Mh drift mi? Lifan emisol mu? Salcano wolf mu? Mc 125 rodracer mı?
Reklamlar
-
23 Ağustos 2013, 15:36
#21
Yamaha Ybr gibi senelerdir kendini ispatlamış bir motora tu kaka diyip, onun imitasyonu wolfü övmek de garip tuhaf bir şey. Bunlar fiyat / performans seçimleridir. Herkes bütçesi dahilinde motosiklet alır, şu sitede çinliye binen insanların yüzde 90ı eline bütçe geçmiş olsa kesinlikle aynı klasmanda japon tercih ederdi. Birbirimizi kandırmayalım...
Çinde üretim yapmakla çin menşeeli bir marka olup çin üretimi yapmak farklıdır. Satış öncesi mühendislik, üretim bandı kontrolleri ve satış sonrası bisikletçi bozması değil kurumsal servis imkanı ile öne çıkarlar...
Lakin, 3000 lira gibi bir bütçe varsa ve ekipmanların varsa ve illa sıfır almak istiyorsan, drift, mcx ve wolf seni çok fazla üzmeyecek makinelerdir. (Motosiklete iyi bakman kaydıyla)
Reklamlar
-
23 Ağustos 2013, 15:47
#22
Lifan EM150L için arka çanta demiri çıkmış.
http://www.motoperformans.com/urun/arka-canta-demiri-lifan-em150l_5375.aspx?CatId=102
-
23 Ağustos 2013, 16:11
#23
Bende Lifan Emisolden bahsediyim.
Mondial mcxten tipi daha iyi kuşkusuz.
Titreşim yok gibi çok az.
Motor konforlu rahat.
Oldukça seri torku iyi kesinlikte yokuşlarda bayılmaz yapmaz.
Motorun son hızı 100-110 stabil gidiyor.
Farları kaliteli.
Yeni motor teknolojisi kullanıyormuş
http:///www.motosiklet.net/forum/mot...t&daysprune=-1
Bu konuda Seko nickli abimiz daha ayrıntılı bir şekilde açıklamış okumakta fayda var.
http://lifan.com.tr/katalog/Main.php?MagID=2&MagNo=2
Burda ise motorun tüm özelliklerini detaylı bir şekilde anlatmışlar.Artık çanta demiride takılabiliyor.Lifan bu motor üstünde çok çalışmış.
-
23 Ağustos 2013, 16:19
#24
Kaangngr adlı üyeden alıntı
drift alacağına mcx al 162 cc sanırsam yada vulture sonra çekmiyo gitmiyo dicen bari al 100le rahat gider
motoru plaka ruhsat 3000 tl ye almaya çalışıyorum.normalde 2000 tl idi zar zor 3000 oldu mcx alırsam 3500 e patlayacak
-
23 Ağustos 2013, 17:58
#25
Lifan'ın hazırladığı e-katalog'a bayıldım. Ancak bu kadar detaylı anlatılabilirdi. Tebrikler...
-
23 Ağustos 2013, 18:19
#26
Lifan torku daha düşük devirde veriyor ama
Mondial bg olarak daha güclü yokuslarda nasıl bi fark olusur
Ben cogu yokusu 4 de cıkıyorum
2 vitese düs 1 vitese düs olayı yok
-
23 Ağustos 2013, 18:33
#27
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Lifan torku daha düşük devirde veriyor ama
Mondial bg olarak daha güclü yokuslarda nasıl bi fark olusur
Ben cogu yokusu 4 de cıkıyorum
2 vitese düs 1 vitese düs olayı yok
Yokuş hakkında bilgim yok ama Driftten torku biraz daha yüksek ve motorun ani hızlanmaları çok iyi.
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
23 Ağustos 2013, 19:19
#28
Driftin 2 vitesini görmediniz sanırım
İyi Lifan al madem
Ama yokuşlarda felan bi denk gelirim Lifana
-
24 Ağustos 2013, 00:46
#29
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Driftin 2 vitesini görmediniz sanırım
İyi Lifan al madem
Ama yokuşlarda felan bi denk gelirim Lifana
Hocam siz emisol kullanmadınız büyük ihtimal ama bu kadar emin nasıl yorum yaptınız ?
Bende drift kullanmadım o kadar emin yorum yapmadım.
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
24 Ağustos 2013, 00:51
#30
deneyip al aklın kalmasın
-
24 Ağustos 2013, 00:57
#31
Karlıyollar adlı üyeden alıntı
Hocam siz emisol kullanmadınız büyük ihtimal ama bu kadar emin nasıl yorum yaptınız ?
Bende drift kullanmadım o kadar emin yorum yapmadım.
