sakarya motosiklet festivaline katıldım.gayet güzeldi
giderken hiç bir sıkıntı sorun yaşamadım. mola vermeden 0 titreşim ile otoban en sol şeritten ortalama 160 km hız ile yer yer 180 km hız ile 17 lt benzinle 270 km yol yaptım.rodaj ve bakım dan sonra benzin daha az yakmaya başladı.
bu arada orjinal egsozun görüntüsü bozulmadan düzceden aldığım motosikletimin yamaha servisinde çalışan 12 senelik ustası mehmet kardeşim egsozun içini boşaltıp temizleyip performans yaptı. çok uygun bir fiyata hemde sudan ucuz desem yeridir.telefonla kayıt yaptım ses telefondan pek iyi gelmiyor ama canlı görünce sesi çok daha güzel veriyor makina. buda videosu
http://www.youtube.com/watch?v=8S7ql...ature=youtu.be
festivalden resimler var tek gittim festivale kimseyi tanımıyordum. tek tabanca takıldım herkes gurup olarak gelmişti.
istanbula dönüşte yaşadığım sıkıntılar 2 tane oldu.
otobanda en sol şeritte 160 km sabit hızla giderken bir tane pejo mavi renk hasta ruhlu bir tane piç aniden sol şeride üstüme kırdı. beni bariyerle arabası arasında sıkıştırdı. aha dedim gittik.kesinlikle ne bariyere nede arabaya çevirdim gözlerimi.çünkü siz nereye bakarsanız motosiklet oraya gider tezini hafızama kazımış olduğumdan direk kaçış noktasına kitlendim. ve motosikletimin vermiş olduğu güç ile bariyerle arabanın arasından hızımı dahada arttırarak çıktım sağ salim çok şükür.sonra o şerefsizi yavaşlatmaya çalıştım orta şeride geçip sonra düşündümki otobanda nereye yavaşlıyosun .önden el kol hareketi yapmaya çalıştım. o hızda el kol hareketi yapmamalısınız bunuda tecrübe ettim. sol kolumu arabaya doğru kaldırım dedim kol havaya kalktı bir daha indirmem baya bir zamanımı aldı
yüksek hızlarda kol el kaldırmayın benden söylemesi dengeniz gidebilir.
ikinci sıkıntı:
ilk yaşadığım travma beni açıkcası korkuttu ve orta şeritte ilerlemeye başladım hızım 120 civarı
yol 3 şerit en sağda iki tır arka arkaya gidiyor. bende orta şeritte ilerliyorum.
tır öndeki tırı sollamak için aniden sinyal verip orta şerite yani benim şeridime girerken. tabi ben bu arada böyle öküzleri tanıdığım için direk sinyallerine ve dikiz aynasından adamın kafaya kitlenmiştim. tır aniden sinyal verip hemen orta şeride giriş yaparken bende orta şeritte bulunduğum sırada tırın orta bölümüne kadar gelmiştim zaten.korna felan çaldım ama öküz görmüyorki beni; sinek gibi kalıyoz zaten tır yüksekte ben alçakta görmüyor körler.şimdi yavaşlasam tırın kasası uzun arka kasadan geçircek bana, zaten tırın ortasına kadar gelmişim baktım en sol şerite tam o sırada beyaz bir auidi geçiyor hızıda baya yüksek lan dedim gene arada kaldım bu sefer tır ile auidi arasında folloç pamuğu olucam galiba ;
ben yine çok şükür motosikletimin vermiş olduğu güç ile ani bir manevra ve hız ile bir anda hızımı 170 180 km hıza kadar çıkartıp tır orta şeride girmeden son anda kurtuldum.şuna eminimki 250 cc bir motosiklet olsaydı o hızlanma ve kaçışı yapması çok zordu.
bazen büyük cc tork güç beygir daha emniyet ve güven veriyor insana.gazı motosikletin ve kendinizin limitini bildikten sonra tabii.
allah kimseye kaza bela yaşatmasın böyle öküz mal ve hasta ruhlu şerefsizlerden tüm motosiklet kullanıcı insanları korusun.
orjinal
festivalden bir kaç resimde benden olsun
http://img13.imageshack.us/img13/446/zum5.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img43.imageshack.us/img43/2365/08w0.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img21.imageshack.us/img21/7564/qfkz.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img69.imageshack.us/img69/2516/w0nc.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img823.imageshack.us/img823/3026/prdk.jpg
Uploaded with
ImageShack.us