Bence CRF' den hiç vazgeçme--ön-arkaya at bi takım mitas yol(cadde)lastiği bak keyfine(enduromarket.com'da- takımı 325tl) Hem cadde-hem arazide gazlarsın...Adı üstünde ^^dual-purpose^^....
Diğer 'inde böyle bi ŞANS ın yok...
Bence CRF' den hiç vazgeçme--ön-arkaya at bi takım mitas yol(cadde)lastiği bak keyfine(enduromarket.com'da- takımı 325tl) Hem cadde-hem arazide gazlarsın...Adı üstünde ^^dual-purpose^^....
Diğer 'inde böyle bi ŞANS ın yok...
The Power of The Dreams.
Gtr'ın yan granejlarını söküp nakedlarla bozuk yollara çamurlara giren arkadaşım var. Olay kullanıcıda biter. Ben beceremem diyorsan beceremem de birader
hemen konuya el atmak istiyorum ( wolrath ) dedigi dogru yıl olmuş 2013 hala çift disk neresi kötü diyen var aynen öyle.
Ben uzun süredir hyosung kullanıcısıyım ve hyosungun ön frenleri berbattır. kimisi balata demiş balatayla alakası yok hemen size mantıgını anlatayım ve bu iş bu arada çözüm bulmus.
öncelikle frenin çift disk tek disk olması frenin kötü yada iyi olması manasına gelmez önemli olan balatada degildir diskin papatya olmasıda degildir yada çelik fren hortumu vs vs bunlar yan etkenlerdir ÖNEMLİ OLAN kaliper markasıdır.
hyosungun üstünde duymadıgımız bir marka tcdı marka kaliper mevcut.
ÇİFT DİSK NERESİ KÖTÜ DİYEN ARKADAŞLARA SÖYLÜYORUM . siz çift disk TCDI orjinalini kulanın bende tek disk brembo fren kaliperi takayım bakalım frenajda kim daha iyi duruyor.
yazdıklarımın aksini söyliyen hala varsa BARKIN ABİYİ İZLESİN = ALTIN ELBİSELİ ADAM. madem ben yanlış yolda ilerliyorum altın elbiseli adamdamı benimle aynı görüşte ? çift disk bir aldatmacadır honda cbr 250 ön freni tek disk olmasına ragmen daha iyidir bu bir gerçek.
Bir brembo olmayabilir ama bu çift diskin kötü olduğu anlamına da gelmez. İyi balatala ve lastikle çok kısa mesafelerde gayet iyi durulduğuna defalarca şahit oldum. Berbat denecek kadar da kötü olamaz en azından. Altın elbiseli adamın yaptığı testteki hyonun ne kadar döküntü ve hırpalanmış olduğunu hyosungu az cok bilen herkes farkedebilir. Barkın abinin testlerini, esprilerini ben de çok severim ve beğenerek izlerim ama kimse çıkıp da aea marka fanatikliği yapmıyor diyemez.
ben çift disk kötü demedim benim kastetdigim noktadan çift disk kötüdür sonucunu ele alıyorsan tartışmaya hiç gerek yok zaten .
demek istedigim çift disk her zaman iyidir fakat KALİPER markası kötü ise bu çift disk olsada frenaj yine kötü olur .
bir brembo kadar olmayabilir diyorsan zaten kabullenmişssindir demektir.
hyosungun frenleri aman allah ölü demiyorum sadece kötü diyorum fakat benim kızdıgım nokta çift disk kötümü olur yahuuuuuu!!! diyen arkadaşlara buyrun yapalım testimizi brembo tek disk fren nasılda TCDI marka çift diski geride bırakıyor.
gelelim lastik ve balata mevzusuna dedigine göre balata ve kaliteli lastikle frenaj daha iyi duruma gelebilir evet dogrudur fakat iyi bir kaliperle bu combineyi tamamlarsan daha verimli sonuç alırsın bu bir gerçek.
barkın altın elbiseli adam kim ne derse desin benim gözümde bilgili ve birçok konuya objektif deginen adamdır onun fanatikligini yapmıyorum ama hyosungun ön freni iyi degil bu bir gerçek kendi motorunun kimse fanatikligini yapmasın aynı motor aynı kaliper aynı fren bendede var.
arkadaşımın cbr250sini kullandıkdan sonra iyice düştü gözümden TCDI çift disk marka kaliper balatarım ebc hidrolik havalarınıda her ay kendim kontrol ediyorum ee nerde çift disk ? Kaliper markası arkadaşlar kaliper bütün olay burda saygılar herkeze.
