hiç bir zaman orjinal motor gibi olmaz ve sürekli bir sıkıntı çıkarır
hiç bir zaman orjinal motor gibi olmaz ve sürekli bir sıkıntı çıkarır
murat 124 motoru ve sanzumanina sahip 2 metrelik bi go kartm var
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
Deli cerkes abi aciklmalrin icin cok tesekkur ederim. Orjinallik konusndan bahseden arkaslar bi cin can conu heryeri orjinal olsa nolurki bugb satsam 2bin tl edermi acaba. Benm niyetm bu alet ozel bi alet olsn sadece bende bi esi baskasnda olmick
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Ben fikir aliyim derken cayma noktasna geldim
Go kart yapabiliyorsanız , sizin yerinizde olsam Utv üretmeye çalışırdım.Türkiyede 250 CC motor hacminde bir Utv yok. 150 likler arazide cılız kalırken 600 lükler aşırı pahalı. madem bu kadar ekipman elinizin altında , illaki göze hoş gözüken , cüzdanı fazla ağlatmayan bir model ortaya çıkartılabilinir.
Eğer 250 CC , 25-30 Bp civarı bir utv üretebilirseniz , elden çıkartmayı düşündüğünüz vakit ,makul bir kar oranıyla satabilirsiniz.Fiyat makul olunca alıcısı belge , ruhsatta aramaz. AV forumlarına ilan vermeniz yeterli olur.
dostum arkadaşlar sana zaten olumsuz yönlerden bayaa bahsetmiş, benimde bu aralar tiger 250'me en500 motoru takasım var aklımı kurcalıyo şu aralar benim sana yanlızca şöyle bi önerim olabilir motoru şasi ye monte ederken zincir dişlilerinin hizasına çok dikkat etmen gerekir ve aynı şekilde motor bloğunu orjinaldeki açı ile takman gerekir biraz öne eğik yada biraz arkaya eğik olursa balansında veya yağlamasında sorun çıkabilir diye düşünüyorum ... okadar
birde umarım hayalini gerçekleştirirsin ve sağlıklı şekilde kullanırsın ama o şasiye uygun olmayan motoru taktığında çizimlerin vesairen olsa bile işletebileceğini sanmıyorum yani kaçak kullanman gerekecek...
Modifiyenin (motor modifiyesinin) her tipine desteğim sonsuz.Dış görünüş değil motor ile gelin bana :D
Yaparsanız farklı ve hoş olur.Deneyin bence...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Bende ybrye zx10r motoru takmayı düşünüyorum. Motorun açısı nasıl olmalı ?
Zincir hizası kafamı odukça kurcaladı 2.7cm dahada dışarda kalıyor. salıncagn oraya zincir dişli kasnak düşündüm. Motoru 2.7 cm sağ tarafa kaydırsam dengede bi bozulma yapabilrmi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:27 ----------
zx10 motoruyla gidişnde bi değişme olmayabilir goldwing in 1800 cc motorunu düşün bence. Bujinin elektiriğne kapıl inşallah.
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
360 derecelik açıyla takman lazım dostum, ama ybrye o motor sığmayabilir seleyi iptal edip motorun üstüne oturabilirsin. toton birazcık yanar heralde.....
o deilde sanırım aroranın üstündeki cg motoru deilse bile cg ler 350 cc ye kadar çıkabiliyor çok fena performans alınıyor onlardan düşünebilirsiniz daha iyi uyum sağlar ama farklı birşey yapmak adına istedikden sonra herşey olur adam italyada vespaya suzuki gsxr 1000 motoru takmış
motoru biraz sağa yada biraz sola çekmek giderken dengeni bozar diye düşünüyorum onun yerine orj zincir dişlisine (aynı ölçüde yada farklı orası sana kalmış) uzatma kullanarak bi dişli daha monte edebilirmisin ( ninja motorunun müsait olup olmadığını bilmiyorum ) 2,7 cm bence dişli kasnak grubu kullanmak için çok kısa bi aralık....
benim ybr ye mercedes actros motor u uyduramaz mıyız ? acaba
Bu forumda ciddiye alınmak zor zanaat.
Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)