cbr 125 o hıza hayyata cıkmaz cıkması için 15 ytl yerine 500 ytl vrmen gerek
cbr 125 o hıza hayyata cıkmaz cıkması için 15 ytl yerine 500 ytl vrmen gerek
Boyle olur, zaten onceden demisdim on tekerde olculur. Sadece fiyati daha uygun oldugu icin kullaniyorlar galiba bunu. Boyle sistemlerin kolayligi su, fabrikada sadece gostergeyi takiyorsun, birde on tekere bir kablo is bitti. Beni kawa gibi shaftda olcmeye kalkarsan yok bilgisayar sistemi yapacan, yok kablosunu (wiring harnas) yapacan, suydu buydu. Bundan baska bu konuda hic birsey soyluyemem cunku birda cin motosikleti hic bulunmuyor. Genelde Japon, Alman, Italyan, Ingiliz veya Amerikan markalar gorunuyor. Bunlarin hepsinde aynisi var, hiz sanziman cikis shaftinda olculur.Akira adlı üyeden alıntı
Bu motosikletin teknik klavuzu bulabilirmisin bana? Ona bir baktiktan sonra sana daha rahat anlatabilirim neden boyle yaptiklarini.
Sen fren diskin icindeki delikleri demek istiyorsun galiba? Bunlar fren disk ve balatalari sogutmak icin. Google'da "drilled brake rotor" konusu uzerine bir arama yap, daha net anlarsin. Kisacasi fren aninda olusan sicak gazlar o deliklerin icinde haps olur ve balatadan uzaklastirilir. Ikicilikle sogutma sadece diskin dis bolumunden iceriye dogru degil ama ortadanda baslar.EgeKnn adlı üyeden alıntı
HER TÜRK ASKER DOĞAR
Saykoshey hocam. Benim motorun kılavuzu var ama beş para etmez,ayrıca km teliyle ilgili herhangibir bilgi içermiyor.
Sizin meseleyi tam aydınlatabilmek için, Motorunuzu sehpaya kaldırıp vitese takıp biraz gaz verseniz (Yani önteker dursa arka teker dönse) gösterge çalışıyormu. Olmadı wheelie gidin
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
saykoshey abi ne fren deliği ne soğutması ben ne sordum sen ne dedin ilahi yaaa
Eh kardesim ben senin gibi Turkiyede dogup buyumedim. Ne demek istedigini daha acik anlatsan belki daha iyi anlarim. Hem sen su arka tekerdeki muglatis okuyucunun resmini nezaman yuklemeyi dusunyorusun?EgeKnn adlı üyeden alıntı
Japon motosikletlerini sehbaya kladirinca devir ve hiz gostergeleri calisiyor.Akira adlı üyeden alıntı
Honda 929RR, yeni Datatool Revlight talkilmis hali ve test ediliyor:
http://cbr929rr.com/images/revlight/929rev.wmv
http://www.cbr929rr.com/images/revli...lightchase.wmv
HER TÜRK ASKER DOĞAR
konu nerelerden nereye geldi ancak konunun dışında kendiliğinden gelişen çok güzel bir konu vardı tartışılan o bile konu dışına çıkmaya başladı alakasız şeyleri tartışıyoruz
Videolar beni fazlasıyla ikna etti.Durum anlaşılmıştır.
Sağolun saykoshey
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Konu su, devir senor motor shaftinda veya sanziman giris shaftinda olur. Hiz sensor sanziman cikis shaftinda olur. Bu nedenle disli orani kilometrenin gosterdigini etkiler.EgeKnn adlı üyeden alıntı
HER TÜRK ASKER DOĞAR
Yahu kaldırın şu cbr yi sehpaya.........bakalım çalışacakmı hızı deviri ..konu cbr 125 arkadaşlar..ne honda9329 bilmem kaçç nede başka bir japonn...aloo..
bu motor 180 yapar mı yapmazmı ???
konu buydu,,
ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....
*derin bir nefes*
CBR125'de gosterde elektronik degil ama mekanik. Sanzimandan 2 tane plastik disli cikiyor, birisi devir icin digeri hiz icin.
HER TÜRK ASKER DOĞAR
yani şimdi hız göstergesi ile ön tekerleğin hiç bir alakası yok öylemi???
peki dişli değişirse hız göstergesi sizi yanıltır arkadaşlar
Benim motor orjinal hali ile rampalarda kaliyor ve yavas hizlaniyordu 110 km hiz yapiyyor ama o hizi gorunceye kadar otoban bitiyordu Bektim zaten benimki racing degil tek istegim cekis olsun cabuk hizlansin on disliyi kuculttum simdi gaza asildimmi firliyor.Ama son hizim 90 gecmez.Bunun tam tersi on disliyi buyultur iseniz olur.Motor yavas yavas hizlanacak kamyon gibi son hizi gormeniz zor olacaktir.Yokuslarda motor takilir kalir onu da belirtiyim.Hele iki kisi iseniz motordan hayir bekleme.Yani degmez.Disli buyultme ancak piston kolunu kisaltigin zaman ise yarar.Motoruna hiz kazandirmak istiyor isen beyini degistir ve daha yuksek avans li bir beyin tak.Boylece vites degistirme zamanlarin uzayacak ve bu sayede motorunun son hizina en azindan 20 km daha katma sansin olacaktir.Boylece orjinaliginden bir sey kaybetmis olamazsin.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Zeda, nasıl olur ya, benim motor gayet rahat, hem de hafif rampada 120 görüyor??? Hatta zorlarsan 130 bile görüyor...gerçi bu göstergede görülen hız Şimdi bu muhabbete saykoshey gülüyor mudur sizce acaba?
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
Dostum bilmiyorum ne diyim simdi sana herkez benimle ayni hizlari yapiyordu.Eger seninki 120 basiyor ise ne mutlu sana ne yaptigini soyle bende yapiyim hic bunu beceren olmadi.Servisteki bile 100 km den fazlasini bekleme hayal olur dedi.Saykoshey dedigi dogru ama bu bizim motorlarda hiz gostergesi neye bagli bilemem ama gordugum bu.Yanliz dun bir tane R6 nin yanindan son surat gectim cok zevkliydi cunku adam park halindeydi ancak boyle gecerim bu motorlari zaten
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Zeda3000 olurmu yaaa,ben 105 ile giderken yanımdan zınk diye bi keeway 150 geçmiştii..hata ben kastım kendimi,motorun markasını görebilmek için arkasından bastım,baktım keewaay ohh dedğim
neyse aynı klasman motor..
ama dişli değiştirmişmiydi..hız göstergesi nereye bağlıydı bilemem..sormadım
ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....
birader sen bilmio muydun kendin vidasını değiştir garantiden çıkıo nası iş anlamadım,mustafatuzlu adlı üyeden alıntı
amerika keşfedileli çok oldu
Teknik olarak ön tekerlekten katedilen mesafeyi ölçmek daha iyi çünki bütün pro metraj ölçümleri ön tekerlek benzeri ölçüm cihazları ile yapılır.sürtünme patinaj vb kayıplar daha az olup sağlıklı neticeler almamızı sağlar.Hata toleransı daha düşüktür!!!!
kusura bakma ama heralde seni keklemişler:d
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)