SON olarak barkının inceledigi hyosung evet kötü olabilir fakat bu motor berbattı falan diyerek nasıl olurda kesin yargılar yapabiliyorsunuz anlamış degilim.
motoru kötüyse frenleride kötü olmakmı zorunda ? saga sola yattı diye frenleri tutmayacakmı ? evet motor kötüdür ama kesin yargılar oluşturulamaz barkın herşeyi hesaba katarak yorumunu yapmıştır .
balata nedir biliyormusun ? balata kaliperin içindeki sert bir parçadır sökmeden göremezsin görmen için yanına gidip sökmen gerekir açıkla bakalım nasıl gördün ?
balatanın ne oldugu hakkında fikrin yoksa link atıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-virago250-virago-250-arka-balata-ebc-marka-126536823/detay/
bunu görüp fazla aşındıgını ve bittigini gördüysen sesimi çıkarmıcam fakat videoyadan balataları çok kötü durumdaydı diyorsan yüzümde tebessüm oluşturuyorsun forumdaki genç arkadaşım
CRF 250 L'yi Yamaha Xcity 250 ile takas edin. Şehir içinde de, uzun yolda da daha çok işinize yarar. Bence tabi...
Videodan demiyorum motoru yeni alan tamirciye getirmişti tamircide gördüm . İlk iş balata değiştirdi . Nasıl tebessüm kahkahaya dönüşmeden kaldı mı . Bir sürü arkadaş tanıyorum barkın abiye binlerce mail attılar benim motorumu test et diye o neden o kadar eski ve frensiz bir motor test etti ? Video boyunca hiç binip sürmediği cbr 250 yi öve öve bitiremedi ?
Aynı klasmanda görüp görmemek kişiye göre değişebilir ama benim gördüğüm kadarıyla piyasada en çok arada kalınan iki seçenek cbr ile gtr. Ninja fiyatı yüksek, roadwin, çok dandik, inazuma başka bir tarz. Cbr ile gtr fiyatları kafa kafaya sayılır. Cbrın kozmetik parçalardaki kalitesinin doğurduğu açığı gtr performansıyla kapatıyor. Bu yüzden ikisini ciddi birer rakip olarak görüyorum
söylediklerine inanmam için fotolarla kanıtlaman lazım sallamadıgın ne malum nedense o motor senle denk geliyor şaşırtıcı.
ayrıca barkın videoda şöyle diyor arkadaş balatalarını daha yeni degiştirmiş degiştirmesine ragmen yinede ön fren yeterli degil ???
yani balataları bitik demiyor balatalarını daha yeni degiştirmiş diyor ayrıca ufak bir mevzudan daha bahsediyor genelde arka kaliperle ön kaliper markası aynı kullanılmaz arka teker kitlenmemesi için diyor buna ne diyorsun ?
barkının cbr250 hakkında söyledikleriyle hyoyu karılaştırmıyorum ben kendi tecrübelerimi ortaya atarak yorum yaptım burda konu dışına çıkılmasın bir hyosung kullanıcısı olarak cbr250nin frenlerini daha iyi buldum.
cbr125imde vardı daha önceden onun frenleri daha çok güven veriyordu yine hyodan benim görüşüm bu şekilde isteyen inanır isteyen inanmaz.
kaç kere hyosung sürdün kaç kere cbr250 sürdün kaç kere panik fren durumunda kaldında benle bu kadar iddalaşıyorsun ? ben bir hyo kullancısı olarak 2 motoruda test ettim yorumları bu şekilde katılmak zorunda degilsin
evet kararımı verdim ufak tefek araştırmalar yaptım harcıyacagım şeyleri hesapladım ve crf250Limin üzerinde oynamaya yapmaya baslıycak yakında söylenene göre yaklasık 30 küsür beygire cıkarmak mümkün crf i oda rahat rahat yeter bana ve sanırım tatil günlerimde araziye cıkmaya karar verdim dün birazcık hopladım zıpladım dediginiz gibi dagın camurun topragın zevki asfaltta yok
iyi bir karar vermişssin birde en yapmak istemedigim şeylerden biri konu açanın konusunu tartışarak kirletmek . bu yüzden kusura bakma bir fren mevzusudur gidiyor .
30bg çıkarmak mümkün olabilir fakat ufak cclerde bu beygir artışını ben biraz motora zarar olarak görüyorum motor hacmi üretebileceginden daha fazla beygir ürettigi zaman ömrü azalıyor şöyleki...
eskiden 2 zamanlı yüksek beygirli motorlar piyasada yaygındı fakat vazgeçildi. yada bu derby gpr 125 gibi .
çokda beygir olayını zorlama derim crossda en yapılabilecek şeylerden biri dişlilerle oynamaktır yüksek tork saglayabilirsin + beygir olayını nasıl yaptın peki ?
Doğru yolu bulmuşsun
herhangi bir zararı yok yaptırıcagım şeylerin zaten ki genelde insanlar bilir stage 1 performance kit siparis edicem fmf egzoz ejk kit dişli seti gerisi tamamen zevk
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)