Yeni kanuni modelleri (racingçiler Deer 152'ye dikkat)
Reklamlar
-
Oytun adlı üyeden alıntı
İstikrarsız bir üretimi var demekki. Dediğiniz gibi şansa kalmış. Standart bir kalite yok anlaşıldığı kadarıyla.
Çok doğru, çünkü fason bir üretim. Çin'in herhangi bir şehirindeki herhangi bir fabrikada üretiliyor olması muhtemel. Yani bu pekala bir konserve kutusu fabrikası da olabilir. O an üretim bandındaki işçi uyukladıysa o sıradaki ürün bozuk, yok verimli çalıştıysa o anda önünde olan ürün sağlam çıkabilir.
Fason üretimde önemli olan ortaya o ürün benzeri bir şey çıkmasıdır. Televizyonsa televizyon benzeri; fotoğraf makinasıysa fotoğraf makinası benzeri, motosikletse motosiklet benzeri... Üretim tamamlandıktan sonra isteyen firmalar (kavun-karpuz firmasından, düdüklü ten*****iye kadar) buraya giderler ortaya karışık bir şey yaptırırlar (cruiser-cross-sport-scooter) daha sonra üstlerine janjanlı bir etiket basarlar (Zanuni gibi) veya tamamlanmış motosikleti değil de parçaları alırlar ve Türkiye'de kurdukları bir "montaj" fabrikası ile "kardeşim Türkiye'de üretiyoruz" deyip ona da yine janjanlı bir isim bulup (Marput gibi) sunarlar piyasaya.
Tabi ki herkesin Honda, Yamaha, Suzuki alacak parası yoktur, tabi ki bu motosikletlere piyasadaki fiyatları düşürdükleri için minnettarız ancak burada iş Zanuni ve Marput gibi firmalara düşüyor. Gerekli teknik destek, güleryüzlü ve bilgili ekip, stoklarda tutulan bol yedek parça ile aldığımız bu motorlardan daha az şikayet etmemiz sağlanabilir. Örneğin, kısa sürede biten debrijay balatası, stoklarda ucuz ve bol miktarda bulundurulursa şikayetimiz bir ölçü olsun azalır.
Onur Yollarda
www.seytanicadi.org | www.instagram.com/seytani.icadi | www.youtube.com/channel/OnurYollarda
Reklamlar
-
kanuniyle işim olmaz!
-
sivri dilli, fason her zaman o anlama gelmez, onu da eklemek gerekir, sonra ortalıkta fason üretim diye duyulan her şey zanuni, marput gibi sanılmasın fason üretim ana firmanın malzemesini sağlayarak, kendi adına, başka bir firmaya üretim yaptırması demektir dipnot olarak koyayım bunu da
-
Zaten kimse kimseye zorlamotor dayatmiyor.Kanuni nin motorlarini da tayvanda bir _irket yap1yor.kald1ki katologlar1n arkas1nda da yaz1yor.Kaldiki hondan1n bile motorcusu çinde .Yani ucuz yemek istiyorsak menü budur ,kaçar1 yok.
-
Ama gerçek olan bisey var oda kanuniler en az1ndan diger fasonlardan (zasya motor,zaojin,zaisung,zamsey,zinlun)daha iyi durumda.En iyi taraf1 görüldügü kadar1yla parca sorunu daha az.Bütün modellerin parça listesi ve fiyatlarini web sayfas1nda yay1nlam1slar demekki ellerinde parça var.Mant1kla gidersek böyle gerçek sonra ortaya ç1kacak eger moturum ar1za yaparsa (insallah yapmaz)
-
kusura bakma ama bir şey sorucam, ı'ları sen mi 1 yapıyorsun, pek hoş görünmüyor da..
-
Yahu o 1lar nas1l bir oluyo anlamad1m biliyorsan bana bi söylede kurtulay1m birlerden klavyemmi bozulduacep.
-
zampara adlı üyeden alıntı
Yahu o 1lar nas1l bir oluyo anlamad1m biliyorsan bana bi söylede kurtulay1m birlerden klavyemmi bozulduacep.
xp kullanıyorsan eger windowsu " bozulmadan onceki tarihine geri yükle.sorunun her halde cözülür derim.birde firewall ile sistemini bi tara
Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!
-
firewall bişi taramaz ki anti virus olmasın o tarayan
-
yaw arkadaslar kanuni aliniri mi ?
-
Ben aldim.Simdilik bi derdi yok.
