Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

cbr 250 r den sonra bu kez de diversion f ile uzun yol ve yaşadığım sıkıntılar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    sakarya motosiklet festivaline katıldım.gayet güzeldi

    giderken hiç bir sıkıntı sorun yaşamadım. mola vermeden 0 titreşim ile otoban en sol şeritten ortalama 160 km hız ile yer yer 180 km hız ile 17 lt benzinle 270 km yol yaptım.rodaj ve bakım dan sonra benzin daha az yakmaya başladı.
    bu arada orjinal egsozun görüntüsü bozulmadan düzceden aldığım motosikletimin yamaha servisinde çalışan 12 senelik ustası mehmet kardeşim egsozun içini boşaltıp temizleyip performans yaptı. çok uygun bir fiyata hemde sudan ucuz desem yeridir.telefonla kayıt yaptım ses telefondan pek iyi gelmiyor ama canlı görünce sesi çok daha güzel veriyor makina. buda videosu

    http://www.youtube.com/watch?v=8S7ql...ature=youtu.be

    festivalden resimler var tek gittim festivale kimseyi tanımıyordum. tek tabanca takıldım herkes gurup olarak gelmişti.

    istanbula dönüşte yaşadığım sıkıntılar 2 tane oldu.

    otobanda en sol şeritte 160 km sabit hızla giderken bir tane pejo mavi renk hasta ruhlu bir tane piç aniden sol şeride üstüme kırdı. beni bariyerle arabası arasında sıkıştırdı. aha dedim gittik.kesinlikle ne bariyere nede arabaya çevirdim gözlerimi.çünkü siz nereye bakarsanız motosiklet oraya gider tezini hafızama kazımış olduğumdan direk kaçış noktasına kitlendim. ve motosikletimin vermiş olduğu güç ile bariyerle arabanın arasından hızımı dahada arttırarak çıktım sağ salim çok şükür.sonra o şerefsizi yavaşlatmaya çalıştım orta şeride geçip sonra düşündümki otobanda nereye yavaşlıyosun .önden el kol hareketi yapmaya çalıştım. o hızda el kol hareketi yapmamalısınız bunuda tecrübe ettim. sol kolumu arabaya doğru kaldırım dedim kol havaya kalktı bir daha indirmem baya bir zamanımı aldı yüksek hızlarda kol el kaldırmayın benden söylemesi dengeniz gidebilir.

    ikinci sıkıntı:

    ilk yaşadığım travma beni açıkcası korkuttu ve orta şeritte ilerlemeye başladım hızım 120 civarı
    yol 3 şerit en sağda iki tır arka arkaya gidiyor. bende orta şeritte ilerliyorum.
    tır öndeki tırı sollamak için aniden sinyal verip orta şerite yani benim şeridime girerken. tabi ben bu arada böyle öküzleri tanıdığım için direk sinyallerine ve dikiz aynasından adamın kafaya kitlenmiştim. tır aniden sinyal verip hemen orta şeride giriş yaparken bende orta şeritte bulunduğum sırada tırın orta bölümüne kadar gelmiştim zaten.korna felan çaldım ama öküz görmüyorki beni; sinek gibi kalıyoz zaten tır yüksekte ben alçakta görmüyor körler.şimdi yavaşlasam tırın kasası uzun arka kasadan geçircek bana, zaten tırın ortasına kadar gelmişim baktım en sol şerite tam o sırada beyaz bir auidi geçiyor hızıda baya yüksek lan dedim gene arada kaldım bu sefer tır ile auidi arasında folloç pamuğu olucam galiba ;
    ben yine çok şükür motosikletimin vermiş olduğu güç ile ani bir manevra ve hız ile bir anda hızımı 170 180 km hıza kadar çıkartıp tır orta şeride girmeden son anda kurtuldum.şuna eminimki 250 cc bir motosiklet olsaydı o hızlanma ve kaçışı yapması çok zordu.
    bazen büyük cc tork güç beygir daha emniyet ve güven veriyor insana.gazı motosikletin ve kendinizin limitini bildikten sonra tabii.
    allah kimseye kaza bela yaşatmasın böyle öküz mal ve hasta ruhlu şerefsizlerden tüm motosiklet kullanıcı insanları korusun.
    orjinal
    festivalden bir kaç resimde benden olsun


    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
    zaferkarizma, mete_han, cihan54 ve 6 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Oguz7734 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2013
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Yamaha 2014 xmax 250 :)
    Dikkatli Olmak Lazım En Alttaki Hayabusayı kullanan Abi Festivalden Giderkene Hayabusayı Oldugu YerdeYan Yatırdı :( Allahtan Bişi Olmadı

  3. #3
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Abicim eğer Bursaya yolun düşerse seninle tanışmak isterim ...
    barodi bunu beğendi.

  4. #4
    bagımlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    Ümraniye/İstanbul
    Motosikleti
    Cbf 150(2010)
    Allah korumuş biz ne kadar dikkatli olsakta dediğiniz gibi öküzler görmüyor.
    barodi bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim eğer Bursaya yolun düşerse seninle tanışmak isterim ...
    yalova iznik yapıcaktım aslında ama para kalmadı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

    Alıntı Oguz7734 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dikkatli Olmak Lazım En Alttaki Hayabusayı kullanan Abi Festivalden Giderkene Hayabusayı Oldugu YerdeYan Yatırdı :( Allahtan Bişi Olmadı
    nazara gelmiştir .gecmiş olsun.

  6. #6
    sodalimon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2013
    Şehir
    pİstambulat Bahçesi
    Motosikleti
    Yamaha S10
    Çok geçmiş olsun barodi... Apaçilerin araba (minibüs, tır, v.b) gibi araçları da kullandıkları ve kaybedecek bir şeyi olmayan adamların çokça sokakta olduğu konusu hepimizce aşikar.

    Sen de; bu işi düşünerek yapan, kendini geliştirmek için kafasını sistematik olarak kullanan birisi olduğun için bu durumda hemen seni suçluyorum(?) ))
    Ne de olsa bizim kaybedecek şeyimiz var.
    Çok geçmiş olsun gerçekten de...

    Bu arada... Otobanda en sol şeritte sürekli seyir yapmıyorsun değil mi? Ben şahsen orta şeridi tercih ediyorum, böylece iki aynamdan da yararlanabiliyorum (geleceği izlerken)...

    Hoca söylemişti bana, beni CBR 250R'den vazgeçirmek için: Alacağın motorda her zaman bir %20 güç kenarda beklesin, diye. O nedenle cup diye 600'lük XJ6NA'ya atlamıştım. Kısa sürede geçerliliğini yaşadım, yaşıyoruz sanırım...

    Neyse, kazasız belasız...
    Tekeriniz düz bassın...
    barodi bunu beğendi.

  7. #7
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    geçmiş olsun
    aynen dediğiniz gibi motorda bir güç olmalı seni sıkıştıranı bir an önce geçebilmek için tehlike anında hızlanıp kurtulmak için...
    ve bunu herkes öğrenmeli bi tehlike veya virajı alamama durumunda gözler ne olursa olsun hep gitmek istediğimiz yöne bakmalı...
    kontra tekniğini ve göz olayını çözdükten sonra virajlara ne kadar hızlı girersem gireyim daha kontrollü alabiliyorum...
    barodi bunu beğendi.

  8. #8
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Geçmiş olsun Orhan hocam sana bişi olmamış şükür. Geziden çok atlattığın olaylar damgasını vurmuş güne
    barodi bunu beğendi.

  9. #9
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Geçmiş olsun. Fakat yazdıklarınızdan okuduğum kadarıyla her 2 durumda da suç sizde.
    Siz motor kullanıyorsunuz bu gibi durumları önceden fark edip önlem almanız lazım.

