bu milletin parası olsa ortalık turuncudan geçilmezdi ktm şahsi fikirlerle yargılanacak bir motor değil maalesef.
mesela bakıyoruz dakar sıralamasına aaa ilk beş hep KTM, hem de 4 ayrı takımdan
bu milletin parası olsa ortalık turuncudan geçilmezdi ktm şahsi fikirlerle yargılanacak bir motor değil maalesef.
mesela bakıyoruz dakar sıralamasına aaa ilk beş hep KTM, hem de 4 ayrı takımdan
Arkadaşlar Konu iyice saptı ben dedimki CrossMotormu Naked mi SuperMotor mu dedim ortalik fazlasiyla Herkez KTM savunuyor ben size HONDA SUZUKİ KTM yi karşılaştırın demiyorumki SuperMotor mu aliyim Cross mu dedim Naked mi dedim siz nerelere çektiniz arkadaşlar lütfen ben konuma daha cevap alamadim
Haklısın hocam kusura bakma. Benim yüzümden dağıldı konu.
Çok deneyimli değilim ama yaptığım araştırmalardan birşeyler söylemek isterim:
SS asfaltta iyidir. Motorun üzerine yatarsın ve fazla rüzgar yemezsin. Virajlarda da çok daha rahat yatar motor. Oturuş pozisyonu itibariyle uzun yolda sıkıntılıdır.
Naked: Oturuş pozisyonu rahattır. Biraz fazla rüzgar alır. Uzun yolda güvenilirdir.
Cross: Bence şehiriçi kullanıma pek uygun değil. Amortisörlerinin aşırı yumuşak olduğunu, asfaltta çok rahatsız edeceğini düşünüyorum. Dağ bayır için muhteşem.
Süpermoto hakkında hiçbir fikrim yok. Bu konuda çok cahil olduğumu senin yazında öğrendim doğrusu. Acaba süpermoto'dan kastı Super Sport mu diye düşündüm ama bakınca öyle olmadığını anladım
Kullanım amacına göre seçim yapman gerekiyor.
Şehiriçi kullanımda insanların 600 cc motorlarını satıp 250 cc'ye yöneldiğini çok görüyorum. Bunu da bir düşünebilirsin.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
Asvalt agirlikli kullanilicaksa supermoto
Arazi agirlikli kullanilacaksa cross
Yok ben fazla uzun yol yapan biriyim diyorsaniz naked.Cunku genelde supermoto ve crosslarin selesi dar ve sert olur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)