-
01 Haziran 2005, 16:21
#72
19 mayıs tatilinde Alanya'da eşimle Kanuni Seyhan 250 kiraladık. Alanya, Manavgat, Manavgat şelalesi, oradan Oymapınar barajı ve Side gezdik. Özellikle Oymapınar'a giderken dağ bayıra vurdum resmen. O gün 350 km yol yaptık. Ama performansı gayet tatmin ediciydi. Tabii 250cc için... Alanya-Side arasında 120'den yukarı çıkmıyordu ve 120'de de bayağı bir titriyordu. Ama bu hız motorun limitlerinin üzerinde bence. Ondan böyle titriyor. Ancak 90-100 gibi gidince (ki ben genelde böyle gittim) gayet güzel...
-
01 Haziran 2005, 16:54
#73
Bende aldım 3 ay oldu herhangi bir sorunum yok
-
01 Haziran 2005, 17:25
#74
Sevgili dostlar,
"Kalite"nin yurdu vatanı olmaz. Çin'de yapılan mallara doğrudan "kötü" demeyelim. Dünyada lider firmalar da Çİn'de operasyonlar yapıyorlar ve tüketicilerine eşdeğer kaliteyi daha hesaplı sunmanın yarışı içindeler. İşte burada adına "marka" denilen bazısına göre canavar, bence tüketiciyle üretici arasındaki sözleşme devreye giriyor.
"O marka Çin'de yapılmış bu marka Kore'e yapılmış" tartışması bizi özlediğimiz hesaplı ve kaliteli motora götürmeyecek. Biz hangi şirket ve marka tüketicisine değer veriyor, ürünlerini ve hizmetlerini tüketicilerine göre planlıyor bunu araştıralım.
Örneğin terbiyesiz servis elemanı ile karşılaşan arkadaşlar bu durumu ana şirkete şikayet ediyorlar mı? Etmeliler. Eğer ana şirket ilgilenmezse tüketici kuruluşlarına haber vermeli, forumlarda duyurmalı ve afişe etmeliler. Parça sıkıntısına ana şirket ne diyor mesela. "Hallederiz birader" diyorsa isterse Japonya'dan motor getirsin sorunlar çözülmeyecektir.
Araştırmaya devam eden arkadaşlara gönüllerindeki motoru kısa sürede bulmalarını dilerim.
-
01 Haziran 2005, 19:22
#75
Süper Moderatör
guitarnoise adlı üyeden alıntı
Sevgili dostlar,
"Kalite"nin yurdu vatanı olmaz. Çin'de yapılan mallara doğrudan "kötü" demeyelim. Dünyada lider firmalar da Çİn'de operasyonlar yapıyorlar ve tüketicilerine eşdeğer kaliteyi daha hesaplı sunmanın yarışı içindeler. İşte burada adına "marka" denilen bazısına göre canavar, bence tüketiciyle üretici arasındaki sözleşme devreye giriyor.
"O marka Çin'de yapılmış bu marka Kore'e yapılmış" tartışması bizi özlediğimiz hesaplı ve kaliteli motora götürmeyecek. Biz hangi şirket ve marka tüketicisine değer veriyor, ürünlerini ve hizmetlerini tüketicilerine göre planlıyor bunu araştıralım.
Örneğin terbiyesiz servis elemanı ile karşılaşan arkadaşlar bu durumu ana şirkete şikayet ediyorlar mı? Etmeliler. Eğer ana şirket ilgilenmezse tüketici kuruluşlarına haber vermeli, forumlarda duyurmalı ve afişe etmeliler. Parça sıkıntısına ana şirket ne diyor mesela. "Hallederiz birader" diyorsa isterse Japonya'dan motor getirsin sorunlar çözülmeyecektir.
Araştırmaya devam eden arkadaşlara gönüllerindeki motoru kısa sürede bulmalarını dilerim.
+1
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
01 Haziran 2005, 21:17
#76
Motosiklet bir zevktir bana göre ama iyi bir zevk çok para ister.İşte biz bu motorlardan zevk alabiliyorsak görev tamam.Ama büyük zevk istiyorsak büyük paralar kazanınca elde edeceğiz o zevki......İşte herşey duygusal
-
02 Haziran 2005, 16:44
#77
işte marka imajı dediğimiz olay burada devreye giriyor, çin malı ürünler bunca yıldır ucuz, kalitesiz, dayanıksız olmalarıyla tanındı, bir imajı silmek de zordur maalesef. parçaların %80i VW parçaları olmasına rağmen hangimiz VW Polo tercih ederiz hangimiz Skoda Fabia tercih ederiz?
-
beyler 250tıger var sizce en son basacağı nedir
-
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler