Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
eğitimde bilinçli hareket etmeyi gösteriyorlar esas eğitimi aldıktan sonra bunları ne kadar çabuk refleks haline getirdiğiniz önemli bunun içinde vakit ve boş alan buldukça bu manevraları bol bol tekrarlamak eğitim sonrası gelen özgüvene de asla kanmayın 2 işi gördüm eğitim alıp çıkışta patlayan
Eğitimin zararı tabiki olmaz ama uzaktan gözlemlediğim kadarıyla, bazı eğitim merkezleri sanki tamamen godamanlar içinmiş gibime geliyor .
Eğitimi alıp endurosuyla karadeniz turuna çıkıcaklarmış gibi
Honda'nın eğitim merkezi niyeyse daha samimi geliyor
Bence eğitim kesinlikle şart. Ben hala gitmedim ve çok pişmanım. En kısa zamanda gideceğim hondanın eğitimlerine ve süreç içerisinde de tüm kurların bitirilmesi gerektiğine inanıyorum.
Motosiklet, eğlence, gırgır, şamata..
Motora yeni başladım, sürecimi anlatıyorum.
http://bilmeyenadam.wordpress.com
Bende gittim 2008 yılında.İzmir pınarbaşı yarış pistinde 1 ay 3 italyan hoca ileri sürüş teknikleri için seminer eğitim verdi.Tamam kimi teknikleri bilmiyordum.Bilmiyoruz.Öğrenince daha kolaylaştı ama varolan alışkanlıklar değişmiyor ki...
Yararlı birşey lafım yok ama "aga ben sürmeyi bilmiyormuşum yaaa" dedirtmedi bana.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Geçen hafta GİS Akademinin Hakimiyet Eğitimine katıldım.
Görüşlerim: http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/120626-gis-akademi-hakimiyet-egitimi-goruslerim.html
Doğru bildiğin ne çok yanlışın varmış onu öğreniyorsun diyebilirim. Motosiklet kullanmanın motosikleti A noktasındna B noktasına götürebilmekten ibaret olmadığını öğreniyorsun.
3-5 bin km sonra yol eğitimlerine başlayacağım. 2-3 yol eğitimi almak istiyorum.
Eğitimler kesinlikle faydalı. özellikle giriş seviyesi ve kontrol eğitimleri. Ondan üstü biraz öz güven artırma diyebilirim. Benim gözlemlediğim kadarıyla eğitim sayısı arttıkça viraja daha hızlı yatma yarışı başlıyor. Virajlarda redline a çeyrek kala agresif gazlamalar yapılıyor, toplu yapılan sürüşlerde birbirine ispatlama derdine düşülüyor. Bu evrede kendini bilip risksiz sürersen yalnız ama güvenli bir hayatın olur.
En faydali zamani hic bilmiyorken gitmek.
Flame nin dedigi gibi ya aliskanliklari degistiremiyorsun , yada bildigin ama yapmadigin seylerden dolayi ben bunu biliyordum zaten diyorsun .
Bilmek ve uygulayabilmek icin egitime sifirdan baslamak lazim .
Ama egitim her zaman mutlaka faydali olur .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)