Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

arka disli kücültmek

    REKLAM ALANI
  1. #21
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı selo9115 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ön dişliyi söküp ele alıp dolaşıp bulmak lazım diyorsun
    aynen öle fakat iade sözü de almalısın belki yuvaya sıgmayabilir
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache

  3. #23
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    evet buradan, inazuma için özel olarak uretilmiş parca alınabilir ama genede sorun cıkarsa düzeltme sansın zor olur

  4. #24
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet buradan, inazuma için özel olarak uretilmiş parca alınabilir ama genede sorun cıkarsa düzeltme sansın zor olur

    evet düzeltme şansı zor olur
    ama sanki burası orijinal parça satan biyer gibime geldi

    Suzuki Inazuma 250 2012 - 2013 felan yazıyor başka inazuma yok

  5. #25
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inazuma shoc motor. tek egzantirik dişlisi bulunan bir motor. tek koldan gücü aktarıyor
    benim mantıgım önü büyütmeni söyler.
    arkada cok fark edecegini zannetmiyorum

    doch olsada tek koldan aktarılacakki güc tam anlamadım dediginizi gücü dişlinin takıldıgı yerden aktarıyor

  6. #26
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    orası öle. rental marka yazıyor rental da kalitedir

  7. #27
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orası öle. rental marka yazıyor rental da kalitedir
    yani alıp riske girmeye değermi?

  8. #28
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doch olsada tek koldan aktarılacakki güc tam anlamadım dediginizi gücü dişlinin takıldıgı yerden aktarıyor
    ön dişliyle oynanmasında
    çift (egzantrik)koldan direkt tek kola inmesine göre
    tek egzantrikten direkt tek kola gitmesinin daha faydalı olacagını düşünmüştüm.
    cok fazla detay konu gibi geldi bu durum biliyorum. ama mantıken öyle geliyor.

  9. #29
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık %28 hızlanır motosikletin

    http://o1309.hizliresim.com/1f/5/sbyr1.jpg

    Yaklaşık %28 de ağırlaşır kalkışların, ağırlaşan kalkışlar epey yakıt sarfiyatını arttırır ! En çok yakıt sarfiyatı kalkışlarda olur...

    Yokuşlarda fena bayılabilir, bu tür durumlar da birsürü riski beraberinde getirir... ...

    Yani motosikletin diğer araçlara oranla en önemli özelliği olan atikliğini kaybeder, bence birdaha düşün
    ben de bu siteyi arıyordum... teşekkürler...
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  10. #30

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    ön veya arka dişliyi değiştirmeyi düşünenler, orjinal büyük veya küçük dişliler chinde inazumanın montajın yapıldığı fabrikasında üretiliyor yani Haojue/Suzuki fabrikasında parçalara ulaşabilmek için www.aliexpress.com'dan spariş verebilirsiniz. ben şahsen spariş verdim 37 gün sonra ulaştı PTT sağolsun geçikti.

    Fabrika çıkışı inazuma göstergesi %10 fazla gösterdiğinden 16 T ön takarak eşitleniyor ben arkayıda değiştirdiğimden %10 az gösteriyor. yani 100 yazıyorsa göstergede aslıda 110 la gidiyorsun önemlimi kullanıcı bilir beni rahatsız etmiyor .

    Şu anda ön dişli 16 T arka dişlim 42 T kullanım süper değişti sanki 600cc touring kullaniyorsunuz, yakıt tüketimi azaldı tam ölçmedim ama benim gibi uzun yol sakin hız yapmayı sevenler için birebir 6. vites 6500 devirde 115 km/h.

    Artıcı ve bagaj dahil motor pek zorlanmiyor, kalkışta zorlaniyor ama hız aldıktan sonra rampa falan banamısın demiyor.

    Uyumlu dişli modelleri; üstündeki ön dişli kalınlığı 8.7mm dir. GN250 in 7mm dir 1.5mm pul koyduktan sonra problem yok.

    Suzuki GN 250
    Suzuki TU 250 x
    Suzuki SP400
    Suzuki SFV 650 Gladius
    Suzuki GSX 600 (servise gittiğinizde bu modelin yağ filtresini takıyorlar)


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)