    Birinci durumda o araba önünüze kırabilir bunu düşünmeniz lazım ve ona göre aksiyon almanız lazımdı önceden son anda gaz açarak bariyer ile araba arasından sıyrılmak son çare olmalı idi.
    İkinci durumda ise tırın kör noktasında seyahat etmişsiniz belli bir süre tırlar hız kaybetmemek için ani şekilde sollamalara cıkabiliyor bunu düşünerek tırları seri bir biçimde geçmeniz lazımdı önceden ve tırın kör noktalarında seyahat etmemeniz lazım. Bir bakın internetten tırların kör noktaları nereleri ve ne kadar uzunlukta.

    ve son olarak aşırı hızlı gidiyorsunuz otobanda tecrübenize göre diye düşünüyorum. Darılmayın bunlar benim görüşlerim doğru da olabilir eksik veya yanlış da ama önerilerimi bir düşünün derim.
    barodi ve Pasali1921 bunu beğendiler.

  10. #10
    sodalimon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2013
    Şehir
    pİstambulat Bahçesi
    Motosikleti
    Yamaha S10
    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. Fakat yazdıklarınızdan okuduğum kadarıyla her 2 durumda da suç sizde.
    Siz motor kullanıyorsunuz bu gibi durumları önceden fark edip önlem almanız lazım.

    Birinci durumda o araba önünüze kırabilir bunu düşünmeniz lazım ve ona göre aksiyon almanız lazımdı önceden son anda gaz açarak bariyer ile araba arasından sıyrılmak son çare olmalı idi.
    İkinci durumda ise tırın kör noktasında seyahat etmişsiniz belli bir süre tırlar hız kaybetmemek için ani şekilde sollamalara cıkabiliyor bunu düşünerek tırları seri bir biçimde geçmeniz lazımdı önceden ve tırın kör noktalarında seyahat etmemeniz lazım. Bir bakın internetten tırların kör noktaları nereleri ve ne kadar uzunlukta.

    ve son olarak aşırı hızlı gidiyorsunuz otobanda tecrübenize göre diye düşünüyorum. Darılmayın bunlar benim görüşlerim doğru da olabilir eksik veya yanlış da ama önerilerimi bir düşünün derim.
    Bu tarz başlıkları / konuları ve böylesi yorumları her zaman çok yararlı, yapıcı buluyorum. Üzerinde düşünülüyor ve yolda yerini buluyor, şahsi görüşümce...
    barodi bunu beğendi.

  11. #11
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Seyrettiğiniz hızlarda bunların başınıza gelmesi normal. Yoldaki konumlamalarınızı iyi ayarlamanızı öneririm. Şeridin neresinde duracağınızı, araçlara yaklaşırken yada geçerken ekstra dikkat, selektör ve gerekiyosa kornayı eksik etmeyin. Kimse 160 ile giderken bilinçli olarak üzerinize kırmaz.
    barodi bunu beğendi.

  12. #12
    sodalimon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2013
    Şehir
    pİstambulat Bahçesi
    Motosikleti
    Yamaha S10
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seyrettiğiniz hızlarda bunların başınıza gelmesi normal. Yoldaki konumlamalarınızı iyi ayarlamanızı öneririm. Şeridin neresinde duracağınızı, araçlara yaklaşırken yada geçerken ekstra dikkat, selektör ve gerekiyosa kornayı eksik etmeyin. Kimse 160 ile giderken bilinçli olarak üzerinize kırmaz.
    Söylediklerinize katılmakla beraber, son ifadeyi -kabul etmek isterdim- edemiyorum.
    Üzerinize de kırarlar, altlarına da alırlar...

    Altındaki aracı, bir kudret sembolü olarak gören, az gelişmiş zekalı, çok egolu, testesteron bağımlısı, içi boş fodullarla dolu dünya...

    Öyle adamlar gördüm ki...
    Şehir içi trafikte, sıkışık trafikte, dur kalk yaparken, önündeki motor şerit kapatıyor(?) diye, üzerine üzerine basan, jipiyle motorun dibine kadar yaklaşıp adamı taciz eden bir arkadaşımla tartışmıştım bir keresinde...

    Otobanda hızla giderken, çıkacağı sapağa sol ya da orta şeritten dalan, biraz bekleyip de önde seyreden aracın arkasından girmek yerine onun önünden -adeta yolunu keserek- dalan öküzler, her gün (arabayla ve motorla) karşılaştığım bir diğer manzara. 140 km ile giderken biraz daha hızlı bir araç önünüzü keserek 2 şerit birden atlayınca, üzerime kırmış olmuyor mu?

    Her kırmızı ışıkta yanında gördüğü motorla kapışmak için 1. viteste gaz topuklayan ahmak sürücüleri görmüyor musunuz? Ya da sarı yanar yanmaz arkadan korna, selektör yapan taksici kılıklı toy sürücüleri?

    Bunları yapan, 160 ile başkasının canına da kasteder. Ya hu, "Dur şunu bir korkutayım.", diye; yan şeritteki motorun üstüne kıracak gibi sert hareket yapan adamlar bile gördüm...

    Öte yandan; şahsen, ne araba ile ne motor ile, otobanın sol şeridini kapatmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Tam tersine; bunun hatalı olduğunu, hatta -orta ve sağ şerit boş iken- belki suç olabileceğini düşünüyorum.
    merkanar ve barodi bunu beğendiler.

  13. #13
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı sodalimon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öte yandan; şahsen, ne araba ile ne motor ile, otobanın sol şeridini kapatmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Tam tersine; bunun hatalı olduğunu, hatta -orta ve sağ şerit boş iken- belki suç olabileceğini düşünüyorum.
    Zaten sürekli sol şeridi kullanmak yasak. Hatta ölçümü göreceli olduğu için şaibeli de bir yasak ama canım ülkemde hangi sistem oturmuş ki?

    Barodi'ye gelince, bence toz pembe görüyorsun sen trafiği. Yaşadığın şeyler motosikletle ilgili değil, trafik ve otoban trafiği ile ilgili.

    Diversion F'e binince zevkten trafikteki olumsuz şartları unutmuşsun sen. Bu şekildeki sürüşünle bence sen hatalısın.

    Ben Cbr 250 ile otobanda ne tır görüyorum ne otobüs. Uzakta gördüğüm an pozisyonumu ayarlayıp en uygun şartlarda geçiyorum bu tür araçları.

    Motosikletle hızı sabitleyip gitmek çok mantıklı değil. Sağın solun boşken sabit hızla 90'da bile gitsen sorun olmaz. Ama önünde, sağında, solunda araç varken onlarla birlikte seyretmek büyük tehlike!
    barodi ve karenza bunu beğendiler.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  14. #14
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    arkadaşların dediği gibi bence de hata sizde.."motosiklet yol sanatı" isimli kitabı okumanızı öneriyorum..ben defalarca okuyorum..
    barodi bunu beğendi.

  15. #15
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    geçmiş olsun hocam allah hepimize kaza bela vermesin

  16. #16

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    tüm uyarılar söylemler ve eleştiriler için herkese teşekkür ederim. bütün hepsini dikkate alıyorum .
    motosiklet yol sanatı adlı kitabıda hemen şimdi almaya gidiyorum.

  17. #17
    VOLkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 Honda CB600F Hornet
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sakarya motosiklet festivaline katıldım.gayet güzeldi

    giderken hiç bir sıkıntı sorun yaşamadım. mola vermeden 0 titreşim ile otoban en sol şeritten ortalama 160 km hız ile yer yer 180 km hız ile 17 lt benzinle 270 km yol yaptım.rodaj ve bakım dan sonra benzin daha az yakmaya başladı.
    bu arada orjinal egsozun görüntüsü bozulmadan düzceden aldığım motosikletimin yamaha servisinde çalışan 12 senelik ustası mehmet kardeşim egsozun içini boşaltıp temizleyip performans yaptı. çok uygun bir fiyata hemde sudan ucuz desem yeridir.telefonla kayıt yaptım ses telefondan pek iyi gelmiyor ama canlı görünce sesi çok daha güzel veriyor makina. buda videosu

    http://www.youtube.com/watch?v=8S7ql...ature=youtu.be

    festivalden resimler var tek gittim festivale kimseyi tanımıyordum. tek tabanca takıldım herkes gurup olarak gelmişti.

