Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Cbr 125 --> 180 km hız?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Bence de hem anlamsız hem de gereksız. Motor zaten 110 yapınca havalancak gıbı oluyor. Ayrıca yokus cıkarken ve kalkarken kesın sorun yasarsın.. Ben yenı aldım uc gunde 300 km yol yaptım. Bu halı ıle orjınal bır alet. oyle 15 mılyonluk bır dıslı ıle performans artsa honda onu da yapar yanına baska bır harf koyardı 125R PLUS gibi yani Her zaman herseyın orjınalı ıyıdır. Araba da da Motorda da.. benım acızane kanaatım budur...

    Selamlar

    Alıntı NicemaN adlı üyeden alıntı
    yahu beyler o dişliyi değiştirince kafadan motor garanti dışı kalır akıllı olun
    Hocam bu aksam salacakta artcısı ıle gezen arkadas sen mı ıdın??
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hyosung150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Motosikleti
    hyosung ms150 / mondial 125agk / honda today 50
    dişliyi değiştirmeden önce motoruna modifiye yap beygir gücü ve torkunu yükselt ondan sonra dişliyle oyna yok öle 15 milyona 180 km

  3. #23
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    Son hız değişmez!!!!
    Hiç değiştirmeyin.....

  4. #24
    titanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    K.MARAŞ
    Motosikleti
    Kuba STR 250cross + mondial xtreme supermoto
    tabi degismez abi ya 180 ne demek hemde kücük motor sizin dediginiz gib tork falan ister yapmaz yani 180

  5. #25
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    hocam hız istiyosan dişli yerine başka deişiklikler yapabilirsin.. mesela egzoz modifiyesi + hava filtresi ve en son olarak dişli(bence yine gerek yok..) bu şekilde 150-160 görürsün eminim.. ben yaza doğru yapmayı düşünüyorum..
    CBR 600F Honda,

  6. #26
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Oh. Hep bu motoru nasıl hızlandırım geyiği.

    Bu motor o hızla ne kadar güvenli olur, nasıl durur diyen yok
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  7. #27
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    benzin ve hava girişi artırılırsa güç biraz daha artar ve dişli de buna bağlı en fazla %10-15 oranında büyütülebilir benim düşünceme göre.

  8. #28
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    2 beygir için harcanması gereken para
    http://www.unlimited-power.net/francais/fichecbr125.htm
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  9. #29
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Oh. Hep bu motoru nasıl hızlandırım geyiği.

    Bu motor o hızla ne kadar güvenli olur, nasıl durur diyen yok
    hocam bahsettiğin motor zaten supersport.. yani yüksek hızlarda savurma yapmayan bir makine.. ve çift disk mevcut..

    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    2 beygir için harcanması gereken para
    http://www.unlimited-power.net/francais/fichecbr125.htm

    hocam bu arada çok saol.. uzun süredir bu siteyi arıyodum..
    CBR 600F Honda,

  10. #30
    saykoshey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-12R, Hayane?
    O kisiye soyle, kilometresini bir yeni ayar ceksin, ozaman 180 gosteriyormu. Veya bir GPS cihazi ile olcsun, 120/130 ustu gosterirse gel yanima.
    HER TÜRK ASKER DOĞAR

  11. #31
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı PcKopatGhostRider adlı üyeden alıntı
    hocam bahsettiğin motor zaten supersport.. yani yüksek hızlarda savurma yapmayan bir makine.. ve çift disk mevcut..




    hocam bu arada çok saol.. uzun süredir bu siteyi arıyodum..
    Haydaaa......

    Yine süpersport olayı çıktı başımıza....yav nasıl bir süper sport bu 130 u zor yapıyor......

    Bu replica bi alet süper sport değil... ayrıca 130 km cbr 125 için tehlikeli bir hız gerçek süper sportlar için değil....
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  12. #32
    koray_77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2006
    Şehir
    yalova
    bence orjinallığını bozma..bende almayı düşünüyorum..

  13. #33
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    hocam bahsettiğin motor zaten supersport.. yani yüksek hızlarda savurma yapmayan bir makine.. ve çift disk mevcut..
    Öyle diyorsun ama Derin nickli arkadaşın yan rüzgarlardan çok etkilendiği için motoru cbf 250 ile değiştirdiğini biliyorum.(Bu benim subjektif görüşüm )

    Kaldıki çift disk konulmasındaki amaç frenlerin yoğun kullanıldığı durumlarda ısınma probleminin önüne geçebilmek içindir.
    Yani senin motor tek disklede çift disklede ön tekeri kilitleyebilir.
    Ve çift diskin fren mesafesini kısaltmaya hiç etkisi yoktur. (Bunlar genelgeçer görüşler )
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  14. #34
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Arkadaslar ben daha alalı bır hafta olmadı cok memnunum ozellıkle frenlerı ve vıtes gecıslerı cok ıyı. yalnız yasım ve sısmanlıgım yuzunden bıraz ufak kalıyor benım altımda sanırım..

    Aynı tıp olan yanı race tıpı kalın lastıklı havalı bır motor alıcam seneye kendıme.. bu tanımlamaya hangı motorlar gırıyor bu motorların ıkıncı elı var mı? mesela benım cbr yı satıp ustune 2 mılyar koyarak boyle bırsey almam mumkun mu? Bu ıslerde takas oluyor mu? Cok sey ıstıyorum degıl mı??


    Selamlar..
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]

  15. #35
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    bu işin bide durması var 0-180 kaç saniyede olur yaparmı bilmem ama 180-0 olayını düşündüğümde tek söyleyebileceğim allah kolaylık versin bakıyorum gözünüzde büyümekle kalmayıp uygulamada da büyütmeye kararlısınız cbr125 i neyse kolay gelsin

  16. #36
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Haydaaa......

    Yine süpersport olayı çıktı başımıza....yav nasıl bir süper sport bu 130 u zor yapıyor......

    Bu replica bi alet süper sport değil... ayrıca 130 km cbr 125 için tehlikeli bir hız gerçek süper sportlar için değil....
    bir motorun süper sport olması için bir hız limiti olduğunu bilmiyodum.. ve tasarımı göz önünde bulundurmak gerek..+sıvı soğutması vs vs.. son olarak hondanın sitesinde supersport bölümünde yer alıyo.. hem SprSprt demek en az 600cc demek olmuyo.. 125cc 4 t motorların içinde orjinal olarak hangi motor 130-140 yapıyo?_? sizce yeterli deilmi..?_?

    Öyle diyorsun ama Derin nickli arkadaşın yan rüzgarlardan çok etkilendiği için motoru cbf 250 ile değiştirdiğini biliyorum.(Bu benim subjektif görüşüm )

    Kaldıki çift disk konulmasındaki amaç frenlerin yoğun kullanıldığı durumlarda ısınma probleminin önüne geçebilmek içindir.
    Yani senin motor tek disklede çift disklede ön tekeri kilitleyebilir.
    Ve çift diskin fren mesafesini kısaltmaya hiç etkisi yoktur. (Bunlar genelgeçer görüşler )
    hocam derin nickli arkadaşımı bilmem ama ben şimdiye kadar rüzgardan hiç etkilenmedim.. otobanda yandan yüksek hızda bir tırın geçmesiyle olan sarsıntı hariç.. fren konusundada; mademki disk fren sadece ısıdan koruyo.. neden bütün hızlı makinelerde disk kullanılıyo.. ?_? demekki başka olumlu yönleride war.. yine son olarakta disk fren kontrollü kullanıldığında motoru kontrol dışı bırakmaz..
    CBR 600F Honda,

  17. #37
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Yazımı dikkatli okumamışsın..
    Ben disk ve kampanayı değil çift ve tek diski karşılaştırdım.

    Ve disk frenin motoru kontrol dışı bırakacağındanda bahsetmedim. Lütfen biraz daha dikkat
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  18. #38
    ariulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    asya 150t
    Ya kardeş hiç motoru oynama illa bn hız yapcam diosan rx 135 al yer uçağı cbr sıksa 140 yapar 4.8 millyar para o motora çok hem sen o motordaki gövdeye 180 gösterirsen o motor yolda dağılır

  19. #39
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Alıntı ariulu adlı üyeden alıntı
    Ya kardeş hiç motoru oynama illa bn hız yapcam diosan rx 135 al yer uçağı cbr götünü sıksa 140 yapar 4.8 millyar para o motora çok hem sen o motordaki gövdeye 180 gösterirsen o motor yolda dağılır
    Bence bu motor muadılı motorlara bakınca pahalı degıl. Cunku bır de satılmasını dusunmek lazım. Arabada da aynı sey var. Alıyorsun dandık malı ucuza sonra ugraskı satasın.. Bıraz cok yonlu dusunmek lazım. Ayrıca bence frenlerı ozellıkle cok ıyı .Sanzıman da sorun cıkarmıyor sankı..Daha ne olcak netıcede TV fıyatına can tasıyan bırsey alıyorsunuz...


    Bana kalırsa guvenlık bakımından da once ayrıntıları koymuslar.. Ben bu motor cok ıyı demıyorum ama kotulemek de haksızlık oluyor bıraz...

    Selamlar
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]

  20. #40
    saykoshey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-12R, Hayane?
    Allah allah, siz neden daha tartisiyorsunuz bilmiyorum. Disili orani degisdi, kilometrede bu orana ayarli. Oran degisdigi icin kilometre yanlis gosteriyor. Birakin artik tartismanizi.
    HER TÜRK ASKER DOĞAR


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler