Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

100cc motosikleti 125cc yapma planı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    o kadar uğraşmayalım 125cc olsun 13 pernolu silindirle kurtarabilir miyiz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    125 yeter dersen kurtarırsın ama alacagın zaman arastır varsa 62mm 13 perno tak.

    ama karteldeki silindir gömlek acıklıgı kurtaracaksa sorunsuzca onuda takarsın.

    62mm silindirin gömleği yaklasık 66-67mm olabilir ölçmedim.

    mevcut silindiri sökünce belli olur o acıklık resimdeki yerden bahsediyorum



    burada da ben motorumu yaparken ki resimlerim var

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html

    eski fabrikasyon ramzey 200 crosslar 3 vites dişlisini kırarmıs.

    yeni versiyon RKS200 croslar 1 . vites dişlisini kırıyormus

    ama 5000 km oldu benim sonradan olma 210 cc motorumda allah nazardan saklasın hiçbir sorun olmadı
    yasin.33 bunu beğendi.

  3. #23
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Lise4 e kadar o motora bineceksin ha ? Kaç yaşındasın ? Ehliyeti sormuyorum bile çünkü olmadığına eminim ...

  4. #24

    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    mondial 100 pirince
    mondial 100 prince henüz yüz km de eşimle biniyorum genelde çekişte sorun var hız tutkum yok lakin iyi bir çekiş için acaba ne kadar masrafla 125 veya 150 cc yaptırabilirim tam randuman için ilk beşyüz bakımnı yaptırdıktan sonra değişim olurmu saygılar

  5. #25
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    boşuna para harcamayın arkadaşım ya. olmayacak, o motor 20-30 kilometre hızlı gitse de, o güven hissi olmayacak. niye o kadar para harcayıpta uğraşıyorsunuz bunlara. en azından alın elinize alet takımını kendiniz yapın ki "haa öğrenmek için yapıyor" diyelim. bırakın abi bu işleri. 100lüğü 125lik yaptın ne fark etti? adam gibi bir lastik alın o paraya, viraj yapın. yada o parayı benzin parası olarak kullanın uzun bi gezi yapın. eminim daha çok zevk alacaksınız.

    sizin sorunuza gelirsek, bence altınızdaki motoru satıp 125cc yada 150cc başka bir motosiklet almak daha kolay ve ucuz olur.

  6. #26
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Bu basliga daha once yazdigim gibi isi abartmadan standart olarak 125 yada 150 cc yapilabilir
    SORUNSUZ olarakda uzun sure kullanilir

    3,5 yil oldu yag ve debriyaj balatasi haricinde
    parca degismedim
    keyfi olanlar haric

  7. #27

    Üyelik
    03 Ağustos 2018
    konuyu hortlatma pahasına bu mesajı yazma gereği duydum çünküçoğu forumlarda ki konularda da olduğu gibi bu konuda da yine düz mantık at gözlüğüyle işin kolayına ucuzuna kaçmayı seven ve bu yönde tavsiyede bulunan şahıslar var! adam motoru nasıl güçlendiririm diye soruyor gelen cevap onu sat güçlüsünü al hiç uğraşma oluyor! soruyu soran aptalda bi siz mi akıllısınız,onun aklına gelmiyo da bi sizin mi aklınıza geliyor bu dahiyane fikir!
    madde 1: 100 cc altı motorlar vergiye ve trafik sigortasına tabi değildir,dolayısıyla 125-150 cc lere göre daha avantajlıdır.
    madde 2: ruhsatta 100lük gibi görünürken aslında 125 yada 150 lik olması için harcanan paraya değer en azından boşuna sigorta ve vergi parası ödeyeceğime keyifle düşük cc motorumu modlarım yoluma bakarım hem özel hemde güzel bi motor sahibi olurum.
    madde 3: ucuzcu ve kolaycı yorumcu arkadaşlar belli ki parasız ve tembel kişiler,unutmayın ki kalite zor ve pahalıdır!!!
    madde 4: yeterince açıklayıcı oldum sanırım birdahada bööle abuk subuk yorumlar yapılmaz heralde.

  8. #28

    Üyelik
    19 Şubat 2018
    Motosikleti
    ns 200
    Silindir üst kapak ve piston değişimiyle sıkıştırma oranını da ayarlarsan bir miktar güç elde edebilirsin. Kendin yap, en azından temel motor mantığını anlamış olursun bir işe yarar. Gaziantep'te yaşıyorum ve burada çok ilginç cg motorlar var. 200 ns, cbr 250 gibi motorlar bile yetişemiyor hızlarına ve çekiş güçlerine. Motorun her yerini tornada değiştirip düzensiz çalışan, ilk fırsatta piston kitleyecek motorlar yapıyorlar. Her hafta birisi o aşırı modifiyeli motorlar yüzünden hayatını kaybediyor.

    Hobi olarak 100 cc motosikletin pistonunu ve silindirini değiştirip 110-115 cc yapmanın ne motora ne de kullanıcısına zararı olur. Zaten cg silindir setleri oldukça ucuz. Farklı bir deneyim yaşamış olursunuz. Ancak aşırıya kaçıp, cg şasesine korkunç güç üreten bir motor yapmaya kalkmak tek kelimeyle ahmaklık.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler