bizim millette böyle bir sorun var motoru 100.000 tl de verse o hızı illa anayolda millete hava atarak yapar
bizim millette böyle bir sorun var motoru 100.000 tl de verse o hızı illa anayolda millete hava atarak yapar
Kedi ulaşamadığı . . . Litrelik motorla basılır mı ya diyen Endurocu arkadaşlara selam olsun.Umarım bir gün racing kullanabilisiniz umarım güçlü birşeyin tadına bakarsınız.Bol rüzgarlar
Ulem ne kadar çok kavram kargasasi olmus burda!
Hangi biri düzeltilirki?
forumdan ve aynı anda tanıdığım bir abimiz racing kullanıcısı çok çok dikkatli kendisi anlatıyor böyle hız yaparak ün salmış iki kişinin nasıl patladığını.. 300'le emniyet şeritinden gidiyordu adamlar videoda bile anlık yırttığını gördüm. İkisi de böyle bir gün giderken ölmüş ayrı zamanlarda
sıralı 4sılındır 15500d/d cevıren motorun egzoz sesıne bayılıyorum...
aldıgımdan berı bır kere +200 yaptım o da bombos bursa otobanı araba yok etrafta 3-4km duzlukte.genelde redlıne gırmeden dusuk surat ıvme kasarım sadece.
kımseyı sıkıstırmıyorum.
cogu 250lıkten cok daha az rısk alıyorum.hatta bu konuda tandıgım-tanımadıgım ınsanlardan sen ss cısın dıye tepkı alıyorum.
yaklasık 10 senedır sanayi kokladım.cok sabahladım.yarıstım vs...
motorla motorcuyla motorculukla bıraz da olsa alakam oldugunu dusunuyorum.
gereksız genellemeler yapmaya gerek yok.benım stılım bu dıyıp gecın bence.
Geçen sene ya da önceki sene halilhayabusa lakaplı sürücü tt arenanın orada kaza yaptı. Bele platinler takıldı, felç olmaktan kurtuldu. Ayrıca bir ağır vasıtanın altına giriyordu. Motosiklete geri döndüğünde videolarını izledim. 250 cc süratinde ve risk almadan gidiyordu. Daha sonra yine azıttı, yarışlara girdi ve hala yarışıyor. Yarıştan sonra eve dönerken 250 ile emniyet şeridine giriyor, 300+ gidiyor. Kardeşim pist bile tatmin etmiyor adamı. Şöyle bir söylenti dolaşıp duruyor. Efenim racing motora 30 dan sonra bineceksin. Yahu bu adam 40 küsur yaşında. Ama hala deli gibi sürüyor. Bir insan kendine hakim olamıyorsa, 30+ yaşta olduğu halde motosikletin üzerinde 18 yaşındaki delikanlı gibi hareket ediyorsa bu zıkkımlara binmemeli. Velhasıl akıl yaşta değil baştadır. Kazasız sürüşler.
makina kaç cc olursa olsun biniciye düşen kendini ve çevresindekileri tehlikeye atmadan sürmektir bu sürati yapıp çekip paylaşmak sadece saçmalıktır... adamın100-120km ile giden arabadan kapı açıp kültablası silkelediğine şayit oldum en soldakinin bir anda en sağa geçtiğine en sağdakininde en sola geçtiğinede şayit oldum... bizler araç sahiplerini bu davranışlarından dolayı yargılarken bu görüntü hiç hoş değil...
Öyle de inanki yaşlada ilgisi var.
İnsan 35 den sonra hayatın kıymetini dahada iyi anlamaya başlıyor.
Geçende bir arkadaşın fazer a bindim ve 5 km yolu gidip gelene kadar deli oldum.
Hatta dönüşte dükkana yaklaştığı ve durduğu ilk kavşakta arkasından atladım yürüyerek gittim çok gururuna dokundu dana nın .
Bu arada benim 2. motorum 900 rr dı zamanında ama şimdi zorla verseler alıp binmem. Binersemde herhalde 150 cc scooterı kullandığım gibi kullanırım. Max kural , max temkin ,dikkat , öngörü . Min risk .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Eyüp sen artçı anından bahsetmişsin. Ben cc fark etmeksizin artçı olmuyorum. 1000 cc spor motosiklet de kullandım ama hiç 300 yapmadım. Çok zevkli cihazlar ama benim tarzım başka. Gidişi, duruşu, dönüşü diğer motorlardan daha üstün yarış aletlerinin. Tabii hakim olabilene. Ben kendimi kaybederim diye almıyorum.
Ben üniversitede okurken birgün liseli ergen takımı ile bir sorunumuz olmuştu . Arkadaşları biraz yumuşattıktan sonra bize "abi biz üniversitelileri süt oğlan zannederdik siz onlardan değilmişsiniz" mealinde bir cümle kurmuştu . Zavallı ergen üniversiteye gidebilmek için önce liseyi bitirmek gerektiğinden habersizdi herhalde
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
litrelik makinaya binince sürekli 200-300 arasımı seyretmek gerek?
iyi de bu motosikletler zaten 1. viteste yasal sınırı geçiyor. Şehir içinde hararetten rahat kullanamadığın; oturuş pozisyonu aşırı rahatsız ama tek meziyeti 300+ olan bi motosikleti daha başka ne için kullanırsın ki?
litrelik bir makinam yok haklısın arkadaşım ama arada arakadaşlarımızın makinalarınada biniyoruz onları sürerkede görüyoruz... daha 1 ay önce s1000rr ile 100-120km arası hızlarla eskişehir bursa arası önlü arkalı sürdük demekki gidilebiliyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
Bravo hocam motor litrelik diye 200km ve üzeri kullanılır sanıyorlar...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Hararet yapıyorsa (ki sadece fan açıyorlar hararet falan yapmıyorlar) şehir içerisinde kullanmazsın olur biter....
Piyasada satılan 250cc ve üzeri neredeyse tüm motorlar ,otomobiller,kamyonlar ,otobüsler 1.2.3.4. veya 5. viteste yasal hızları geçebiliyorlar ee ne olacak şimdi ?????
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Bir kez daha görüyoruz ki, önemli olan makinenin kaç beygir olduğu değil. Üstündekinin ne kadar beygir olduğu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)