    istanbula dönüşte yaşadığım sıkıntılar 2 tane oldu.

    otobanda en sol şeritte 160 km sabit hızla giderken bir tane pejo mavi renk hasta ruhlu bir tane piç aniden sol şeride üstüme kırdı. beni bariyerle arabası arasında sıkıştırdı. aha dedim gittik.kesinlikle ne bariyere nede arabaya çevirdim gözlerimi.çünkü siz nereye bakarsanız motosiklet oraya gider tezini hafızama kazımış olduğumdan direk kaçış noktasına kitlendim. ve motosikletimin vermiş olduğu güç ile bariyerle arabanın arasından hızımı dahada arttırarak çıktım sağ salim çok şükür.sonra o şerefsizi yavaşlatmaya çalıştım orta şeride geçip sonra düşündümki otobanda nereye yavaşlıyosun .önden el kol hareketi yapmaya çalıştım. o hızda el kol hareketi yapmamalısınız bunuda tecrübe ettim. sol kolumu arabaya doğru kaldırım dedim kol havaya kalktı bir daha indirmem baya bir zamanımı aldı yüksek hızlarda kol el kaldırmayın benden söylemesi dengeniz gidebilir.

    ikinci sıkıntı:

    ilk yaşadığım travma beni açıkcası korkuttu ve orta şeritte ilerlemeye başladım hızım 120 civarı
    yol 3 şerit en sağda iki tır arka arkaya gidiyor. bende orta şeritte ilerliyorum.
    tır öndeki tırı sollamak için aniden sinyal verip orta şerite yani benim şeridime girerken. tabi ben bu arada böyle öküzleri tanıdığım için direk sinyallerine ve dikiz aynasından adamın kafaya kitlenmiştim. tır aniden sinyal verip hemen orta şeride giriş yaparken bende orta şeritte bulunduğum sırada tırın orta bölümüne kadar gelmiştim zaten.korna felan çaldım ama öküz görmüyorki beni; sinek gibi kalıyoz zaten tır yüksekte ben alçakta görmüyor körler.şimdi yavaşlasam tırın kasası uzun arka kasadan geçircek bana, zaten tırın ortasına kadar gelmişim baktım en sol şerite tam o sırada beyaz bir auidi geçiyor hızıda baya yüksek lan dedim gene arada kaldım bu sefer tır ile auidi arasında folloç pamuğu olucam galiba ;
    ben yine çok şükür motosikletimin vermiş olduğu güç ile ani bir manevra ve hız ile bir anda hızımı 170 180 km hıza kadar çıkartıp tır orta şeride girmeden son anda kurtuldum.şuna eminimki 250 cc bir motosiklet olsaydı o hızlanma ve kaçışı yapması çok zordu.
    bazen büyük cc tork güç beygir daha emniyet ve güven veriyor insana.gazı motosikletin ve kendinizin limitini bildikten sonra tabii.
    allah kimseye kaza bela yaşatmasın böyle öküz mal ve hasta ruhlu şerefsizlerden tüm motosiklet kullanıcı insanları korusun.
    orjinal
    festivalden bir kaç resimde benden olsun
    http://img13.imageshack.us/img13/446/zum5.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img43.imageshack.us/img43/2365/08w0.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img21.imageshack.us/img21/7564/qfkz.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img69.imageshack.us/img69/2516/w0nc.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img823.imageshack.us/img823/3026/prdk.jpg

    Uploaded with ImageShack.us
    Öncelikle geçmiş olsun.

