olarak ilk ulaşılabilecek model amaçlı filan.
Fakat hindistan endonezya gibi ülkere satılan motosikletlerle Japon malını kötülemek komediden öteye gider küçük düşürür adamı...Siz istediğiniz kadar yırtının adamlar çinde yaptırıp çin malı motosikletlerden iyisini yapıyor...Neresinden tutarsanız tutun hep iyisi...
Açıyorum başlığı,çin malı kullananlara destek olayım diye.Bir bakıyorum daha tuhaf bir konu.Ne desek boş.
olayı ters anlamışsınız hemde çok ters.
şimdi türkiye her ne kadar siyasi olarak avrupa ülkesi konumunda ise coğrafi olarak alım gücü yüksek olmayan vergi ile idare edilen bir zamanlar seyyar motor üreten sonra kapanan(pancar motor a.ş veya ici motor a.ş) ortadoğu ülkesidir bunu önce bir düşünelim. türkiyenin konumunu tartışmak istemiyorum burada link varhttps://www.cia.gov/library/publicat...egion_mde.html
Şimdi bir ülke düşünelim milli geliri 10.000 dolar evet bu ülke türkiye. güney afrikanın geliri 8.500 dolar.
türkiyede bir avrupalaşma olayı var üretmiyoruz ama çok tüketiyoruz türkiyedeki araçlara bakın hiç 10.000 dolarlık ülke gibi durmuyor tamamen borç ekonomisi paralı adam gelir yeni gelişen bir ülkeye araçları verir devlette bunu görür deli gibi vergi alır.
Rusya büyük bir ülke ama ekonomik olarak halkı pek zengin değildir bize yakın bir alım güçleri var rusyada araçlara ve motosikletlere bakın eskidir yeni olanlarda genelde lada gibi yerli markalar.
Japon Japon Japon bütün mesele bu.
Honda küçük motorlarını çinde üretiyor neden ucuz işgücü ve ucuz işçilik çinde japon kalitesi ile üretim yapıyorlar demeyin günlük birkaç dolar alarak köle gibi çalışan gariban bir çinli ile güzel maaşlı sendikalı sosyal hakları olan bir japon işçinin işçiliği bir olmaz ben elektronikçiyim japon ve çin ayrımını işçilik kalitesini herşeyini buradaki çoğu insandan çok daha iyi biliyorum.
Honda cbf 150 modelinde yıllardır yağ eksiltme sorununu çözemedi soruyorsun adama yağ ekle diyor bunu bir çinli motosiklet yapsa uzun yola giderken motor elinde kalır patlar yanar derler ama honda olunca yağ ekle devam et.
Bir firma Japonda olsa çinde olsa paraya göre motosiklet üretimi yapar bu fanboy olayı türkiyede çok yaygın bu fanboy olayı malesef az gelişmiş bir diğer deyimle sonradan görmüş ülkelerde çok yaygın o firma sana para vermiyor ülkende iş olanağı sağlamıyor sıcak para sağlamıyor hiçbir kazancın yok ama savunuluyor neden ? mesela şimdi bir motosiklet firması çoksa motoru vs herşeyini kendi üretse 2.000 insan çalıştırsa ben gider ülkenin yararına olan o markayı alır her türlüde savunurum.
vay efendim ben konuda japonları kötülemişim
yo hayır kötülemedim honda yamaha suzuki bunlar her bütçeye motosiklet üreticisi honda 40.000 liraya motosiklet üretiyor 1300 liraya motosiklet üretiyor. Çünkü japonlar akıllı adamlar saplantılı olup ben elitim demiyor hindistana 3 paralık motosiklet üretiyor japonyada 100 paralık
iç savaşın yoğun olduğu fakir ülkelerde bile genelde japon araçları kullanılır hatta altta link var zaytung haberi neden böyle tek anlayıştan dolayı böyle her bütçeye uygun.
http://www.zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=198395
peki ya bmw- ducati - harley işte bu markalar farklı 40.000 liraya bmw bulabilirsiniz ama bmw 1300 liraya motosiklet üretmez neden çünkü bmw.
konu başlığı ile konu gayet uyumlu ama biraz üzerinde düşünmek gerekiyor honda ve yamaha çinlilerle kıran kırana bir rakabete girse her türlü piyasaya girer honda bunun ilk adımını attı bilinen bir model
125 cb ace
döküm jantlı benzin göstergesiz devir göstergesiz ön arka kampana frenli.
fiyatı 3000 tl civarında .
ama piyasada bu motosikletten çok az neden ?
motosikletin ana konusuna girerseniz anlıyorsunuz neden böyle önü kampana arka kampana sadece hız göstergesi var plastik kalitesi yüksek değil buna 3000 vereceğime gider 0 çinli alırım en azından ön disk göstergeleri yerinde olur diyor
Çinliler piyasada olmasaydı ben sanmıyorum ki japon motosiklet fiyatları bu seviyede olsun zamanında çinlilerden pahalı satılan ortadan bölünen mobiletler çok mu kaliteli motosikletti de
çinliler kalitesiz oldu
sözün özü
türkiye istanbuldan ve lüks yaşamdan ibaret değil türkiyenin yarısını gezen bir insan olarak söylüyorum bunu Alım gücü düşük bir ülkede çinli motosikletler her zaman satacaklar taa ki japon motosiklet firmaları ülkenin maddi durumuna uygun motosiklet getirene kadar var mı var resimleri yukarıda. 1300 liraya yapma 2.5 liraya yap honda alsın.
-
Cd70 e laf yok. Durmayan, hitmeyen motosiklet. Pakistanda uzerinde 5 kisilik bir aileyi tasidigini damgordum tabi.. 850 usd ye satiliyor.
-
albaywolf adlı üyeden alıntı
Bu başlıktan çıkması gereken sonuç ne hepimiz çin malı mı kullanmalıyız?
Galiba öyle....fakat şunu anlamadım çin'li iyi hoş-ta 4 silindir yapmıyorlar- ki alalım....dört Japon'a mahkum olmayalım
-
honda Cd70 candır can
-
-
Acaba Çinli motosikletler yüzünden Japon motosikletleri daha pahalıya alıyor olamaz mıyız? Çinli motor alıp çekmediği kalmayan kısa sürede satıp ikinci el de olsa Japon alan birçok motosiklet sever var. Çinliler sayesinde Japonlar "ucuz etin yahnisi kara olur." mantığı ile pahalı satıyor olamazlar mı? Bunlar sadece soru, düşünmeye değer diyorum.
-
HELAL DOSTUM KONUŞŞŞ CD70İ Mersinde gördüm bu motor nasıl gidiyor dedim sonra baktımfındık kadar bi silindir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)