Drift alsın dedigimi nerde gördün
Sunu al bunu al demem yarın bir gün aklına uyduk gittik bu motoru aldık ama pisman oldum demesin arkadaş
-
24 Ağustos 2013, 00:59
#32
Emisol çok yakışıklı.gerçekte görmeniz lazım kesinlikle
-
24 Ağustos 2013, 01:20
#33
Lifanın motorunu ben çok beğendim. Seneye yaza almayı düşünüyorum kısmetse. Tabi o süre zarfında kullanıcı yorumlarını takip edeceğim. Motor teknolojisi vs baya hoşuma gitti. Kataloğunu incelemenizi tavsiye ederim Tek kafama takılan konu servis ve yedek parça şüphesiz. Bekleyip göreceğiz bi sene içinde
-
24 Ağustos 2013, 01:37
#34
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Drift alsın dedigimi nerde gördün
Sunu al bunu al demem yarın bir gün aklına uyduk gittik bu motoru aldık ama pisman oldum demesin arkadaş
Ben emisol modelini biliyorum yani kullandım ve forumda 2-3 abimiz daha kullandı motordan herkes memnun driftte iyi motor arkadaşa beğenip almak kalsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
mtasdel60 adlı üyeden alıntı
Emisol çok yakışıklı.gerçekte görmeniz lazım kesinlikle
Evet hocam kalıplı bir motor ben biraz Suzuki İnazuma'ya benzetiyorum.
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Lifanın motorunu ben çok beğendim. Seneye yaza almayı düşünüyorum kısmetse. Tabi o süre zarfında kullanıcı yorumlarını takip edeceğim. Motor teknolojisi vs baya hoşuma gitti. Kataloğunu incelemenizi tavsiye ederim
Tek kafama takılan konu servis ve yedek parça şüphesiz. Bekleyip göreceğiz bi sene içinde
Forumda bir adet bu motordan kullanan arkadaş vardı 1 kere yazdı birdaha yazmadı umarım motoru alıp güzel bir inceleme yapan olur.)
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
24 Ağustos 2013, 01:46
#35
@karlıyollar ilk gördüğümde ben de benzettim, bi baktım lifan
-
24 Ağustos 2013, 01:50
#36
forevermore adlı üyeden alıntı
Yamaha Ybr gibi senelerdir kendini ispatlamış bir motora tu kaka diyip, onun imitasyonu wolfü övmek de garip tuhaf bir şey. Bunlar fiyat / performans seçimleridir. Herkes bütçesi dahilinde motosiklet alır, şu sitede çinliye binen insanların yüzde 90ı eline bütçe geçmiş olsa kesinlikle aynı klasmanda japon tercih ederdi. Birbirimizi kandırmayalım...
Çinde üretim yapmakla çin menşeeli bir marka olup çin üretimi yapmak farklıdır. Satış öncesi mühendislik, üretim bandı kontrolleri ve satış sonrası bisikletçi bozması değil kurumsal servis imkanı ile öne çıkarlar...
Lakin, 3000 lira gibi bir bütçe varsa ve ekipmanların varsa ve illa sıfır almak istiyorsan, drift, mcx ve wolf seni çok fazla üzmeyecek makinelerdir. (Motosiklete iyi bakman kaydıyla)
daha da iyi anlatılamazdı
-
24 Ağustos 2013, 11:21
#37
EM150L'yi görüp üzerine binip nasıl çalıştığını görmeden ön yargılı yorum yapmayın. Diğer başlık altında da yazmıştım, bu motor CBF150 nasıl yağ gibi çalışıyorsa, o şekilde çalışıyor. Motorun iç sürtünmeleri çok düşük, boşta bile vites geçişleri mükemmel, her yönüyle Dirft'ten daha iyi. Bu sitede Lifan'a burun kıvırma olayını çözemedim gitti. Bisan'ın zamanında Lifan ile yarattığı kötü imajdan olsa gerek. Çanta bağlantı demiri de çıkmışken tam alınası motor, üstelik gayet şık, gidip bayide inceleyin.
-
24 Ağustos 2013, 14:27
#38
Bencede motorun vitesleri geçişleri çok iyi bayiye gidip incelenmesi gereken bir motor e katologtada anlatıldığı gibi üzerinde çok işçilik var.
-
24 Ağustos 2013, 15:30
#39
Şimdi yazınca millet gülecek ama aynı vites hissini fuarda NC700 serisini incelerken almıştım. Bu konuda şimdiye kadar sürdüğüm, kendi sınıfındaki en iyi motor.
-
24 Ağustos 2013, 16:15
#40
Hayalet gibi marka bu Lifan kullanıcısı yok denecek kadar az
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)