    17 senedir araç kullanıyorum sırf bu başınıza gelen olaylardan dolayı, memleketimizin saçma sapan trafik işleyişinden dolayı, yanlış olduğunu bilsemde ilk vitesli motorum şu an kullandığım 600cc. Freni daha iyi gücü çok daha iyi. Arabalardan kaçmak için anca böyle bişey lazım. Tabii hakkını vermek diye bi tabir var ben hakkını veremiyorum arkadaş sadece sağ salim evime gidecek kadar kullanıyorum.

    Yaşadığınız sorunları zaman zaman bende yaşadım kendimce bazı dersler çıkardım. Arkadaşların yazdığı yorumlardan da doğru yolda olduğumu anlıyorum.

    Öncelikle sol şeridi sadece sollama için kullanıyorum. Uzun süre gitmiyorum. Çünkü naked bi motor kullandığım için 140km/h hızdan sonra depoya yatmak gerekiyor (cam olmadığından) ve bu ayna görüşümü kapatıyor arkayı tam göremiyorum. O sırada kuyruğuma yapışma ihtimali olan hızlı şoförleri göremediğimden bu tedirginliği yaşamamak adına sol şeritte çok uzun süre gitmiyorum. (araçta bile 10sn.de bir dikiz aynasına bakarım - alışkanlık)

    ikinci olarak sağa yoldan çıkış,soldan yola giriş, arka arkaya iki kamyon gibi en sağda giderken yaşam alanımı taciz edebilecek unsurlar varsa biraz hızlanıp gözüm aynada mutlaka sola geçiyorum çünkü görselerde üstümüze üstümüze geliyorlar. Hatta sırf bu yüzden bir kaza atlattım ki hızım 125cc bi motorun göreceği kadardı muhtemelen onun frenleriyle duramıyacağım bir mesafede kullandığım motorun frenleri sayesinde bunları yazıyorum.

    Bu arada bir arkadaşımıza sizin motordan almayı planlıyoruz biraz daha tecrübeniz artınca kapsamlı bir test yazısı rica ediyorum sizden
    barodi bunu beğendi.
    4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHU TAŞIR

  18. #18
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Hocam festivalde seni çoğu kez gördüm. Tek olduğunu bilseydim gelip tanışırdım en azından sohbet etmiş olurduk. Aslında bu gibi etkinliklerin asıl amacı da yeni arkadaşlıklar ve güzel muhabbetler değil midir.. Neyseki Allah korumuş bir sıkıntı yaşamadan atlatmışsınız olayları.. Allah sizi ve diğer motosiklet sevdalısı arkadaşları kötü sonuçlanacak olaylardan korusun... Umarım gün gelir, tekrar karşılaşırız ve tanışma fırsatı buluruz... Esen kalın...
    barodi bunu beğendi.

  19. #19
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    abi 300 lede gitsen sol şeridi kapatıp gitmen yanlış önündeki aracı geçip ytekrar orta şeride dönmen gerek
    barodi bunu beğendi.

  20. #20
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....
    bu arada orjinal egsozun görüntüsü bozulmadan düzceden aldığım motosikletimin yamaha servisinde çalışan 12 senelik ustası mehmet kardeşim egsozun içini boşaltıp temizleyip performans yaptı. çok uygun bir fiyata hemde sudan ucuz desem yeridir.telefonla kayıt yaptım ses telefondan pek iyi gelmiyor ama canlı görünce sesi çok daha güzel veriyor makina. buda videosu



    otobanda en sol şeritte 160 km sabit hızla giderken
    Biz sohbet etmiştik ve siz de "orjinal hali egzozun, bence sesi çok güzel" demiştiniz. Sonra rölantide sesini dinlemiştik ve biz de çok beğenmiştik. Madem içi boşaltılmış, niye orjinal hali dediniz?

    Ayrıca en sol şeritte sabit gidilmez, sol şeridi ihlal etmeyin derim. Arkadan gelen bir aracı 2 sn içinde farkedemezsiniz bile böyle hızlı otobanlarda. Kamyon ve tırları da olabildiğince uzaktan, olabildiğince çabuk çabuk geçmeye dikkat edin bir dahaki sefere. Kazasız belasız sürüşler dilerim...
    barodi bunu beğendi.
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)