Döküm Kampana Frenli Jantlarda Balata Bitince Komple Jant Mı Değişiyor ?
Reklamlar
-
Aklıma takıldı 100 mg superboy almak istiyorum.
ön arka kampana durma konusunda sıkıntısı yok 90 küsür kilo motor rahat duruyor.
anlamadığım olay şu şimdi balatalar bitince değişiyor ama balata nereye sürtüyor balata kendini bitirirken karşı tarafıda bitiriyor ee bu balatalar jantın iç çeperine mi sürtüyor o zaman komple jantın değişmesi lazım yoksa frenin ayrı bir sürtme yeri mi var janttan bağımsız.
Reklamlar
-
gider ama balata kadar gitmez, milimetrik aşınır. Örneğin disk frenlerde disk çok eriyor mu, aynı hesap
-
Benzin bitincede motoru degistiriyosun
-
24 saat fren sıkmıyorsan seni en az 10 sene götürür
-
@merak ederim bu kadar merak etme
#direnjant
-
Bu kadar merak iyi değildir,
aslında herşeyin fazlası zarar,
mesela, 90km/h şehir içine, 12 yıl bu bünyeye ve bu zeka sana fazla...
-
takendy adlı üyeden alıntı
Bu kadar merak iyi değildir,
aslında herşeyin fazlası zarar,
mesela, 90km/h şehir içine, 12 yıl bu bünyeye ve bu zeka sana fazla...
Soruyu soran arkadaşı gerçek hayattan falan tanıyorsun sanırım.
Ondan bu bilmiş, ukela tavırlar...
-
Buna ne içirdiyseniz aynısından bende istiyorum xD
-
ben hala olayı anlamadım bu kampanalar direk janta sürtüyor öyle mi çok ilginç geldi ?
-
mengü16 olsa şimdi en ince ayrıntısına kadar açıklardı yokuşlarda durmuyor diye hayıflanırdı
-
maalesef kampana jantla yekpare olduğu için komple jant değişir. lastiği değiştirdiğim zaman kampananın da içine bakmıştım ne kadar aşınmış diye 0,5 mm kadar balataların bastığı yüzey aşınmıştı motor 15000 km de. atıyorum T kalınlığı 8mm olsa 240000 km gider yani servis kitapçığında sınır ölçüleri yazıyordur bu ölçüden büyük olduğu zaman değiştirmelisiniz diye, arka jant pahalı diye ön freni daha fazla kullanıyorum
-
Beyler; hala aktif hesap vardir umarım. Arka jantin iç kısmını bitirdim 🙈. Kurye olunca malum gaz fren gaz fren... Gergi en sonda.. Tapuk basarsam ancak frenliyorum... Bana önerisi olan var mı acaba? Mesele jant değiştirmeden (1750tl) sorunu çözmek..
mustafasever1982@gmail.com
-
Vigo1982 adlı üyeden alıntı
Beyler; hala aktif hesap vardir umarım. Arka jantin iç kısmını bitirdim . Kurye olunca malum gaz fren gaz fren... Gergi en sonda.. Tapuk basarsam ancak frenliyorum... Bana önerisi olan var mı acaba? Mesele jant değiştirmeden (1750tl) sorunu çözmek..
mustafasever1982@gmail.com
hocam günaydın 13 den konu uyandırmışsınız haha
kendiniz jantın iç capının artık bittiğini söyliyorsunuz o zaman jantıda değiştiriceksiniz kendi cevabınızı vermişsiniz zaten
he illa biz çözüm yolu arıyorsanız fantastik bir şey söyliyim jantın içinde eriyen kısmı argon kaynakla doldurarak sonrada tornada düzgünce tornalatırsanız eskisi gibi olur he boyası tornacısı kaynakçısı emin olun sıfır janttan pahalıya gelir birde bunalr fiyat verilemeyecek işcilikler tabikide işi yaptıracagınız kişinin eline kalıyosunuz fiyat konusunda
-
aynen, yeni jant parasını geçer bence de... ben arka freni pek kullanmadığım için muhtemelen benim pilim biter ama arka jantın pili bitmez diye düşünüyorum benim motorda...
ne buluyorsunuz şu arka frende anlamıyorum ki, bak şimdi komple jant almak zorunda kalacaksın, bari eskisini kiloyla hurdacıya satıver de biraz maliyetin düşsün...
yada şu bisikletlerde arka lastiğin kenarlarında papuç oluyor ya frenleme için, sende bir çift papuç uydur oraya belki işe yarar. yada belki disk fren sistemi yapılabilir, tabi bu çok daha pahalıya gelir ama bunu ben kendim yapmaya çalışırdım belki...
bak honda
cbf150 ön fren diski 180 lira
cbf150 ön fren kaliper 430 lira
çelik fren hortumu 50 liraya uydurursun bir yerlerden.
fren balataları 30 lira
ne bileyim işte, arka jantta fren kısmını jet taşı ile kes, fren diskini japon yapıştırıcısıyla yada alçıpan vidalarıyla falan sabitle arka tekere... sonra fren kaliperini de bir yerlere plastik kelepçe ile tuttur tamamdır...
1 lidre dot4 yağ alır koyarsın tamam miss.
-
Normalinde kampana jantlarda jantın harici bir metal parça daha oluyor oraya sürtüp duruyor motor. Aslında değişiyor o parça ama çin malıysa motorunuz emin olun jant değiştirmek ,o jantın içindeki parçayı değiştiricek ustayı ve o içteki parçayı bulmaktan veya tornacıda yaptırmaktan daha ucuza gelicektir misal kanuni hussar scooter 2005 model bir scooterın arka jantı 400 ile 600 tl civarında ki yeni motorlarda zaten kolay kolay bitiremezsiniz min 15 20 yılı alır bitmesi kurye değilseniz tabi o kadar eski bir motor için bu denli uzun ömürlü parça içinde düşük bir fiyat genel olarak bakarsanız.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)